Zo vandaag ff geshopt. Zefanja ismaandag jarig en viert het morgen. Bezig met taart bakken en kleertjes geshopt voor onze kleine knul van de jongens had ik niet veel meer en in die 8 jr tijd zijn er veel nieuwe dingen, zo vervelend. Growing welkom, leuk een meisje en jullie 1e kindje! Karagoz, gefeliciteerd met je trouwdag. Harstikke rijk zo toch Senta, wat goed dat je man zo druk bezig is met het kamertje. Heb je al ideeen voor het kamertje?
Dinsdag is onze kleine meid jarig, dus morgen vieren we het. Ik moest natuurlijk een mooie taart maken! Wil 'm even met jullie delen, ben er zo blij mee! En de kleine meid zelf vind 'm ook helemaal mooi!
@cganeef Ik had het gemist super leuk een knul na een meid. Super @tari ja het zit al helemaal in mijn hoofd. Wit zilvergrijs en sterren
Senta, klinkt leuk. zo leuk als je dan eindelijk kan beginnen. *klaagmodus aan* Pff heb echt zo mijn dag niet, rug, benen en voorkant bij mijn schaambeen doet zeer. ben zo bang dat ik weer bekkenproblemen heb. zitten is niet echt super, maar staan ook niet. En zo ontzettend chagerijnig, gewoon zoooooo moe. Moet nog de cadeau's inpakken en de taart afmaken. normaal gesproken is dat allemaal al klaar en dan morgen nog visite...... *klaagmodus uit*
Nieuw lid: welkom!! (Vergeef me mijn dementie, en zit op tablet xus kan t niet meer zien!) Weer 2 jongens! Leuk! Lekker shoppen in blauw! Tari, kop op.misschien is vandaag de pijn wel minder.. ik hoop dat jullie een gezellig feestje hebben.. Moro, mooie taart! Ik heb gister een cars 3d gemaakt, zal hem straks ook ff showen.. Wat een dag gister. Ben nog steeds moe.. eerst een taart maken, toen het kamertje halen. 5 uur thuis, t was loodzwaar.. 2 sterke mannen hadden het heel zwaar !! Zal ff foto posten straks, hebben het gelijk schoongemaakt. T is best groot dus t kamertje staat gewoon vol, zou niet weten waar die schommelstoel zou moeten staan.. gelukkig had ik er nog geen opgezocht. Half 10 zaten we op de bank. Als een oud stel.. Vraagje, als ik een homeopatisch rustgevend pilletje neem, word de baby daar dan ook rustig van? Af en toe heb ik dat nodig zeg maar.....
nou ik ben ook lekker bezig gisteren en vandaag de eerste kleren van me dochter op marktplaats gezet ja beetje zielig om een jongen meisjes kleding aan te doen haha. hebben alles van 3 jaar gespaard dus dat zijn meer dan 10 kratten vol wel zeg ik er bij lekker opgeruimd als alles weg is haha. tot nu toe heb ik alles van maat 80 er op gezet want ja ik pak gewoon de krat waar ik bij kan op de vliering en moet je na gaan als me dochter al maat 116 aan heeft. zijn jullie ook al bezig met de grote opruim de gene van wie nu ook het ander geslacht krijgt?
Chaneef, hier ook laatst alles opgeruimd. Jongens kleding hadden we al veel weg gedaan want ja loopt zo op anders. Van mijn dochter had ik nog wel wat bewaard. De jongens kleding is hier al 2 x gedragen dus deze mag wel wat nieuws. En in die jaren is er veel leuker kleding weer. Muntje ben benieuwd naar je taart! Was blij dat ik vannacht in mijn bed lag, was de laatste 3 dagen te veel van het goede. Nu vandaag nog
Tari hoop dat het al wat beter gaat ondanks de vroege morgen. Muntje lekker bezig geweest gisteren zeg. Ben benieuwd naar de foto's. Over de pilletje kan ik geen antwoord geven want dat weet ik niet. Chaneef nee nog geen last van maar misschien dat ik volgende week wel zo ben haha. Hier heerlijk geslapen. Morgen begint de ernst weer dus nu nog heerlijk uitgeslapen. Ben zo blij dat onze vent zich zo lekker zelf kan vermaken op de eigen kamer. Gisterenavond heb ik denk ik voor het eerst de kleine gevoelt. Kan dat? Het waren hele zachte kleine klopjes en daarna leek het alsof er heel lichtjes een streepje gemaakt alsof er iemand heel licht zijn vinger over mijn huid haalde. Hoop het zo. Vrijdag heb ik met een angelssound in de verte het hartje van de kleine gehoord. Was ook wel heel bijzonder dus helemaal happy.
goedemorgen... goed geslapen en om 9 uur pas mijn bed uit... Straks komen de werklui weer in huis. Ze gaan de tegels in de keuken afmaken, dan afwerken en klaar. Volgende week komen werklui voor het plafon in de woonkamer. De vorige hebben het niet mooi afgewerkt dus het moet opnieuw geverfd worden. Ik heb er veel geld voor neergelegd voor dit huis dus ik wil het wel netjes hebben. Vorige week de koelkast verkocht en aan dat geld de trap laten bekleden gister avond. De man is 3 uur bezig geweest en ik moest zo nodig. Naar boven kon niet en de andere toilet kon ook niet want de gang stond vol... De kids waren ook erg druk met als gevolg sacherijnige moeder... hahahaha Ik voel de baby steeds meer en soms heb ik het gevoel dat ik weet waar hij/zij ligt. Gister was de ene kant heel hard en de andere kant heel zacht... zo apart... gister zouden we biefstuk met patat en groente gaan eten vanwege ons jubileum maar de werklui was pas om half 6 weg en dan heb ik geen zin om te koken... dus vanavond dan maar... wat gaan jullie doen vandaag? En ik ben 16 weken!!! Nog 4 weken tot de echo!
Ik heb ook t idee dat ik voel waar de baby ligt... Heel vaak links onderin. Daar hoor ik meestal ook t hartje als ik met de angelsound luister. En ik voel nu sinds deze week echt dagelijks kleine schopjes. Heerlijk gevoel! Ik besef ook echt dat dit de laatste zwangerschap zal zijn en dat ik er ook echt van geniet! Ik spring ff de douche in en dan kan t stressen beginnen! Mijn zus heeft mooie minnie Mouse ballonnen gemaakt, super leuk! Straks nog hapjes klaarmaken en dan hopelijk nog ff zitten voordat de visite komt. Fijne zondag allemaal!
@moro wat een prachtige taart zeg. Ik ben bekijk aan het genieten van het weekend. Ook nog even lekker eten waar ik zin in heb. Dat is vanaf komende week helemaal klaar natuurlijk.
Zo, ik zit! Huis is weer schoon, kleine meid ligt lekker te slapen! Ze is goed verwend. Merk wel dat ik nu wat last heb van mn buik... Teveel gedaan denk ik. Morgen naar de vk en mijn man kan ook mee want die is een dagje vrij! Hij heeft t hartje nog niet gehoord, dus wel zo leuk dat hij een X mee kan.
Vandaag Zefanja 8 jaar. straks even de traktatie regelen. Gisteren gevierd was erg gezellig en mijn mams heeft geholpen. dus aardig door gekomen de dag. moro veel plezier bij de VK.