Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senta

senta Niet meer actief

@chaneef, leuke kleding ik weet echt nog niet wat wij gaan krijgen al zegt mijn gevoel wel een meisje maar durf nog nergens op te hopen.

@kriskras mooi buikje hoor veel verschil al in die paar dagen en dat je de baby nog niet voelt is niet erg, en ook redelijk normaal bij de eerste, ik weet nog bij mij duurde het ook tot de 20e week dat ik het echt voelde bij de eerste, nu gewoon wat eerder maar is ook denk ik doordat je weet wat je "moet" voelen

@tari dat is ook heftig van je vader zeg, jeetje in 1 klap heb je niets meer over vreselijk. Is het niet ook een beetje de leeftijd dat die er geen aandacht aan schenkt?

@karagoz, volgens mij ben jij iemand die ook wel redelijk zichzelf voorbij loopt als ik jou soms zo hoor, maar wel aan jezelf denken hoor, er groeit een wondertje in je buik.

Hier de afgelopen dagen veel gepraat over hoe straks te handelen met onze zoon, hij gaat vanaf januari naar de basisschool en waarschijnlijk zal eind februari de baby ergens gaan komen wordt allemaal best pittig voor hem denk ik.
    Daarnaast wil die heel erg graag op zwemmen meneer wil niet voetballen maar waterpolo gaan doen daarvoor moet je eerst natuurlijk je a en b diploma hebben, maar hij mag in principe vanaf 4 gaan zwemmen, maar omdat er al zoveel op zijn pad gaat komen zei laatst al iemand dan zou ik echt nog even wachten,. maar hoe kan ik dat een kindje van 4 jaar wat nu al zo graag wil zwemmen en er iedere dag om vraagt dat aandoen? Ik vindt het allemaal heel erg moeilijk, hij blijkt heel erg bang te zijn dat mama en papa weg zijn, en slaapt daardoor heel erg slecht, het gaat nu sinds een paar dage wat beter hij wordt niet meer wakker of maar 1 keer, dus dat is beter te doen.

Nu zijn we er wel afgelopen nacht achter gekomen dat meneer slaapwandelt, wat ik daarmee aan moet weet ik nu ook weer niet allemaal. Hij stond ineens naast ons bed ik schrok mijzelf helemaal kapot en hij had een heel vaag warrig niet verstaanbaar verhaal en vervolgens pakt man hem op en legt hem weer in bed en hij is weer vertrokken zo vreemd.

2. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat is er veel gekletst! En ik weet t allemaal niet meer..

Ik las iets over 45 broeken en ik dacht wat moet je met zoveel broeken?? Hahaha

@kriskras, mooi buikje! En je merkt zelf wel wat niet meer lekker ligt. Ik lig vaak op mn zij of rug. Als ik slaap kan ik er toch niets aan doen :)
    @babykamer, mijn sm had t over een muurschildering, die krijgen we misschien van haar. Ik vind t zelf te duur, maar als we t krijgen zeggen we geen nee hahaha

Morgen weten we hopelijk of we een jongen of meisje krijgen!! Ben zó benieuwd! Ook naar hoe groot ons kindje nu al is. Ik voel m soms echt liggen, dan is t helemaal hard. Kan me niet herinneren dat ik dat bij onze dochter al zo vroeg voelde.
    Helaas moeten we wel tot half6 wachten, dus word een lange dag morgen :)

Sorry dat ik niet op alles reageer maar mn hoofd is een zeef!

3. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Murschildering: groot gelijk.

Moro: veel plezier alvast vanavond. Hoop dat de kleine laat zien wat het hij of zij wordt.

Hier straks naar de vk. Ben benieuwd.

4. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Soo ik heb me toch slecht geslapen!!! Hele tijd liggen denken over de taart die ik heb gemaakt. Elke keer dacht ik dat ie mislukt is of ingezakt.. Ze komen m straks ophalen, zal blij zijn als ie weg is haha
    Misschien toch de zenuwen voor vanavond? Ben helemaal verrot! Vanmiddag lekker een dutje dus :)

@girly, succes bij de vk!

5. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Wat voor taart heb je gemaakt moro? Maaknje op bestellingen? Ik af en toe, maar vind het zo moeilijk wat voor prijs je aan moet houden.. ( mensen die je kennen verwachten vaak ook wel een speciaal prijsje ...)

Muurschildering, wij zaten toevallig bij iemand op facebook te kijken die dat doet...wauw, echt niet normaal zo goed!!

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Slapen meestal op mijn zij, maar ik ben een echte buikslaper :)

Moro heel veel plezier vandaag met de echo, zou het het eerste meisje zijn?

Girly veel plezier bij de VK.

Hier zo met manlief voor foto's, mag ie fijn de auto in.

7. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een louis vuitton taart gemaakt.. Zal straks een foto plaatsen. Ik maak ook op bestelling. Alleen stop ik daar vanaf november tijdelijk mee. Word me nu een beetje teveel. Ik maak bijna wekelijks een taart voor anderen. Op mijn fb pagina staan ze allemaal www.Facebook.com/monastaarten. Ik heb een beetje op internet gekeken wat anderen ervoor vragen. Heb voor mezelf ook een prijslijst gemaakt. En idd mensen die je kent verwachten een leuke prijs, maar je bent er zolang mee bezig.. Dus ik geef dan meestal 20% korting op wat ik er normaal voor vraag.

8. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tari, ik denk dat wij de jongens in de meerderheid gaan houden :)

9. senta

senta Niet meer actief

@moro veel plezier vanavond alvast geniet ervan!

Ik begin hier ook wel nerveus te worden voor wat wij krijgen maar het duurt nog wel even voor wij het weten, de 22e pas bij de 20 weken echo.

10. senta

senta Niet meer actief

26-02-2014
    Snomie 1e kindje
    1-3-2014
    Waiting4Amber 1e kindje
    4-3-2014
    Tari 4e kindje
    9-3-2014
    nova81 2e kindje mvm
    Marcia 1e kindje
    Noa86 1e kindje
    Leane 1e kindje
    10-3-2014
    Senta 2e kindje
    13-3-2014
    tessa 1e kindje
    Yvonnevto 1e kindje
    muntje 1e kindje
    14-3-2014
    Chaneef 2e kindje
    16-03-2014
    Karagoz 3e kindje
    17-03-2014
    Moro 2e kindje
    19-3-2014
    Satak 2e kindje
    21-03-2014
    Kriskras 86 1e kindje
    23-3-2014
    Essie28
    Mama ien 2e kindje
    Missyb 3e kindje
    26-3-2014
    Moiss 1e kindje
    27-03-2014
    Girly 1985 2e kindje
    Wortel 2e kindje
    29-3-2014
    Merryn 1e kindje
    01-04-2014
    Buddytje 2e en 3e kindje

Afspraken

7-10-2013
    Waiting4Amber 20 weken echo (19 wken)
    Girly 1e afspraak vk
    Moro geslachtsbepaling (17 weken)
    8-10-13
    Snomie 20 weken echo
    9-10-13
    Nova81 controle vlk
    9-10-13
    Tari 20 weken echo 19 weken 14:45 uur
    Tari controle VK 19.45 uur
    10-10-2013
    Girly geslachtsbepaling
    11-10-2013
    Snomie controle verloskundige
    15-10-2013
    chaneef controle verloskundige 08:00
    18-10-2013
    Yvonnevto 20 weken echo
    22-10-2013
    Senta 20 weken echo
    Noa86 20 weken echo
    Marcia 20 weken echo
    23-10-2013
    chaneef 20 weken echo 15:25
    28-10-2013
    Moro 20 weken echo
    29-10-2013
    Nova81 20 weken echo
    31-10-2013
    senta controle gyn 13.45
    01-11-2013
    Kriskras86 20 weken echo

11. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    wow wat is er weer veel gekletst zeg! hier eventjes geen puf gehad om te lezen en te reageren maar nu weer wel beter wakker ;) haha

@voelen: echt regelmatig voel ik onze frummel nog niet, wel af en toe het idee dat het frummel kan zijn. zal zo blij zijn als je het op den duur aan de buitenkant kan voelen ( voor manlief natuurlijk! )
    @kriskras, lief buikje! zeker gegroeid in 4 dagen tijd!
    @slapen, nu toch meestal nog wel op mijn rug hoor, bij mij heeft de VK er nog niets van gezegd
    @kamertje, gisteren voor de 2e keer de muur appeltjesgroen gemaakt. de rest blijft heel zacht geel.
    @jongen/meisje, geen idee! denk zelf dat ik ook niet zo goed ga zijn voor het gemiddelde, als het een meisje blijkt te zijn breekt mijn klomp hahaha denk al vanaf dag 1 dat het een jongen is dus ja!

hier is de dikkie dik gekte toegeslagen, knuffels, boekjes noem maar op!steek het maar een beetje op onze 2 roden poezen haha. hebben jullie nu ineens ook zo'n voorkeur voor bv woezel en pip, dikkie dik enzovoorts?

12. senta

senta Niet meer actief

Ik heb het idee dat we een meid krijgen maar is op niets gebaseerd. Ben bang dat ik het hoop ofzo en daar mijn gevoel vandaan komt.

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb dit dus ook... ik wil heel graag een meisje na 2 gezonde knullen. Niet dat nog een jongen niet welkom is maar dit is mijn laatste kans op een baby en een meisje lijkt mij zo leuk!

14. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Heel den even kort berichtje van mij.

Bij vk allee goed. Moet alleen wel in week 16 en 24 extra suiker laten checken. Ook met zo'n drankje en alles ivm damian die met 38 weken al 3940 was.

Ben tot nu toe 2 kg aangekomen.

15. Leane

Leane Lid

1 aug 2013
    87
    0
    0
    Mijn 4 Rottweilers
    Heerde
    Gisteren naar de IKEA geweest in Amersfoort. Een kledingkast gehaald, een matrasje voor in het ledikantje, ik zag nog een hele mooie klamboe maar mijn vriend vond het helemaal niks aaahhh!! Ik wil toch het kamertje wat we samen leuk vinden dus heb het ook niet gedaan. Verder nog wat matrashoesjes gehaald en een leuk vloerkleed en een leuke hanglamp, alles voor de babykamer. Naast de IKEA zit sinds kort een grote prenatal ook daar dus even naar binnen gegaan, twee super leuke setjes kleren gehaald, helemaal leuk. Een paar leuke "schoentjes" die vond ik zo leuk, maar eerst niet genomen later bij de kassa toch terug gelopen om ze te pakken, nog een aankleedkussen met een hoes erbij en toen gingen we volgeladen richting huis, ben er helemaal blij mee. Nu de commode en de kast in elkaar zetten alles staat in tasjes op de babykamer en begin het overzicht een klein beetje kwijt te raken, volgens mij komen we al een heel eind.

Volgende week maandag de 20 weken echo, vind het toch wel spannend hoor, verder geen gekke dingen hier, nog steeds erg moe, en de laatste dagen last van hoofdpijn.

16. Snomie

Snomie Niet meer actief

Gelukkig is alles goed. 2 kilo, goed hoor! Hartje kunnen horen?

17. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @girly, fijn dat alles goed was! En ieuwk! Dat drankje is zóó vies, maar wel goed dat ze t iig in de gaten houden!
    @leane, heerlijk dat shoppen!!
    @Senta, ik vind dat je best een 'voorkeur' mag hebben. Het is echt niet zo dat als t dan een jongen is, je er minder blij mee bent... Willen jullie het eigenlijk weten?
    @karagoz, willen jullie het weten? Ik kan best begrijpen dat je graag een meisje zou willen..

Mijn man moet de komende maand heel veel werken, dus ik zal veel alleen moeten doen. Zie ik best tegenop, maar dan kunnen we in november als t wat rustiger is met zijn werk, lekker aan de slag met de babykamer en de kamer voor onze grote meid. Kan niet wachten!!

Ik word gewoon elk uur zenuwachtiger hahaha echt erg!!

18. senta

senta Niet meer actief

@moro Ik begrijp het zeker wel dat je nerveus bent.

Ik vind een knul ook leuk en meisje is de spreekwoordelijke kers he.

@leane flinj geshopt dus altijd leuk natuurlijk

19. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Snomie: ja ik heb het hartje kunnen horen bij hun. Moet wel zeggen dat ik thuis ook regelmatig luister. Heb een angelsound dus af en toe even spieken.

Leane: heerlijk zeg dat shoppen. Kun je helemaal happy van worden toch.

Ja ik be ook blij dat het in de gaten gehouden wordt.

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Senta en karagoz, tuurlijk mag je wat voorkeur hebben. Niet dat jemet het andere geslacht minder blij bent. Had hier ook een lichte voorkeur, puur voor mijn dochter maar nu het een jochie is, ook helemaal geweldig. Bij mijn dochter verbaasde het juist dat ze een meisje was. Wij vonden ons echte jongens ouders :) nu is zijn ook niet een echt meisje meisje, dus dat klopt.

Moro haha spannend!!

Waiting4amber succes met de 20 weken echo.

Girly, mooi gewicht 2 kilo, erg netjes. Vind het gewicht nog wel meevallen met 38 weken. Mijn dochter was 4050 met 40 weken.

Ben nu wel benieuwd hoe zwaar deze is met de geboorte, hoop niet zwaarder. Het baby-achtige is er dan zo snel van af. Mijn do hter word nu ook rond de 8 jaar geschat en ze is 5!

Leane, heerlijk los gegaa :) ik heb die prenatal ook zien liggen, is het nog wat? Zit er aan te denken om er een keer te gaan maar ja is niet dicht naast de deur.

Vanmorgen met manlief naar het zh geweest voor foto's. Was niet helemaal 100% zeker goed. Ze zagen een lijntje morgen overleg met de ha voor eventueel mri. Daarna meteen voor de babykamer en de kamer van de jongens wezen kijken. Vloerbedekking voor de baby, morgen ophalen en assecoires voor de jongens.

Eindelijk even samen bezig zijn met de kamers. Maar manlief is nu op en mega hoofdpijn. Maar ja we waren er toch, hoefde niet extra te rijden.

Deel Deze Pagina