Daar heb je ook gelijk in maar het gaat hele dagen door mn hoofd en dat wil ik dus ook helemaal niet!! Bij mn dochter nog geen seconde over nagedacht destijds.. maar goed zaterdag gaan we op vakantie, ff alles op rust stand! Zal vast goed doen welkom nieuwe zwangere dames!!!
Hebben jullie ook al nagedacht over namen enzo.? Ik vrees namelijk echt dat ik geen leuke geschikte jongens naam kan vinden.. denk er al zeker een jaar over na maar vindt gwn bijna niets het einde!!!
hahaha, ik heb precies hetzelfde! Meidennamen weten we wel, maar jongensnamen lukt ons ook eigenlijk niet echt... Er is niets waarvan ik denk, oh dat is het, of dat is echt leuk, zo zou ik m'n kind willen noemen.... Ik wilde als het een jongetje werd hem naar m'n broer vernoemen, maar mn zus heeft die mogelijkheid eigenlijk een beetje geblokeerd door haar zoon een naam te geven, die nét iets anders is, maar er te veel op lijkt... Dus ik weet het ook niet zo goed...
haha nou blij dat ik niet de enige ben!! Soms zie je ook als je dat ergens zegt komen ze meteen met allerlei voorbeelden wat ik wel snap maar niks aan heb want ik heb ze egt allemaal al wel een keer gezien hoor.. Gelukkig hebben we nog wel eventjes, maar ik vrees ervoor dat het nog heel moeilijk gaat worden!
Ik heb daarna pas een echo omdat ze zo te werk gaan jammer genoeg maar omdat ik steken heb en vorige jaar een miskraam gehad heb ben ik wel van plan volgende week proberen via huisarts een echo te regelen omdat ik me onbewust zorgen maak
Verstandig Chaneef, niet mee rond blijven lopen. Zeker als je al zo'n nare ervaring hebt dan is het verstandig om op die manier geruststelling te zoeken...
Hoi dames ik doe mee! Dit is mijn 1ste kindje ik ben 22 jaar en 23 maart uitgerekend 5 augst me eerste echo en intake! Super spannend
Wauw wat een hoop nieuwe! Gefeliciteerd allemaal! Ik heb maandag mijn intake bij de verloskundige. Ben echt de dagen aan het aftellen. Bij de vorige zwangerschap is het mis gegaan op de dag van de echo. Toen een hartje, en het blijkt op dezelfde dag gestopt te zijn. Dus ben echt zenuwachtig voor maandag!
Welkom nieuwe! Ik heb ook steken maar dat sschijnt erbij te horen.. Met11 weken nog een moskraam, wat lijkt me dat erg zeg.. dan ga je er eigenlijk niet meer vanuit he. Ze zeggen wel eens dat zwangeren levendige dromen hebben, nou ik heb hem gehad gatsie. Over een miskraam natuurlijk. Wist ff niet meer wat nou waar was, erg he.. Opzich is hrt toch zo hoe dichter bij de 12 weken hoe minder kans op een miskraam.?
Oh en namen, de meidennaam weet ik al jaren... jongens vind ik niks leuk. Echt niks is geschikt voor mijn kind haha.. Ik zat te denken om in tverlof bv te gevrn en als ik ga werken fv.
Jeetje Snomie... Heftig... Kan me voorstellen dat je dan zenuwachtig bent!!! Wat een naar verhaal... Bij mijn weten nemen de kansen op een miskraam streeds verder af hoe dichter je bij die 12 weken komt... Daar houd ik me maar een beetje aan vast, iedere dag is er 1 dichterbij...
Ik heb 8 aug. intake en ook pas daarna een echo.. zag gisteren dat ik.bij mijn zoontje pas een echo had met ruim 11 weken, wil ik nu echt niet zolang op wachten!!
Het is idd zo dat je de eerste drie maanden het meest kans heb op een mk, natuurlijk kan het helaas daarna ook nog maar de kansen worden gelukkig steeds kleiner!
hopelijk blijft het bij iedereen hier gewoon goed gaan ik heb het al eerder mee gemaakt en je wenst het niemand toe
Wij hebben de jongensnaam nog van de vorige keer en moeten wel nog een nieuwe meidennaam bedenken, maar daar zijn we nu nog niet echt mee bezig eigenlijk... Weet ook niet of we dezelfde jongensnaam aan blijven houden! De kans wordt inderdaad steeds wat kleiner om een miskraam te krijgen, maar helaas nooit 0. Zelfs niet als je al bijna 40 weken bent (al noem je het dan natuurlijk geen miskraam meer)... Al weet ik dat die onzekerheid een heel stuk af neemt als je je kindje voelt bewegen (dat is zo geweldig!!)! Dan heb je voor jezelf ook wat meer zekerheid dat het goed zit...
pfft weer eventjes bijlezen hoor dames!!Nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd! huilbui ook al gehad haha kon anders alles kijken op de tv en nu is het soms constant raak(af en aan) grrrrrrrr zo ben ik zelf helemaal niet! mijn man huilt zelfs sneller dan ik normaal gesproken haha.gister voor het eerst pijnlijke borsten gehad, nu gelukkig weer weg! ik prijs me rijk want zoveel klachten heb ik eigenlijk helemaal nog niet behalve pijnlijke krampen in mn onderbuik( af en aan) ,vermoeid, af en toe slecht slapen, veel moeten plassen en constant honger en het huilen ( ook met vlagen) is het allemaal wel mee gezegd eigenlijk.. @chaneef, dat moet je zeker doen!luisteren naar je gevoel!! hier nog niet eens gedacht aan namen, wel aan de babykamer haha, eerst as dinsdag de echo maar eens verder afwachten, al heb ik echt niet het idee dat het niet goed zit of zo ben er stellig van overtuigd dat het goed gaat heeft iemand van jullie dat ook?? al hou je er wel rekening mee dat het ook wel eens niet zo kan zijn natuurlijk. groetjes marcia
We hebben de namen al staan. Jongensnaam en meisjesnaam. Hadden we al bij onze vorige zoon. Die zal 1,5 zijn als hij grote broer wordt. Hopen dat hij dan in een peuterbed wil slapen, dan kan de babykamer meteen weer bezet worden door de nieuwe spruit. Krijgt grote broer een mooie nieuwe kamer.
Vandaag de knoop doorgehakt en een vroege echo geboekt (dan ben ik 8,5 week). Maandag intake bij VK, maar zag op de website al staan dat ze de eerste echo pas bij 12 weken doen. Zo lang wil ik echt niet wachten.. hoor zoveel verhalen dat (buiten medische noodzaak natuurlijk) al eerder echo's worden gemaakt. Blijft gek die verschillen... maar nu blij dat het gepland staat! Die 25,- betaal ik dan zelf wel! Toevallig meisjesnaam al eens over gehad, maar verder nog helemaal niet. Eerst maar eens de drie maanden ook door al is fantaseren leuk en neem je het toch wat bewuster op als je een leuke naam voorbij ziet komen