jeeeeeeeeejjj ik kan mijn zwangerschapsketting weer aan!!! Was gewoon vergeten dat ik die nog had! Vind 'm zo mooi Sorry,,, ff stom berichtje hihi
Tari: Jeetje wat heftig...hopelijk gaat alles nu goed? Wortel: We konden het heel goed zien, ik zag het eigenlijk meteen al toen de beentjes in beeld kwamen. Zie foto, overduidelijk! Ik ga wel wat blauw shoppen maar vind neutrale tinten als grijs, groen en beige ook heel mooi. Moro: Wij dachten beide dat het een meisje zou zijn. Dus het was wel een verassing om ineens een piemeltje te zien hihi. Even de knop omdraaien maar wel super leuk! Jongensnaam hadden we al
26-02-2014 Snomie 1e kindje 1-3-2014 Waiting4Amber 1e kindje 4-3-2014 Tari 4e kindje 9-3-2014 nova81 2e kindje mvm Marcia 1e kindje Noa86 1e kindje 10-3-2014 Senta 2e kindje mvm 13-3-2014 tessa 1e kindje Yvonnevto 1e kindje muntje 1e kindje 14-3-2014 Chaneef 2e kindje 16-03-2014 Karagoz 3e kindje 17-03-2014 Moro 2e kindje 19-3-2014 Satak 2e kindje 21-03-2014 Kriskras 86 1e kindje 23-3-2014 Essie28 Mama ien 2e kindje Missyb 3e kindje 26-3-2014 Moiss 1e kindje 27-03-2014 Girly 1985 2e kindje Wortel 2e kindje 29-3-2014 Merryn 1e kindje 01-04-2014 Buddytje 2e en 3e kindje Afspraken lijstje 27-09-2013 Tari Geslachtsbepaling 19:15 uur Senta ogtt plus uitslag gyn via belafspraak 30-09-2013 Moro controle vk 7-10-2013 Waiting4Amber 20 weken echo (19 wken) Girly 1e afspraak vk Moro geslachtsbepaling (17 weken) 8-10-13 Snomie 20 weken echo 9-10-13 Nova81 controle vlk 9-10-13 Tari 20 weken echo 19 weken 14:45 uur Tari controle VK 19.45 uur 11-10-2013 Snomie controle verloskundige 15-10-2013 chaneef controle verloskundige 08:00 18-10-2013 Yvonnevto 20 weken echo 22-10-2013 Senta 20 weken echo Noa86 20 weken echo 23-10-2013 chaneef 20 weken echo 15:25 28-10-2013 Moro 20 weken echo 29-10-2013 Nova81 20 weken echo 31-10-2013 senta controle gyn 13.45 01-11-2013 Kriskras86 20 weken echo
Noa wat leuk een jongen. Gefeliciteerd en ja duidelijker kun je het niet uebben hahaha. Hier moet ik helaas ook nog zeker 6 weken wachten. Hoop eigenlijk genoeg geld van de vakantie over te hebben om misschien manlief zover te krijgen dat we toch nog een extra echo doen. Hier en dag naar Barcelona zoo en stukje Barcelona zelf geweest. Pfff wat was dat zwaar. Hield gelijk vocht vast in enkels. Hopelijk zakt dat snel.
Girly, jij blij dat hier de zomer voorbij is! Onze opvang heeft tegenwoordig als lokkertje om pretecho's cadeau te doen als je je kindje aanmeldt. Misschien ook voor jou een idee?
Wij moeten ook nog 4 w en 3d wachten pff me man wilt geen geslachtsberpalling dus nog even geduld hebben
@chaneef volgens mij zitten wij op dezelfde dag? 22 oktober toch dan zat ik mijzelf alweer een dag rijker te rekenen. Mijn man wil het ook echt niet hij vindt het onzin.
Wortel ja zou een idee zijn idd maar wij zitten bij gastouder. En ja ben erg blij. Enkels zijn weer normaal. En heb het er net manlief over gehad. Als we genoeg geld van de vak overhouden dan mag ik de geslachtsbepaling gaan regelen. Dus nu heel rustig aan doen haha
@senta. We waren sowieso al van plan om de testen te doen. De mogelijkheid is er nu om zonder risico's te weten hoe het in elkaar steekt wat chromosoom afwijkingen betreft en heb graag de keuze/weten waar ik aan toe ben. Zo kun je je ook beter voorbereiden mocht er iets zijn en er voor kiezen er voor te gaan. En nu al helemaal met twee ukkies die eraan komen. Halsoverkop alleen omdat de vk had verteld dat ze in het zh bloed konden tappen en naar België konden sturen. Kon niet. Na de vakantie te laat en dus op de valreep voor de vakantie.
Muntje gaat je rug al beter? Marcia ik heb het zelfde. Normaal kon ik bergen werk verzetten en nu lukt niks!!! Noa. Ik heb echt geluk! Op erge vermoeidheid na helemaal geen klachten. Vergeet soms bijna dat ik zwanger ben hihi. Een jongen. Jeeeej! Chaneef mooie taart versiersels : D Senta gefeliciteerd met je huwelijk. Tari wat eng van jouw man! Gaat het weer goed?
Ik heb de afgelopen dagen echt mega veel geslapen. Had zo'n gigantisch drukke week achter de rug. Werken op kantoor. Fotoshoot en een beurs. Pfff helemaal kapot. Zoontje ook moe want die heeft met mij een gat in de dag geslapen in de middag haha.
Buddy, ja zondag was het helemaal over.. nu alleen weer zo moe.. heb vanafvrijdag niks gedaan en ben nu echt doodop. Heb eerder pfeiffer gehad, als ik nu over de top moe ben zetten al die klieren op, dan weet ik genoeg.. en dat heb ik dus. Op u ijd naar bed. Vandaag weer werken. Ben benieuwd..
Wij moeten nog 2 weken wachten! Mijn dochter wil een broertje... Als ik zeg dat t ook een zusje kan zijn, Word ze boos! Ben dus heel benieuwd... Ze gaat mee naar de echo. Maar wij zijn er eigenlijk van overtuigd dat t een jongen is!
Hoi meiden, alweer een weekje verder om te beginnen. Hoe is het met de dames allemaal, ik weet echt niet meer wie wat heeft geschreven, ben zo een vergiet ik doe mijn best mee te kijken en te reageren. Ik zag dat @girly het naar de zin heeft in spanje, ben jaloers. @ buddytje ik begrijp het helemaal, wel vervelend dat het zo op stel en sprong moet nu. @chaneef had ik dus toch wel goed geteld Hier kan ik mijn man echt niet overhalen de geslachtsbepaling te doen, hoe graag ik het ook wil, maar hij komt mij al tegemoet in het willen weten wat het wordt, op de voorwaarde dat ik het niemand vertel. Dus ik laat het maar zo en het is nu nog maar 4 weken en 1 dag en na morgen kan ik zeggen 3 weken en zoveel dagen klinkt alweer minder. Woensdag mijn laatste kratten van moeders voor moeders inleveren, heel eerlijk ben ik blij er klaar mee te zijn. ging mij de laatste weken wel tegen staan nergens meer beroerd van behalve die flessen. En woensdag ga ik op pad voor de kinderwagen ik ben zo benieuwd. Ow ja voor onze trouwdag hebben mijn man en ik een hotelovernachting gekregen van mijn moeder erg leuk gaan er toch maar een 2 daagjes maastricht van maken in november. Even lekker eruit zijn samen.
@buddytje, dat is alleen een bloedtest?? En hoelang duurt het voordat je de uitslag hebt? @Senta, jammer dat je je man niet kan overhalen.. Toch nog ff geduld hebben dus! Ik heb vanmiddag kruiken opgehaald. Via mp gekocht! Vond nieuwe echt duur! 15euro per stuk!!! Nu heb ik er 3 voor 10 euro dat was geloof ik t enige wat we niet meer hadden... Waarschijnlijk verkopen we de kinderwagen toch niet. Ik vind t op de een of andere manier zonde. En om nou alleen voor de richting van de zitting weer een andere te halen... Bij onze dochter is t ook goed gegaan. Wat een twijfelkont kan ik soms zijn!
Watkomt mij dat bekent voor wij verkopen ook toch niet de wagen vind het nu ook weg gegooit geld dus hopelijk groeit de kleine niet te snel fijn he twijfelen ja nee ja nee haha
Moro en Chaneef; ook ik vind het zonde van het geld om een nieuwe wagen te kopen. Maar met de ervaring van de eerste zou ik nu ook een andere keuze maken. Girly hand op de knip! Grrr zie net dat ik bij ons KDV 30 euro korting op een pretecho krijg. Dacht dat ik hem gratis kreeg Wij vinden het té veel geld. Nog maar een half jaar; dan zien we de kleine ook