Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man vind er trouwens niks aan om aan mijn buik te voelen...
    Echo's vind hij leuk om mee naartoe te gaan, maar dat was het dan ook. Was de vorige zwangerschap ook al zo. Saaie vent hahaha Hij zegt dat 't voor hem pas leuk is als de baby er is.

Trouwens 20 weken :D

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Muntje wat leuk dat je man de kleine ook gevoeld heeft.
    Succes met wachten vandaag!

Moro o wat jammer. Juist daarom lijkt het me leuk voor een man om de kleine te mogen voelen, word het ook wat echter voor de man. Maar ja iedereen is anders maar lijkt me voor jou wel jammer.

3. senta

senta Niet meer actief

@tari fijn dat het herkenbaar is, onze zoon heeft nooit echt onder mijn ribbenboog gelegen die lag altijd al vrij laag, deze dame verbouwd volgens mij echt mijn buik ze is ook heel actief helaas kan ik het zelf ook nog niet voelen aan de buitenkant, begint wel steeds meer dus denk binnenkort wel, mijn man vindt het ook wel jammer, maar de placenta ligt aan de voorzijde dus ook wel verklaarbaar hier.

Het is hier ook code rood man wat een weer zeg niet normaal.

Ik zie net gewoon onze kat van de tafel af vliegen letterlijk heb heel hard moeten lachen zeker toen ze houvast zocht in het vliegenhor bij het raam snel maar weer binnen gelaten.

Enne 20 weken voord de meeste dames inmiddels, dat gaat eindelijk wat opschieten volgens mij zitten de meeste nu wel rond de 20 weken toch? En anders gaat het opschieten!!!

Wij gaan komend weekend een weekendje weg met zijn 2 heerlijk genieten, van elkaar en lekker stadjes bezoeken zonder zeurend en jengelend kind en vrijdag voor we gaan, gaan we eerst nog even de echo laten overmaken 20 weken echo dan deel 2 bedoel ik.

Een donderdag moet ik naar de gyn de diabetes verpleegkunidge en de internist belt. In de vaond is er een operatie van een ks op tv die wil ik natuurlijk wel zien.

Gaan jullie trouwens nog naar een voorlichtingsavond van het zh? Ik ga mij dit keer wel aanmelden.

4. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    Wat een weer idd. Ik hier code rood. Zou de weg nog op gaan, maar denk dat ik maar afzeg. Manlief vanmorgen naar zn werk gereden en ik was echt super ongerust.. Zullen de hormonen wel zijn..
    @senta..de kleertjes al verkocht? Anders heb ik misschien nog wel interesse!

Oh en mijn man heeft gister de baby ook gevoelt. Moest er van huilen haha. Wel erg vroeg maar blijkbaar dun wandje ;)

5. Leane

Leane Lid

1 aug 2013
    87
    0
    0
    Mijn 4 Rottweilers
    Heerde
    Gisteravond uit eten geweest samen, man ik kon haast niks op. Als je zag wat ik vroeger weg stopte haha.

Hier in Gelderland ook veel wind, maar het is niet zo dat ik zeg van whowww!!

Ik merk dat mijn vriend wat onzeker is wat betreft mijn buik en hoe hij ermee om moet gaan, ik leg er verder ook geen druk op, in bed merk ik dat als hij een arm om me heen slaat heel bewust wel met mijn buik bezig is. het is goed, het is voor ons beide nieuw

6. Leane

Leane Lid

1 aug 2013
    87
    0
    0
    Mijn 4 Rottweilers
    Heerde
    Gisteren ging trouwens de hele familie naar de Efteling. Ik heb er de hele week al tegenop gezien om te gaan en zaterdag gewoon voor mezelf gekozen en gezegd dat ik niet mee ging, ik ben zo moe steeds, en met mijn lage bloeddruk en bloedsuiker voel ik me vaak niet goed, het voelde goed om voor mezelf op te komen.

7. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Ja hier precies tzelfde vind t wel jammer hoor maarja.

En de 20 weken!! :)

Las ergens iets over meisjes en zuurstok roze lol tja ik ben dr wel 1 van hoor. Heb al genoeg roze voor ons meisje whaha. Denk dat ze alrijd wel iets roze aan zal hebben. Niet trui en broek tegelijkertijd hoor maar de kast is behoorlijk roze haha

Ik leef nog steeds in een grot op moment. Mijn dipje van donderdag is weg maar af en toe die angst dat er wel wat mankeert. Kan t gelukkig vaak opzij zetten om tot donderdag maar af te wachten. Ga dr van uit dat t inderdaad wel goed zal zitten.

Alle meiden met 20 weken echo succes!

8. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had gehoord van die ks op tv.. Dat is dus donderdag!? Waar komt t op en hoelaat?

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    MamavanT hier ook na 2 jongens toen heel veel zuurstok roze gekocht :) nou stond/staat die harde kleuren mijn dochter heel goed. Maar dat is bij mij ook het geval. Dus ach misschien vandaar de voorkeur voor zuurstokroze :)

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Lastig he die onzekerheid, had je dat bij de vorige 2 ook? Bij de 1e had ik dat helemaal niet maar bij de andere al meer.

11. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Hihi ja leuk toch! Ja hard roze vind ik echt mooi. Niet t lichtroze. Hihi

Nee maar bij de andere 2 ging ik ook weg van de 20 weken echo waarbij alles goedgekeurd was...

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Hey meiden....

even een leuk berichtje van mij... Net terug van de 20 weken echo... Ze waren lang bezig met het hartje bekijken want die konden ze niet goed in beeld krijgen. Veel geduwd op de buik maar alles was goed!!

Enne wat krijgen we?

Een meisje!!!!

Ik moest na de echo huilen van blijdschap dat de baby gezond is (voor zo ver je dat kan zien natuurlijk) en wilde heel graag een meisje na 2 gezonde jongens. Mijn zwangerschap kan niet meer stuk!!!

13. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @karagoz, fijn dat alles er goed uit ziet!! En een meisje, leuk!! Kan me best voorstellen dat het na 2 jongens heel leuk is dat t nu een meisje is! Lekker roze shoppen!'

14. Leane

Leane Lid

1 aug 2013
    87
    0
    0
    Mijn 4 Rottweilers
    Heerde
    Gefeliciteerd, fijn dat alles goed was!!

15. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0

Wow wat geweldig!! Fijn dat alles goed is!
    En een meisje na 2 jongens leuk hoorrrr!!! :D

16. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    @Karagoz gefeliciteerd!

de uitzending van ks op tv komt woensdag om 21.25 uur bij Max zag ik net.

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Karagoz, is zeker leuk hoor na 2 jongens :) :) gefeliciteerd meid!!

18. senta

senta Niet meer actief

Ik ga een poging doen op iedereen te reageren,

@kriskras de kleertjes heb ik nog hoor!
    @tari en mama van t, hier ben ik ook dol op roze hoor dat is het probleem niet ik vindt alleen als ze zo heel klein zijn zijn ze nog zo roze en dan die harde kleuren is het met name op plaatjes 1 groot rood/ roze vlak en wij zijn nogal van het foto's maken, mijn zoontje is trouwens heel erg bleek dus hier halen juist pasteltinten het weer erg op in zijn gezichtje. Ik heb trouwens al flink geshopt hoor.
    @ks op tv is het wel de 30e? I dacht echt de 31.
    @karagoz leuk een meid zie je wel we doen er nog wel wat aan om het gemiddelde iets op te krikken
    @leane mijn man vindt het echt niet leuk hoor als ik zwanger ben hij kan er erg weinig mee zeg maar hij zegt het niet maar ik merk het aan hem al is die wel trots op mijn buik en pakt hem dan even vast ofzo. Verder is die ook wel heel erg blij dat het nu zo goed gaat nog.

Ik zal blij zijn als deze dame in mijn buik weer wat rustiger is en lekker vrijdag de 20 weken echo hebben gehad.
    Ik moet heel eerlijk zeggen schaam mijzelf bijna,dat ik het zwanger zijn bij mijn zoontje leuker vond, kon er meer van genieten ben nu enorm druk en doordat de baby ook zo druk is kan ik er echt niet van genieten sterker nog heb vaak last echt van mijn buik dacht gisteren echt zou willen dat het maart is en ze er al is. Maar als het goed is is dit mijn laatste drukke week en kan ik dan wat rustiger aan gaan doen.

De wind is hier wel heel erg hevig, al breekt er wel een zonnetje door nu.

Vanavond lekker zwemmen even tot rust komen hoor kijk er nu al naar uit.

19. senta

senta Niet meer actief

Hierbij wat ik geshopt heb oa.

En foto van mijn zoontje hij is vrij bleek als basis kleur maar hij wordt wel super snel poepie bruin

Enne ik geloof ook wel dat ik een echte tuttelmama ben hoor. nu maar hopen dat ze net als onze zoon wel gelijk een flinke bos haar heeft, (dat is mijn grootste "angst" en kale baby) theoretisch zou het heel vreemd zijn papa en mama hebben een giga bos haar dus moet haast wel goed komen en anders is het winter kan ze lekker lang mutsjes op

Bijgevoegde bestanden:

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Senta wat een heerlijk jochie!
    Hier ook veel foto.s gemaakt maar het valt mee qua kleur hoor :)
    Maar lekker geshopt, leuke kleertjes.
    Hier ook al wat kleertjes gehaald.

Pfff de storm is best pittig. Wij zijn op zolder bezig, maar vraag me af en toe af of de pannen er nog op liggen.

Mijn oudste is ziek thuis en hij is echt bijna nooit ziek. Dus lekker tarzan op.

Zo nu even eten en straks weer verder met de ombouw voor de bedstee. Begint wat te worden :)

Deel Deze Pagina