En mamaVant zal hopelijk niks zijn maar wel klote een week wachten Weef niet meer wie het was ik zou ook graag willen shoppen maar ook mijn mAn wilt niet pff
Goedemorgen meiden Thnx allemaal voor jullie steun. Voelde me in ieder geval niet meer alleen in mijn zorgen. Ik heb de Vk net gesproken. Zij heeft toevallig de echoscopiste gisteren nog gesproken en die zei haar dat er die dag geen bijzonderheden waren. Vk zegt. Als de echoscopist t zorgelijk vond had ze dat mij wel verteld en jullie ook, dat mag ze niet achterhouden. Mja helemaal gerustgesteld ben ik niet maarja wachten t nog 6 dagen af tis gelukkig sochtends rond 11 dus niet weer hele dag wachten Mocht ik me toch heel erg zorgen blijven maken moet ik gewoon weer bellen.... Tja dacht echt ja daarom bel ik nu toch? Maargoed..
Goedemorgen, Wortel hoe is bet vannacht met je zoontje gegaan? Yvonne succes met het ophalen van je auto. Mannen het thuis laten draaien maar wel vragen voor een lijstje, dat is dan welweer lief. Moro wel nee joh eten is toch niet belangerijk voor een kind? Zou er ook boos om zijn hoor. Chaneef haha dat merk je toch? Haha en hij zeggen ja ik voel het schoppen Mamavant, ja duh daarom belde je. Zou fijn zijn als ze wat meer op hun woorden letten tijdens een echo. Voor hun dagelijks werk maar voor een zwangere niet zo handig.
Dan mag je er wel op vertrouwen dat het gewoon is om alles met zekerheid te kunnen stellen. Hier kon ze het vluchtig wel zien maar niets meten ook ik moet terug. Over 1 week. @wortel is het goed gegaan afgelopen nacht?
goedemorgen... het zit ons niet mee hoor... net weer een een aanslag gekregen van de belastingsdienst. Mag weer een bedrag 800 euro terug betalen van 2012. Intotaal mag ik ruim 3000 euro terug betalen aan de belastingsdienst... Ik wordt er zo moe van. Was blij dat we onze schulden hebben afbetaald dan krijgen we dit... sorry voor mijn geklaag maar moet even mijn ei kwijt... NU snel schoonmaken, douchen, omkleden en naar het winkelcentrum...
Klote belasting als jij geld moet betalen moet dit binnen een termijn en alsjij geld krijg duurt het heeeeeeeel lang
Karagoz: o jakkes vervelend is dat zeg. Rot belasting. Hier nu ook ff zitten voor een broodje en dan aan de slag in huis. Schoonmaakdag. Waar is die nesteldrang als je het nodig hebt.
İk betaal het lekker in termijn tot mei als we terug krijgen van de belasting. Dan betalen we de rest. Geld groeit helaas niet in de tuin...
Karagoz: was het maar waar haha dat je een geldboom kon kopen en iedere maand of half jaar iets kon oogsten.
Rot belasting. Maar kloppen jullie opgave dan wel. Je moet nu wel ineens veel terug betalen. Anders volgende keer opgeven dat je iets met verdient dan krijg je juist terug is altijd leuker. @chaneef jippie. Mijn schoonmoeder gaat even met mij mee alles halen super lief van dr
senta: das lief. Hier mijn drive gevonden hoor voor de schoonmaak. Heb keihard Rammstein opgezet. En eigenlijk ben ik juist van de hele rustige muziek maar dit is net de oppepper die ik nodig heb om te knallen in huis. Haha zo stom eigenlijk.
nou ik heb net geld binnen gehad van de belasting na betaling zorg toeslag heb ik nooit bericht van gehad en is wel 300 euro hopelijk is het geen fout komt nu wel goed van pas. tot nu toe heb ik iedere keer geluk met de belasting
ZWANGER Snomie 1e kindje 1-3-2014 Waiting4Amber 1e kindje 4-3-2014 Tari 4e kindje 9-3-2014 nova81 2e kindje Marcia 1e kindje Noa86 1e kindje Leane 1e kindje MamavanT 3e kindje 10-3-2014 Senta 2e kindje 13-3-2014 Yvonnevto 1e kindje muntje 1e kindje 14-3-2014 Chaneef 2e kindje 16-3-2014 Karagoz 3e kindje Blike1987 2e kindje 17-03-2014 Moro 2e kindje 21-03-2014 Kriskras 86 1e kindje 23-3-2014 Essie28 Missyb 3e kindje 27-03-2014 Girly 1985 2e kindje Wortel 2e kindje 01-04-2014 Buddytje 2e en 3e kindje (geslacht laten we voor de zekerheid nogmaals checken) Afspraken 24-10-2013 MamavanT 20 weken echo 15.40 28-10-2013 Moro 20 weken echo 29-10-2013 Nova81 20 weken echo 30-10-2013 Moro controle vk 31-10-2013 senta controle gyn (13.45) Blike1987 20 weken echo (20.45) 01-11-2013 Kriskras86 20 weken echo Senta deel 2 van de 20 weken echo ( 09.15) 05-11-2013 Tari controle VK 19:00 uur chaneef controle vk 08:00 07-11-2013 Girly 20 weken echo 11-11-2013 Girly controle VK 07-12-2013 chaneef pretecho 26 weken ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor de pretecho jippie wie volgd
Karagoz, belastingdienst terug betalen betekent dat je eerder te veel geld van ze hebt onvangen. Kijk even goed naar toeslagen en inkomen. Dan kom je hoop ik voor minder verrassingen te staan. All, nacht was weer als vanouds. Rond 3 uur heb ik een matras naast zijn bed gelegd en hebben we verder geslapen (lees met af en te wakker worden van zoontje). Halverwege iedere nacht komt hij bij ons. Is gekomen toen hij voor de zoveelste keer oorontsteking had. We hebben het zelf gedaan, maar als je kind zoveel pijn heeft wil je er voor hem zijn. Komt vast ooit wel weer goed.
Karagoz dat schiet niet echt op zo met de belasting. Geluukig krijgen wij altijd van ze. Haha allemaal druk met opruimen schoonmaken enzo. Hier vandaag ook bezig. De toekomstige babykamer word opgeruimd. Omdat de kledingkast voor de jongens nu bovenstaat. Onze kledingkast word geschilderd vandaag. We hebben besloten om dan eerst de babykamer te gaan doen en dan pas onze slaapkamer. Weet toch nog niet hoe ik dat wil hebben.