Kriskras kan niet duidelijker haha. Mooi hoor. Senta ik bekijk soms de achterkant maa rustig niet altijd. Leane spannend hoor. Chaneef geweldig. En mijn moeder vond mij al vroeg met de box nu haha
@kriskras ja duidelijk ja. @tari. Ik ga proberen het nog eens aan te passen. Kijken of het dan wat wordt ik wil er graag 2 teksten op zetten beiden 4/5 regels. Ik twijfel of ik er ook op wil hebben. Dat bezoek even moet bellen al vinden wij dat wel een prettig. @chaneef jouw dochter ook in de ontdekkingsfase. Erg grappig die tijd. @leane hopelijk slaap je nog
Ja jippie de buren zijn thuis. Zo snel laten ze de boel niet meer open staan. Er stonden al 3 buren bij zee te springen wij als directe buren niet eens. En de hele boel stond blank boven. Ik geloof dat ik maar direct naar bed ga
Senta: nee volgens mij maken ze die fout niet snel meer. Hier: na een mega druk weekend even de rust op gezocht in de slaapkamer en ff rust gevonden in het luisteren van het hartje van de kleine uk. Was zeer actief. En kleine uk was lekker druk en lag aarrdig te schoppen. Zelfs een keer tegen tegen de angel sound aan. Zo hard dat de angel sound omhoog schoot en mijn hand dus ook. Ik helemaal happy en kan happy slapen. Nu ook 2 keer een llein tikje gevoeld. Ga ervan uit voor eigen gevoel dat het uk is. Even ego bericht om happy van te worden. Nu slapen.
Ik heb tteveel gedaan geloof ik... Ben kapot! Net nog ff een kastje verder in elkaar gezet. Dan staat alles in elkaar, nu nog ff snel opruimen. Morgen word weer een drukke dag denk ik. Wil écht alles poetsen, maar moet nog boodschappen doen, bellen voor de verwarming, kleine meid bezig houden en hopelijk ergens tussendoor nog tijd voor een dutje dan... Pfff word al moe als ik eraan dEnk! ik reageer later op iedereen. Ik hoop dat ik voor 12 in bed lig.
Moro: ik snap dat je veel gedaan wilt hebben en alles snel af enzo maar denk je ook even om jezelf en de kleine?!?! Hoop dat je om 12 uur lekker in je bedje lag. En succes vandaag met alles hoop dat je een dutje kunt doen. Leanne: vandaag toch 20 weken echo? Heel plezier en succes vandaag.
Pff ik ga met pensioen hoor. Ben zo klaar met werken. Ik wil in bed kiggen slapen tot maart en niks voelen. Klaaaaar. Denk dat ik vandaag voorzichtig laat doorschemeren dat de dagen te lang worden, zoals vorige week. Leane veel plezier.. Moro. Word al moe als ik jeberichtje lees ...
Muntje: idd doe jij ook rustig aan! !! Hier trouwens ook totaal geen zin om te gaan werken. Hopelijk gaat het snel beter als ik eenmaal aan het werk ben. En vanavond lekker helemaal niets. Is de enige avond waarin ik niets te doen heb. Pfff als ik naar mijn agenda kijk word ik al moe.
Goedemorgen meiden... van het weekend gewerkt en het was best wel zwaar, na mijn avond dienst gelijk gaan douchen en in bed gaan liggen. Mijn bekken en rug deden zeer dus rustig aan doen... Ben net naar de huisarts geweest voor omeprazol voor de maagzuur. Het begint weer en voor het erger gaat worden maar gelijk medicatie gehaald. Alleen wordt het niet vergoed. Valt mee hoor 15 euro voor 60 tabletten maar ik had geen geld bij me dus haal het vanmiddag wel... Schoonouders zijn vanochtend geland en vanmiddag gaan we even bezoek en morgen offerfeest dus drukke dagen. Vrijdag ga ik naar een klein besloten feestje met mijn man en weekend lekker vrij. Vandaag hou ik het rustig, wel het huishouden natuurlijk en een griesmeelcake maken voor het offerfeest. Ik had al gevulde broodjes gemaakt maar die zitten in de vriezer. Ik had ze vrijdag al gemaakt omdat eigenlijk mijn schoonouders vrijdag zouden komen maar dat werd vandaag dus. Hopelijk gaat het goed met jullie en de baby's en veel plezier en succes met afspraken en echo's xxx
Meiden wat zijn jullie allemaal druk bezig!! Wel lekker je rust nemen he, nu mag je er van profiteren nog haha. Hier ook wel een druk weekend gehad, ik was jarig ! Dus overdag familie, en s avonds wat vrienden en vriendinnen over de vloer. De laatste gingen om 2 uur bezopen de deur uit haha. Ik heb me prima vermaakt, maar mis mijn sigaretje en mijn wijntje dan wel extra... Zal ik een kleine hint geven over het geslacht? Ik ben in de minderheid....
@snomie, super een meid!gefeliciteerd nog met je verjaardag! Snap heel goed wat je bedoelt met je sigaretje, hier bekruipt me dat gevoel ook nog wel eens!
snomie hihi leuk!!! Leane hoe was je echo. Karagoz, gezellige middag meid en veel plezier met het offerfeest. Senta, jeee vanacht lekker geslapen moro eh denk jij ook even om jezelf. Hier vandaag weer verder gegaan met schilderen, maar op een slakkentempo hoor! Contact gehad met onze tussenpersoon van de personen schade, maar pffff wat een gedoe en gezeur met de verzekering van de tegenpartij......levert me zoveel stress en boosheid op. Denk dat we ons kind maar langer dan 9 mnd moet laten zitten, dat is wat de tegenpartij denkt, dat we alle tijd hebben.......... Manlief heeft vandaag geprobeerd te helpen met klussen maar het gaat gewoon echt niet. girly, he wat leuk van de kleine, lekker druk bezig.
in het kader van alle jongens die hier verwacht worden. Maar zo gaat het bij ons thuis ook worden later Bekijk bijlage 355001
Snomie: van harte gefeliciteerd met je verjaardag en met jullie kleine meid. En idd hoop dat er genoeg honkbalknuppels in huis te vinden zijn? Grappig heb vandaag de baby gewoon gevoeld (zonder de angelssound). Een beetje aan de zijkant onderin ben ervan overtuigd dat daar geen darmen zitten. Zo bijzonder.