Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    vanmorgen 2 uurtjes gewerkt + een uur reistijd (heen en terug). Eerst kids naar school en toen door. Ik begin om 8.45 uur maar om 10.00 was ik al op. Werd ineens zo moe, hoofdpijn en hartkloppingen. Was genoeg zo.
    Maar wat een fijne collega's. ze hadden me toch gemist en waren blij me te zien. Echt zo fijn. Lekker bij gekletst.
    Maar viel wel tegen hoe 'belastend' het toch was.

Maar helaas ook een 3-tal collega's die door stress op het werk ziek thuis zitten.....

2. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    hier doe ik ook mee met de groeps knuffel:p

ook heb ik net maar in de stad een positie winterjas gekocht bij de h&m had hem echt nodig had wel een jas gekregen van me schoonmoeder die van haar was maar daar voelde ik me niet lekker in en was ook nog eens veelste groot terwijl ze zelf niet groot en fors is haha

maar viel op zich mee de prijs van de jas €50,- zegt me man ja hoe heb je dat dan met onze dochter gedaan ja doen was ik in de zomer hoog zwanger haha had geen jas nodig toen

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    haha lekker he chaneef mannen logica.

Hier nu ook een positiejas voor 50 euro, want ja de hele winter moeten we nog. Maar moet zeggen dat ik er nu al blij mee ben.

4. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    Controle bij VK was op zich oke. Ze heeft ook uitdroging geconstateerd. En dat met 2 liter water op een dag! Dus nu opschroeven. Indien het na het weekend niet beter gaat overleggen met vk en evt. gynaecoloog.
    Straks krijg ik nog wel uitslag of ik mogelijk blaasontsteking heb. Zelf twijfel ik, ben inmiddels toch een aardige expert helaas maar door zw merk je minder schijnt.

Wel nog even hartje gehoord, meteen te vinden en luid en duidelijk :)

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    zo met 2 ltr toch nog uitdroging? maar te veel water drinken is ook weer niet goed heb ik vaak begrepen. Of spuug je nog zoveel dat je uitdroging hebt?

Lijkt me wel onzeker zo meid, ik hoop dat de gyn. je dan kan helpen. Maar voel je je verder wel goed?

6. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    He tari wat erg nou extra shoppen. Echt een straf;).
    Waar moet je eigenlijk rekening mee houden als je kindje eind winter begin de lente wordt geboren? Ik bedoel damian is van begin juli dus een heel ander seizoen voor kleding en eer het herfst winter werd was hjj al dik uit het baby maatje en zat lekker al in 74.

Chaneef: lol idd echte mannen logica. Toen im tegen manlief zei dat ik babykleding van zolder ga halen en kijken wat we voor nu konden gebruiken zei hij we kunnen alles toch gewoon gebruike .ja hoor schat we trekken je jongste zoon straks april een korte broek aan;).

Kiezen: ja vervelend. Volgens mij kiezen tijd. Damian krijgt zijn vier laatste nu ook maar bijna klaar gelukkig. Trouwens vandaag voor het eerst dat meneer niet wilde slapen tussen de middag. Wow. Is me nog nooit over komen.

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @tari, shoppen echt geen straf... wij moeten ook verplicht gaan shoppen hahaha

@kriskha jeetje en dan nog uitdroging... wat moet je nu doen?

Net terug van de etos, de zw.doos gehaald en 3 pakken luiers maat 1 en 2. de doos is zo leuk! Alleen er zitten 2 flesjes 0 % alcohol in. Nou drink ik over het algemeen helemaal geen alcohol dus dit is wel gek om het te kunnen drinken...

8. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kriskras, ors al geprobeerd??? Dat helpt tegen uitdroging

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    nou ik vond dat rosebiertjes helemaal niet erg hoor. Die is inmiddels al op :)

Shoppen ja echt zo vervelend :) er zijn zoveel leuke dingen nu.
    Tja waar je rekening mee moet houden. Je kan het beste met laagjes werken. En een lekkere voetenzak voor de maxi cosi vond ik zelf wel erg fijn met dat weer.

Haha een korte broek kan toch makkelijk in maart/april :) Heel soms is het dan echt mooi weer. was bijna 10 jaar terug ook heel warm in april.

En verder eh nou ja.....eh........

10. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Weet niet wat het is meiden maar ben opeens zo beroerd. Spuug alles uit behalve rijstewafels en thee gaat redelijk maar boterhammen droog of met wat erop komt er allemaal uit. Verder heel koud en moe. Voel me zo slap als een vaatdoek en wil alleen maar ligge en slapen. Net nu van het weekend het klusweekend is en ik moet de grote boodschappen nog doen en eten halen en koken voor vanavond. Het huis is een grote zooi en eigenlijk moeten we nog naar de karwei voor de laatste klusmaterialen halen.maar ik weet niet waar ik alle fut vandaan moet halen. Weet wel dat ik er vanavond heel erg vroeg in lig en misschien even in bad om op te warmen.
    Sorry beetje aan het klagen maar komt zo ineens opzetten dacht dit alles gehad te hebben.

11. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Karagoz, jullie hebben alleen nog maar de termijnecho gehad??
    @Girly, ook ik vind 't heel fijn om hier te kletsen! Je kunt ff lekker alles van je
    afschrijven. Positief of negatief. En lekker over baby's praten, zonder dat iemand zeurt dat je nergens anders
    meer over praat ;)
    en hahaha die mannen snappen niet dat 't seizoen heel anders is!
    En beterschap! klinkt als buikgriep...
    @Buddytje, toch jammer dat je zo naar een vakantie toe leeft en dat 't dan toch een beetje tegenvalt..
    En gelukkig is de nipttest helemaal goed!
    @Tari, krijgen ze rond 5 jaar nog meer kiezen joh?
    Vervelend dat je collega's thuiszitten vanwege stress. En doe lekker rustig aan met werken!
    @Chaneef, hebben ze die bij de h&m al? Online hebben ze niks!
    Ik moet ook eens gaan kijken. Heb m'n jas van vorig jaar aangehad, maar die zit wel heel strak haha
    Maar 't word nu echt koud, dus moet snel eens voor een nieuwe gaan kijken!
    Ik heb vanmorgen lekker gewerkt. Heb 't ff gehad over m'n verlof wanneer dat begint en
    wanneer ik dan weer moet gaan werken.
    Vanmiddag lag de kleine meid op bed, gaat een uur later de buurman boren!! Grrr..! Dus ze schrok wakker en
    wilde daarna niet meer slapen, terwijl ik zo graag een dutje wilde doen.
    Nu is ze bij opa en oma. Wij gaan straks lekker uit eten :) Morgen nieuwe kledingkasten halen, dus word morgen klussen!
    Ik wil dan meteen alles in elkaar gezet hebben natuurlijk!

12. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    ja bij mij hebben ze het al hangen denk wel net want de rek hing er vol mee weet wel dat niet iedere h&m positie kleding verkoopt hier in gouda in ieder geval wel. ik keek van de week op de site en daar stonden ze toen ook tussen vandaar dat ik er zelf heen ben gegaan ik pas liever kleding eerst voordat ik het koop anders moet ik het thuis passen en past het niet moet ik weer opsturen:p

13. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    Ja vk vind het ook vreemd dat ik ruim voldoende drink en dan nog uitdroog dus nu even wat extra vocht dit weekend en dan zou het beter moete gaan.blijkbaar neemt de baby/lichaam wat extra. Nog wel flink hoofdpijn en moe, maar zal wel bijtrekken.
    Ors over gehad, nu even zo proberen.
    Ik kijk iig wel erg uit naar morgen: geslachtsbepaling!

Beterschap Girly!

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    meid beterschap... misschien iets te pakken? kan je niet een weekje wachten met klussen?

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ja helaas wel met 9 weken... meer echo's kregen we niet van de vk... dus ik baal flink. Ik had nog gehoopt met 12 weken maar nope... straks met 20 weken en met 30 weken nog een groei echo bij de vk. Als alles goed gaat...

16. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    volgens mijn vk moet ik 2 1/2 liter vocht drinken... dus lekker blijven drinken...

17. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Dank jullie nee helaas zitten op redelijk strak schema ivm de stukadoor die over 2 en een halve week komt stukken. Maar de kippensoep blijft nu zitten. Geen idee wat het was/is. Misschien iets verkeerds gegeten.

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Girly beterschap en hopelijk zet het niet te veel door.
    Nationaal klusweekend. Hier ook op de planning, schuren en schilderen.
    Denk dat ik de jongens morgen met zijn 2-en even naar het zwembad stuur.

Ja ze krijgen later de achterste grote mensen kiezen. De blijvende zoals mijn tandarts het zegt.

Kriskras veel plezier morgen!

Buddy, helemaal vergeten maar super dat de nipt test goed was.

19. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Kriskras, Ik maak me toch wel zorgen hoor. Ik wil je niet bang maken maar ketonen in de urine komen niet in 1 dag. Het komt vaak voor bij suikerziekte (ook uitdroging). Het kan levensgevaarlijk zijn (en neem aan dan ook voor de kleine) en omdat je ook aangeeft hoofdpijn te hebben. Hebben ze je bloed niet extra gecheckt? (of heb ik er overheen gelezen?)

20. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Ja sneu voor haar! Alles tegelijk!

Ik kwam er bij de boef pas achter toen de kiezen er eenmaal waren. Hij doet zijn mond altijd net ver genoeg open om te poetsen dus ja.... :S

Deel Deze Pagina