Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Helemaal gelijk hoor. Ik ben daar ook wel trots op ;)

Wortel ook leuk van allebei wat mogen kopen :D

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    gefeliciteerd...

volgende maand 12 jaar samen met mijn man... kijken of hij het niet gaat vergeten ;)

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    hahaha je bent hard aan het aftellen..

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Karagoz:
    Nou en of! Al een week of drie trouwens :p

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik was precies zo... zo erg dat ik zondag nachtmerries van kreeg... ik werd er gewoon eng van...

als het een meisje was kreeg ik geen zorg en ik ging dood en als het een jongen was dan kreeg ik luxe zorg... moet er nog steeds aan denken. Ik was ook zo zenuwachtig en bang bij de echo... tijdens de echo was ik aan het huilen en aan het einde kwam alles er uit. Van blijdschap maar ook wel dat ik bang was...

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Herken dit wel wat! Stom hé?!
    Wil gewoon zekerheid!!

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    aan de ene kant wel... ik had het deze keer erger dan bij de andere 2. Bij hun maakte ik me juist minder zorgen...

8. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Inderdaad willen wij niet weten wat we krijgen. We wisten het bij ons zoontje ook niet en ik vond het fantastisch! Al is de drang om het wel te willen weten iets groter dan toen. Beetje lastig uitleggen.

Mijn vorige 20 weken echo ging ik heel relaxed in; lekker weer baby kijken. Nu hebben we laatst al een extra echo gehad en die zag er goed uit, maar 2 jaar geleden kreeg het zusje van mijn man tijdens de 20 weken echo (1ste kindje) te horen dat er wonderen gebeuren. Helaas gebeurde dit niet bij hun kindje. Dat maakt wel dat ik er dit keer iets minder relaxed in ga.

Sinds zondagnacht voel ik de baby dagelijks. Ik was wakker midden in de nacht en de kleine ook. Heel leuk en intiem.

9. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    zo dames, doordat de pc kapot is al eventjes niet kunnen reageren... ga nu even proberen bij te lezen!
    @girly, we proberen het zo rustig mogelijk te houden haha ach, komt goed hoor!
    @chaneef, wat vervelend, misschien wat vaker een tussendoortje ofzo?
    @naam, meisjesnaam hadden we al, nu nog een leuke jongensnaam bedenken… :-s
    @yvonne, fijn om te lezen dat je weer thuis bent!
    @muntje, super weer een goede echo!!!
    @mannen, die van mij hoeft kluun niet te lezen om mee te veren, ik kan niet anders zeggen dan dat hij super lief en meedenken naar mij is!
    @happymama, welkom en alsnog gefeliciteerd!
    @voelen, vanaf gisteren echt wel het idee dat ik ons prinsje voel hopelijk snel ook aan de buikenkant!je kunt het wel horen als je een oor op mijn buik legt zegt manlief!
    @voorlichtingsavond, wij gaan 12 december naar het ziekenhuis in bergen op zoom, we krijgen daar een uitleg en rondleiding, ben benieuwd!
    @karagoz, jeey die is goed voor het gemiddelde!!super dat alles goed was en nu een meid!leuk!

heb waarschijnlijk wel wat gemist maar weer bijgelezen volgens mij!

10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    voorlichting in het ziekenhuis wil ik ook wel heen. In december gaat ons ziekenhuis over naar een nieuw gebouw. Wil wel weten hoe ik dan het snelst op de verlosafdeling kan komen!:D

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Haha, ja daar heb jk ook even goed naar gevraagd ;)

12. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Wat een leuk setje tari!

13. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Hoi meiden,

Sorry heb alles wel gelezen hoor maar ben bang dat ik helemaal niets wel onthouden heb. Sommige delen wel maar de namen niet die erbij horen dus doe het algemeen.

Arm: Jeetje eng zeg. hopelijk gaat het snel beter.
    Setje kleding: Wat een ontzettend leuk setje kleding.
    rondleiding: Nee we weten waar we naar toe moeten dus dat scheelt.

Stukadoor is hier weg. vet mooi geworden helaas pas over 5 dagen verven. Gelukkig moeten de deurposten, deuren en radiatoren nog. Dus we kunnen snel gaan verven.

Als ik iemand ben vergeten sorry. Ik ga nu lekker naar mijn bedje.

14. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat is er veel gekletst! Heb alles wel gelezen, maar op mijn telefoon is t niet handig reageren, dus dat doe ik later.
    Wel leuk zeg al dat baby shoppen!! Wij gaan dat volgende maand doen. Nu even teveel geld uitgegeven aan de auto hihi
    T pompje van de ruitensproeiers was idd kapot, dus nieuwe besteld en vrijdag erin laten zetten.
    Vanmiddag weer op controle bij de vk. Ben erg benieuwd naar mijn bloeddruk. ben de laatste dagen wel moeier (is dat een NL woord of Brabants hahaha) maar dat komt vooral door de klok denk ik. Die kleine draak van ons is elke dag om 6uur al wakker!!! Best vermoeiend. Hopelijk zit ze snel weer in t juiste ritme.

Leuk dat nu bijna iedereen de 20 weken echo heeft gehad. Hopelijk degene die nog moeten ook mooie echo's!!

15. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Meiden..

Gister een heel verhaal getypt en op iedereen gereageerd..krijg ik een naar telefoontje. Dus weggeklikt..

Bekende van ons is omgekomen bij de brand in de windmolen gister. Dachten dat hij verbrand was maar blijkt dat hij degene is die gespringen is. Echt een ramp.

Dus bij deze, ik ga het niet overnieuw typen, heb ik geen zin in !! Lekker tegendraads :D

16. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    @muntje nee dat begrijp ik dat je dat niet gaat doet veel sterkte alvast.

nou van deze kant weer eens goed nieuws kregen gisteren weer bericht van de belasting ja dat is goed nieuws haha we krijgen weer 400euro terug voor de kinderopvang dus dat is mooi mee genomen heerlijk dus als we dit binnen hebben gaat het gelijk aan de kant voor tegenslagen waar we niet op hopen.

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen!

Girly:
    Schiet op! Wat ziet het er dan ineens anders uit als het gestuukt is hé?!

Moro:
    Ons zoontje is ook steeds nog erg vroeg wakker... van mij mogen ze die hele zomer-wintertijd wel afschaffen!!

Muntje:
    Jeetje... heftig zeg :( Sterkte!!

Chaneef:
    Kijk! Dat zijn leuke meevallers :D

18. senta

senta Niet meer actief

@muntje jeetje zeg schrikken bah. Sterkte.

@chaneef fijn geld terug is altijd leuk.

@klok hier zijn weer allemaal van slag. vroeg slapen vroeg wakker.

Bijde dokter geweest waarschijnlijk overbelasting/ beklemming paar dagen rustig aan doen als het maandag niet over is terug komen.

Morgen naar de gyn en overmorgen deel 2 van de 20 weken echo er achteraan lekker weg met mijn lief. Al zin in

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    İk zag het gister op het nieuws.... vreselijk.... hoe is die brand ontstaan want dat is me nog niet duidelijk. Heel veel sterkte en gecondoleerd

20. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    @muntje sterkte!

Vandaag op controle geweest bij vk. Alles was prima. Na de uitdroging weer helemaal op peil. Ik was nu 0.5 kilo aangekomen tov startgewicht, was bezorgd of dit wel genoeg was maar het was geen probleem. Nu in een maand tijd 2 kilo erbij dus het wil wel :)

vandaag baalmomentje. We willen 9/ 11 nog op vakantie, maar mijn man hoort maar niet of het op zijn werk akkoord is. Zal wel door de hormonen komen maar irritant vind ik het wel. Het is al over een week :S

Deel Deze Pagina