Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Oeh, bijna hagelslag in mijn optmiel gegoten... k doe rare dingen tegenwoordig..

Hebben jullue s avonds ook zoveel dorst?

2. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Moro: balen dat je zo wakker bent geworden zeg.

Blike: super fij zeg dat de echo goed was en een meisje. Gefeliciteerd. Jullie wisten het nog niet toch?

Hier gisteravond uiteten geweest met damian (lees de mac;)) had op een gegeven moment geen trek meer i de kipnuggets dus die had ik voor thuis meegenomen denk kan ik die thuis eten als ik toch nog trek krijg.
    En ja hoor krweg trek. Doe ik dat doosje open zitten er chickenwings in. Grrrr laat ik dat nou niet lekker vinden. Grrr zou 9 kipnuggets hebben. Was in staat om terug te gaan maar is een beetje ver rijden.

Vandaag damian naar gastouder ebrengen en dan daarna eten halen en de grondverf. En dan gaan we beginnen aan de deurposten en de radiator verven. De muren kunnenn pas colgende week geverfd worden.

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Karagoz, wat betreft je mail, ik sluit me aan bij andere tips! Blijft altijd lastig om dit te bespreken.

Blike, he meis wat leuk een meisje. Je had toch al een zoontje?

Moro heerlijk genieten, ik merk dat ik dat nu ook wat meer kan. Zelfs vanacht gedroomd over kan ns mannetje. Hij werd op een vrijdag rond 18.00 uur geboren. De bevalling ging snel en hij was er zo snel, zelfs manlief was net te laat. Daarna ging ik direct boodschappen met hem doen :)

Merk wel dat mensen die horen dat we een zoon krijgen teleurgesteld zijn. O ik dacht 2 jongens 2 meiden. Ja duh heb het voor het zeggen wat het word en wij vinden het wel leuk na een dochter nu een zoon. Is voor ons ruim 8 jaar terug. Soms......

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Girly, lekker dan. Chickenwings ipv nuggets. Die zijn zo lekker!
    Schilder ze vandaag. Weer een klus van de lijst.

Hier vandaag pallethout ophalen, komen te kort, grrr.

Moet nog taart bakken want we vieren zondag de verjaardag van mijn dochter. Ze word 6 jaar op 6 nov. Grote meid alweer :) en ik moet nog op verjaardag zaterdag. Pffff weer veel te druk zo.

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Jeej nog een meisje.... we komen er wel hahaha gefeliciteerd

6. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @blumchen19, welkom!
    @mamavanT, super!!
    @senta, mocht je dit toch nog lezen heel erg veel sterkte!!!ook ik hoop op een goede afloop voor jullie!
    @blike, super een meid!!!geweldig dat alles goed was!

hier gaat alles goed gelukkig, af en toe wat last van maagzuur maar ja dat had ik voor de zwangerschap ook al regelmatig dus daar is mee te leven haha.voel ons beebje nog niet heel duidelijk maar er begint wat te komen!wel kun je hem horen als je met je oor op mijn buik ligt ( volgens manlief)nu eventjes niet veel online, pc is nog steeds weg en manlief is thuis want die is maandag door z'n rug gegaan op zijn werk dus die zit heel de dag op de laptop haha.

ik hoop zo dat het goed komt bij senta, echt verschrikkelijk nieuws!!

7. senta

senta Niet meer actief

Hoi lieverds. Thanks voor alle lieve woorden. Vanmorgen hebben wij hele wrange momenten gehad. De 20 weken echo was verder helemaal goed we krijgen een kerngezond meisje als alles goed mag gaan vrijdag. Verder bij de anesthesist geweest en alles klaar laten maken voor vrijdag.
    Heel raar om te doen je wil niet maar hebt geen keus. We kunnen inmiddels wel wat positiever zijn. En ik ben zelf bang voor de operatie maar niet voor de baby. Ik hoop dat dat een goed teken is.

Wel hebben we gisterenavond nog ons kindje aangemeld bij de dela. Je kan nooit weten. Vanmorgen hebben we hele mooie plaatjes gehad van ons kindje. En ik geniet van ieder trapje. Vannacht heeft mijn man haar ook gevoeld gelukkig.

Volgende week kan ik pas weer echt genieten denk ik. Gelukkig gaan ze haar tijdens de ok en na en voor de ok heel goed in de gaten houden en ik wordt waarschijnlijk op de kraamafdeling opgenomen.

We hebben toch besloten vandaag weg te gaan en te proberen te genieten. Ook gaan we toch wat kopen als pakje. Ook al gaat het fout hebben we iets heel moois wat we samen hebben uitgezocht.

Sinds gisteren heeft het nummer take your time girl van niels geusebroek een heel andere betekenis gekregen voor ons.

Heel fijn dat jullie meeleven net als iedereen om ons heen zoveel lieve mensen. Ik doe mijn best mee te lezen maar hoop dat jullie het mij niet kwalijk nemen als ik even wat minder reageer. Liefs.

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Senta meis ontroerend om jou berichtje te lezen. Veel plezier het weekend meid. Dikke knuff.

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Meiden kreeg vandaag te horen dat een collega zelfmoord heeft gepleegd gisteren. Jwout was mijn leeftijd en zou morgen jarig zijn. Zo triest :(

10. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Senta, begrijpelijk dat je even geen tijd/zin hebt in het forum. Geniet van die kleine meid in je buik!! Fijn dat ze de baby goed in de gaten houden. Probeer ondanks alles toch te genieten van jullie weekend en heel erg veel sterkte en succes de komende tijd!

@tari, oh bah! Dat zijn nare dingen! Sterkte!

11. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    @blike. gefeliciteerd!
    @muntje: ik heb 's avonds ook wel meer dorst.. misschien ligt het aan het eten bij mij?

@senta: gelukkig heb je een geruster gevoel mbt je dochtertje en de operatie. Heftig om te lezen, laat staan mee te maken. Sterkte nogmaals.

Vandaag 20 weken echo gehad en alles was super. 335 gram, wel wat lange benen haha. was niet zenuwachtig ofzo maar toch weer prettig om te zien.

12. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Senta meid fijn dat jullie er nu zo "rustig" en positief naar toe kunne leven. En hopelijk komt t helemaal goed daar duimen we uiteraard voor.
    Joh jij moet je ook lekker niet bezif houden met reageren. Ik vind t wel al onwijs fijn en lief dat je ons update hoe t met jou/jullie gaat

Fijn dat de echo dan ook goed was!
    Sterkte deze week denk aan jullie xx

13. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Kriskas ook een goede echo!! Wat super fijn!! Gefeliciteerd
    Oeh lange benen mooi hoor hihi :)
    Fijn dat we tot nu toe allemaal goede echo's hebben zeg :D hopelijk zet de trend door tot de laatste. Of is iedereen al geweest!? :p

14. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Senta sterkte meid. Iedereen zal voor je duimen dat alles goed mag komen..

Tari, wat een ellende zeg. Sterkte!

15. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Tari: jakkes wat een naar nieuws.

Senta: wat fijn om te lezen dat je er ondanks alles iets positiever in staat. Hoop en duim echt dat het goed gaat komen. Of je het wilt weten weet ik niet maar mij nichtje heeft het ook gehad en die heeft nu een vrolijke bijna 4 jaar oud dametje lopen.

Kriskras: wat fijn zeg een goede echo super.

Mammavant: ik heb aanstaande donderdag de 20 weken echo. Dus ik moet nog een paar dagen wachten.

Hier:de grondverf zit erin en de radiator is ook geverfd. Helemaal happy. Vandaag komt mijn moeder deuren schilderen. Verder straks even naar de zeeman toe. Had een pyjama vekocht voor damian en die heeft hij wel geteld 3 keer aangehad en hij is nu al bij de naad helemaal gescheurd. De broek dan. Baal er echt van. Gaan jullie nog way leuks doen van het weekend?

Iemand had de verjaardag van haar dochter vplgens mij en een andere verjaardag veel plezier en nog gefeliciteerd.

16. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Jippie ben blij mijn dochter is zo goed als zinderlijk durf het haast niet hard op te zeggen maar had van de week speciaal een boek gekocht om haar zinderlijk te maken op een leuke manier ik heb het boek nog niet binnen geeft ze nu aan dat ze naar de wc moet haha

17. Leane

Leane Lid

1 aug 2013
    87
    0
    0
    Mijn 4 Rottweilers
    Heerde
    Senta heel erg veel sterkte, bewondering voor je positiviteit.

Fijn verder dat bij iedereen de 20 weken echo zo goed was.

18. Leane

Leane Lid

1 aug 2013
    87
    0
    0
    Mijn 4 Rottweilers
    Heerde
    Ben trouwens weer een beetje aan het rondsnuffelen voor een pretecho zo rond de 27 weken, gewoon even babykijken :D

19. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @girly, zo te horen schiet t bij jullie al lekker op!
    @kriskras, fijn dat de echo goed was!!
    @chaneef, wat fijn!! Hier begint t ook eindelijk een beetje te komen. Als ze maar voor maart uit de luiers is hoor haha

De 15e komt de stukadoor :D daarna kunnen we zelf lekker aan de slag!! Kan ik in december eindelijk aan de babykamer gaan beginnen! Nu alleen nog bedenken wat ik wil..

20. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Chaneef wat super! Haha wat een stunt zo voor je t boek nog binne hebt haha.
    Hier is ons peutertje ook al 2 weken droog zooo trots.

En wat je zegt moro dar heb/had ik dus oook ; als hij maar droog is voor maart. Haha.
    Al hebben wij in jan en feb ook hectische maanden (verhuizen naar ons nieuwbouw huisje) en zal t dan niet zo goed uitkomen met beginnen zindelijk te worden dus dit komt meer dan goed uit. En over 2 weken is hij gewoon alweer 3 jaar!! Gaat hard zeg pff.

Oh girly donderdag de echo spannend hoor.

Deel Deze Pagina