Muntje: Nee, dat vind ik niet raar! Nodig heb je ze toch! Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel luiers je nodig hebt. vééél in ieder geval. Ik verschoonde de eerste tijd bij iedere voeding. dus er gingen er zo'n acht luiers per dag doorheen.
@tari, gefeliciteerd met je dochter! De dag wel doorgekomen? Lastig zo'n 'dubbele' dag. @girly, hier zijn de darmen ook verschrikkelijk! De ene dag niks aan de hand, dan dagen niet naar de wc kunnen. En ook ik heb urine verlies als ik nies, maar gelukkig alleen nog thuis gebeurd haha @Blike, hahaha die snapt er niks meer van @karagoz, leuk dat de meubeltjes er bijna zijn!! Pfff ik ben echt chagrijnig de laatste dagen! Ben ook heel moe, ondanks dat ik genoeg slaap. Heb heel erg last van maagzuur, vooral 's avonds. Echt zo erg!! En vergeet elke x iets ervoor te halen. Kan niet fatsoenlijk liggen. Heb nu ook t gevoel dat ik moet kotsen. Wat een geklaag hahaha verder gaat t goed hoor ben toe aan vakantie denk ik. De baby is rustiger dan anders, maar beweegt wel veel. Ligt vaak onderin, voel dan een harde bal.
Jeetje wat een geklets hier in 1 keer. Muntje: zal ze gewoon halen hoor. Qua maat durf ik het niet te zeggen. Kreeg er al hewl veel jn al die pakketten en kreeg dus ook een vette luiertaart (maar dat was achteraf). Daarbij kwam ook dat damian al heel erg snel uit de newborn luiers was. Volgens mij met 2 weken al. Dus ja dat is afwachten denk ik. Baby: is best druk eigenlijk. Voel de hele dag vooral vanavond al kleine schopjes. Fijn om te lezen dat meer meiden last hebben van de darmen en urineverlies. Weet im ook wel aan de ene kant aangezien het een aanwezig kwaaltne is in de zwangerschap maar toch fijn om te lezen dat meer meiden er last van hebben ook al is het niet fijn natuurlijk. Merk trouwens dat me buik nu echt in de weg gaat zitten bij sommige dingen. Veters strikken gaat nu al wat moeizamer en zittend voorover bukken gaat al niet zover meer. Sorry voor alle spelfouten. Heb typgebrek op dit moment op telefoon
Hey meiden over 10 minuten gaan we rijden en om half 9 de echo ben opeens zenuwachtig haha. Waarom we zo vroeg weggaan? We moeten in Amsterdam oud west zijn. Ligt nogal in de stad zelf. en het is tegenwoordig zo'n drama rond Amsterdam dat verkeer.
Ego en klaag bericht: Ja hoor en we hebben weer een mega file. Er rust volgens mij een vloek op deze zwangerschap en echo's. Zijn al een uur onderweg wat normaal iets van 30 a 40 minuten rijden is. Heb het al helemaal hangen hier. Ego en klaag bericht uit
Hoi nou we waren 5 minuutjes te laat maar hadden gebeld en was geen probleem. Helemaal happy onze kleine man is helemaal goedgekeurd. Zat heel mooi op het gemiddelde. Wel grote buik en lange benen. Straks thuis rustig de dvd bekijken en formulier doornemen. Nu buik opwarmen en bijkomen ze heeft best hard op de buik gedrukt maar komt goed
Girly wat super fijn dat alles goed is met jullie mannetje!! Geniet nog maar lekker na van de beelden <3 Senta spannend morgen. Sterkte en succes. Fijn dat je al zo vroeg mag komen en hopelijk inderdaad dan meteen aan de beurt. Hoop erna snel positief bericht te lezen van je meis. Ik zal voor je duimen en aan jullie denken. Sorry verder even geen energie om te reageren. Grootste mannetje lag vanacht te dromen en toen ik bij hem was geweest bleef hij krijsen overstuur enzo toen ik weg was pfoeh. Dus bij ons in bed (00.30 ergens) maar ben veel wakker geweest daardoor ook mede doordat hij regelmatig gilde en dan weer snikkend btje naast me lag arm mannetje. Lijkt redelijk geslapen te hebben ondanks dat hij tzelfde nachtritme als mij had (wakker /slapen/wakker) Zodra ik eruit ging om te plassen lag hij alweer gespannen te kijken ofnik terug kwam pfoehhh maarja. Hopelijk vanacht beter nachtje voor hem.
Hier inmiddels bloednerveus aan het worden probeer maar een beetje afleiding te zoeken en rustig aan te doen vandaag! Mijn man is morgen gelukkig de hele dag bij mij, het kan mij inmiddels gestolen worden hoe het met mij gaat als het met de kleine meid maar goed gaat allemaal dan ben ik allang blij. Ik vrees dat ik morgen heel emotioneel zal zijn, en bang. Wille jullie duimen voor ons meisje? Liefs
Senta: Jeetje, zal zeker een lange dag voor je worden vandaag! Ik ga ontzettend hard voor jullie meisje en voor jou duimen! Positief denken meid! komt vast helemaal goed!!
Lieve senta: logisch dat je het eng vind zou ik ook vinden. Is niet niets. En natuurlijk duimen we voor je en ik zal vaak aan je denken. Of ik vandaag verser nog op de pagina en weet ik niet maar wil je nu al heel erg veel sterkte en succes morgen. En wat fijn dat je man er de hele dag bij kan zijn.
Joepie: de eerste muur de grijze is geverfd. Op zich wil ik nog wel een muurtje verven maar helaas. Damian heeft geen zin om te gaan slapen. Maar die ene muur ben ik al helemaal blij mee.
Senta, heel veel succes morgen en veel sterkte met de zenuwen. Ik ga heel hard voor jullie meisje duimen en ook zeker voor jou, je man en je zoontje. Dikke knuffel voor jullie!!! Gisteren met een goed gevoel afgesloten. De creamtie was erg mooi, lieve woorden en mooie foto's. Maar ach zo'n medelijden met zijn ouders. Zulke lidve mensen die hun eigen zoon hebben gevonden. Helaas had hij zich opgehangen en zijn vader zag het niet meer zitten. Hij was hun enige kind. Daarna met een grote ploeg collega's gegeten, proosten op Wout en even gezellig met elkaar het leven vieren. Fijne collega's heb ik, ze hadden me gemist. Ze waren erg bezorg om mij en zorgden dat ik kon zitten. We waren er voor elkaar! Echt zo uniek! Een collega kreeg een zware hyperventilatie aanval en daar moest de ambu voor komen. Laat thuis en zoveel last van mijn bekken maar het was het meer dan waard.
Girly, lekker even geschilderd! Toch weer een muurtje klaar. Karagoz jij had toch een gesprek met het werk, is het goed gegaan meis? Mamavant, lekker nachtje, sneu voor je zoontje. Hopelijk slaapt hij vannacht beter. Wie o wie had vanmorgen de echo........ maar in ieder geval was deze goed. Fijn dat iedereen tot nu toe een goede echo heeft gehad. Nu met zijn allen duimen voor senta.
Mu tje hier ook al de 1e 2 pakken pampers in huis. Maat 1. Maar wil daar niet te veel van komen, als deze ook zo zwaar word is ie daar snel uit. Was trouwens wel fijn gisteren tijdens de crematie was de kleine man heel druk. Zorgde voor de nodige afleiding.