met 13 weken twijfelde ik wel of ik iets voelde of niet maar nu voel ik het de hele dag door dus het kan niet missen...
ik voel de baby! Eergister al wat plopjes maar wist het niet zeker en sinds gistermiddag vollop! Vandaag al heel veel... leuk Ik heb me opgegeven voor zwangerfit, 'pufclub', begint pas over een tijdje dus nog even afwachten. Verder gaan we zaterdag toch geslachtsbepaling laten doen! Mn man wil het uiteindelijk toch Me happy haha!
ZWANGER Snomie 1e kindje 1-3-2014 Waiting4Amber 1e kindje 4-3-2014 Tari 4e kindje 9-3-2014 nova81 2e kindje mvm Marcia 1e kindje Noa86 1e kindje Leane 1e kindje 10-3-2014 Senta 2e kindje 13-3-2014 Yvonnevto 1e kindje muntje 1e kindje 14-3-2014 Chaneef 2e kindje 16-3-2014 Karagoz 3e kindje Blike1987 2e kindje 17-03-2014 Moro 2e kindje 21-03-2014 Kriskras 86 1e kindje 23-3-2014 Essie28 Missyb 3e kindje 27-03-2014 Girly 1985 2e kindje Wortel 2e kindje 01-04-2014 Buddytje 2e en 3e kindje Afspraken 11-10-2013 Snomie controle verloskundige 12-10-2013 Kriskras geslachtsbepaling 15-10-2013 chaneef controle verloskundige 08:00 18-10-2013 Yvonnevto 20 weken echo 22-10-2013 Senta 20 weken echo Noa86 20 weken echo Marcia 20 weken echo 23-10-2013 chaneef 20 weken echo 15:25 28-10-2013 Moro 20 weken echo 29-10-2013 Nova81 20 weken echo 31-10-2013 senta controle gyn 13.45 Blike1987 20 weken echo 01-11-2013 Kriskras86 20 weken echo 05-11-2013 Tari controle VK 19:00 uur __________________
Kriskras: wat leuk dat je de kleine voelt. Heerlijk toch dat gedartel en gefladder in je buik. Wat leuk toch geslachtsbepaling. Mijn man heett er nu ook helemaal zin in. en dat terwijl hij het 2 weken nog helemaal niet nodig vond. En dan zeggen ze dat een niets zo veranderlijker is dan een vrouw.
Ik ben er weer. Baby deed het goed. Lag te duimen. Heeft onze zoon nooit gedaan dus ben benieuwd. Ik moet met de zetpillen aan de slag en over 1, 5 week weer terug. Was weer 2 kg kwijt. Gaat goed zo.
ik wil ook graag een geslachtsbepaling maar mijn man niet... geduld hebben dan maar... nog 2 weken volhouden... gister hadden we het over de namen voor een meisje en een jongen... en we zijn er over uit... wat dat blijft wel een verassing... het geslacht vertel ik wel natuurlijk...
Moii senta, alleen dat afvallen niet he.. Ik voel nog niks maar de vk zei dat dat heel normaal is. Jammer maar ga me er niet druk om maken..
Kriskras leuk dat je nu ook de kleine voelt. Muntje misschien lig je placenta voor. kan dan inderdaad wat langer duren. Senta, 2 kilo afgevallen, komt dat door je dieet? Opzich fijn maar meestal raden ze het af. Klinkt zo tegenstrijdig, maar ach zolang het kan en mag heerlijk toch. Scheelt straks weer. Ah wat lief dat ie lag te duimen. Kreeg je een exta echo vanwege je harde buiken ( of was jij dat niet, oeps weet het even niet zeker meer) Girly hihi je man zwangert dus mee. Maar leuk meid! Karagoz, nog 2 weken! schiet op. En leuk dat jullie ook al uit de namen zijn. Die houden we hier ook nog geheim. Morgen ga ik voor 2 uurtjes weer even naar mijn werk. Zo benieuwd hoe het zal gaan maar wel weer zin in. ook al ben ik nog zo snel moe. Zelfs boodschappen doen is vermoeiend. maar goed kom op denk ik dan niet zeuren dus doen we verder ook lekker niet meer
Senta: Gelukkig was het met de kleine allemaal goed, rot dat jij je zo beroerd voelt! hopelijk helpen de zetpillen wat. vanaf nu zou je eigenlijk niet meer moeten afvallen nee.... Kriskras: aaaah het is je toch gelukt? Heerlijk! En het is al bijna zaterdag Karagoz: Ik wil het ook zóóó graag, maar mijn vriend vind het maar onzin Ik nog drie weken wachten... Wat fijn dat jullie er al uit zijn met de namen!! Lekker vlot Muntje: Ik voel ook nog niets.... Gok ook op een voorliggende placenta. Tari: Werkze nog even!
İk zelf denk dat de placenta aan de rechterkant zit. Omdat ik de baby bijna alleen maar links voel bewegen.... İk zei tegen mijn man dat ik wel weer een korte naam wilde hebben net zoals de andere twee en het moet wel een beetje passen bij de jongens. Gelukkig hebben we een beetje de zelfde smaak dus de keus was snel gemaakt.... bij de andere 2 duurde het wat langer, de oudste bij de bevalling en de jongste na de 20 weken echo...
@Tari, ik ben ook zo snel moe... trappen lopen is al vermoeiend. İk moet ook echt in de middag gaan slapen anders zit ik als een dood musje op de bank. En dan nog lig ik om 10 uur in bed... succes op je werk.. even wat afleiding... hoe is het met je man?
tja wisselt. Doordat de zon deze week minder schijnt heb ik niet de hele dag een stevie wonder in huis maar woensdag mee in de auto vanwege de 20 weken echo was echt killing voor hem. Hij had bijna 2 keer over gegeven in de auto. Maar ja niet mee gaan was geen optie voor hem. Het blijft erg zeuren vanmorgen heeft ie ook al "te veel" gedaan. Maar vergeleken met 3 weken terug een klein beetje beter. Vind dat zo moe zijn zo vermoeiend normaal sportte ik fanatiek 2 x in de week en vol energie en nu....... Op zich een voordeel dat we nog meer kids hebben anders zou ik de3 bank niet afkomen. maar wil wel in beweging blijven anders gaat de conditie nog harder achteruit. Probeer toch te veel te fietsen en te wandelen, want ja als manlief mee gaat kunnen we niet met de auto boodschappen doen, heeft dus zo ook zijn voordelen.
Net even een douche genomen en even lekker op bed gelegen nou ja lekker. Maar je snapt wat ik bedoel. De echo kreeg ik door de harde buiken idd. Ik moet hiermer ook rustiger aan doen. Verder reageer ik later weer als ikmij in het land der levenden aan mag sluiten. @girly hoe was de test en straks de echo spannend en geniet.
Senta Weet niet eens meer of ik al gereageerd had maar fijn dat alles goed was bij de gyn en idd doe maar goed rustig aan. Prikken vanmorgen ging op zich wel goed hoor werd alleen beetje misselijk maar dat komt denk ik door combi van nuchter zijn vieze drankje en daarna nogeens 2 uur niet eten. Verder had ik het vet koud en was gewoon moe. Was eigenlijk zo blij dat ik kon gaan eten dat ik niet eens gevraagd heb wanneer ik de uitslag krijg. PErsoonlijk of via de vk. maar ja we zien/horen het wel. Ben al wel de hele dag een soort van van slag. Weet niet goed hoe ik het uit moet leggen maar er komt ook gewoon letterlijk niets uit mijn handen. Ja vanavond de echo, straks ff douche en over ongeveer 3 uur hebben we de echo. Spannend hoop dat uk het laat zien. Vanmiddag ff met angelsound hartje geluisterd duurde even voor dat ik hem vond maar was krachtiger dan dat ik hem eerder gehoord heb dus heb weer even genoten.
Girly, ik gok een jongen hoor haha.... verrassend ...! De baby ligt tot nu toe op alle echo, s en vk afspraken rechts. Zegt dat iets over de placenta?
Ons meisje woog bij de geboorte (37+1) 2120gram. Bij de 20wk echo liep ze 1 week achter qua groei, met 26 weken al meer dan 2.. Dus deze uk Word extra in de gaten gehouden. Ze hebben mijn placenta nooit onderzocht, dus de oorzaak is niet bekend. Misschien krijg ik gewoon alleen maar kleine kindjes. Als ze tot 40weken was blijven zitten, dan had t meegevallen denk ik.