Hahaha vond het al zo rustig vandaag. Denk dat kan nooit. En inderdaad krijg vandaag gewoon geen mailtjes als er hier gepost wordt. Hier plotseling een middag vrij. En ook vrijdag vrij. Moet er alleen volgende week donderdag een middagje werken. Gelukkig mag damian mee. Verder is ook mijn buik flink aan het groeien. Merk het vooral als ik ga zitten. Gister ook een paar keer de kleine gevoeld.
Hoi dames, Lang weggeweest... Voelde me gewoon schuldig dat ik de tijd niet had om alles bij te lezen... hield me ook een beetje tegen om te reageren... wil niet zometeen dingen vragen die al gevraagd zijn ofzo... Of ongeinteresseerd overkomen... 2 weken vakantie gehad, weekje ziek geweest, en daarna weer mega druk met werk... En toen ineens gruwelijk veel pagina's met reacties gemist... maar goed... Heb er een paar gelezen, hoop dat er niet te veel negatieve berichten voor bij zijn gekomen die ik gemist heb, en heel veel positieve... Leuk al die jongens!!! Wel een beetje een scheve verhouding he... met maar 2 meiden, maar misschien komt daar nog verandering in.... @Moro; balen dat je verwarming het niet doet... hoop dat het deze week nog niet veel kouder wordt! @ Karagoz, vervelend he maagzuur... Krijg er ook steeds meer last van... niet bukken of voorover leunen zei de verloskundige... ik probeer er aan te denken maar vergeet het regelmatig... @ Leane; fijn dat alles goed was met de 20 weken echo! Duimen dat alles met 30 weken goed is en dat je niet met keizersnede hoeft te bevallen... @ BLike; misschien een hele stomme vraag (ik weet er gewoon niet zoveel van) maar kan het nog zo draaien dan dat je geen probleem meer hebt met een placenta die zo voorligt? @ Senta: balen van die kneuzing!!! Ik duim voor je dat je er snel minder last van hebt... had zelf ook gekneusde ribben na het auto ongeluk... heb er 3-4 weken last van gehad... dus wie weet is het ook bij jou iets minder dan de gebruikelijke 4-6 @Muntje; leuk he je baby voelen!!! Vind het zo gezellig! Voel hem regelmatig savonds als ik ga liggen... ga hem steeds beter voelen... Zou nu zo leuk zijn als alle mannen het van buiten ook kunnen gaan voelen... @buddytje: leuk he zo'n groeiende buik! Maakt het zo echt allemaal! Hoewel mijn buikje iets te hard groeit kan het niet meer verstoppen... Gaan mensen nu ook steeds meer aan jou vragen of je zwanger bent? @Tari: Gefeliciteerd! Nog 20 weken te gaan! Gaat hard he! Alweer op de helft!!! Hier verder alles goed. 20 weken echo gehad, alles zag er prima uit. Wel een extreem lage bloeddruk... dat blijft een beetje jammer... en maagzuur dan... En soms heb ik in 1 keer sochtends of savonds een heel strak gevoel in m'n buik, alsof ik ontplof, doet dan ook pijn... Heb het opgezocht, maar kan me niet voorstellen dat ik nu al harde buiken heb ?!? Maar daar lijkt het qua wat er beschreven wordt wel een beetje op... Hebben anderen dit ook? Verloskundige zei dat dit wel kon en dat ik rustig aan moest doen, maar voor m'n gevoel doe ik al zo rustig aan!!! Beter gezegd; doe ik bijna niets! Dus volgens mij kan het niet zijn dat ik te druk ben... Behang uitgezocht voor de babykamer (helemaal zin in, nu nog tijd en energie vinden om het te doen ). Kinderwagen is al binnen , wel heel snel (binnen 2 weken bij Prenatal). En maar een positiejas gekocht... paste echt niet meer in mijn oude jas... Steeds meer mensen gaan het zien (omdat ik ook gewoon te veel snoep en sinds ik zwanger ben al 6,5 kg aangekomen ben :x, anderen ook zo veel? vind het wel leuk staan, maar schaam me tegelijkertijd dood en voel me een walrus). Vrijdag nieuwe auto halen (zin in!), waar Japie (dat is de werknaam zolang we nog geen naam weten, hahahaha) en eventuele toekomstige broertjes of zusjes in moeten passen... Ben benieuwd... Nou hoop ik dat ik al jullie berichten vanaf nu weer wat beter bij kan houden... Ik ga m'n werk voor morgen weer voorbereiden (bluh!)
Nou de monteur van de verwarming wilde vandaag komen, maar er was niemand thuis en ik had geen zib om er vrij voor te nemen. Morgenmiddag komt hij langs.. Hoop dat t meteen gemaakt kan worden. Gelukkig is ons huis goed geïsoleerd en is t een graad of 19/20. Een dekentje op de bank is warm zat! @waiting4amber, kan best harde buiken zijn. Misschien druk op je werk?! @chaneef, aahhh lief haha moet je m zelf maken? @girly, geniet van je vrije dagen! Ik ga lekker douchen en mn bed in. Afgelopen weekend is teveel geweest. Ik ben doodmoe! Deze week de voorlopig 2 laatste taarten maken. Daarna doe ik t rustig aan met mn hobby! Hoop dat ik er na de bevalling wéér tijd en energie voor heb.
Ik ben trouwens tot toe 1,5kg aangekomen. Hopelijk blijft t zo gaan, dan is alles er na de bevalling weer af @tari, jeeejjj!! Nog 20 te gaan!
Fijn Moro dat hij morgen komt.. Echt heel druk is het deze week niet meer (vorige week wel omdat ik terug was van vakantie) en ook voor die tijd voelde ik het, in m'n vakantie... Dus voor mijn gevoel is dat het niet... 1,5 kg!!! Das netjes! Wou dat ik het zelfde kon zeggen Ik weet dat ik van al het lekkers af moet blijven... en iedere dag neem ik me voor, nu ga ik het niet doen, en toch doe ik het weer met m'n stomme kop... zucht... Met 1,5 kg nu, als je het zo rustig weet te houden moet dat vast wel lukken na je bevalling!
Goedemorgen dames. Ik ben een vergiet zo druk momenteel heb 2 nachten super goed geslapen. Daar laad je wel een beetje van op. Vandaag is mijn opa jarig maar heb gebeld dat ik vanavond pas kom met mijn man mee. Ik trek het gewoon niet en met de bus gaan en dat de hele dag te zitten tussen al die blerende tantes. Kleine man trouwens ook niet. Hij is even mega emotioneel en echt mamakindje ook wel leuk. Lekker veel kroelen. Mijn buik wordt nu ook echt hard en rond niet meer in te deuken. Herkennen njulie dat?
Senta gefeliciteerd met je opa. Neem ecbt je rust hoor. Buik: ik merk wel dat hij flink groeit. En gisteravond was hij echt groot. Maar dat is nu alweer minder want moest na een paar flinke krampen opeens rennen naar de wc. Maar hij wordt nu wel ronder en je kunt er echt niet meer omheen dat ik zwanger ben . Aankomen: ik was toen ik bij de vk was 2 kg aangekomen. Denk nu inmiddels wel wat meer maar precies weet ik niet.
@waiting4amber, ik heb gewoon geluk. Vorige zwangerschap ook zo weinig aangekomen. @Senta, gefeliciteerd met je opa! En lekker als je zoontje zo komt kroelen! @girly, heerlijk toch zo'n mooie ronde buik? Ik kan al dagen niet naar de wc.. Straks roosvicee laxo halen. Vanmorgen weer iets vies... De kat had in t bad gescheten!!! Dus ik wilde dat opruimen, nou heb gewoon moeten kotsen, zo ranzig!!!
Moro: gadverdamme. Vieshhhhh. Had het laatst op de bank. Dus weet helemaal wat je bedoeld. Naar de wc: hoop dat de laxo dan snel gaat werken. (Niet om betweterig te klinken hoor) maar ook dat herken ik. Niet naar de wc kunnen. Kon gisteravond eindelijk na 5 dagen weer naar de wc. En dat heb ik geweten
Als he dan geweest ben na 5 dagen doet gewoon zeer he.. Ik was vorige week 5 kilo aangekomen. Eindelijk zijn we eruit. Op freesstyle.nl staan zulkeleuke bomen, we gaan een boom bestellen, en ollie het olifantje, we doenem de uk al sinds de test ollie kijken hoe dat staat, als er nog iets bij past wil ik graag een vogelhuisje en vogeltje erbij..maar eerst de boom en ollie! En dan bekleden...
Goeiemorgen allemaal, Gewicht: Zit nu nog op -2 kg ten opzichte van mijn startgewicht... Nu ben ik van mezelf niet heel slank dus vind dit niet zo erg Ben bij mijn zoontje in totaal 12 kg aangekomen. Hoop nu ook ongeveer op dat gewicht uit te komen. Waiting4amber: Fijn dat de 20-weken echo goed was Moro: Rustig aan hé?! Lekker dan... van je kat.. Dan heb je nog geluk dat het in het bad was en niet op je bed oid... In het bad kun je het tenminste nog lekker wegspoelen. Buik: Vind em nog steeds niet echt mooi rond.... Naar de WC: Dat lukt gelukkig weer....
Ik ben weer op mijn startgewicht nu (ruim 3 kilo afgevallen) en dat is wel prettig. Vrijdag maar weer eens op de weegschaal staan. Nu ik niet/ nauwelijks misselijk meer ben en na de uitdroging weer beter begin te voelen gaat het harder vermoed ik. Vannacht enorm veel moeite moeten doen om niet op mijn buik te gaan liggen. Ik kon mn draai maar niet vinden en dan is het lekker om op mn buik te liggen. Maar dat voelt al super ongemakkelijk dus ik ben dan bang dat het erg slecht is. Toen ik vd week wakker werd toen ik op mijn rug lag voelde mijn buik keihard en voelde ik echt de baarmoeder eruit steken :S. Was daarna weg op mijn zij, maar zo zie je maar..
@gewicht -4, 5 is niet erg eet mijn voedingsstoffen. Als het maar niet te hard gaat zei de gyn. Ik hou mij aan het diabetes dieet minimale koolhydraten en trek ben ik gewoon niet Zoontje is leeg maar soms ook een draak hoor lees gisteren kon wel huilen zo slecht luisterde die. Bah. Vandaag huildag om alles.
No worries! Ik had precies het zelfde en sprong ook gewoon weer in! Maar ehm... 3 meisjes he (als ze het goed hebben gezien. ) Bij mij vragen ze het niet meer maar zien ze het gewoon hihi. Fijn dat de 20 wkn echo ook goed was! Harde buiken, ik denk het toch wel. Ik had het van de week ook met die groeispurt. Maar doe je goed! Al die spulletjes al in huis. Leuk! Ennuh.. mijn buik zondag:
Ik zit nu qua gewicht op + 6.5 kg. Maar dat zit 'm gelukkig echt alleen in boobs en buik tot nu toe. Hoop dat het zo blijft! (vorige keer eindigde ik echt op de 110kg terwijl ik 75 kg startgewicht had.... maar hield toen met 16 weken al enorm vocht vast. Olifanten pootjes!)
He meiden, Buddy mooie buik hoor! Moro o jakkes, hier ook vaak op moeten ruimen maar als je zwanger bent, gatsie... Waiting4amber, geeft toch niets gewoon weer lekker meekletsen. Gewicht, nou 2 dagen stress gehad en hopla -1.5 kg. Nu dus nog maar 1, 7 kg aangekomen in 20 weken tijd. En nee ik heb normaal postuur. Was net voor de zwangerschap 7.5 kg afgevallen. Bij de 1e, 25 kg erbij, de 2e 15 kg en de 3e 11 kg. Dus dit heb ik echt nog nooit gehad. En ja ik eet wel, maar geen gluten/koolhydraten. Daar kan mijn lichaam niet goed tegen en met name mijn darmen. Mijn dochter gisteren trots uit school, mama mijn tand zit los haar eerste en de nieuwe grote zit er al achter de die er naast zit komen ookal puntjes. Hihi ze wil zo graag groot zijn en dan is vanaf baby haar bron van frustratie.....