Wij zijn er ook al helemaal over eens over de naam, we noemen de kleine ook al zo. We doen ook een tweede naam, hij word vernoemd naar mijn opa. Met mijn schoonvader hebben we al wel een jaar of 10 geen contact. Met mijn vader is het contact heeeel minimaal. En ik had een hele sterke band met mijn opa, helaas leeft hij niet meer, maar ik vind het wel fijn en mooi om zijn naam als tweede naam te gebruiken en het past ook goed bij de roepnaam.
Zucht, de hormonen schieten hier de grond uit.. Net een potje zitten janken omdat de honden zo druk aan het doen waren en ik er net even niet tegen kon omdat ik moe was... Gaat nergens over!
Wij zijn er nog niet uit qua naam. Misschien binnenkort wat serieuzer mee aan de slag haha. Wat vervelend Leane! Hopelijk kom je wat tot rust. Ik heb opeens allemaal vervelende gevoelens. Ik voel de kleine uk veel maar nu las ik in een tijdschrift allerlei verhalen over miskraam/ te vroege geboorte dat het ineens allemaal door mn hoofd schiet. Stom is dat :S Wij gaan zaterdag lekker voor 9 dagen naar Gran Canaria. Het is alsnog gelukt, kijk er erg naar uit. Heerlijk even weg,
Leane: vervelend zeg die hormonen. Doe maar lekker rustig en op tijd naar bed. Kriskras: lekker even weg nog. Geniet ervan.
Meiden, wij hebben vandaag een prachtige 20 weken echo gehad. Ons kindje lag met het hoofdje in mijn bekken, waardoor het lastig was om de hersenkamers goed in beeld te krijgen. Ik heb ruim een uur gelegen en 2 gynaecologen (1 was in opleiding tot medische echoscopist en liep stage) hebben de echo gedaan. Omdat de hersenen nu nog glad zijn en in de komende weken hun walnotenstructuur gaan krijgen wilden ze er met 30 weken nog een keer naar kijken, om te zien of er dan afwijkende dingen te zien zijn. Nou daar zeggen wij geen nee tegen!
Wortel: wat fijn dat je 20 weken zo super was. En nog een echo om deze reden ( niet al te zorgelijk toch?) Is idd helemaal niet erg. Nou ik nog meiden. Nog 2 nachten slapen.
@chaneef, wat raar dat ze pas over 3 weken gaan testen op suiker.. Of is dat normaal? @kriskras, ik heb dat ook... Lees vanalles over kindjes die overlijden door wat voor dingen dan ook.. Ga ik rare dingen van denken. Vandaag was de baby rrustig en zat echt niet fijn op mn Werk. Gelukkig was hij daarna super druk! Ik ga niks meer lezen hoor @leane, mooi dat je jullie kindje naar je opa gaat vernoemen. @wortel, fijn dat alles goed is! En lekker lang kunnen kijken! Helemaal leuk dat jullie nog een x terug mogen, da's nooit verkeerd! @hier gaat t prima. Alleen 's morgens als ik te lang wacht met eten, dan begin ik te kokhalzen. Dus moet weer aan dr crackers als ik wakker word. Wij zijn bijna zeker van de namen. De eerste 2 staan vast, alleen de 3e is nog een ttwijfel. En daarna nog bedenken in welke volgorde de voorletters het mooist staan.
Wortel: Wat fijn dat je een goeie echo hebt gehad! En wel leuk dat je nog een keer terug mag komen Leane: Rustig aan meid! Lekker je rust pakken!! Kriskras: Dat soort dingen moet je helemaal niet lezen joh!! oooooh wat lekker zeg, naar Gran Canaria!! Geniet ervan!! Girly: Wat duurt het wachten toch lang hé?!
Blike: ja wachten duurt opzich lang maar aan de andere kant van het lange wachten en toch onzekerheid of de kleine uk wel gezond is met alles erop en eraan heeft het 1 voordeel. Ik mag nog genieten van het bekijken van de kleine uk. Live wel te verstaan. Laten het op dvd zetten dus kan altijd terug kijken maar is anders. Ik moet het van mezelf zo bekijken. En genieten ga ik zeker doen hahaha en lekker vroeg ook. Eerst morgen maar eens een drukke dag overleven. Werken en dan thuis gauw een boterham eten en naar een cursus toe tot half 10 in de avond. Pfff wordt al moe als ik eraan denk maar daarna weekend. En schilderen en allemaal leuke dingen op de lijst. Sorry is een beetje ego bericht geworden volgens mij.
Hey meiden, Wortel wat fijn dat je een goede echo had en ach nkg een keertje kijken is nooit erg. Verhalen over slechte zwangerschappen lees ik ook, gelukkig kan ik het aardig ventileren. Namen zijn wij ook al over uit. 2 namen krijgt onze boef. Net zoals onze anderen kinderen. Kriskras heerlijk eventjes weg. Fijn dat het nog gelukt is. Senta meis doe je goed zo rustig aan en doe wat jullie prettig vinden. Alvast veel succes vrijdag. Meiden morgen is mijn dochter jarig, ze word 6 jaar maar om 17.30 uur heb ik de crematie van mij collega. Dus een dubbele dag. Nog steeds de vraag waarom.... Bij de vk weer goed gekeurd. De kleine licht mooi op schema. Moest het wel wat rustiger aan gaan doen vanwege mijn bekken. Deze ronde aan de voorkant bij de het schaambeen. Bij mijn dochter meer aan de achterzijde. Maar de dubbele bedstee schiet op. Nog wat kleine dingen maar de rest is klaar! Ik lees wel mee maar even niet zoveel zin om te reageren, sorry. Even een samenloop van alles.
Logisch tari. Ik had vorige week ook nergens zin in , komt gewoon door alles. Sterkte morgen. Maar ook gefeliciteerd metvje dochter vast. Kriskras, heerlijk vakantie man..duurt t nog lang? Ik ga zo steunkousen aanmeten. Vind het een beetje onzin maar misschien ben ik er met 30 weken blij mee. Heb geen last van vocht of de andere redenen.. maar t is me geadviseerd omdat ik te zwaar ben en sta de hele dag..
Tari: Gefeliciteerd met je dochter!! En veel sterkte vanmiddag met de crematie... Muntje: Dat is inderdaad wel lekker, als je de hele dag staat!
@tari allereerst gefeliciteerd met de kleine grote meid, ten tweede gecondoleerd en veel sterkte vandaag. Moeilijke dag lijkt mij. @muntje jullie hebben de begrafenis al achter de rug? en steunkousen lijkt mij helemaal niets maar goed misschien helpt het. @kriskras lekker samen nog even met vakantie en genieten. Veel plezier. @girly ben jij de laatste met de echo veel plezier alvast. Ik doe mijn best wat mee te lezen maar sinds gisteren kan ik haast niet meer slapen ben bezorgd logisch denk ik afgelopen nacht echt gene oog dichtgedaan nu maar hopen dat het snel een vrijdag is. Het spijt mij als ik niet op alles reageer ligt in ieder geval niet aan jullie.
ZWANGER Snomie 1e kindje 1-3-2014 Waiting4Amber 1e kindje 4-3-2014 Tari 4e kindje 9-3-2014 nova81 2e kindje Marcia 1e kindje Noa86 1e kindje Leane 1e kindje MamavanT 3e kindje 10-3-2014 Senta 2e kindje 13-3-2014 Yvonnevto 1e kindje muntje 1e kindje 14-3-2014 Chaneef 2e kindje 16-3-2014 Karagoz 3e kindje Blike1987 2e kindje 17-03-2014 Moro 2e kindje 21-03-2014 Kriskras 86 1e kindje 27-03-2014 Girly 1985 2e kindje Wortel 2e kindje 01-04-2014 Buddytje 2e en 3e kindje (geslacht laten we voor de zekerheid nogmaals checken) Afspraken 07-11-2013 Girly 20 weken echo 8-11-2013 Senta operatie plus opname 11-11-2013 Girly controle VK 15-11-2013 Senta controle gyn 07-12-2013 chaneef pretecho 26 weken
Senta: Niemand, maar dan ook niemand neemt het jou kwalijk dat je niet op anderen reageert hoor! Groot gelijk! Wat zal het lang duren zeg, tot vrijdag! Ik ga een kaarsje voor je branden meid! Stand: Wauw!! 12 jongens tegenover 6 meiden!!
@stand ik was er ook al verbaasd over, ik denk dat wortel een meisje gaat krijgen trouwens @blike super lief van je, Ik hoop vandaag te vernemen hoe laat ik er vrijdag moet zijn.
ZWANGER Snomie 1e kindje 1-3-2014 Waiting4Amber 1e kindje 4-3-2014 Tari 4e kindje 9-3-2014 nova81 2e kindje Marcia 1e kindje Noa86 1e kindje Leane 1e kindje MamavanT 3e kindje 10-3-2014 Senta 2e kindje 13-3-2014 Yvonnevto 1e kindje muntje 1e kindje 14-3-2014 Chaneef 2e kindje 16-3-2014 Karagoz 3e kindje Blike1987 2e kindje 17-03-2014 Moro 2e kindje 21-03-2014 Kriskras 86 1e kindje 27-03-2014 Girly 1985 2e kindje Wortel 2e kindje 01-04-2014 Buddytje 2e en 3e kindje (geslacht laten we voor de zekerheid nogmaals checken) Afspraken 07-11-2013 Girly 20 weken echo 8-11-2013 Senta operatie plus opname 11-11-2013 Girly controle VK 13-11-2013 Leane controle VK 14-11-2013 Intake kraamzorg thuis 15-11-2013 Senta controle gyn 02-12-2013 Leane pretecho 26 weken 07-12-2013 chaneef pretecho 26 weken
even een erg ego bericht maar ja!!!!! we hebben en jongensnaam en ook nog eens beginnend met een r!!!! vanmorgen met een vriendin de laatste keer de muren van de babykamer geverfd ( latex)dus volgende week laminaat leggen yes! volgens mij heb ik een beetje last van nesteldrang haha zo nu het ego weer uit sorry! @20weken echo wat fijn dat alles goed was! @stand leuk zeg zoveel stoere knapen! @tari, gefeliciteerd met de kleine meid en heel veel sterkte vandaag @kriskras, heerlijk even ertussenuit! lekker genieten!
Tari: gefeliciteerd met jullie meisje en heel veel sterkte vanmiddag. Marcia: wat leuk en spannend babykamer bijna klaar en fijn dat jullie de naam al hebben. Egobericht aan: Hier eindelijk na weer 6 dagen niet naar wc kunnen voor grote boodschap (sorry vies verhaal) is het eindelijk gelukt. Nadeel nu ook heel veel lucht en iedere keer als ik na plassen afveeg ook de achterkant afvegen omdat er iedere keer toch ontlasting is maar voel het niet aankomen. (Nogmaals sorry niet echt smakelijk. ) weet niet wat ik liever heb om eerlijk te zijn. Weet wel dat het komt van mijn vorige bevalling maar fijn en fris vind ik het echt niet. Verder vanmorgen even mega kramp onderin mijn buik. Denk banden ofzo maar zat dubbel achter het stuur. Gelukkig had ik net geparkeerd. Daarna geen last meer van gehad. Egobericht uit.