Zoooo wat hebben jullie veel gekletst!!! Ben bang dat ik niet alles heb onthouden... Buddy: Hier ook een paraveteriniar Kriskras: Hoe is het nu met je?? vandaag geslachtsbepaling zie ik Hier: Was gisteren plotseling beroerd!! Alles eruit gespuugd, was misselijk, had hoofdpijn en vreselijke buikpijn. Lekker met een paracetamol vroeg op bed gegaan, gelukkig voel ik me vanmorgen wat beter. Vandaag om een nieuwe kledingkast uit. De kast staat nu op de kamer waar mijn zoontje straks moet komen. Als die kast daar weg is kunnen we daar ook mee beginnen
Ik spuug verder helemaal niet. Toen ik zei rond de 2 liter water te drinken pd zei vk dat het prima is, apart hè al die andere adviezen. Maar ik drink nog meer en dan evt meteen actie. Wel weer hoofdpijn bij opstaan.. Maar nu ff uitkijken naar vanmiddag . Ik laat het weten! Fijne dag!
Spannend kriskras!! Hier naar de prenatal geweest om voor een winterjas te kijken, maar ze hadden niks wat ik leuk vind. De kleine meid was ook nog eens vervelend! Die wwilde al naar bed.. Ze is ook niet helemaal lekker. Vanmiddag een verjaardag, zo geen zin in! Mijn man is nu de kasten halen, dus die wil ik zo snel mogelijk in elkaar zetten. En ik irriteer me eraan dat alles in huis vies en rommelig is!! Morgen maar eens aan de poets!
Kriskras veel plezier vanmiddag. Blike beterschap meid. Moro zocht je een jas voor jezelf? Succes op de verjaardag. Hier ook een huis die chaos vertoond tegenwoordig......kan daar zo slecht tegen maar het is niet anders. Nu even lunchpauze, net alles geschuurd op zolder, straks stof afnemen, stofzuigen en dan morgen het eerste schilderwerk. De kleine is vandaag op expeditie in de linkerkant van mijn buik en dan weer terug naar rechts......fijn als je aan het klussen bent
Blike: Beterschap. Hopelijk snel weer beter. Hier weer helemaal de oude. Geen idee wat het was. Verder zijn ze hier al behoorlijk goed op weg. Plafond eruit, traphekjes hangen nu echt allemaal en ze gaan zo de laatste dingen halen die nog nodig zijn voor de koof om de leidingen en het plafond. Ook de wandplaten worden gehaald. Zodat dan onze grote man ff kan slapen. Trouwens hier een steek van teleurstelling in mijn eigen lichaam gehad vanmorgen. Eigenlijk heel stom maar baalde er even zo van dat mijn placenta in deze zwangerschap voor ligt. Bij damian lag hij achter en heb ik zo lekker kunnen genieten ook al rond dit tijdstip nu nog helemaal niet. Hebben meer meiden dat (gehad)?
Girly: Ik heb dat ook, heb de kleine nog helemaal niet gevoeld terwijl ik mijn zoontje al met een week of 14 voelde... vind het echt jammer
Ja bij mijn oudste lag ie voor. Die voelde ik ook matig. Bij de 2e voor zij maar dat ging al wat beter bij de 3e achter maar hij voelde ik na 27 weken ook minder want madame vond het grappig om met haar rug naar voren te liggen en haar voetjes in de placenta te zetten. Dus ja zegt niets.
@tari wow mooie buik. Hier ook een drukke baby tijdens klusdag maar het is zo goed als zover dat we kunnen gaan schilderen. Het hout is geschuurd de gaten zijn gevuld wat een hele karwei. Nu als drogen van de week muren schuren waar gevuld en dan sauzen vandaag over een week behang halen met dat doen we als laatste hoor muutje behangen. Eerst sauzen en structuurverf op de andere wanden en dan eerst nog gronden en aflakken. Maar voor dit weekend genoeg gedaan. We zijn gesloopt. Zo lekker pizza de oven in. Mijn suikers zijn Door het ziek zijn en beetje van slag Nog steeds. Vrij laag nu. Dus even opkrikken. De rugpijn is wat minder. Ik knoop nu steeds ee shawl om mijn middenrif dat helpt echt goed. Kriskras weet je al wat jullie krijgen.
Ja!! It's a boy! Ik krijg t gemiddelde niet omlaag haha. We zijn super blij en trots! Zal snel via de pc ff de echo erop zetten!
Super leuk en buddytje ik denk dat ze het verkeerd hebben gezien bij jou hoor, wij krijgen gewoon een hele jongensgroep hoor!
Ik zat net zo te denken dat de chinese agenda met geslachtperpalingen klopt bij mij al 2 keer wel grappig
Kriskras: wat leuk ook een jongen. Gefeliciteerd. Buddytje: weet je zeker dat ze het goed hebben???? Alle vaders van toekomstige dames schaf de honkbalknuppels maar alvast aan hahahaha.
Goedemorgen meiden mag ik even klagen Mijn buren zijn een weekendje naar de ouders toe een jong stel nog volop aan het klussen, hebben ze alles open laten staan, maar de wind staat precies de kamers in helaas zijn ze de deuren nog aan het schilderen de klinken zijn er vanaf, dus de hele nacht staat de deur al te klapperen, helaas kwamen we er pas vanmorgen op half 7 achter wat er was, nadat ik ben gaan kijken of het niet bij 1 van de oudere buren was. (klaagmodus uit) Wat een bagger weer, maar goed vandaag lekker binnen blijven allen verjaardag zometeen van ons neefje, verder heerlijk rustig dagje, hebben jullie nog plannen? Liefs en een fijne zondag
Kriskras! Gefeliciteerd een jongen! T is toch wat he al die jongens.. Buddy welkom terug Tari , wat een buik al. Mijn buik is nog 2 delen en vind het erg moeilijk hoe ik hem moet houden. Zie mensen wel kijken zeggen niks, gister tegen iemand verteld van de zwangerschap die had t ook niet gedacht, best jammer, aan de andere kant ik werk in een wokkel en ze moeten niet steeds aan m'n buik zitten hoor Senta, heel irritant die deuren! Heerlijk dit weer als je op bed lig ! Als ik weer naar buiten wil droog graag Heb een poosje niet geschreven . Energie kwijt. T ging tot donderdag echt goed, gezwommen en toen was t pet. Vrijdag , t leek wel of in instortte , t lopen wou moeilijk, uit m'n werk , waar ik de hele middag heb zitten hangen gewoon, in de auto n soort paniek aanval , bah! Visite maar afgebeld en gelegen. Ellende. Gister moest ik weer de hele dag werken, heb ik mijn kont en onderrug volgeplakt met warmte stickers . En t ging beter. Zozo wat een geklaag he.. Verder voelde ik vrijdag een borrel inn darm, of zou dat t kindje zijn?? Voel af en toe wel wat, maar denk al snel dat t wat anders is. Heel zachte duwtjes??? Hoop t zo Verder vergeet ik vast wel iets of iemand.. Maar he, ben zwanger he Tegenwoordig snurk ik en praat ik in me slaap blijkbaar , t word nog leuk met mij!
En wat ik gister had!! Iemand vroeg hoe lang ik zwanger was, zeg 18 weken zegt ze; oei dus nog wel pril!!! Heb gezegd over 2 welken zit ik op de helft. Pffff wat n onzin tot wanneer moet je t dan geheim houden :s