Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Senta, leuk die kleertjes! En knap jochie!
    Wij hadden veeeeeeel roze bij onze dochter, en nu nog. Al zoekt ze t nu zelf uit. Ze is een echt meisje meisje en alles moet roze zijn. Heb een rood najaars jasje voor dr maar ze doet liever de zomerjas aan, want die is wel roze. Ik ben dus best blij dat we nu wat anders mogen shoppen dan roze haha
    Mijn man is al thuis. Die stond op de bouw en dat was geen doen. Weet ik iig zeker dat hij op tijd thuis is voor de echo :)
    Heb trouwens heel erge last van maagzuur, bah!!

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
  3. senta

senta Niet meer actief

@tari mooi begint echt wat te worden.

@Thanks ben ik zeker trots op mijn mannetje

En zuurstokken Ik ga ook vast wel overstag mijn man haat paars en ik rood dan blijft er weinig over.
    Ik denk alleen dat ik de eerste maatjes redelijk neutraal blijf. Ons mannetje ook pas vanaf 62 bijna alles typisch jongens daarvoor redelijk neutraal.

Al heb ik wel een echt meiden pakje gezien als eerste pakje wel zacht rozr. Vindt het denk ik gewobon mooier

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Lekker doen senta. Ik vind het zeker in het begin nog zo lief baby-achtig die zachte kleurtjes.

(Stt ff pauze, manlief was naar de tandarts ggeweetbvoor een onsteking. Maar ligt nu al even ziek op bed.)

5. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    @senta, ik stuur je even een pb :) Mooie zoon heb je!

6. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tari, ben heel benieuwd hoe het is als het af is!

Wij hadden t eerste pakje voor onze dochter wel een echt meisjes pakje. Wit met een heel zacht paars randje en 3 strikjes erop. was maat 44, hangt nog steeds in dr kast. Ben benieuwd of deze baby ook 44 past. Heb wel redelijk wat maat 44, maar wel neutraal gelukkig.
    Moet binnenkort nog bij mn zus kleertjes uit gaan zoeken. Ik hoef weinig zelf te kopen geloof ik.

Pfff ik word best zenuwachtig nu!! Nog 2 uur...

7. senta

senta Niet meer actief

8. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles goed met onze baby boy!! Groei ligt ook op t gemiddelde, dus hopelijk blijft dat zo :)
    Hij lag er ook goed voor, dus alles was goed te zien en te meten. Mijn placenta ligt helemaal bovenin tegen mn rug aan, dus dat was ook goed. Ben helemaal happy!

9. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    @moro super fijn bericht!

Ik moet nog een paar dagen wachten op de 20 weken echo. Kan niet wachten ook :)

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Goed zo!!! Mijn placenta ligt helemaal achter bij mijn rug. Had al zo vermoeden want ik voelde de baby al erg vroeg en heel goed...

11. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Ben ik weer... drukke dag vandaag dus kon niet veel op het internet...

Wat ik wel raar vond... oke het is niet een pret echo en het doel is ook niet om naar het geslacht te kijken maar toen de man vroeg of we het geslacht wilde weten keek hij even snel zei het geslacht en toen was het klaar. Heb het zelf niet gezien wat ik achteraf wel jammer vond maar was erg emotioneel op dat moment... hadden jullie dat ook? Ben ook vergeten te vragen hoe lag de baby was en het gewicht... kan je dat aan je verloskundige vagen? Of krijgen die deze info niet van de echo?

Het is zo raar om na 8 jaar in eens te kijken naar meisjes kleding... nooit durven hopen dat mijn wens zou uitkomen maar toch blijft het raar hebben jullie dat ook?

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Toen wij na 2 jongens een meid kregen, was zo ongelooflijk. Wij haddennooit gedacht dat een meid zouden krijgen. Maar toch hadden we wel stiekum die wens. Het is gewoon heel anders het andere geslacht. :)

Moro wat super dat jullie ecbo ook goed was.

Pfff toch wel in mijn rug na vandaag, maar logisch ook. Vanavond lekker bank hangen :)

13. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Helemaal herkenbaar! Daarom ook blij dat we 7 weken terug geslachtsbepaling hebben gedaan. Heb daar liggen janken hihi
    Heel emo ervan en vergat ook alles hihi
    Hier ook een diepe wens die dan eindelijk uitkomt maakt me nog steeds we eens emo en super blij als ik dan weer op facebook maillots voorbij zie komen en denk jaaaaa daar mag/kan ik nu ook naar kijken!!! :D

Wij hadden ook niet meer gedacht een meid te krijgen. We dachten dit word zowiezo ene jongen hihi
    Tot ik een hele andere zqangerschap had en stiekem hoop kregen

Bij ons is de echo in de praktijk en krijgt de vk al die info ook gewoon.
    Maar aangezien sommige zaken nogal verschillend verlopen bij de vk in NL zou je t even je vk kunnen vragen.

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    als ik denk dat ik een meisje krijg dan word ik ook emotioneel. Ik belde mijn schoonzus op en moest gelijk weer huilen... het allerbelangrijkste is de gezondheid maar wilde zo graag een meisje en na de 2e werd dat alleen maar meer... soweiso komt er geen volgende kind maar voel me nu echt helemaal volmaakt met mijn gezin...

Deze zwangerschap is ook totaal anders dan de vorige 2. Die waren precies het zelfde behalve de bevalling dan... hahaha :D maar ik dacht dat het niets uitmaakte elke zwangerschap is anders maarre mijn gevoel had het toch goed :D

donderdag ga ik naar de vk dus ik zal het gelijk gaan vragen

15. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL

Hier ging dat de vorige x zo met t geslacht. Toen wisten wij het gelukkig al wel. Maar toen zei die vrouw toen ze klaar was oh ja, het is een meisje..
    Nu ging t heel anders. We hadden gezegd dat we t wisten maar dat we d. Wilde checken. Ze keek er heel uitgebreid naat en liet t duidelijk een aantal x zien. Ligt dus echt aan de persoon die de echo maakt. Is wel jammer voor jullie.

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Poeh wat een weer hé? Vriendlief moet straks het dak nog even op, er hangt een losse dakpan te wiebelen precies boven onze voordeur. Dat is wel een beetje eng :S

Senta:
    Ik ben wel naar de voorlichtingsavond in het ziekenhuis geweest. Vond dit erg leuk en nuttig!
    Wat een mooie foto van jullie zoontje!

Tari:
    Mooi, die schilderijen! Je zult wel trots zijn :)
    WAUW! wat mooi dat bed! helemaal mijn stijl, prachtig!

Karagoz:
    Jeeej!! Gefeliciteerd, wat leuk! Kan me voorstellen dat je dolblij bent met een gezond meisje :D

Kriskras:
    Woensdag dus! Ga het meteen even opnemen, dat wil ik ook wel even zien! Zou mezelf trouwens echt niet laten filmen op zo'n moment... het is toch een heel intiem moment die je dan zo even met de hele wereld deelt!

Moro:
    Fijn dat alles goed was met jullie mannetje!

Aftellen:
    Nog drie dagen en drie kwartier tot de 20-weken echo! :D

17. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Hoi meiden even een kort bericht van mij. Heb namelijk echt een ......dag gehad op mijn werk en was pas om half 8 thuis. Ben helemaal kapot.

Karagoz: super gefeliciteerd met jullie meisje. En dat de echo goed was natuurlijk. Wel jammer dat er zo naar gekeke werd zoals er gekeken is.

Moro: wat fijn dat ook bij jou de echo goed was. En natuurlijk ook dat het nog steeds een jongen is. Ook altijd fijn om te weten.

Blike: hahaha aftellen is hier ook begonnen hoor alleen voor mij nog 10 dagen en 13 uur. Maar hey wie houd dat bij lol.

Tari volgens mij waren de foto's van jou toch? Ze zij wel echt mooi hoor. Wat trots moet je zijn.

Programma: wauw ben daar ook wel heel benieuwd naar. Ga denk ik ook even kijken.

Storm: ja dat was me een ochtend wel. Het speelgoed huisje is gewoon letterlijk de lucht in gevlogen en kapot gewaaid. Bij ons in de achtertuin is alles van wat er achter in de tuin stond tegen het huis aan gewaaid en de glasplaat van de tafel in de tuin is kapot gewaaid.

Nou ja toch nog een heel verhaal geworden. Sorry als ik iemand vergeten met reageren

18. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Il vroeg trouwens nog hoe lang t kindje nu is, maar dat kon ze niet meten omdat de baby in foetus houding lag. Ze zei dat t normaal rond de 25cm is. Gewicht weet ik dus ook niet. Heb wel de grafieken gezien van de groei van t hoofdje, buikje, beentjes..

We hebben de nieuwe auto opgehaald!! Alleen kom ik erachter dat de ruitensproeiers t niet doen!!! Dus moeten we wéér terug. Ik ben duw niet zo blij als dat ik zou moeten zijn, baal er gewoon van!

19. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Oh ja las iemand die jongenskleertjes over had.
    Als er interesse is ik heb ook nog zat jongensspul van mij :)
    Heb marktplaats vol gegooid :p dus bij interesse stuur mij maar pb dan stuur ik wel de link ervan.

Deel Deze Pagina