Goedemorgen, gister weer wat meegemaakt joh... Ik zag een mooie witte box op marktplaats. Prijs afgesproken met de man en gezegd dat ik hem gelijk kom ophalen en of hij een sms wilde sturen met het adres. Oke dat was goed. Wij gelijk jas aan en naar de auto. Nog geen sms. Wij nog even wachten maar nog steeds geen sms. Ik stuurde zelf een sms en gezegd dat ik nog geen sms van hem had ontvangen. Geen reactie. Ik ga hem bellen en ik zei dat ik het smsje nog niet hebt ontvangen. Zegt hij dood leuk: Ja ik zit nu te eten dus je krijgt straks een sms van me. Mijn man was boos! Die wilde niet meer de box ophalen. Ik achteraf ook niet meer. Dus een sms gestuurd dat we de box niet meer willen hebben. Bekijk het lekker zeg. Zo moeilijk om even een sms te sturen zeg.
@snomie mooie foto!!!! @senta, houd maar op, hier ook zulke geintjes grrrr moet je weten dat ik anders altijd goed georganiseerd was, is nu dus helemaal niets meer van over pffffffff @blike, welkom en alsnog gefeliciteerd!
@snomie. Mooie buik zeg! @Blike, welkom! Hier is mijn buik weer wat minder ... snap er niets van! Zullen mn darmen wel zijn, maar die buik was juist zo mooi. Niet meer op de weegschaal gestaan, vorige week was er 1/2 kilo bij maar nog steeds 2,5 kilo onder begin gewicht. Over drie weken de echo en we zijn eruit: we willen het geslacht weten! Alleen zeggen we het tegen niemand, ook niet dat we het wel weten... blijft het toch nog een beetje speciaal. Ik laat het hier wel weten
Bedankt voor jullie welkom Kriskras: Die optie hebben wij overwogen, maar we gaan het toch maar tegen iedereen zeggen! Hoef ik ook niet zo op te passen dat ik me misschien verspreek... ben nogal een flapuit Gewicht: Hier ook nog steeds onder startgewicht! Hopelijk blijft dat nog eventjes zo Bij mijn zoontje 12 kg aangekomen, dus valt op zich ook nog mee.
hey meiden vandaag naar de verloskunde geweest had de afspraak een week eerder gezet vanwege vorige week en om te hebben over mijn werk. met de kleine uk gaat alles goed baarmoeder ligt al tot de navel wel blijft hij helemaal onder in zitten haha. ik werk deze week halve dagen en daarna elke week een volle dag er bij dus over 4 weken werk ik weer hoe het hoort.
oja gisteren had ik me dochter vertelt dat we vandaag eerder naar school moeten omdat ik naar de verloskunde moest om het hartje te horen en dat zij het ook morgen mocht horen maar dan thuis. nou dat begreep ze maar ja waarom een nacht wachten als het ook de zelfde avond kon zegt ze naast ons "mama mag ik het hartje horen van de baby" haha zo schattig en zo leuk als je de vooruit gang ziet in me dochter. wel grappig want hij trapt iedere keer als je luister zegt ze hij laat een poepie hah
Net een stuk gewandeld, maar helemaal gesloopt. Sinds week 6 last van mn onderrug, VK zegt dat het bandenpijn is. Altijd wel wat aanwezig geweest, maar nu sinds aantal weken weer heel erg. Ik houd het warm en let op met bepaalde bewegingen, maar niets helpt . Ik weet dat het erbij hoort, maar wil zo graag blijven bewegen, lopen e.d. maakt het alleen maar erger. Nog meer die hier last van hebben?
Zo, net de twintig weken echo gehad ! Alles erop en eraan. Het is een kleine druktemaker, want stil liggen doet hij/zij niet. Alle afmetingen waren perfect, en de beentjes lagen mooi gekruisd..... Preuts kind ! Flink aan het schoppen, het liefst tegen het echo apparaat aan. Rugpijn: Ik heb geen rugpijn, maar wel last van mijn heupen. Heb je het vooral als je net gaat lopen of is het heel de dag? Misschien komt het wel door het groeien van je buik nu, en hopelijk gaat het dan over een tijdje over?
Rugpijjn, vervelend, ik heb het ook heel af en toe, helemaal onderin, si of ri gewrichten geloof ik. Dat hoort nij bekken, zei mijn therapeut.. Snomie.. willen jullie het geslacht ook niet weten? Senta, frustraties, maar hormonen..joepie!! Ik lig met zere nek en koppijn op de bank. Chocomunten opeten. Blike, welkom!
ah dat is jammer Snomie, want ja wij zijn helemaal niet nieuwsgierig hier Maar fijn dat alles goed was en er geen rare dingen zijn gevonden met de 20 weken echo. Wij zijn morgen aan de beurt!! Kriskras vervelend meid die rugklachten. Zeker als je lekker wilt blijven bewegen. Heb je al fysio? Karagoz, ik zou die box dan ook niet meer willen, graag of traag hoor. Wat een ....... Senta, frustratie of hormonen nee joh dat hebben zwangere vrouwen niet. (ik zeg niets ) Maar vervelend hoor en zo te lezen ook echt wel terecht hoor. Lekker van die werklui straks je zoontje te water, moet je toch niet aan denken. Echt schrikken. Laat ze maar zien hoor. Blike welkom hier!! Muntje heel vervelend chocomunten opeten. beterschap met je hoofdpijn en nek. Rustig aan hoor.
Gatsie .. Een meelezer. Achterbaks hoor, ik ben er ook wel eens bang voor hoor.. Zet er toch van alles neer. Ik ken ook een meisje doe hier op t forum zit, maar die heeft d'r naam e foto er gewoon op staan. Maar alsnog ga ik doe niet volgen... Ja ik doe wel rustig aan maar gewoon een drukke middag. Dan USSR mijn zwakke plek! Mijn bekken gaan beter als vorige week!! Even jubelen hoor!!
Leuk meelezers grrr wel goed dat je het weet een je mag ons altijd pb sturen hoor. Niets zo eerlijk als mijn zoon. Mama jij paar niet meer met mij over de douchen Ik ga wel alleen. Jij hebt een dikke buik zeg. Maar hij gebruikt hem wel lekker als kussentje op de bank. Baby reageert daar trouwens wel op. Maar hier mijn huge 18 weken avond na de maaltijd buik. Hij is echt rond een hard.
kriskras: Nee, herken dit niet, had bij mijn zoontje wel erg veel last van mijn bekken, maar dat zat echt bij mijn schaambeen. Hopelijk gaat het bij jou niet de hele zwangerschap duren! Snomie: Lekker dan, zo met de beentjes gekruisd... Hopelijk wel het geslacht kunnen zien Fijn dat alles goed is!! Tari: Succes morgen! Muntje: Fijn dat je bekken wat beter gaan! Senta: haha, ja kinderen zijn echt eerlijk haha! Mooie buik heb je al! Voelen: Voel de baby eigenlijk nog helemaal niet, terwijl ik mijn zoontje met een maand of veertien al voelde.. dus ik gok dat mijn placenta aan de voorkant ligt.... of dit is gewoon een lekker rustig kindje
Blike.. met een maand of 14... hoelang ben jij zwanger dan in totaal langer als 9 maanden was ik niet van plan
Jeetje! Jullie kletsen wat af!! Ik zal morgen even op mn gemak reageren. Ik heb al helemaal de kriebels! Ben vanavond meteen alle meisjeskleren die op zolder staan uit gaan zoeken. Hele kleine maatjes (44 en 50) zaten best veel neutrale dingen tussen. De rest helaas allemaal meisjes dus ga ff kijken of ik er iemand blij mee kan maken. Heb ook al wat dingen op marktplaats gezet. Wel moeilijk hoor om alles weg te doen! Maar als ik over een paar weken al die leuke jongenskleren in dat kastje zie hangen, ben ik t vast vergeten