Wauw wat super zeg. Gefeliciteerd. Wordt dit dan echt zo`n jongensmaand??? Ja lijkt mij ook bijzonder. Ik moet nog een weekje wachten en dan weten we als het goed is wat het wordt. Wij hebben hem dan in 2d.
Ik dacht ook dat we een 2d echo kregen. Maar volgens kregenwe ook langer dan 10 min. Stel voor ons kreeg ook een jongen.
Maar eh meisjenamen hadden we 3 keuzes, maar een jongens naam whaaaaa echt zo lastig. Wij hebben een lastige smaak endan nog2 namen ook en die bij de andere namen van de kids past.......maar we hebben nog even.
Ja inderdaad. Dat wordt nog een hele klus dan zeg. Hier hebben we de meisjesnaam ook al maar een jongensnaam is ook voor ons lastig. Althans de tweede naam hebben we al maar de voornaam pfff. Gelukkig hebben we inderdaad nog even en eerst maar even kijken wat het worden gaat.
@tari, wat leuk ook al een jongen!! Wij hebben al een jongensnaam, dezelfde als die we voor de 1e hadden bedacht. Hij past bij de naam van onze dochter, dus dat komt goed uit! Nu alleen nog ff een week wachten op de bevestiging dat t een jongen is.... Of niet haha
Hey meiden Thanks voor de lieve woorden gisteren. Ik ben echt vroeg naar bed gegaan en mezelf echt in slaap gehuild. Het verdere beleid weet ik nog niet. Maandag afspraak maken bij de diabetes verpleegkundige. Ga er nu maar vanuit dat ik weet insuline zal moeten spuiten. Al vond ik dat de vorige keer ook niet erg. De gyn was wel heel lief zei ook het is alleen maar fijner dat we er nu achtte komen nu ben je nog in te stellen en het zit weet nog maar zo kort hoeft je kindje nu niets van te merken wat groei betreft. Sowieso hoeft die er nu niets van te merken.
Meid had zo gehoopt dat het mee zou vallen. Wel fijn dat ze er vroeg zijn achter gekomen. Komt goed. Niet verdrietig zijnm het is voor een goed doel... dikke knuff
Goedemorgen meiden... İk hoop weer een jaar bv te geven. Bij de eerste maar 2 mne kunnen geven omdat hij niet goed dronk. Bij de 2e 11 mnd gegeven. Dat beviel me erg goed. Straks wil ik het weer doen. Vol goede moed ga ik er tegen aan. Vandaag zijn we 10 jaar getrouwd. Voel me zo oud terwijlndat mee valt. İk was 19 jaar toen ik ging trouwen. 2 gezonde kinderen en een derde op komst. İk voel me erg rijk en gezegend. Er zijn werklui in ons huis voor de laatste dingen... dus druk dagje
growing: Welkom bij ons clubje en nog gefeliciteerd met je zwangerschap. karagoz: Dank je wel. Jij gefeliciteerd met jullie 10 jarig huwelijk. Ik kan me voorstellen dat je je zo voelt. Fijn dat ze nu bezig zijn met de laatste dingen.
Ja het is de eerste, dus erg spannend allemaal! Voor jou is het de tweede zie ik in je ondertekening?
@growing welkom @karagoz gefeliciteerd met jullie 10 jarig jubileum. Eindelijk is mijn man bezig met het kamertje heeft wat tijd gekost maar hij heeft de slag te pakken hij is nu dingen aan het doen die ik echt niet kan doen, dus moet wachten tot die hier mee klaar is. Dan kan ik hopelijk over een week of 2 ook aan de slag om te gaan klussen.