Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    rustig aan meid... even laten over waaien... je kan anders even op een rustig moment aan hem uitleggen wat je wilt...

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @muntje... gelukkig was alles goed bij de echo...

3. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Senta: mannen :x begrijpen er ook vaak helmaal niets van wel fijn dat hij het nu wel een beetje lijkt te begrijpen. Dikke digiknuf.

Yvonne: wel rustig aan doen hoor!

Hier net voor 5 man pannenkoeken staan bakken. Mijn rug is gebroken en op een gegeven moment moest ik stap terug doen want mijn buik werd wel heel erg warm haha.

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Na het eten met de oudste een uurtje wezen fietsen. Het weer is nu nog zo lekker. Maar ik ben kapot en mijn kont doet zeer. Ik heb al jaren niet meer gefietst. Ik kan me de laatste keer niet eens meer herinneren. Kind heeft de avond van zijn leven gehad en ik ben moe. Kids naar bed gebracht en heb een grote kop thee gezet voor mezelf.

Manlief is verkouden en die ligt al de hele avond te slapen. Hij wilt zich niet ziek melden. Bij zijn baas krijg je 400 euro als je het hele jaar je niet ziek meld. Kunnen we goed gebruiken dus even vol houden.

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    poeh, jij had zin zeg... zie je mij niet zo snel doen. Voor mijn eigen gezin koken ben ik vaak al moe :(

6. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Blike, wij gouden het als verassing, weten het zelf ook echt niet :)

7. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Sorry meiden even ego mijn koppie staat even op zoegen hoop onterecht maar helaas krijg ik dr zorgen niet uit mijn lijf.
    De echo was op zich goed en er is niets gevonden.
    Maar het maagje is niet zeker van dat ze die ook gevuld gezien heeft. En meiden ik ben wel 45 min binnen geweet. En al sie rijd geen gevulde maag? Ik maak me dus super zorgen... Donderdag mag ik terug komen. Lig alleen maar te huilen op moment (alles komt eruit ofzo) nu even proberen los te laten want er hoeft natuurlijk niets mis te zijn.
    Oh ja gelukkig nog steeds een meid :p

8. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Mammavant: He wat vervelend nou dat dat maagje niet vol bleek te zijn. Pfff nog een hele week wachten heftig hoor. Kun je niet eerder op 1 of andere manier of doen ze dit juist met een reden?

Ik kan heel erg goed begrijpen dat je er even helemaal doorheen zit. Een hele DIKKE Digiknuffel van mij.

9. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Thnx girly wat lief.
    Nou zoals ik uit eerdere( ik moest 40 min wachten na de vk afspraak... Eigenlijk 20 min maar iemand piepte er tussen want was afspr vergeten...) afspraak makende vrouw aan de balie hoorde was er helemaal geen plek die week. Ik kon ineens uit 2 tijden kiezen... Best knap. Volgens mij hoeft er niet per see zo lamg tussen te zitten. Misschien bel ik morgen de vk omdat t me blijkbaar toch zwaarder ligt dan ik dacht.

10. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamavant, ik vind t belachelijk dat ze je nog een week in onzekerheid willen laten zitten!!! Dan proppen ze je maar ergens tussen!!! Zeker je vk bellen! En stress is niet goed voor de baby dus ze moeten t maar gewoon eerder doen! Kan daar zo kwaad on worden dat ze er zo makkelijk over doen! Snappen ze niet dat je je zorgen maakt?! Misschien wel voor niks, maar toch...
    Ik hoop iig dat je toch snel terecht kunt!

11. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Senta, Grrr! Mannen... Is gewoon balen als je je er zo op verheugd!!
    @muntje (dacht ik..) fijn dat de echo goed was! En volgens mijn zwangerschapsboek is rond 20wk 24cm normaal. En als t eacht te groot was hadden ze dat heus wel gezegd.

Op de rest reageer ik later.. Ik weet t allemaal niet meer.

Hier is vanavond de stukadoor geweest voor een prijs te maken. Gelukkig viel t mee. Hij zorgt dat t voor de sinterklaas gedaan is :D kunnen we daarna verven, de vloer leggen, behangen en de Kamer inrichten!
    Kunnen we daarna ook beginnen met de babykamer. Lijkt er dus op dat alles volgens mijn schema gaat :)

12. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    moro: Wat fijn dat de prijs meeviel bij de stukadoor. En fijn dat hij in jullie tijdschema mee kan en wil.

13. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Mamavant, wat ellendig zeg, zou je vk morgen even bellen..
    Bij ons hebben ze het daar helemaal niet over gehad??
    Ik hoop voor jullie dat het mee mag vallen..!

14. senta

senta Niet meer actief

@mamavant. Wat vervelend dat ze het niet met zekerheid konden zeggen. Hopelijk snel duidelijkheid.

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    MamavanT, jemig meis vervelend en natuurlijk maak je je zorgen. Zou ook niet nog een week willen wachten. Morgen anders ff bellen. Dikke knuf.

Senta gelukkig dat je man je begrijpt. Soms zijn wij vrouwen ook slecht in het uitleggen waarom iets voor ons belangerijk is en moeten we dat met tranen duidelijk maken.

Moro he wat fijn dat het meeviel. Gelukkig op schema dus.

Hier vandaag toch nog een hectische dag. Foto's voor de exposite van het weekend ingeleverd. Vanmiddag zou moe dat ik een uur heb liggen slapen op de bank.

16. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    MamavanT, ik hoop van harte dat een nachtje slapen je goed doet. Natuurlijk spookt zo'n uitspraak door je hoofd... Wat betekent het? Je wilt gewoon duidelijkheid.
    Heel goed dat je je gevoelens er even lekker uit huilt. Niet opkroppen! Morgen misschien even je vk bellen om te vragen of dit vaker voorkomt, of het wat zegt en zo ja wat dan. Vertellen dat je jezelf hier enorm rot onder voelt en een week wachten bizar lang is.
    Knuffel!

Karagoz, dat is een mooi bedrag om even voor door te bijten. Maar ergens ook wel balen dat hij zich niet gewoon lekker ziek kan melden.

All, ons zoontje slaapt vannacht voor het eerst in zijn nieuwe kamer!!!! Zo gaaf geworden! We gaan ervoor dat hij niet meer bij ons komt slapen. Matras staat al klaar om er naast te gaan liggen.

17. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wortel, sliep hij vaak bij jullie?? Hopelijk gaat t helemaal goedkomen vannacht!
    @tari, lekker toch om even een uurtje te slapen?

Ik was boos op mijn man!!! Ik wilde gaan douchen toen ik erachter kwam dat we geen brood meer hadden.. Gelukkig om kwart voor 10, om 10uur gaat de winkel dicht. Zegt hij 'ik hoef daar nu toch zeker niet meer heem?' nee joh! Morgen geef ik onze dochter gewoon niks mee naar de oppas, omdat t brood op was!! Sjonge jonge zeg! Hij lag alleen maar op de bank (en nu nog!) dus ben zelf maar gereden, dus nu weer niet op tijd in bed omdat ik ook nog wilde douchen. Zal mn hormonen de schuld maar geven!
    Ons ukkie is trouwens lekker druk aan t trappelen dus dat maakt me weer blij :) ga nu lekker slapen!

18. YvonnevtO

YvonnevtO Actief lid

2 mrt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    @Senta Wat vervelend nou! Ik zou ook gefrustreerd zijn hoor! Je verheugt je er gewoon ZO erg op! Heb een baby-appje op mijn iphone en daar verschijnt af en toe ook een bericht op voor de aanstaande vaders. Deze lees ik dan ook hard op aan hem voor, zo van, je zal er maar even rekening mee moeten gaan houden. ;)
    Hopelijk gaat hij je wat beter begrijpen..

@mamavanT Wat lang inderdaad! Blijf er wel op vertrouwen dat het goed zit hoor meid. Ik kan me super goed voorstellen dat je ongerust bent, maar heb vertrouwen. Het heeft al die tijd ook al mooi kunnen groeien waardoor je op schema zit. Sterkte met wachten in ieder geval.. hopelijk kan je eerder.

@moro gelukkig maakt zo'n kleintje in je buik alles weer goed, maar wel typisch mannen. Ik kwam terug van 3 dagen ziekenhuis en er was ook vanalles "op".
    Maar hij vraagt dan wel of ik een lijstje voor hem kan maken zodat hij de boodschappen kan doen.

Morgenochtend rijd ik met mijn man mee naar de pomp waar ik mijn auto heb achtergelaten maandag. :) Niet zoveel zin in, maar ja, kan em daar moeilijk laten staan. Daarnaast kan ik anders niet het dorp uit, mocht ik dat willen..

Welterusten!

19. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    O meiden ik heb net zo gelachen in bed zo erg dat ik nu rustig moet worden op de bank met een rennie van de maag zuur

Was namelijk donker dus ik zeg de kleine schopt lekker moet je eens voelen hij zegt ja dan moet je me hand er op leggen nou zo gezegt leg ik zijn hand op mijn tiet en hij had het niet door ik gilde het van het lachen hij zegt wat is er ja heb je het niet dood je hand ligt al 5min op me tiet nee jo

Nou ik kreeg er kiez pijn van ik vroeg nov aan hem vond je het niet hoog liggen ja maar was donker pff mannen en ik nu hijgen door het lachen moet eerst rustig worden voor dat ik weer probeer te slapen

20. YvonnevtO

YvonnevtO Actief lid

2 mrt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    hahahaha Chaneef! Briljant

Deel Deze Pagina