Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Satak

Satak Lid

11 jul 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi super gaaf!!! Hier wil ik een lange vinger taart maken versierd met muisjes voor mn ouders en ook voor mn werk! Kijk er al zo naar uit, maar weet niet of die taart mn ouders dus haalt zoals ik hierboven al beschreef want als we het op vakantie vertellen kan ik niet bakken haha

2. YvonnevtO

YvonnevtO Actief lid

2 mrt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    Owwww dilemma Satak! Wel leuk idee zeg!

3. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ja als ik 12 weken ben ben ik ook met vakantie .. Dilemma..

Dacht iets bloed te bespeuren onder de douche. Dus de hele avond beetje down maar met afvegen en plassen niks te zien. Dan zit t wel goed toch? Heb vroeg gedoucht dus dan had ik al wat moeten zien toch???

4. Satak

Satak Lid

11 jul 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    He vervelend Muntje, wat kan je je daar rot door voelen dan he! Ik had laatst ook twee kleine druppeltjes.. maar ik heb altijd begrepen dat als het mis is je het echt wel weet doordat er dan behoorlijk wat vloeit hoor.. maar goed ik heb (gelukkig) hier nog geen ervaring in dus ik weet het natuurlijk ook niet helemaal..

Maar tis in ieder geval geen bloeding want dan zou je het met afvegen ook wel moeten zien!!

Probeer lekker te slapen en even goed in de gaten te houden.. xx!

5. YvonnevtO

YvonnevtO Actief lid

2 mrt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    @muntje Oh meis, ik hoop dat het niks is. Lijkt mij niet, wanneer je het laatste uur nog niks hebt gezien.. Toen ik een vmk kreeg had ik bij het afvegen roze en vervolgens binnen een half uur enorme krampen en veel bloedverlies. Maak je dus niet al te veel zorgen.
    Ik ga plat! Welterusten!

6. senta

senta Niet meer actief

Ik had van de week ook wat slijm met lichtroze. Heel normaal bij deze termijn het was ook maar 1 "kloddertje" (sorry)
    Bij mijn mk 2 jaar terug gingen alle sluizen open zeg maar

7. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

19 feb 2013
    230
    0
    0
    Yvonne; leuk dat iedereen zo positief reageerde! Heerlijk toch om het met anderen te delen!

Leuk idee Satak! Ik wilde op m'n werk cupcakes maken met daarom roze en blauwe voetjes... Ik zie het grote probleem van het eerder vertellen aan m'n baas niet echt... Als het misgaat dan weet hij tenminste waarom ik er niet ben ;) en voor m'n contract maakt t denk ik niet heel veel uit of ik t nu vertel of over 4 weken (verloopt in mei 2014). Ik werk zowel in mijn woonplaats als een dorp verderop... Dus ik loop t risico dat t via de tamtam heel snel gaat... En dan vind ik t wel zo netjes als ze het van mij horen en niet van een client van me...

Voor je dochter geheim houden moet toch wel lukken tot na de echo. Ik heb het tegen m'n zus in t Engels gezegd zodat m'n neefje en nichtje het niet begrepen! Hahaha! Anders kletsen ze hun mond voorbij...

Muntje; kan me voorstellen dat je schrikt! Hoe is het de rest van de avond/nacht gegaan? Ik begreep ook altijd dat je dan wel meer bloed moest verliezen maar heb er ook zelf geen ervaring mee... En dan nog wil dat niet alles zeggen... Mijn schoonzus had met 7-8 weken een enorme bloeding, type bloedbad, hele bed eronder... Dacht dat het een miskraam was, diep verdrietig, maar kindje zit nog steeds veilig en gezond in haar buik... Ze is bijna uitgerekend... Het schijnt gewoon "normaal" te zijn dat je soms een beetje bloed kunt verliezen. Mijn moeder had de 1e 3 maanden telkens rond haar ongesteldheid een beetje bloed verlies... Hoop dat alles goed met je gaat en dat het uiteraard niets was! En als je het niet vertrouwd, huisarts bellen!
    Sterkte ermee!

8. senta

senta Niet meer actief

Nieuwe dag en nog steeds zin in oprolcroissants. Laat ik ze nu gisteren gekregen hebben van mijn man. Wij gaan lekker vers ontbijtje maken nu.

9. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    muntje, vervelend zeg hopelijk is er niets aan de hand, als ik de reacties zo lees denk ik dat ook eigenlijk niet, maar wij kunnen niet voor jou denken, hoe is het nou?
    Yvonne, super die reacties!
    vannacht verschrikkelijk tot niet geslapen hier pff constante eruit om te plassen, maar niet opgevangen want ik was zo verschrikkelijk moe, echt heel vreemd maar ja vandaag een rustig dagje, zonder poetsen als het goed is haha( als ik dat red.....) fijne dag vandaag dames!!!

10. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    T is denk wel goed gegaan. Moest vannacht heel nodig plassen maar toen ik op stond kreeg ik me een steek moest krom lopen. Of m'n blaas was te vol, of nog iets met een innesteling , kan dat?? Ik moet wel vaker plassen merk ik.. Heb nu een klein beetje krampjes.

Doen jullie ook van die rare dingen? Ik wel. Huishoudfolie in een onmogelijk klein laatje opbergen. Optimel inschenken terwijl ik zie dat er nog water in me glas zit...

11. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    En weetje.. Voor mijn gevoel moet ik mijn buik uithangen zeg maar.. Dat zit t lekkerst.. Hebben jullie dat ook?? Erg he..

12. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

19 feb 2013
    230
    0
    0
    Senta; enjoy ;) lekker van genieten!

Marcia; slaap jij ook zo rot. Word wel 5-6 x wakker, soms om te plassen, soms ook niet. Vaak heb ik het dan bloedheet... Lig even wakker en dan dommel ik weer in... Word dan geradbraakt wakker...

Muntje; maar geen bloedverlies meer? Klinkt goed! Beetje gerust gesteld of dat nog niet? Doe nog geen onmogelijke dingen maar merk wel dat ik mijn hoofd er niet bij heb... Vergeet veel... Sla het gewoon niet op... Concentratie is denk ik niet zo denderend...

13. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    muntje, gelukkig geen verder bloedverlies!
    wainting4amber: dit was de eerste nacht dat ik dit had, anders( de laatste weken..) was ik zo moe dat als ik m'n kussen zag ik al sliep! Hoop niet teveel van deze nachten te hebben zeg, voel me gemangeld, en totaal niet uitgerust.
    zo even een stuk gaan lopen met een vriendin van me... kijken of ik die ook uit kan leggen waarom ik gestopt ben met roken?! haha nog maar 6 weekjes dan mag ik het van de daken schreeuwen haha

14. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    hallo allemaal ik kom er ook gezellig bij ik ben nu zwanger van de 2de in ronde 5 gelukt. ik ben rond half maart uitgerekend zelf ben ik nu 25 en mijn dochter wordt in september alweer 3 wat gaat de tijd toch snel

15. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    welkom chaneef!

16. Satak

Satak Lid

11 jul 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom!!

Mijn baas mag het op zich ook vandaag al wel weten hoor haha.. maar ze is op vakantie en als zij terug komt ben ik dus met vakantie..

Muntje, fijn dat het verder goed gaat! Rustig aan doen vandaag he..

Ik ga me klaar maken voor een dagje liegen in Bobbejaanland pffffffff......

Slaap overigens ook heeeeel slecht! hoef niet perse te plassen ofzo maar wordt vaak wakker en kan dan slecht in slaap komen..

Fijne dag girls!

17. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    even een vraag heeft iemand anders ook last van steken in de buik sinds het begin daar heb ik wel last van de huisarts zegt dat het me darmen zijn overigs geen bloedverlies

18. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    en nog een vraag ik krijg helemaal geen bericht als hier op gereageerd wordt terwijl ik me daar wel voor aangemeld heb wie heeft hier ervaring mee

19. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Bleh, merk nu wel dat ik misselijk word als ik niet op tijd eet. Dus maar goed eten dan ;) hahaha

Snomie: Ik heb het al wel 2 directe collega's verteld. De rest vertel ik het na een goede 10 wk echo denk ik. Of na die van 8,5e wk... ;) (denk dat ik mn mond dan toch niet meer kan houden hahaha)
    En mocht het fout gaan hoef ik iig ook niet uit te leggen waarom ik er niet ben.

Senta: Hihi lekker genoten van je ontbijtje? ;)

Muntje: Gelukkig geen bloedverlies meer! Alles is beter doorbloed dus je kunt soms hebben dat een adertje springt of zo. Maar snap heel goed dat je ongerust door wordt hoor!!

Chaneef: Welkom! En gefeliciteerd!!!
    Echt steken heb ik niet. Wel soms heel erg pijn! Bij mijn schaambot en dat loopt dan door naar mijn rug. Maar dat is denk ik niet wat je bedoelt...?

20. senta

senta Niet meer actief

@buik, jep heel herkenbaar nu is het mijn 2e zwangerschap natuurlijk maar voor mijn gevoel kan iedereen zien dat ik zwanger ben, probeer hem de hele dag in te houden maar als ik dan thuis ben met name de avonden is die echt enorm voor mijn gevoel.

@steekjes, herkenbaar heb er ook wat last van, dat had ik de vorige keer ook bij onze zoon. Maar ik moet wel zeggen ik heb ook heel veel last van mijn darmen momenteel.

@borsten ze worden wat minder opgezwollen wel flinke maat grote en mijn tepels die zijn zo gevoelig en zo vol aders, in de middag en avond erger dan de ochtenden. Herkenbaar?

@slapen en plassen, ik wordt moe van mijn eigen plasgedrag, ben wel minder moe als in het allereerste begin, nu moet ik zeggen dat mijn schildkliermedicijnen natuurlijk ook opgehoogd zijn en ze daar bovenop zitten dat die waarden goed blijven dus dat zal wel meespelen, verder moet ik er tussen de en 10 keer uit per nacht. Vaak weet ik het ook niet meer dat ik eruit ben geweest s'nachts. Volgens mij kan ik 1 zo een fles van mvm vullen op alleen de nacht. zou makkelijk zijn trouwens.

@vergeten en lompe acties, enorm, ik moet echt werkelijk waar alles opschrijven want ik ben het binnen 3 tellen vergeten. Vreemde acties, ja hoor, denken dat je een ovenschaal zonder handschoenen kan pakken zo ook eieren uit een pan met kokend water? dom zullen we maar zeggen.

Het weekend moeten we gaan beginnen met mijn moeder te verhuizen wordt dus erg druk, ik probeer me maar een beetje te verschuilen achter onze zoon dat die het niet trekt de hele dag daar te zijn en schoonouders kunnen niet oppassen (gelukkig spreken ze elkaar maar weinig heb het niet eens gevraagd :p)

Enne de croissants smaken heerlijk, heb trouwens vanmorgen al 2 keer boven de pot gehangen, is dat voor jullie herkenbaar van die hitte aanvallen? Man dan heb ik het ineens heet alsof het stoom uit mijn oren komen.

Waar ik trouwens ook veel last van heb ik afscheiding, pfff echt vies, gewoon wit en niet dik maar juist erg dun, voel me vies zeker met dit weer trek wel 3 keer per dag een schone onderbroek aan.

Deel Deze Pagina