@muntje, wat erg zeg heel veel sterkte! @senta houd je taai meid, succes en hopelijk snel weer op de been!
Muntje: jemig heftig zeg. Sterkte Senta: ook jij heel veel sterkte hoop dat het allemaal een beetje meevalt en rustig aan. Ik duim voor je. Voor allebei de dames: een hele dikke digi knuffel
Ik kom net terug uit het ziekenhuis. Ik heb 99% zeker galstenen. Morgen moet ik terug voor een echo nuchter en nieuw bloedprikken en bij de chirurg gyn en diabetesverpleegkundige. Grrr wat een afspraken. Maar goed ontsteking willen ze uitsluiten vandaar. Heb wel medicijnen stel ik krijg weer een aanval moet ik die nemen.
Chaneef: AAaaah wat heb je een mooi dochtertje! Die krullen! wauw!!! Senta: hé bah meid wat vervelend!! hopelijk gaan de paracetamols snel werken! Sterkte hoor!! Kunnen ze daar wat aan doen? galstenen? of wordt het dan een operatie?? Muntje: Tegenwoordig kun je alle verven gewoon gebruiken hoor, loodhoudende verf wordt (bijna) niet meer verkocht. Gewoon goed ventileren
Muntje, vreselijk! Ik wil je heel veel sterkte wensen. Senta, ah, wat zul jij een pijn hebben! Ik ben het met de arts eens dat ik liever beval dan zo'n aanval. Heb het bij de zwangerschap van mijn zoontje gehad. Je gaat echt kapot van de pijn. Sterkte en ik hoop dat de aanval eenmalig was. Succes morgen! All, Ons kindje is al een uur heel actief in mijn buik. Heerlijk! Ik voel hem nu dagelijks en merk dat ik hierdoor bewuster wordt van de hele zwangerschap. Een schopje terwijl je voor het verkeerslicht staat te wachten is toch wel heel gezellig! Zoontje roept dat hij een zusje wil. Bij een broertje wordt hij boos. We hebben nog even om hem voor te bereiden op een eventueel broertje. Hij is vast bang dat zijn broertje er vandoor gaat met zijn auto's
Ja, leuk. Goed idee. Ben zelf 23 februari 2014 uitgerekend. Nu 23 wk zwanger en lijkt me leuk om met andere meiden in Zwolle en omgeving in contact te komen om leuke dingen te ondernemen. Ben zwanger van ons 1e kindje en ben 36 jaar.
Senta: jeetje balen meis. Heel veel sterkte en succes met alle afspraken morgen. Hier: morgen alweer 19 weken. Wag vaat de tijd toch hard. Waar blijft die tijd??????? Net de keizersnede gekeken op tv. Wauw wat bijzonder. Ik had er op een of andere manier een heel ander plaatje van in mijn hoofd. Vraag me niet wat want kan het niet goed uitleggen. Maar dit zo gezien te hebben lijkt het me veel minder eng mocht het tot een keizersnede komen. Al moet ik zeggen dat ik die ruggenprik verschrikkelijk vond om te zien. Ben panisch voor naalden dus moest wel even slikken. (Stomme is heb 3 tatoeages en de tandarts doet niets in mijn mond zonder verdoving) maar bv bloedprikken of een infuus nee krijg de rillingen als ik er aan denk. Ben ik dan echt zo'n mafketel?
Vannacht redelijk goed geslapen. Om 8 uur moet ik gaan bellen naar het ziekenhuis. Om te horen hoe laat k bij de chirurg verwacht wordt daarvoor bloed onderzoek en echo van de galblaas ontsteking moet nog uitgesloten worden. In principe kunnen ze er niets aan doen. Idd opereren maat dat wil ik niet tijdens zwangerschap. Maar als die ontstoken is heb ik weinig keus trouwens. T is even spannend allemaal.
@girly1985 ik ben ook een held hoor met naalden maar met me dochter ook ruggenprik gehad en je gedachten zitten op dat moment ergens anders heel raar terwijl je er altijd problemen mee heeft
@Senta, hopelijk is opereren niet nodig!! Ik lag gisteravond om 9uur al op de bank te slapen... Ben dus maar meteen naar bed gegaan toen ik wakker werd. Heb nog een poging gedaan om de keizersnede te kijken maar ik was te moe. Morgen dus even terug kijken. Ben nu iig goed uitgeslapen Gisteren bij de vk geweest. Bloeddruk was prima! En onze dochter mocht helpen met t hartje luisteren. Ze straalde helemaal! Met 30 en 34 weken krijg ik een groeiecho. Ze gaan er vanuit dat alles er dan goed uitziet. Ze voelde nu geen heel klein kindj, maar gemiddeld. En dan met 36weken nog een liggingsecho dus we kunnen nog genoeg naar de uk kijken in die laatste weken!
De liggingsecho is standaard en die andere 2 is bij de gyn omdat onze dochter bij de vorige zwangerschap zo klein was. Ze willen zeker weten dat t nu niet weer een kleintje is. Ze liep meer dan 2 weken achter qua groei.
Moro: wel fijn dat het nu extra in de gaten gehouden word. Hier: wilde van alles doen en had hele plannen. Helaas komt er vandaag helemaal niets uit mijn handen vandaag. Baal daar wel van. Moet toch echt naar het dorp toe. En grondverf halen moet ook nog. Nou ja dat doen we dan maar na het het slapen van damian.
Voor zover ze kunnen zien is ons meisje gezond <3 <3 Superrrr blij. Wat een opluchting. Heerlijk genieten nu. Meisje lag nu weer heelmaal anders om met koppie naar beneden haha Ga nog even verder glimmen en met de jongens eten
Meiden ik neem even wat afstand, ik wordt over 8 dagen geopereerd we weten niet hoe het allemaal af gaat lopen met de kleine meid. Mijn hart breekt maar ik heb geen keus.
Oh senta wat verdrietig hoeveel onzekerheid en angst er nu bij komt. Sterkte meis! Ik duim op een goede afloop! Kom je ajb snek posten als alles wel goed gaat met jou en de kleine meid? Gatver ben dr helemaal verdrietig van bah meis dikke knuf!
@senta. Jeetje... wat een nieuws. Snap dat je er helemaal overstuur van bent... Ik wens je heel veel sterkte en beterschap toe. En ik weet zeker dat de meiden hier duimen voor je!