Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Satak

Satak Lid

11 jul 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sommige doen idd veel echo's en sommige niet.. In belgie doen ze het bij ieder bezoek!!

Vind die inwendige echo ook niet zo een ramp maar nadat mn dochter is geboren was ik toch ook wel blij dat het weer prive terrein werd hoor hahahaha!!

2. senta

senta Niet meer actief

Hebben jullie ook zoveel last van vreemde dingen eten of meer trek. Ik heb zin in croissants van die zelf te rollen dingen en dat dit het topic in de lounge versgerold.

Verder wil ik ineens ketchup en appelmoes bij mij friet dat vind ik normaal zo verschrikkelijk vies. Nu juist Mayo heel vies.

3. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    ja! anders ben ik helemaal weg van paprikachips en dat hoef ik nu echt niet :( heb heel veel zin in knakworstjes, borrelworstjes als het maar zoiets in die trant is haha
    nu heb ik ff een poetsmanie, ook niet heel vervelend (is soms best nodig met een verbouwing die al sinds 2008 duurt ;) ) ... maar kan dit nu al beginnen?????ook heb ik echt al heel veel dingen weggegooid die ik anders steeds bewaarde...

4. senta

senta Niet meer actief

Zo herkenbaar sta ook de hele dag te poetsen.

5. Satak

Satak Lid

11 jul 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ladies, jullie zijn er al lekker vroeg bij met die nesteldrang dan!! hahahaha
    Wou dat ik dat ook eens had.. ;)

Hier nog niet echt trek in iets of dingen die ik minder lekker vind.. wel zit ik sneller vol!

6. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    senta, oh gelukkig maar ik dacht al dat ik een beetje raar was....! volgende week als mijn man weg is, ga ik boven beginnen hij maakt zich nu al een beetje zorgen haha, heeft me al verboden om: te verven, te schuren ( ook met mondkapje), zware dozen naar zolder te brengen( zwaar gezien als 5 kg :$ ) , met antikal en Glassex bezig te zijn en ga zo maar door..... denk dat hij straks gaat poetsen hier :p hahaha mag volgens mij nog net op een keukentrapje staan.... maar hij is wel heel lief hoor haha
    groetjes marcia

7. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Hihi ben dus niet de enige! Heb zelfs al ruzie gehad met mijn man omdat ik alles achter zijn kont aan het opruimen ben (normaal ben ik best een sloddervos, net als hij).
    En normaal ben ik dol op chocola en ijs. Nu smaakt dat me totaal niet! (hooguit een waterijsje)
    Vandaag had ik opeens zo'n zin in kokosbrood! Eet ik normaal echt nooit! hahaha

Roken: Ik rook zelf niet, maar wat super dat jullie stoppen! Petje af!

Senta: Mooie test! En super dat je mee doet!

8. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    gelukkig zijn ook niet alle mannen zo verschillend haha ;)

9. Snomie

Snomie Niet meer actief

Hahaha mijn vriend zo wel willen dat ik nesteldrang had. Hij doet alles in het huishouden. Ik doe nog steeds zo min mogelijk. Niet echt zin in gekke dingen, meer echt een afkeer voor veel dingen. Spaghetti bijvoorbeeld. Ik moet er niet aan denken dat ik dat moet eten want dan word ik spontaan misselijk.
    Hebben jullie op je werk al iets verteld? Ik heb over 4 weken vakantie, en dan ben ik 10 weken en 5 dagen. Ben aan het twijfelen... Misschien vertel ik het wel pas als ik terug ben.

10. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ik heb steeds zo'n zin in vet. Pizza patat noem maar op. Te slecht dus doe t maar niet..

Heb vanmiddag ook een cb digi gedaan en hij zei 3+. Toch fijn...

11. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

19 feb 2013
    230
    0
    0
    Ik ben maar vast gaan opruimen om ruimte te maken... Blond servies verkopen op marktplaats om ruimte in m'n kasten te kweken... Want we hebben gewoonweg te veel spullen in te weinig ruimte...Maar echt schoonmaken enzo heb ik, zoals gewoonlijk ;) weinig behoefte aan. M'n vriend is lief hoor, doet veel.

M'n vriend wil het volgende week al (met 8 weken) aan vrienden gaan vertellen... Maar dat betekent dat m'n werk het ook vanzelf te horen krijgt dus dan moet ik het daar eigenlijk ook al na volgend weekend gaan vertellen... Zou het niet netjes vinden als ze t via via te horen krijgen... Is voor m'n baas wel prettiger denk ik aangezien hij bijtijds moet regelen dat mijn cliënten overgenomen worden...

Ik heb een verschrikkelijke behoefte aan zout!!! Echt niet normaal! Chips, pizza, frietjes... zeg niet dat ik het ook eet, maar heb er zo'n zin in! Terwijl koekjes, my worst enemies, raak ik niet meer aan?!? Taal er niet naar... Ik??? Die door iedereen het koekjesmonster wordt genoemd... Chocola... Mwah. Echt bizar... Terwijl ik voorheen chips dus prima kon weerstaan... Eetlust wisselt heel erg. Dan honger als een paard, dan na 3 happen vol... Weird...

12. YvonnevtO

YvonnevtO Actief lid

2 mrt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    Hoi! Ik ben er weer!
    Even teruglezen hoor.. brb. :)

13. senta

senta Niet meer actief

Hihi zo grappig te lezen dat we allemaal hetzelfde hebben bij de zwangerschap van onze zoon, was ik verslaafd aan frikadellen speciaal, geweldig hebben er zelfs ruzie om gehad de meneer van de cafetaria had een gewone ingepakt en mijn man was naar huis komen rijden 8 km en toen kwamen we erachter en wilde niet terug om de goede te halen, gel joh dat die dat niet deed.

Wat ik trouwens wel heb als ik met brood ontbijt wordt ik zo verschrikkelijk misselijk bij fruit niet en crackers ook niet, maar ik kan heel geen brood eten, ik ga het nog wel proberen te roosteren.

14. Blisskarin

Blisskarin Actief lid

8 feb 2012
    383
    0
    0
    Brabant
    Haha ik heb juist anti-nesteldrang. Pfff ik zoek het echt niet om te poetsen.

Ik moet wel zeggen dat ik de hele dag trek heb. In koekjes, chippies, ijsjes, kaas...... Hmmm krijg er honger van.

15. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    mocht ik nou net 2 zakjes met kinderkoekjes weg gegeten heb:D

16. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    nieuwe meiden welkom!!

zo wat een geklets hier zal er morgen maar voor zitten om te reageren haha:Dof nu moet ik eerst even chips pakken haha:D

17. Satak

Satak Lid

11 jul 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha super grappig om te lezen al die trek dingetjes!! Bij mijn vorige zwangerschap had ik een verslaving aan die KINDER chocolade reepjes.. pfff bleef ze maar eten haha!

Hier nog niet verteld op het werk! Zit er ook best mee in mn maag, en pieker er al veel over haha..

Wij gaan dus zaterdag drie weken op vakantie.. die laatste dagen daarvan hebben wij ook de echo en willen we het dus eigenlijk wel gaan vertellen.. maar gezien ik dan mn vakantie nog heb vertel ik het nog niet op mn werk... maar zoals jij al schrijft via via weten ze het ook heeeel snel! Nu is het wel een stukje uit de richting hier maar facebook is snel natuurlijk...

Dan nog dat ik het misschien voor de echo wel aan mn ouders wil vertellen omdat dat wel de reden gaat zijn dat we twee dagen eerder de vakantie breken.. maar ik wil dat mijn dochter het pas weer weet na de echo... PFFFFFFFF!!!

Maak ik het mezelf te moeilijk of zie ik het gwn niet haha..

18. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    o zit in het verkeerde vak meiden hahahaha:D

19. Blisskarin

Blisskarin Actief lid

8 feb 2012
    383
    0
    0
    Brabant
    Bak studentenhaver! :)

20. YvonnevtO

YvonnevtO Actief lid

2 mrt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    Zo, net een stuk teruggelezen... (MET een fijn stuk chocolaaaaa)

@Marcia Wat knap dat je stopt met roken! Goed bezig! En ik hoop dat het je lukt om vol te houden. Ik weet hoe lastig het is.

@waiting4amber Gave echo!!

@Satak wat fijn dat je een duidelijke test hebt gehad! yay! En wat betreft de eetlust, ik zit ook sneller vol. Best handig, aangezien ik anders over-eet. :)

@Snomie ik ga het pas met 12 weken vertellen op het werk. Het blijft mijn werkgever, niet mijn vriend of vriendin.

@Senta ik eet nu iedere ochtend een beschuitje met aardbeien. Niet te zwaar, wel iets om je dag mee te beginnen. Misschien iets voor jou?

@Priscilla no prob ;)

Hier een beetje aan het bijkomen van een druk weekend.
    Eerst zaterdag het nieuws laten vallen bij mijn neef en zijn vrouw die ook zwanger is en die reageerden hartstikke leuk! We hadden al een tijdje geleden afgesproken om daar te logeren zodat we een avond lang konden borrelen, dus aangezien ik een slechte leugenaar ben, heb ik het toch maar gelijk verteld. Geslaagd dus. De volgende dag mijn ouders en broers gezien. Eerst mijn ouders verteld in een eetcafeetje. Mijn vader kreeg een fles advocaat met een strik van stof met kleine beertjes erop. (erg obvious lintje) En mijn moeder een speen van winnie de pooh. (is ze zelf weg van). Kaartje met opa & oma erop. Ze waren verrast en blij. Ook gelijk verteld dat ik het zo vroeg vertel omdat het vorig jaar niet goed was gegaan en ik dus vreugde met ze wilde delen, maar ook verdriet mocht het niet goed gaan. Mijn moeder en ik zijn niet super hecht, ook al zien we elkaar wel regelmatig. Ze was wel een beetje teleurgesteld dat ik het niet heb verteld van de vmk, maar goed, heb ook uitgelegd dat ik het lastig vond om te zeggen. Dan mijn 2 broers, nog geen oom of vader, een fles bierchampagne in een doos, met bovenin de doos een kaartje (die je normaal aan een bos bloemen hangt) met gefeliciteerd en als bericht aan de binnenkant, "Proost ome M.!" Gelijk begonnen ze te glunderen! BIJNA liet ik een traantje, dat is voor mij al heel wat hahah. Heb genoten!

Deel Deze Pagina