Senta ik herken die boosheid. Mijn vaderwas 20 jr toen erbij hun thuis brand uitbrak. 5 kinderen en hun moeder dood. 6 doodskistenen, geen huis meer. We hebben hem dit ook uitgelegd laten zien. Er is niets meer van mijn vader van vroeger en dan nog niet snappen. Echt boos geworden op hem de vorige keren maar ook dat helpt niet. Zelfs de vloerbedekking zit onder de kaarsvet. Echt word er moedeloos van.
Als ik niet zwanger ben dan ben ik wel eens duizelig maar dat komt dan doorm ijn bloeddruk die even naar beneden zakt. Maar die aanvallen heb ik tot nu toe 2 x in mijn hele leven gehad. En ik vind het dood eng. Het was 2 x buiten met de jongste bij me. En het gebeurd op een dood normale dag als ik me goed voel. En die vissenkom breek me de bek niet open... :x Ik vergeet ook af en toe dat ik zwanger en ondanks dat ik toch wel een grote buik heb, snel moe ben en bukken erg moeilijk is zonder duizelig te worden... Ik moet echt een rem op me zelf zetten anders ga ik gewoon door en dan val ik op de bank in slaap wat ik dus gister had. Wilde een film gaan kijken en viel gewoon in slaap op de bank... Lekker van de tegen partij dat die zo fijn meewerken :x ik hoop dat het snel opgelost is hoor... hoe voelt je man zich verder? En doe jij ook rustig aan?
ik ben zo blij dat mijn oudste niet meer hoeft te zwemmen. HIj heeft zijn a diploma en dat vind ik wel voldoende... kost al zo veel geld elke 6 weken... maar gefeliciteerd!
Dood eng is dat! Moet je toch niet aandenken dat hij zich er aan gaat verbranden of nog erger dat je huis af brand... gelukkig is het nog niet gebeurd... lekker eigenwijs is je zoon zeg... :x
Hey meiden.... ik zit op mijn werk en heb even de tijd om wat te posten hier... Laatste tijd weinig energie om op de laptop te zitten. Terwijl ik vroeger zelfs bijna sliep met dat ding... Ik kijk er alleen wat series op en verder niets... De kids zijn zo druk de laatste tijd en dat heeft veel effect op mij. Ik kan me niet rustig houden door hun drukte. ZE zijn zo luidruchtig, zitten geen 2 tellen stil, maken ruze met elkaar... Tegen de oudste gezegt waarom hij zo doet, en waarom hij niets heeft geleerd van het ongeluk met de vissenkom? Ik was die dag zo boos op hem dat ik ging schreeuwen naar hem en dan nog gewoon lekekr vervelend doen... Als ik de kids apart heb zijn het de liefste kinderen van de wereld maar bij elkaar een ramp... Gister wezen shoppen voor de winter voor de kids met de kids. Echt een ramp maar kon niet anders want manlief kreeg weer last van zijn darmen dus die wilde thuis blijven zonder de kids. twee winterjassen, 45 broeken, 7 truien, 2 shirts, 10 onderbroeken, 12 overhemden, sokken en pyama's verder ben ik een stuk armer op mijn rekening... 470 euro man niet normaal... maar goed ze zijn klaar voor de winter... alleen nog een muts en een sjaal en eventueel snowboots. De voglende kidnerbijslag kan ik aan de baby besteden want dat is echt nodig. de kidnerwagen en het badje na moet alles opnieuw gekocht worden... vandaag 2 kredieten helemaal betaald door een financiele meevaller! En dat bedag was echt nodig voor het huis. NU alleen de keuken afbetalen en een bedrag van de belastingsdienst. Ook zo leuk, kreeg vorige week een brief dat we 2000 euro terug moeten betalen aan de belasting van 2011! Dat had ik nou net nodig... maar goed de rest is afgelost behalve de keuken dus dat scheelt! ik ga de bank op tt de nachtdienst er is en dan naar huis en lekekr douchen en daar verder bank hangen... xxx
Tari: heftig zeg en wat een moeilijke situatie lijkt me dat. Brand: Gelukkig niet meegemaakt. Hooguit mijn zusje die zich flink verbrande met hete thee op bed. Gelukkig goed afgelopen. karagoz: Zo das inderdaad een winter garderobe vol geshopt. En lekker hoor die meevallers. Hier: Ben alweer een beetje bij gekomen. Flink uit gejankt bij manlief en ff boos op hem geworden. (niet dat hij iets aan de file kon doen maar moest even op iemand boos worden. Hormonen denk ik). Zijn nog wel even gauw naar de karwei geweest ivm klusdag volgende week zondag. We zouden verf gaan halen en schuurpapier. Verder even kijken hoe duur de wandplaten waren vanwege een triplex muur die extra verstevigd moet worden ivm stukken. Komen we langs een wand met zo`n boom met uiltje erin met allemaal dieren. (wie weet kennen jullie het wel). Ik weer helemaal verliefd. Heb die altijd zo leuk gevonden. Manlief: O, dat is leuk voor op de babykamer. Als we dat dan zo en zo doen. En hij beschreef wat ik graag wilde. Heerlijk op 1 lijn zitten zo spontaan. Dus gelijk maar de boom, vogel en eekhoorns meegenomen. De rest vragen we voor Sinterklaas en de kerst. Even ontspannen de Sims weer eens gespeeld en nu gauw naar bedje toe.
Zo dames .. ben ik weer. Gebeurd een hoop, ik reageer weinig, sorry. Girly aaargh!!! Wat ontzettend stom ... niemand kon er wat aan doen maar ik voel al woede opborrelen! Haha. Hopelijk donderdag betere timing allemaal.. Tari, oei vuur.. goed afleren ja. Ik hoop dat ie er nu wat van leert.. Karagoz, 45 broeken?? Nee toch!! Wat een geld zeg, maar als je 45 broeken heb een koopje Hier gaat t goed, nog wel last van me bekken maar dit is te doen. Kan het zijn dat t ook op luchtvochtigheid reageert!? Dat idee heb ik.. Verder doen mn hormonen leuk mee, mn man liet gister een wandplankje zien, heel strak enzo, lelijk dus... werd boos. Nou zeg, sloeg nergens op. En dan gaat ie me pesten dat ik last van me hormonen hrb. Bah. Zitten kijken voor kleuren op de baby kamer. T is allemaal grijs met wit, wil graag iets met rood ofzo, t is toch een babykamer en moet wel kleur in zitten. Girly, mijn man vind die bomen leuk en ik uiltjes en vogelhuisjes... is dat nu een actie? En welke kleur?
Ik voel de baby trouwens nog niet Ook druk geweest van de week en vrijdag eeen stress dag gehad. S nachts werd ik er niet goed van. Mijn hartslag is zo sterk ( sinds ik zwanger ben) en duizelig enzo. Bah. Als ik me probeer te concentreren op mn buik is t enige wat ik voel mijn hartslag door mijn hele lichaam.. kent iemand dit??
Muntje: we hadden bij onze karwei een actie maar dat was omdat ze zoveel jaar bestonden. De bomen en figuren zijn alleen in het wit te krijgen. Verder is tot vandaag 25 % korting op verf raamdecoratie en nog 2 dingen. Kun je via zelf niet eventuele meubeltjes of accessoires verven in de kleur die je wilt. Om zo wat kleur er in te brengen. Bekken. Ik wordt nu wakker omdat ik last krijg van mijn heup als ik er te lang op gelegen heb. Dus draai enorm veel in mijn slaap. Ons idee voor de babykamer is om 1 muur licht groen (welke weten we nog niet) te verven en daar de boom tegenaan te maken. Verder houden wij de boom gewoon wit. Ik weet niet of je de boom kunt schilderen dat zou je kunnen navragen.
Ja! Mijn buikje groeit! Tussen deze twee foto's zitten vier dagen. Groeispurt gehad Ik was al blij met de eerste foto waarbij een bobbel te zien was haha. Hier paar dagen laat geworden 's nachts van feestjes. Breekt goed op! Weten jullie trouwens hoe dat zit: ik lig 's nachts vaak op mijn rug merk ik, nu las ik op internet dat vanaf 16 weken al geadviseerd wordt niet meer op je rug te liggen, maar op je (linker)zij. Snap dat het straks niet meer lekker ligt en dat het automatisch gaat maar kan het nu weinig beïnvloeden denk ik. Soms lig ik ook nog op mijn buik, gaat nu nog net maar slapen kan ik dan niet.
Mijn therapeut zegt dat je nu nog best op je rug mag liggen,, heb het gevraagd. Straks als het kind groot is kab het je aders afdrukken en dat merk je snel genoeg...
Ja dat leek mij ook al. Zal wel snel oncomfortabel liggen! Oh en ik voel de baby ook niet. Maar is mijn 1e zwangerschap dus kan ook nog wel even duren. Lijkt me echt heel gek om dat te ervaren!
Mooi buikje kriskras! Karagoz dacht ook al 45 broeken de kids herkenbaar, zo geen zin in Muntje en chaneef heerlijk met de babykamer bezig, jaloers!
Kriskras: mooi buikje hoor. En is inderdaad flink verschil in paar dagen tijd. Chaneef: grappig hahaha
nou tari ik ben er nog niet mee bezig hoor ja in me hoofd nee moet wachten tot eind december en dan kan me man pas een muur maken in een kamer wat er 2 worden en dan de rest pas dus in de tussen tijd er van dromen haha wel heb ik net de laatste advertentie geplaatst wat een werk zeg 395 advertenties waarvan ik al wat verkocht heb pff wie interesse heeft dit zijn ze: ⥠Marktplaats.nl - Advertenties van Chantal uit Gouda ben blij als alles weg is wat ruimt dat weer op zeg. wel jammer dat er nog niet veel meisjes zijn tot nu toe zijn maten van 50 tot 110