Ja wij ook via mijn man zijn werk we betalen 130 euro per maand voor ons samen ze betalen ook nog eens de helft ideaal. Ik moet trouwens in het ziekenhuis bevallen dus geen keus. Nog 24 uur @rotkat rustig blijven
Morgen poging 2 om de kat naar de dierenarts te krijgen. Alleen mag mijn man het dan proberen Thuisbevallen lijkt me aan de ene kant wel fijn, maar ik wil voor het geval dat liever dichtbij t ziekenhuis zijn. Vandaar dat ik in het geboortehotel wil bevallen. Maar wie weet bedenk ik me wel ttijdens de bevalling. Of misschien heb ik weer helemaal geen keus.. We zullen zien! Vandaag trouwens 19weken over een weekje de 20wk echo! Nu ff een stukje wandelen en de eendjes voeren
Nou meiden heb officieel de griep denk ik. Kwam thuis temp genomen en 38.5 nou ja verder heb ik het al gezegd. Dus nu lekker kippensoep en dan in een warm bad even opwarmen en dan naar bedje toe. Zorgverzekering zit bij z en z av top gezin betaal wel redelijk veel maar dan heb ik ook echt alles voor mij en damian wat ik verzekerd wil hebben tot maximum.
Wow! Mooi geworden Tari! Hier wat minder goed. Vanmorgen met heftige zijsteken bij de pomp eraf gegaan richting werk. Trok het echt niet meer. Was 25 min op weg en moest nog 20. Gelukkig kwam mijn man nog langs dat punt voor zijn werk. Mijn auto daar laten staan en via de vk doorverwezen naar het zkh, waar ik nog steeds aan het infuus lig tot morgen 1730. Pffff, waarsch iets met de nieren aan de hand. Word wel als een prinses behandeld omdat er een kleine prins in mijn buik zit, voel me bijna een beetje bezwaard. Eindelijk tijd om een beetje bij te lezen op het forum
Yvonne, wat naar! Met de kleine wel alles goed? Sterkte daar! Hoop dat het met een sisser af loopt. Tari, wat een verschil! Van de kleurserie van Finland heb ik één van de lichtere kleuren voor ons zoontje gekozen. Is een lichtgrijze kleur. Ik vind het heel mooi staan. Ieder toch zijn eigen kleurtje. En de vloer is echt mooi! Senta, ik vrees ook dat ik in een dipje zit. Vind het niet leuk! Girly, hè bah! Beterschap!
Yvonne: jeetje heftig meis. Hopelijk snel weer op de been en met de beeb alles goed hoop ik. Hoop dat het meevalt voor je.
Yvonne heftig meid, laat je lekker vertroetelen! Wortel meid vervelend van de dip. Hopelijk kan je straks toch genieten van de echo Oke even een groepknuffel meiden jullie zijn allemaal toppers, kom op he! Thx meiden, het knapt zeker op, ben er zo blij om. Zoveel rustiger. Net heeft mijn buurman het hout naar boven getild, zo lief dat hij ons helpt. Kids bij oma even rustig op de bank nu jaja dat is heel wat. Voor mij doen doe ik rustig aan, wij zijn altijd druk druk druk. Stilzitten kunnen wij niet, goeie leerschool nu voor ons beiden. Maar morgen project bedstee en dan even rust.
Moro wat een eigenwijs beestje, ga duimen dat jeman het morgen wel lukt. Succes! Zorgverzekering, zitten wij bij agis met comfort polis, de en na hoogste. Word veel vergoed voor ons. Ook eigen bijdrage kraamhulp. Dankzij flinke bovagkorting betalen wij 135 euro p.p
als jullie t gezellig vinden kom ik ook nog aansluiten. Ik doe mijn best te reageren maar nog best veel last van vermoeidheid dus dan kom ik niet aan t schrijven toe Lees wel mee in ieder geval. Ik ben een mama van 2 jongentjes 1 van bijna 3 jaar (in nov. Jarig) en een jongentje van 20 maanden. 9 maart ben ik uitgerekend van ons meisje/hun zusje Oh ja en ik ben 25 jaar en woon in zo.etermeer en ben alweer 4 jaar getrouwd met de lieve papa van mijn kindjes <3 Om alvast in te haken hier donderdag de 20 wkn echo. En ben al de hele week beetje nerveus... Kijk de dagen echt om. Vansf 18 weken voel ik haar al iedere dag bewegen heerlijk gevoel weer! Gatver yvonne wat eng. Fijn dat je zk vertroeteld word. Mag ook wel tis tenslotte geen feestje daaar te liggen. Hopelijk gaat alles snel weer goed. Beetje lastig zo halverwege jnhaken hihi mis wat stukjes af en toe of halve verhalen dus lees vanaf hier mee Ik ben al 2 keer thuisbevallen Absoluut grote wens om weer veilig en wel thuis te mogen bevallen en liefst nog in ons nieuwe huisje :-s Girly beterschap!!
@welkom mama van t @yvonne wat naar Beterschap @girly ook jij kap maar snel op. @tari jullie zijn lekker bezig Met heerlijk gezwommen Helaas is het meisje vab de tweeling van de week met 24weken bevallen. Het ene kindje was al overleden met ong. 20 weken andere kindje is na 10 minuten overleden zo triest wad er echt stuk van.
Welkom mama van T. Leuk dat je in verwachting bent van een meisje! Senta, zo beleef je het grootste geluk en zo het diepste verdriet. Sterkte, komt altijd hard binnen. Arme mensen.
Argh heb weer zo een ontsteking in mijn tandvlees. Bij r. Ook gehad gingbpas weg na de bevalling. Het is zeg maar stuk huid wat opgezet is. Zo irritant. Gelukkig zie je het nu niet zit redelijk achterin bij r. Zag je het als ik lachte. Het is zeker heftig wij staan er dan zo ver vanaf maar toch.