Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Blike: dank je voel me inderdaad al een stuk beter maar de echo duurt nog 2 weken hoor. Moet dus nog even geduld hebben.
    Spannend bij je schoonzusje. Hoop dat ze snel de kleine in haar armen mag houden.

Karagoz: super zeg dat je man er nog zoveel vanaf heeft gekregen.

Muntje: spannend ik duim voor je.

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Muntje:
    Joepie!! 20 weken :D Toch een mijlpaal! Veel succes met de echo vanmiddag!

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Girly:
    ooohjaa. ik las alleen de 1 uur en 50 minuten :D

4. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @chaneef, fijn dat alles goed is, jammer dat hij al zo groot is!
    @tari, gaaf hoor!
    @moro, ik maak sieraden van kralen :)
    straks naar de poli voor mijn bloeddruk, was omhoog i.p.v. omlaag gegaan dus ff een extra controle. Manlief is tot het einde van het jaar lekker op donderdag en vrijdag thuis ( heel erg fijn!) dus die is nu lekker aan het klussen zodat we in december een trapgat en overloop + babykamer hebben die klaar is! oh ja en ook nog even een venster vervangen! Gelukkig geen grootse plannen ;)

5. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Girly fijn dat je weer stroom hebt.

Uhm oh jee ben dr echt niet bij met mijn hoofd
    Hier ook vanmiddag echo rond 4 uur pas blehhhh duurt dan nog lang hihi.

Muntje ook succes wn veel plezier vanmiddag!

Blike balen dat je schoonzusje nog steeds niet bevallen is. Hopeljjk gaat t hierna voorspoedig...

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hier een buikfoto van bijna 20 weken :)

DSC02519.jpg

7. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    @blike. Mooie foto!

@muntje. Veel plezier met de echo!

@tari. leuke foto!

Gister met manlief gekeken of we nog even weg kunnen voordat de kleine zich aandient. We willen graag nog vliegen dus kan nog maar een paar maanden. En nu kwamen we erachter door opleiding, werk, kerst, sinterklaas, verjaardagen ed dat we alleen in november nog een week kunnen. Schandalig he! Vandaag wel even kijken op het werk of we het geregeld kunnen krijgen, ik kijk er zooooo naar uit nog!

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Heerlijk Kriskras:
    Hebben wij ook gedaan voordat ons zoontje er was, we zijn toen een weekend naar Berlijn geweest! Heerlijk :)
    Nu willen we ergens in januari of februari nog een (mid)weekje met z'n drietjes naar Center Parks OID.

9. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Mooie buik blike. Zal een kijken of ik een mooie kan maken vandaag.

Hier sinds een half uur opeens voorvochtuit tepels. En laat ik nou net nog geen pads in huis hebben. Oeps. Straks maar even halen. Had het niet zo snel verwacht nog. Vorigekeer pas met een week of 24.
    Kreeg vanmorgen toch opeens een rottrap van uk hahaha voelde hem gewoon zwaar aan de buitenkant.

10. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Vakantie: lijkt me heerlijk alleen geen optie. Geen vrije dagen meer en al het geld gaat op aan verbouwen.

Marcia: wat fijn dat je man voorlopig 2 dagen vrij is in de week zodat jullie aan de klus kunnen. En wel rustig aan he.

11. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Dit is al de 2de keer deze week dat ik bijna flauw val op mun werk wordt er gek van ik ontbijd wel gewoon

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @muntje, veel succes met je echo straks...

ik zit ook de dagen af te tellen... over precies 4 dagen weten we wat het wordt!

13. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Chaneef: bah wat vervelend zeg. Is je suiker of ijzer gehalte wel goed? Of misschien even iets zouts eten helpt ook nog wel eens.

Karagoz: spannend hoor.

Vind het toch zo spannend voor iedereen. Die 20 weken echo. Daardoor krijg ik er ook gewoon helemaal zin in.

14. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    k heb gelukkig weinig spanning mbt de 20- weken echo. Heb bij geslachtsbepaling al gezien (was medisch echoscopist) dat er al veel goed was. verwacht dus niet echt iets nieuws..

15. Leane

Leane Lid

1 aug 2013
    87
    0
    0
    Mijn 4 Rottweilers
    Heerde
    Lang niet geschreven hier, ik ben nog steeds zoooo moe, wel af en toe gelezen.

Gisteren naar het ziekenhuis geweest voor een suikertest, nuchter 4,6 daarna dat vieze drankje, heb zitten kokhalzen hahaha twee uur wachten en toen was het 4,2 :( Ze zei er niet veel over.

Ook word ik helemaal gek van iedereen die zegt dat mijn buik nog niet zo dik is, ik heb 30 jaar aan kunnen horen dat ik overgewicht heb en nu beginnen ze te zeuren dat ik nog niet zo dik ben... nou ik vind het prima hoor..

Sinds een paar dagen pijn rechtsonderin mijn rug, erg vervelend

16. Leane

Leane Lid

1 aug 2013
    87
    0
    0
    Mijn 4 Rottweilers
    Heerde
    Van de week trouwens de proefdruk van het geboortekaartje binnen gehad, ben er erg blij mee!!

Zijn jullie al uit over de naam ?

17. senta

senta Niet meer actief

@leane fijn dat de suikertest goed was volgens mij is dat wel oke.

@chaneef, is jouw bloeddruk niet wat aan de lage kant? Daar kan je heel beroerd van worden.

@tari leuk de basis van het bed zo en de kids zijn volgens mij heel erg blij.

@karagoz voor jou gaat het ook al opschieten,

@ girly jij moet nog even wachten hopelijk vliegt de tijd straks jullie weten toch ook wat het wordt?

@blike wat duurt het lang bij je schoonzusje hopelijk straks snel een nichtje of een neefje.

@de echo's succes vandaag!

@vakantie wij gaan volgende week samen een nachtje weg even tot onszelf komen en lekker roze shoppen.
    Toen ik zwanger raakte zaten wij in spanje, en we weten nu al dat wij volgend jaar niet naar het buitenland kunnen en zullen gaan, het weer is in september niet stabiel genoeg vindt ik waar wij heen willen en in juni dan moet de baby het wel heel erg goed doen, ligt aan heel veel dingen of ik dat zie zitten naar spanje met de auto. Maar dat is nu nog geen zorg.

18. senta

senta Niet meer actief

Voor ons is de naam nu geen issue meer, voor een meid stond die al vast! ik ga gelijk even de proefdruk aanvragen van het kaartje helemaal niet meer aan gedacht

19. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Ik zal even kijken of we een aparaat hebben staan voor de bloed druk en even vragen of ik hem kan testen handig af en toe op zo een afdeling werken

20. senta

senta Niet meer actief

En misschien een rare gedachte maar is je suiker ook niet te laag? Daar kan je ook heel naar van worden anders toch eens aangeven bij je vk.

Mijn zoon wil net een snoepje zegt die mama wil jij ook, ik zeg nee mama heeft nog een volle buik van het eten, ow ja zegt die wijst die naar mijn borsten daar zit jouw eten zeker? :$ Dat ze 2 cupmaten gegroeid zijn was mij ook opgevallen maar schijnbaar mijn 3,5 jarige gup ook.

Ik kan alleen nog maar roze denken en wil de hele dag de stad in om dingen te kopen, mijn man wil mee, dus moet nog wachten ook tot vanavond, maar als de kleine man niet gaat slapen dan is die niet meer te genieten en kunnen we ook nog niet eens gaan grrr.
    Al zijn het maar sokjes :p

Deel Deze Pagina