Ik hoor het alweer ik ben nu ook verwent ik voel de baby ook elke dag en dan ook aaan de buitenkant wel heeft de verloskunde ook tegen mij gezegt pas met 26 weken moet je hwt elke dag voelen
Wat een weer meiden. Is het bij jullie ook zo nat?? Hier wel en ik kijk naar buiten en wat zie ik tot mijn grote verbazing. Manlief is de was vergeten binnen te halen gisteren. Dus heb natte was die nog een keer gewassen moet worden. Hier werden we om half 9 wakker. Best relaxt. Damian was denk al even wakker maar toen liet hij horen dat hij het zat was. Vandaag gaan manlief en mij vader weer flink aan de slag.
Pfff hier vroeg wakker! Rond 5uur ofzo.. Normaal is de kleine meid later wakker, maar de laatste weekenden is het elke keer vroeg. Misschien bereid ze ons alvast voor op de baby hahaha Hier is t ook nat! Had gisteren beloofd dat onze dochter in de regen en in de plassen mocht stampen dus ik ga zo naar buiten
Yeah blike! 20 weken! Haha, ik las net op fb dat de tijd verzet was, maar ik was t gewoon vergeten. Ik denk dat ik stiekem de was ga opruimen. Loop echt achter. Normaal is de zondag echt n rustdag. Ben altijd zo lui als wat op zondag alleen vandaag niet, nu het regent.. Senta, leuk behang, dat is de baby kamer dan?
Goedemorgen. Redelijk geslapen vannacht. Tot ik een aanval kreeg van maagzuur. Stikte er zo wat in. Vandaag 20 weken! Morgen de echo... Gister harde buiken. Lekker heet gedouched toen was het relaxen...
O ik had gisteren wat we waren bij de kinderboerderij en me dochter had een zakje chips bijna op dus ik had hem in me zak gedaan komt me dochter naar me toe mama mag ik een chipie ja hoor kon in het zakje niet meer vinden zegt me man ja jij had hem aan mij gegeven dat ik hem weg kon gooien en ik kan daar niks meer van herinneren dat vind ik zo erg wordt ik nu al dement pff
Oja dat jullie het weten volgens mijn dochter is brief geld geen geld ze heeft liever 5 cent inplaats van 5 euro
Hahaha hier hetzelfde... Ik probeer haar uit te leggen dat briefgeld meer is maar dat snapt ze nog niet Soms maar goed ook
Die geld kwestie herken ik wel, en dan liefst nog veel muntjes ook, dat is veel meer dan de briefjes dat gaat er echt nog niet in. Ik heb zojuist alle jongensspullen maar van zolder gehaald en verdeeld onder mijn vriendin en schoonzusje, nu alleen nog een enorme tas over met jongensspullen merk en geen merk in de kleinste maatjes iemand interesse? Ik ben trouwens behoorlijk gaar, had net in de drunense duinen mot met mijn zoon, hij wilde niet achterin zitten en gooide de deur dicht de eerste keer kon ik hem ontwijken de 2e keer gooide die hem keihard tegen mijn buik aan, ik ben me even kwaad geworden, ik geloof niet dat die dat nog eens doet. Baby reageerde gelukkig vrij snel erna weer flink fanatiek! grrr kan weinig hebben vandaag en droomde vannacht dat mijn man mij deed verrassen met een big tasty, helaas geloof niet dat ik dat voor elkaar ga krijgen vandaag. Wordt pataje joppiesaus ook lekker natuurlijk, kijken of ik die tevoorschijn kan halen in mijn droom ga zo mooi even plat.
Senta wat een mooi behang! All, hier vannacht op 3 verschillende matrassen geslapen. Om half 7 nieuwe tijd wakker en toen kwam ons zoontje lekker bij mij liggen knuffelen. Zo lief! Morgen zit mijn week vakantie er weer op en dompel ik me maar weer onder in het werk. Heb er zo geen zin in. Ben echt een emotioneel wrak. Kan op ieder moment om alles janken. Ik hoop maar dat werken afleiding biedt. Heb echt geen zin om me al ziek te moeten gaan melden. Ben nu precies een jaar uit de ziektewet waar ik 1,5 jaar heb ingezeten.
En maat 62 en maat 68 daart zitten ook wat zomer kleertjes bij. Ik heb nog 2 blauwe pakjes maat 50/56 die zitten nog in een andere tas. Er zit ook een blauwer wikkeldoek bij en wat slofjes sokjes en.mutsjes
Senta leuk behang! Wortel he meis vervelend. Dikke knuff, ik hoop dat het je de afleiding geeft die je zoekt. Chaneef, haha nog lekker in de waan laten dat kleingeld meer waard is, scheelt straks met zakgeld
Karagoz, harde buiken erg vervelend, misschien een stapje rustiger aan? En 20 weken, veel plezier morgen bij de echo! Muntje haha de tijd vergeten. Viel weer mee dan een uurtje erbij. En de was gelukt, hier ook altijd een drama.....maar er zit verbetering in, mede dankzij mijn mams die vouwen echt heel leuk vind.