Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik me ook aanmelden? 1ste kindje. Uitgerekend op 24 maart. Ben 27... :)

Oja, was in januari gestopt met de pil.

2. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mezelf ook aangemeld. Maar tot op heden nog niets gehoord. Hoe lang duurt het voordat je iets hoort?

3. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    mois: gefeliciteerd, en welkom! voor mvm verschilt het wel eens voordat je wat hoort, bij mij was het dezelfde dag nog ( 's morgens aangemeld, 's avonds telefoon)
    groetjes marcia

4. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb me afgelopen maandag gelijk in de avond aangemeld. Maar nog niets gehoord. Afwachten dan maar.

Het voelt zo raar allemaal. En ik merk nu al dat mijn broeken en shirts strakker zitten. IS dat niet heel raar?

Wil nog niet dat iedereen het weet maar dat buikje is niet te verbergen. Ik had wel altijd al een vetrol daar zitten. hihihi. Maar ben er zo op getraind om standaard mijn buik in te houden. Nu word dat gelijk gestraft want dat doet zo'n pijn.

Verder vooral een spierpijn gevoel. Alsof ik wel 100 buikspieroefeningen heb gedaan.
    Wel moe, maar ja, dat kan ook niet anders na zulke nachten. Ben de hele tijd aan het draaien en woelen. Pijntje hier en pijntje daar. Klaarwakker in mijn bed om 6 uur.

Hoe is het met jullie?

Ik heb trouwens 12 augustus de eerste echo. 2 weken daarna volgt de intake.

5. senta

senta Niet meer actief

Hebben jullie al nagedacht over bv of fv?

Ik ga dit keer wel bv proberen.

6. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    Ik werd direct gebeld door mvm, volgende dag afspraak gehad. Kreeg zo'n lieve wikkeldeken voor de baby.
    Verschilt misschien per regio hoe snel ze zijn?

Ik zou wel bv willen proberen denk ik.. Als t lukt iig!

7. senta

senta Niet meer actief

Hier belden ze een dagje later en paar dagen later kwam ze langs.

8. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

19 feb 2013
    230
    0
    0
    Moiss; welkom en gefeliciteerd!

Hier belde Mvm pas paar dagen later en paar dagen daarna kwamen ze langs. Kreeg een lief zacht badcapeje met een grijs randje...

Ik wil borstvoeding gaan geven... Als het niet lukt kan je altijd nog overstappen op flesvoeding toch?

Voor mij is het inmiddels regelmaat om rond 5 uur wakker te zijn... Helaas...

9. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    ik had me gisteren aangemeld voor mvm en gelijk de zelfde avond al een afspraak en maandag kan ik al beginnen. dus dat gaat lekker ik denk dat het ook er aan ligt hoe druk ze hebben in welke periode.

en wat bedoel je met bv en fv

10. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    oja ik heb pas 13 aug intake gesprek maar nog geen echo moet nog lang wachten daar op

11. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bv = borstvoeding
    Fv = flesvoeding

Ik moest ook even denken. Hahahaha

Ik zou graag borstvoeding geven. Is wel
    Mijn insteek. En 5 uur wakker? Pffff ik een uurtje later. En de rest van de nacht lekker woelen. Pffff

En chaneef: waarom heb je pas zo laat een echo dan?
    Ik heb 12 augustus de 1ste echo en dan 2 welen later pas de intake.

12. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zullen we even een rijtje maken van wie wanneer is uitgerekend? Of is dat al een keer gedaan en heb ik erover heen gelezen?

13. Doo85

Doo85 Lid

14 jul 2013
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik lees al een paar dagen mee, maar was nog iets te overdonderd om zelf te reageren.
    Ik ben er afgelopen zaterdag achter gekomen dat ik zwanger ben. Niet gepland, maar absoluut wel gewenst!
    Ik ben 27 jaar en dit wordt mijn eerste kindje. Volgens de rekenhulpjes ben ik 22 maart uitgerekend. Ik vind het zo spannend allemaal!! En ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen, dus ik lees en praat graag gezellig mee! :)

14. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @mois: is er al, heb ff terug moeten zoeken maar het is deze, we missen er nog een paar!
    Snomie 01-03-2014 1e kindje jongen/ meisje / verrassing
    Waiting4Amber 01-03-2014 1e kindje jongen/ meisje / verrassing
    marcia 09-03-2014 1e kindje jongen/ meisje / verrassing
    Noa86 11-03-2014 1e kindje jongen/ meisje / verrassing
    Yvonnevto 11-03-2014 1e kindje jongen/ meisje / verrassing
    Senta 13-03-2014 2e kindje jongen/ meisje / verrassing
    Tessa 13-03-2014 1e kindje jongen/ meisje/ verrassing
    Nova81 13-03-2014 2e kindje jongen/ meisje/ verrassing
    Muntje 15-03-2014 1e kindje jongen / meisje/ verrassing
    Satak 19-03-2014 2e kindje jongen/ meisje/ verrassing
    kriskras86 21-03-2014 jongen/ meisje/ verrassing

@doo85, welkom en gefeliciteerd!!

ik ben wel van plan om borstvoeding te geven of in ieder geval te proberen!ik kreeg inderdaad ook zo'n lieve wrapper van MVM, hartstikke leuk zeg!
    groetjes marcia

15. Satak

Satak Lid

11 jul 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hoef ik er niet over na te denken deze keer, wij gaan voor flesvoeding! :)

Hier vroegen ze het toen ik de verloskundige belde, en zij gaven een seintje aan mvm die vervolgens savonds ook meteen belde.

Vreselijk slecht geslapen op mn werk! om precies te zijn van 2 tot half 5.. pff!! Zelf denk ik niet dat het echt met de zwangerschap te maken heeft maar meer met de warmte.. (bij mij dan hoor)..

Ex collega stuurde vandaag een berichtje dat ze nu voor de tweede keer achter elkaar een mk heeft gehad.. eerste keer met 11 weken en nu met 5,5.. Pfff wordt daar gwn zenuwachtig van!

16. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Morgen worden hier de flessen van MvM gebracht, dus kan ik ook beginnen met sparen... En het maakt inderdaad niet uit hoe lang je kan sparen, al is het maar 1 week!
    Je kun overigens sparen van 6 tot 16 weken, dus dat zijn nog wat extra weken...
    Hier ook zo'n lekker zachte badcape gekregen!

Ik ga weer BV geven...
    Mijn dochter heeft bijna 8 maanden BV gehad en dat wil ik nu graag weer halen, mogelijk nog wat langer. Is zo fijn en gemakkelijk.

Welkom nieuwe zwangeren en gefeliciteerd!!

Nog 1 week en dan de eerste echo...oeeehhhh.... zo spannend!
    Ben ook al steeds vroeg wakker en moet vaak wat eten overdag om niet misselijk te worden. Pak volkoren crackers doen wonderen!
    Mijn borsten zijn ook erg gevoelig en ik weet dat dit nog erger wordt de komende weken (althans dat was de vorige keer wel zo!). Moest vanmiddag rennen omdat mijn dochter me achterna zat met een waterpistool, nou, dat was niet zo fijn!!!

17. senta

senta Niet meer actief

Zo herkenbaar die borsten van mij doen ook zo een zeer.

Hier net mijn eerste officieƫle huilbui als zwangere gehad, lees om niets.

Ik ben trouwens weer gesloopt dus ga er maar op tijd in al is te vroeg ook niet fijn zit ik weer om 5 uur rechtop in bed, merk wel dat als ik later naar bed ga ik minder hoef te plassen.

18. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie lijst! De gehele maand door! Leuk!!!

Ik heb trouwens echt al een hele opgezette buik (heel gespannen/hard ook).
    Zijn er meer die daar al zo vroeg last van hebben?

19. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Hallo Dames

Ik zou me ook graag bij jullie willen aansluiten.
    Angel77 ben 36 jaar en zwanger van ons 2e kindje.

Wij zijn super blij dat we weer zwanger zijn, en zodra ons zoontje het hoort springd hij een gat in de lucht hij vraagt zo vaak wie is mijn broer dan.

Hopelijk hebben we allemaal voor voorspoedige zwangerschap.

20. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

19 feb 2013
    230
    0
    0
    Muh.... (lees verdikkemme met extra pruillip... ) ik dacht dat ik nog geen buikje had. Weegschaal zegt ook nog steeds hetzelfde... En soms zelfs minder als voor zwanger zijn...
    Maar mijn vriend niet... :(
    Die vraagt net of ik al een buikje begin te krijgen.... :(

Senta; weet niet hoe dat is, maar ben bang dat we het allemaal nog wel een keer mee gaan maken! ;) Mijn schoonzusje was ook regelmatig in tranen om echt niks, en gelukkig heeft iedereen daar altijd wel begrip voor...

Nova: ik had gisteren hetzelfde, rende de trap op en moest eigenlijk mijn borsten vast houden... anders deden ze te veel pijn...

Satak; balen dat je zo rot geslapen hebt... lekker vroeg onder de wol dan vanavond! Alhoewel... wol ? iets te warm!
    Snap dat je daar de kriebels van krijgt... maar probeer er niet te veel bij stil te staan... jouw zwangerschap is de hare niet... en bij jou hoeft er niets mis te gaan... tuurlijk is er altijd een kans.. maar als we alle kansen gaan berekenen dat er iets mis kan gaan dan zit iedereen in deze groep zometeen bij de psycholoog vanwege angstklachten... ;) Probeer van het positieve uit te gaan...
    Doe ik ook maar... Als het niet goed zou zijn kun je je tegen die tijd altijd nog rot gaan voelen... nu lekker blijven genieten...

Welkom Doo85 en Angel77, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen... klets vooral gezellig mee!

Deel Deze Pagina