Ben inderdaad benieuwd wat er bij komt. Nu zijn de meiden aan de beurt Chaneef hoe is het vandaag gegaan?
o wat vervelend nou chaneef dat je nog steeds zo`n last hebt van je buik. Weet je al wanneer je uitslag hebt van urine of heb je die nog niet weggebracht?
@chaneef hopelijk kap je snel op. Hier bij de diabetes verpleegkundige geweest moet nu zelf prikken en over 14 dagen naar internist die niet het insuline beleid vast stellen. Prik ik dus al 3 keer aan de lage kant niets te hoog frustrerend. 6, 2/ 4, 6/5, 1 nou maar kijken wat die gaat doen Mijn man is ziek frustrerend hoor de hele avond al met je voelen k denk dat ik koorts heb. Jeetje vierkante eens hoe heet ik ben. Grrrr
@chaneef, hopelijk trekt t allemaal snel weg! @Senta, hahaha tsja... Mannen en ziek zijn, zo zielig! @girly, heb je al een voorgevoel jongen/meisje??
ik ben er ook nog hoor en ik lees gewoon mee maar geen energie of tijd om te reageren... De laatste dagen zo veel stress en zorgen dat ik gewoon geen rust krijg in mijn lijf. Dinsdag had ik weer een hyperventilatie aanval maar ik ging gelijk zitten waar door het gelijk ging afzakken. Snel naar huis en uitrusten en in de middag gelukkig kunnen slapen zodat het gevoel in mijn arm (wat ik de vorige x ook had) weg ging en ik kon rusten. Gister de klap op de vuurpijl. Mijn oudste heeft de vissenkom op zijn kamer per ongeluk omgegooid. De hele vloer onder de scherven, stenen en vooral water. De vissen nog kunnen redden gelukkig maar ik was uren bezig met alles opruimen. Kind ook nog een snee in zijn vinger dus die moest nog even langs de EHBO. Laminaat is niet verpest gelukkig maar wel wat kleine krasjes. Ik was zo boos, zo moe en verdrietig te gelijk. Alles alleen moeten doen want die man van me was niet te bereiken. De baby had ik al een paar dagen niet gevoelt maar gelukkig vandaag wel. Nu lig ik lekker in bed, de kids slapen dus ik kan rusten.. sorry dat ik nergens op reageer maar ik lees wel gewoon mee. Ik heb er alleen de energie er niet voor... xxx
moro: Nee ik heb bij deze zwangerschap echt geen flauw idee. Bij Damian wist ik het eigenlijk gelijk al. Althans mijn gevoel zei me toen 2 dingen: het is een jongen en hij komt te vroeg en kreeg daar gelijk in. Bij deze zwangerschap bij beide dingen geen idee. Update van het kindje op mijn werk: Gaat iets beter. Koorts is weg. Nieuwe drain geplaatst om bloed weg te halen en antibiotica slaat goed aan. Ben echt zo opgelucht om te horen. karagoz: Jeetje meis wat heftig allemaal. Neem lekker de rust wanneer je dat nodig hebt. Denk eerst lekker aan jezelf en je kleine beeb. Fijn dat je vandaag je kleine weer even heb gevoelt. Ik niet meer sinds ik zaterdag dacht dat ik hem of haar gevoelt heb. Althans dat denk ik. Mijn darmen zijn eindelijk weer een beetje leeg. Misschien dat het daar ook aan ligt hoor. Kon de afgelopen 6 al niet naar de wc voor grote boodschap en ja hoor loop in de supermarkt vanmorgen en toen moest ik opeens. Dus ik eerst zonder boodschappen naar huis en toen weer terug hahaha.
lekker moment om naar de wc te gaan ik heb soms moeite om mijn urine op te houden. Gister door de stress en alle zorgen liet ik bijna alles lopen... ik moet ook niet gaan lachen of niezen want dan druppelt het ook... meer mensen last van?
O heel herkenbaar karagoz. Ik voel soms een golfje urine gaan als ik moet niezen. Schaam me dan ff dood. Niemand die het doorheeft ofzo maar voelt zo vies en het liefst wil ik dan naar de wc om schoon ondergoed aan te trekken.
Oh karagoz, lekker rustig aan doen! En ik heb sinds mijn vorige bevalling dat heel soms als ik nies, ik urine verlies. En nu heb ik er veel sneller last van. Gelukkig elke x als ik thuis ben @girly, ben benieuwd dan! Ik had de vorige x sterk t gevoel dat t een jongen zou zijn en toen hadden we t dus mis. Nu weer t gevoelt dat t een jongen is, maar ga weer twijfelen omdat we dat de vorige x ook dachten!
O mensen jakkes heb ik weer. Stond bij de phonehouse en werd me toch licht in me hoofd. Alles begon te tintelen. Dacht nee zal me toch niet gebeuren. Ik was vergeten te ontbijten. Maar moest nog naar de hema en groenteboer. Dus mezelf rustig stapje voor stapje voortgezet en gelukkig veilig thuis en op de bank neer geploft. Eigenlijk moet ik gewoon een boterham ofzo klaar gaan maken maar heb gewoon de kracht even niet. Vrouwtje bij groenteboer vroeg ook gaat het wel goed. Ik zag blijkbaar ook helemaal wit in mijn gezicht.
Wauw wat is het stil zeg. Nog stiller dan gister. Chaneef hoe is het nou met je? Hier: Gaat het weer goed gelukkig. Na wat gegeten te hebben zakte het gelukkig af.
@Girly, goed voor jezelf zorgen hoor! Anders zorgen dat je altijd wat crackers ofzo in je tas bij je hebt... Het is idd erg rustig hier! Ik ben gisteravond heel vroeg op de bank in slaap gevallen. Geloof dat 't kwart over 9 was, dus na een half uur schrok ik wakker en ben ik maar naar bed gegaan. Mijn man was nog werken, die heb ik niet eens thuis horen komen. En vanmorgen was ik gewoon nog moe! Denk dat ik zometeen ff ga proberen een dutje te doen. De vermoeidheid was ver weg, maar nu lijkt 't weer terug te komen
moro: ja dat heb ik normaal ook altijd in mijn tas zitten maar moest een nieuw pak er in doen en die was ik vergeten in te pakken. Vandaar. Jij ook goed om jezelf denken hoor en lekker slapen. ga denk ik ook ff kijken of het lukt.