Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snomie

Snomie Niet meer actief

Waiting4amber je houdt ons in spanning!

Marcia, ik rookte voor de zwangerschap. Heb het er behoorlijk moeilijk mee. Rook nu nog max 4 sigaretten per dag maar wil echt heel graag stoppen.. hoe gaat dat bij jou?

2. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

19 feb 2013
    230
    0
    0
    Het hartje klopt, alles zag er goed uit!!! :D:D:D
    Dus helemaal happy en opgelucht.
    Datum bijgesteld van 1 maart naar 2 maart... dus dat is niet zo schokkend.
    21 aug weer terug voor een intake op het zwangerenspreekuur van de gyneacoloog en 10 sept een afspraak bij de gyneacoloog...
    wat ik niet helemaal snap aangezien ze zei dat ik niet meer onder controle bij hen stond aangezien ik nu gewoon gezien wordt als een "normale" zwangere...

Ik weet niet of hij de foto er nu bij plaatst... ben niet zo handig... hoop het!

Bijgevoegde bestanden:

3. Satak

Satak Lid

11 jul 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauwww!!! wat goed en een hele mooie duidelijke foto!!! Fijn hoor, hele opluchting lijkt me!

Ik rook gelukkig niet, maar lijkt me met een zwangerschap verschrikkelijk lastig hoor! Respect dus ;)

4. Snomie

Snomie Niet meer actief

Jeuhh wat een mooie echo! Fijn dat alles goed is. Nu hebben we niet meer dezelfde datum haha.

5. Blisskarin

Blisskarin Actief lid

8 feb 2012
    383
    0
    0
    Brabant
    Wat een mooie foto waiting4amber! Daar mag je trots op zijn! Wat heerlijk dat het er zo goed uitzag, gefeliciteerd!

6. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Wauw mooie echo! Fijn dat alles goed was!! Weer een hele opluchting

7. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

19 feb 2013
    230
    0
    0
    Dankjulliewel! Ben ontzettend blij!
    Wie is de volgende die een echo krijgt?

8. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Wauw mooi hoor!!

9. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Die zenuwen voor MvM had ik ook.... dus ik eerst met de urine die ik had opgevangen voor MvM zelf een test gedaan,haha!
    Vandaag ook nog een test gedaan en gaf gewoon aan zwanger 3+, prima dus... gek toch die onzekerheid!

Waiting4amber: mooie echo zeg! Fijn zeg dat het er zo goed uit ziet! Hier heb ik ook met die termijn een echo, maar dat duurt nog ruim 1,5 week...

10. Satak

Satak Lid

11 jul 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gisteren ook voor de zekerheid nog eens getest pff.. haha! terwijl ik niet menstrueer en er dus vanuit moet gaan dat het goed zit!

Deze zwangerschap is nu al heeeel anders dan de vorige!

Net gebeld door mvm, ze komt 12 augustus!!

11. Noa86

Noa86 Actief lid

22 mei 2013
    165
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ waitingforamber gefeliciteerd met je mooie echo! Ik moet nog een hele week wachten en dan hoop ik ook zo'n mooie echo te kunnen showen :)

12. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

19 feb 2013
    230
    0
    0
    Grappig is dat toch, die onzekerheid...
    MVM is hier ook vanmiddag geweest... Kreeg een heel lief zacht wit met grijs streepje badcape... leuk. Vanaf donderdag komen de flessen...
    Ik ben benieuwd... Ze zei dat veel vrouwen van de lucht van het conserveringsmiddel in die flessen over hun nek gingen...
    dat belooft wat ;)

Nova en Noa, spannend! hoop dat jullie ook zulk fijn bericht krijgen en zulke mooie echo's! (klinkt stom om te zeggen dat je een mooie echo hebt terwijl je eigenlijk maar een boontje ziet... hahahahaha)

Was in slaap gevallen vanavond. Dacht even te gaan liggen omdat ik beetje misselijk was... maar werd net pas wakker! oeps....

13. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Waiting4amber: Wow, wat super zeg!!! Mooie foto! Nu heerlijk genieten!!
    En mvm, het stinkt enorm idd!! Maar ik houd gewoon mijn adem in. Wel heb ik het alleen in de badkamer staan. Eerst stond het ook in het toilet beneden, maar daar staat geen raampje open. Dan stinkt heel het toilet! In de badkamer staat een raampje 24/7 open. Daar heb ik er geen last van gelukkig.

Satak: 12 aug pas?? Ik had me aangemeld en de zelfde avond kwam ze langs. 4 dagen later mocht ik al beginnen (ik doe 11 wk mee ipv 10)
    Maar wat een verschil zit daar in zeg!

14. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    Ik twijfel nog over mvm, wij wonen een beetje vervelend qua dichte poort en 1e etage, maar wie weet denk ik er anders over nadat ik as maandag de intake bij de vk heb gehad. Daarna weet ik ook wanneer de eerste echo plaatsvindt. Ik hoop snel eerder gezegd, kan niet wachten! Gek trouwens dat sommige VK een echo doen met +/- 9 weken en dan bij 12 weer.. ben benieuwd hoe dat bij mij is!

15. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    snomie: ik heb m.n. pakje van het weekeind nog leeggemaakt, dus gister nog zo'n 2 tot 3 sigaretten gedaan en nu is het klaar ( man heeft de rest meegenomen naar z'n werk haha).hopelijk blijft het zo goed gaan als nu de eerste uren! Van de sigaret 's morgens werd ik misselijk dus die deed ik al niet zo vroeg meer haha ( was ook het enigste waar ik misselijk van werd, verder huppel ik er nog zo doorheen) nu alleen nog aan de vrienden uitleggen waarom je niet meer rookt.... ( rookte namelijk een pakje + extra op n dag...)
    waiting4amber, wat een prachtige foto!!!!!dat is wat je wilt zien, gaaf zeg!
    ik heb mn flessen van MVM al ineens gekregen, en heb niet zo'n last van het conserveringsmiddel, maar ik ben dan ook niet veel misselijk ( net 's morgens bij de 1e peuk die nu weg zijn ;) )en anders snel open erin en heel snel dicht doen toch???

pfff volgende week dinsdag de eerste echo, waarschijnlijk moet manlief dan om 15:00 uur op Schiphol vliegen en kan hij dus niet mee grrrrrrrrrr balen we allebei flink van natuurlijk, hopelijk zijn er nog wat problemen met de douane van wat al opgestuurd is door het bedrijf ( onderdelen enz. hebben ze vaker..) dan kan het misschien een dagje later!

fijne dag dames!!!!

16. Satak

Satak Lid

11 jul 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is hier een eigen keuze bij mvm dat ik pas zo laat begin! ;) zoizo kan het pas vanaf 6 weken geloof ik en dat ben ik niet.. maar we gaan vanaf zaterdag bijna 3 weken op vakantie dus ik heb het gelijk die maandag daarna gepland.. Vind ik ook veel fijner, want hier kunnen ze het ook niet achter de poort zetten haha!

Dus dan hebben we eerst echo, dan heel het weekend om het bekend te maken en dan maandags mvm..

Bij onze vk staat op de site wanneer ze een echo etc doen! idd dus met 8 weken.. Mag ik gelijk met de billen bloot want via je buik is het vaak nog te moeilijk te zien/horen.. pff!! haha

Marcia, dat zou super jammer zijn idd als je man niet mee kan! Zeker zo een eerste keer is toch wel erg bijzonder.. Kben dan ook heel blij dat mijn vriend die week bij ons nog vakantie heeft..

17. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Hmm, krijg ik dan 3 echo's? Ik krijg er eerst 1 bij de gyn met 8,5 a 9 wk (normaal al met 7 wk, maar ze zijn nu gesloten). Dan met 10 wk een echo bij de vk. En dan met 12 wk weer? Jeetje, best veel eigenlijk. Vind ik niet erg hoor, misschien ga ik er dan eindelijk eens iets bij voelen hahaha

Satak: Ja, dan is het idd logisch dat ze dan 'pas' langs komen ;)
    En normaal idd vanaf 6 wk. Maar ligt ook een beetje aan de test die ze doen. Die van mij had zo snel een streep dat ik met 5 wk al mocht beginnen. Daarom doe ik dus ook 11 wk mee ipv 10.
    En die inwendige echo... Ik heb ze zo vaak gehad bij de gyn (soms om de dag een echo). En toch vond ik het maar niks. Maar ja, je weet waar je het voor doet he! En het voelt niet vervelend of zo, maar is meer dat je je ongemakkelijk voelt. Ik doe altijd iets langs aan (tuniekje of zo) dan voel je je niet zo bloot.

18. senta

senta Niet meer actief

Prettig die bevestiging. Hier wonen we in een dorp met 5000 inwoners zit er gewoon een depot om de hoek.

19. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

19 feb 2013
    230
    0
    0
    Marcia; zou jammer zijn als je man niet meekan... dus nu duimen met z'n allen dat de douane problemen geeft ;) hahaha
    Goed man, dat je probeert niet meer te roken! You go girl! Knap!!!
    Ik rookte tot 4 jaar geleden 2 pakjes per dag (shame shame shame...) heb zelfs nog een tijdje 3 pakjes gerookt (dat sloeg echt als een tang op een varken... was gewoon puur automatisme, ging helemaal nergens over), dus weet hoe kneiter moeilijk het is om te stoppen!

Ik las bij onze verloskundige op de site ook echo met 8, 10 en 12 weken! Krijg je dan nog 3 echo's??? Vind ik best veel. Niet dat ik het erg vind hoor... kijk graag naar ons boontje... hihihi

Ik deed met inwendige echo ook altijd iets langs aan... prettig is anders ja... echo gisteren was ook inwendig... met mijn vriend erbij... die zag ik hele grote ogen krijgen toen dat ding naar binnen ging... hahahaha! Die schrok zich geloof ik een hoedje... "Ging nou heel dat ding erin?" hahahaha

Leuk he Senta, die bevestiging. Bij mij sloeg de test ook binnen een seconde uit... Makkelijk ook een depot om de hoek!!!

20. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    waiting4amber: ja zou inderdaad erg jammer zijn, maar ja als hij niet mee kan dan gaat gelukkig mijn moeder mee, al ben ik wel heel erg hard aan het duimen hoor!!!!ik heb vandaag nog geen sigaret op, maar loop nu wel heel de dag al te vreten ( tis maar goed dat ik constant honger heb hahaha ;) ) en zolang ik bezig blijf gaat t wel hoor!
    senta: heel fijn inderdaad! zeker als de streepjes zo snel verschijnen!!
    groetjes marcia

Deel Deze Pagina