Senta las het net van je moeder en oom. Heftig meid. Waiting4amber, wat leuk dat je vriend de kleine ook gevoeld heeft. Hier als manlief wil voelen stopt de kleine doerak. Hier op zolder is alles geschilderd, morgen word de vloer gelegd, dan begint het al wat te worden. Dan houthalen en proberen de bedstee te maken. Maar zoals we ons nu voelen heb ik er een heel hard hoofd in. De laatste dagen veel rugpijn en dan niet eens echt wat gedaan. Zelfs zere benen daardoor.
Girly, slaap lekker en geniet van het luisteren meid. Wortel herstvakantie? Heerlijk. Heb ik officieel ook.
@ Girly; Lekker genieten!!! Die momentjes heb je nodig! @ Tari; hahaha... doerak... ach gossie... wel jammer voor je man... hoop dat die kleine snel bijdraait.. Wat gaaf een bedstee! Wel rustig aan doen he... luister naar je lijf... ! En aan een ieder die wel herfstvakantie heeft (tikje jaloers ) Geniet ervan!!!
Tari: wat een draakje is dat zeg. Maar denk je wel aan jezelf. Het is leuk hoor en nodig zo'n kamer afkrijgen maar je rug en gezondheid zijn belangrijker. Waiting: helemaal mee eens. Iedereen met herfstvakantie ben jaloers moet deze week zelfs een halve dag extra werken. Gelukkig mag damian mee dus die ook weer even de tijd van zijn leven op het werk van mamma met al die peuters. En heb heerlijk genoten hoor.
Nou ja wat bedoel je gekke droom alleen dat ik een kind met hem kreeg dus een relatie met hem had pff
Chaneef toch! hihihi! Das best een gekke droom! Mijn dromen gaan gelukkig niet zo ver, maar droom dan wel dat m'n ex me terug wil nu hij weet dat ik zwanger ben en dan heel vervelend is, en dan word ik met zweet in m'n nek wakker... bluh! Girly, Das makkelijk dat je zoontje meemag! Ik ben klaar met voorbereiden van m'n werk (gelukkig) en ga lekker naar m'n bedje... nog ff voelen of Japie wakker is ... Iedereen succes morgen, hopelijk niet te veel klachten allemaal deze week, weinige extra onkosten voor iedereen, rustige buikjes en gezellig trappelende voetjes voor een ieder!
Senta: hoe laat mag je komen voor de echo? Spannend spannend duim voor je. Klaagmodus aan: Hier echt geen leuke nacht gehad. Eerst met zware keelpijn naar bed gegaan, om om 1 uur wakker te worden met het idee loopt denk ik tegen de ochtend. Verder toch weer in slaap gevallen maar ieder half uur de klok gezien vanaf 3 uur. Hoofdpijn en word zwaar verkouden. Krijg ik WhatsApp dat mijn collega ziek is. Of ik eerder kan beginnen. Ja hoor wakker ben kk toch al. Manlief weer niet blij. Die moet dan iets eerder zij niet bed uit om Damia weg te brengen. Iets wat ik normaal doe. Hoop dat deze dag niet erger kan worden. Klaagmodus uit.
Oeps sorry dan duim ik morgen voor je hahaha. Goh ik kan zelfs niet meer goed lezen wat er staat. Maar is idd wel lang wachten zeg.
@girly, pfff da's balen als je al een slechte nacht hebt en dan ook nog de dag zo beginnen! @senta, jeeejjj al op de helft! @tari, leuk een bedstee, ben benieuwd hoe hey eruit ziet als t af is! Hier heerlijk geslapen. De kleine meid word elke keer in het weekend rond half7 wakker. Alleen op mn vrije dag slaapt ze lekker uit alleen jammer dat ik dan zelf zo vroeg wakker ben... Hier vandaag met de kat naar de Dierenarts denk ik.. Die viel gister zomaar om en kijkt raar uit dr ogen. Nu nog t beetje in zo'n bakje proberen te krijgen.. Da's altijd een ramp!!
Ah ja katten in een bakkie zijn een ramp haha.. succes moro. Weet niet meer wie het schreef, maar ik hwb t ook, mijn energie is momenteel redelijk, maar zie ook op tegen t werken. Zie op tegen de lange dagen. Terwijl ikn rustige week heb, maak ik me juist drukker in me hoofd, toch is afleren. En mijn bed...die ligt zoooo lekker he. Wat een ramp om eruit te komen Verder weet ik t ff niet meer
Tari, inderdaad Herfstvakantie! Lekker het kamertje van ons zoontje afmaken, opruimen en vriendinnen bezoeken. Heerlijk! Hier erg veel zin in het verlof. Werkdagen zijn leuk, maar ook intensief en lang.
Goedemorgen! Senta jeeeeh nog 1 dagje Girly, lekker zo'n nacht en dannog eerder beginnen ook, sterkte vandaag. Kat in zo'n bak altijd lastig, ik hoop dat het meevalt voor de kat, zo sneu als ze wat hebben. Ik voel me alsof ik hele avond heb doorgehaald. Moeie buik, de kleine is ook al vrij rustig het hele weekend. Ik weet niet hoe hij ligt maar voor mij gevoel niet comfortabel, druk onderin mijn buik en af en toe drukt het extra tegen mij rug en die deed vannacht al zeer. Mijn maag is al 2 dagen van slag alleen in de ochtenden, lijkt wel of ik zwanger ben Vanmiddag word de nieuwe vloer gelegd en dan de kids naar oma brengen, ze gaan 2 nachten logeren.
Wortel, heerlijk zo week. Hoeveel urr werk jij? Jij werkt toch in het onderwijs, of ben ik nu in de war?
goedemorgen meiden, jullie hebben veel geklets! Te veel om te reageren maar heb alles gelezen... Vandaag heeft iemand een 2 weken echo als ik het goed heb gelezen.... spannend!!!!! Ik volgende week maandag pas... Zaterdag de box gehaald. Ik dacht dat hij wit was maar hij is wit geverfd en lelijk ook. Dus even schuren en opnieuw verven. Gister wezen kijken naar de kinderkamer. Ziet er heel goed en nieuw uit. Heel netjes. Half november mogen we het ophalen want ze gaan dan verhuizen en ze zitten anders dan zonder een bed voor hun dochter. Geen probleem heeft geen haast. Kan alleen niet wachten tot ik het heb hahahaha Verder alleen nog een maxicosi van marktplaats kopen de rest gewoon nieuw. De leiding heeft mijn man gerepareerd. En doet het goed. Scheelt gewoon 300 euro man. Maar toen kreeg ik weer een rekening van de belasting van de kindergebondenbudget. Kan ik dat ook weer gaan betalen...
@kriskras, niets van aantrekken! ik ben tegelijkertijd met een vriendin van mij zwanger ( scheelt 2/3 dagen) en daar zie je ook nog niets terwijl ik zwangerschapsshirts al heel goed uitvul haha @senta, ja gaat goed hoor! af en toe wat last van de heupen bij teveel doen maar ja hoort erbij denk ik maar! morgen de 20 weken echo, echt spannend! jij morgen ook he!!gaaf hoor! @wainting4amber, sorry over werk kan ik niet mee praten ik zit sinds februari 2013 in de WW , solliciteren moet ik nog tot januari! soms wel fijn, en soms ook niet. als ik veel last heb ben ik wel blij dat ik gewoon kan blijven liggen. @girly, wij ook! wij gebruiken de angelsound 1 keer per week ongeveer een minuut of 10 en ik vind het zo super, ook omdat ik voor mijn gevoel nog niet zo veel voel, ik vind het gewoon super voor mijn man om hem daarna te zien glunderen! @karagoz, het zit bij jullie ook niet mee he, hopelijk is dit het laatste zeg! hier gisteren een druk dagje gehad, heel de middag gelopen op de Putse kermis(dit doen we elk jaar met 3 gezinnen altijd erg gezellig) dat is een hele grote braderie met kermis altijd er leuk maar wel heel druk en erg lang lopen. gisterenavond dus weer even flink last gehad van de buik maar ja hoort erbij denk ik maar! morgen de 20 weken echo, echt spannend!kijk er ook erg naar uit want de laatste echo dat manlief bij was was de 12 weken echo ! vandaag maar even een dagje rustig aan doen!
@marcia... spannend!!! Ik heb nog maar 1 echo gehad met 9 weken en mijn man was er niet bij.... ik vind het nu heel erg spannend en ben zo benieuwd. Ik ben echt de dagen aan het aftellen... heb echt de neiging om te bellen of we eerder kunnen... zal wel niet... Je hebt denk ik te veel gelopen en dan krijg je harde buiken... heb ik ook zo af en toe...
@karagoz ze moeten jullie wel hebben zeg, hier zei man ineens vanmorgen ze hebben weer te weinig geld overgemaakt van de belastingdienst nou wat ze hebben gedaan weet ik niet maar ze hebben ons jaarinkomen ineens 12000 euro opgehoogd, best ik laat het wel zo als ik het nu ga wijzigen duurt het zo lang voor het verwerkt is, dus krijgen het vanzelf wel weer terug. Wel fijn dat je man het zelf heeft kunnen repareren. @marcia jij ook morgen de 20 weken echo leuk hoe laat moet jij en was er nu nog iemand die morgen moet? @tari doe je rustig aan? Volgens mij loop jij ook aardig hard van stapel! hier slecht geslapen droom weer eens over mijn papa, heb daar heel erg vele moeite mee, morgen zou die 58 jaar geworden zijn. Helaas is die al ruim 7 jaar niet meer bij ons.