Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Veel mannen in onze ploeg die extra bij klussen, moet je tegenwoordig wel.

Gisteren heeft een vriend van ons de radiator op zolder opgehangen en aangesloten. Zo super. Weer een klus weg.
    Vandaag rust dag, allebei te veel gedaan gisteren, vannacht met een warme kruik geslapen vanwege mijn rug en bekken. Heeft wel heel goed geholpen.

Girly, heerlijk zo'n verwen momentje! Af en toe even nodig hoor, doe je goed!

Hoe is het met de andere meiden?

Zijn er een aantal op de lijst waar we niets meer van horen, jammer. Ook al gaat het goed is toch even leuk, toch?

Meiden fijne dag allemaal :)

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Goedemorgen....

@Tarii ik heb een grote rug kussen gevult met pitten. Die moet je verwarmen in de magnetron zo heerlijk!!!

Gistet de was op zolder gezet. Het stond eer op de baby kamer masr de wasmand steeds naar beneden sjouwen wordt zwaar. En we zijn aan het kijken naar meubelen voor de baby via marktplaats dus heb ruimte nodig. Heb 3 mooie witte kamers gezien... weet alleen nlet welke ... vind ze alle 3 erg mooi. 2 zijn helemaal wit en de andere beetje aparte kleur. White wash....

Vanavond gaan we een box halen. Hebben we die alvast...

3. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    White wash kamertje leuk ik heb daar de commode van.

Hier ook een rustig weekend vanavond een verjaardag en morgen ook. Dus straks de boodschappen en even gauw met damian naar de kapper.

De 29e komt bij ons de stukadoor de kamer van damian stukken en daar doen we dan s avonds komende week de laatste klusjes voor.

4. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Jippie me man is met de trap gang begonnen waar ik al een jaar om zeur begin is er nu kijken wanneer het af is.

Voor de rest gaat hier alles wel goed soms zo me momenten wel voel ik de kleine steeds vaker soms doet het zelfs zeer hij blijft lekker beneden doberen waar je de minste ruimte heb lijkt me dus het doet zeer als hij draait

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    in de avond gaat die van mij lekker bij mijn navel zitten. Heb dan een grote bal zitten. Zo gek gezicht en gevoel...

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Mijn man is eens gaan kijken naar de leidingen die verstopt waren. Zit er een gat in die de mannen gister hebben gemaakt. :( Zeggen ze net even bij. En volgens hun is de leiding buiten verzakt door de bomen. Maar je ziet alleen maar beton onder de aarde. Dus waar ze dat vandaan halen. :( Dus mijn man is een stukje pijp gaan halen en die wilt het met speciale lijm en kit het gat dicht maken. Kijken hoe dit gaat. Kost toch weer 300 euro. Lukt het niet dan moeten we het op een andere manier doen.

Net een kinderkamer uitgekozen. Morgen avond kijken en volgende week ophalen. Heel meenemen lukt niet dus ze gaan het voor ons uit elkaar halen en volgend weekend ophalen...

≥ kinderkamer - Kinderkamer | Complete kinderkamers - Marktplaats.nl

Wit past toch beter in de kamer. De white wash vind ik erg mooi maar past niet bij de laminaat die op de kamer ligt. En de muren zijn wit dus past beter... wat vinden jullie er van?

7. senta

senta Niet meer actief

Leuk kamertje.

Ik ben druk aan het witten in de babykamer.

Mijn naam denkt dat we een meid krijgen ik ben benieuwd.

8. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @karagoz, leuke meubeltjes hoor!!
    @girly, heerlijk als dat gestuct is, kunnen jullie daarna lekker verder afmaken!
    @chaneef, hier ligt de baby ook vaak helemaal onderin. Net met autorijden deed het gewoon zeer!
    @Tari, geniet can De rustig dagje!

Ik heb eindelijk een winterjas gekocht. Toch degene die ik als eerste had gezien :)
    Zometeen ga ik lekker een dutje doen! Heb slecht geslapen door het hoesten. Werd elke keer wakker! En onze dame werd om half7 al wakker :-S

9. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    slaapze...

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    succes met stukken

11. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Wat een drukte weer.

Karagoz: leuke kamer hoor. En groot gelijk dat jullie het eerst zelf proberen dan. Maar wel raar hoor van die mannen.

Baby: ligt bij mij altijd al links onder. Tenminste als ik het hartje luister e voel hem door de angelsou d wel bewegen hoor maar echt voelen nee. Af en toe als ik als bolletje op de bank zit voel ik hem aan de rechter zijkant bij mijn navel. Zal wel kloppen denk ik dan. Hij is groot zat volgenens mij dat dat kan.
    Waar zit je baarmoeder eigenlijk ongeveer als je 17 weken zwanger bent? Weet iemand dat. Ben nieuwsgierig.

Moro slaap lekker.

Senta: witse. Wel rustig aan he. Denk om je rug.

12. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Dag meiden,

Ik heb mijn frustraties opzij gezet en ga een nieuwe poging wagen mee te kletsen. Het is toch wel erg leuk om ervaringen uit te wisselen.

Karagoz, ik vind het een heel mooi kamertje! En voor die prijs is helemaal super! Ik hoop dat hij in het echt net zo mooi is en goed bevalt!

13. senta

senta Niet meer actief

@wortel prettig dat je er weer bent. Hoe is het nu? Nog steeds buikpijn?

@karagoz mooi kamertje hoor.

@girly volgende mij net over je n navel? Hier baby steeds rechts in mijn buik. Voel het hoofdje echt. En beweging onder mijn navel.

@moro hen je daarvoor stad en land afgelopen?

Klaar met witten eindelijk gaan we aan de slag. :)

Voel nu wel iedere spier in mijn lichaam zo maar lemmer douchen eerst maar weer even epileren en harsen. Heb het idee dat iedere haar in mijn lichaam de helft harder groeit .

14. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wortel, gezellig!! Hoe gaat t nu met je??
    @Senta, helemaal in je eentje gewit??
    Ik was vorige week al naar prenatal gegaan voor een jas, maar wilde toch nog verder kijken.. Overal op internet kwam ik toch ddezelfde jas tegen en de rest vond ik niet leuk. Vraag me alleen af of ie niet te dun is, maar daar komen we vanzelf wel aachter ;)

Vanmiddag heerlijk dutje gedaan! Heb rechts net onder mn ribben pijn al de hele dag. Geen idee wat het is.

15. senta

senta Niet meer actief

Ja helemaal alleen. Was vermoeiend maar goed te doen.
    T is maar een klein kamertje.
    Zie foto

Met heerlijk zelf pizza gemaakt nu even wachten en lekker opsmikkelen.

Wij hadden al Namen voor Ik zwanger werd. Nu had ik wat moeite met de jongensnaam. Maar manlief wist mij te overtuigen nu sta ik er helemaal achter. Heeft mijn schoonmoeder en opmerking gemaakt over dat ze niet begrijpt dat mensen voor die naam kiezen. Zegt manlief gisteren ik hoop dat het een meid is. Anders moeten weer toch nog een naam bedenken. Neeeeeeee Ik wil deze en hij is onzeker geworden Door die opmerking ze weet niet dat wij voor die naam willen gaan bij een jongen. Wat nu ik vind hem nu juist zo enorm leuk.
    Man ook al die tijd was de eerste naam die weer samen ja op zeiden.

Mijn moeder heeft een dinsdag en gesprek om de baarmoeder te laten verwijderen om dat er een voorstadium van k... Is geconstateerd. Mijn oom belt net die loopt in de molen ivm problemen met zijn p. Rostaat.

Gaat goed zo :(

Jullie nog leuke plannen voor morgen? Ik ga uitslapen :p zeg ik nu

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Wortel, he goed meid en gezellig. Willen jullie nog weten wat het word? Of weten jullie het al?

Karagoz, leuk kamertje en geen geld! Super ik hoop dat ie in het echt net zo leuk is!

Senta lekker onder een hete douche jij. Ik vond het witten zelf wel zwaar. Maar zelfs de bladeren aan vegen gaat niet me mijn buikspieren.......pffff en dan te bedenken dat ik 2 keer in de week bootcamp deed.

Chaneef, wat heerlijk dat de trap gedaan word.

Moro foto van je jas, we zijn natuurlijk nieuwsgierig :)

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Rustig dagje niet helemaal gelukt , maar niet geklust in ieder geval.
    Wel troep weg gebracht en bij mijn moeder opgehaald voor naar de stort. Maandag even weg brengen.

Vanavond komen mijn neefjes logeren, dus opblijven voor de oudste 3 jongens en film met chips kijken.

Kids waren om 6.15 uur al wakker. Hopelijk morgen iets later.

Morgen weer wat klussen tenminste als ik er aan toe kom.

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Senta netjes geworden meid! Heerlijk als het zo opknapt.

Zal het hier maandag even foto's maken als de andere vloer ligt.

19. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Senta ziet er goed uit meis.

Tari succes met de logeetjes en hoop voor je dat ze wat langer slapen morgen.

Hier morgen weer een verjaardag. Heb echt het hele weekend niets anders dan erjaardagen.

Joepie nog minder dan 160 dagen te gaan. Gaat hard de tijd. Maar voor de echo weer heel langzaam. Nog 3 weken wachten en dan de 20 weken echo.

20. senta

senta Niet meer actief

@girly tijd vliegt hoor. Echt waar ineens is het nog maar 3 dagen.

Thanks meiden ben er ook wel trots op. Kan niet wachten er een mooi knus kamertje van te maken. Denk dat ik kamerbrede gordijnen ga doen. En dan tot op de grond usoleert ook gelijk goed.

Deel Deze Pagina