Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leane

Leane Lid

1 aug 2013
    87
    0
    0
    Mijn 4 Rottweilers
    Heerde
    Ik ben erg benieuwd hoe het met Senta gegaan is, moet er steeds aan denken.

2. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook erg benieuwd hoe het met Senta gaat. Heb er ook echt aan gedacht vandaag!

@girly, leuk, wat voor wiegje is het??
    @tari, rustig aan doen als je lichaam dat aangeeft.

Mijn man zorgt dat eerst de zolder af is en als hij dan daar gaat schilderen wil hij meteen de zoldertrap meenemen. Oké, misschien toch niet zo'n slecht idee.. Haha hij is schilder en heeft een eigen klusbedrijf, dus weinig tijd. Gelukkig is hij aankomende week vrij dus kan hij mooi aan de zolder beginnen. Eigenlijk zou de stukadoor vrijdag komen, maar die had zich vergist en komt volgende week zaterdag. Ik had al vrijgenomen op mijn werk, dus wij gaan dan met zn 2en shoppen voor behang en een vloer. Is toch makkelijker zonder rondrennend kind erbij ;)
    Zometeen naar t cb met dochter voor de ogentest. Ben vooral benieuwd hoelang ze is. Qua gewicht zal ze wel te licht zijn.. Altijd wat te zeuren daar!

3. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    @senta: ik hoop dat alles goed is gegaan!

Wij gaan morgenochtend heel vroeg op vakantie, wrs lees/ reageer ik dus een week niet.
    Vandaag laatste wasjes gedraaid, boodschappen gedaan en schoongemaakt. Tot slot bedacht dat ik best mijn koffer naar beneden kon dragen... pfffff. Dat doen we dus niet meer. Zo lekker doucheje en niets meer doen :)

Iedereen een hele fijne week gewenst!

4. senta

senta Niet meer actief

Meiden ik ben net op zaal terug operatie is goed gegaan. Galblaas Alzat heel vol nu bijkomen. Ukkie doet het goed wel net als ik erg duf.

5. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Senta: o wat fijn meis. O heerlijk dat alles goed is gegaan. Nu lekker goed uitrusten allebei en aansterken.

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Senta meid wat goed nieuws. Allebei lekker uitrusten, hoop dat het goed blijft gaan met de kleine meid! Beterschap en sterkte met het herstel.

7. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Ohh senta wat fijn dat alles goed is gegaan met jullie beide. Hopelijk blijft alles goed gaan. Beterschap en sterkte met t herstel.

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @senta, gelukkig is alles goed... rust lekker uit jullie 2

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Senta:
    Wat super dat alles goed is gegaan!! Nu lekker uitrusten en beter worden meid!

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Kriskras:
    Fijne vakantie!!

11. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kriskras, hele ffijne vakantie! Lekker van genieten!
    @Senta, gelukkig is alles goed gegaan. Hopelijk gaat het herstel ook ggoed en blijft jullie meisje het ook goed doen!

12. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ah senta fijn! T komt helemaal goed.

Lijkt me voor doktoren raar om iemand te opereren waar ook nog iemand in zit zeg maar..

Kriskras, geniet van je vakantie.

Morgen nog n half dagje werken en dan weekend!

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Kriskras fijne vakantie!

14. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Kriskras: een hele fijne vakantie. Geniet ervan

15. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Meiden, na 2 dagen werken, ben ik weer bijgelezen.

Senta, wat een opluchting dat het allemaal goed is gegaan! Ik heb vanmorgen nog aan je gedacht, had het er net nog met mijn man over en nu lees ik dit super bericht!
    Schiet er gewoon vol van. Wat een spanning moet dat toch zijn geweest!
    Beterschap!

Girly, wat enorm gaaf dat ook jullie 20 weken echo goed was! Een goed gevuld buikje en lange benen las ik? Die kleine van jullie doet het dus prima in jouw buik.;)

Kriskras, Een hele fijne vakantie! Denk je nog even aan ons in dit kikkerkoude, winderige landje? Veel plezier en tot over een week!

Muntje, iemand opereren waar nog iemand in zit. Wel grappig om het zo te bekijken.:)

All, bij directie aangegeven dat ik na mijn verlof de paar weken tot aan de zomervakantie ouderschapsverlof voor al mijn werkdagen wil opnemen. Ik was zo'n enorm wrak na de geboorte van ons zoontje; dit geeft me dan mooi wat meer tijd om te herstellen. Zal straks wel een aanslag worden op ons inkomen, maar daar kunnen we nu alvast wat voor opzij zetten.
    Merk dat het me nu al wat rust geeft. Directie was ook blij dat ik het aangaf en stond er (uiteraard) niet verkeerd tegenover.

16. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Wortel: JA wij waren ook enorm blij dat alles goed was. Zo leuk om te zien. Zelfs met 2d konden we al zien dat de baby dezelfde neus heeft als zijn broer. Verder inderdaad buik stond op ruim 21 weken en de benen waren aan de lange kant, Hoofdje zat iets onder het gemiddelde maar dat is niet erg (de rest ook niet hoor). Damian zijn hoofd omtrek was 36 cm met de geboorte terwijl 32 gemiddeld is.

Wat fijn dat ze er niet verkeerd tegenover stonden (niet dat ze veel keuze hebben maar ze kunnen het soms knap lastig maken).

Ik moet nu maandag weer naar de vk voor controle. Ben benieuwd wat er op de kaart komt te staan dit keer en wat de uitslagen zijn van mijn suiker de vorige keer. Zal wel goed zijn en hoop ook echt dat ik niet meer hoef met 24 weken maar zal wel niet;);).

Hier trouwens nog een foto van de wieg.

Bijgevoegde bestanden:

17. senta

senta Niet meer actief

Ik begin wat bij te komen

De kleine trappelt weer flink in mijn blaas dat zit nu wel goed. Ik voel mij of ik onder een olifant heb gelegen. Maar komt goed. Nu aansterken en hopelijk snel naar huis morgen.

Zojuist mijn schoonvader verdieping hoger opgenomen. Mogelijk ontsteking in de hersenen gelukkig geen infarct of andere gekke dingen op de scan.

Dit zijn de stenen heel veel.

Bijgevoegde bestanden:

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Girly, wat een lieve wieg! Onwijs leuk.

Senta gaat lekker bij jullie nu je schoonvader. Heftig een ontsteking in zijn hersenen. Nu medicijnen?

Wortel wat goed dat je het aan heb gegeven, fijn dat het rust geeft.

Karagoz, las dat jou gesprek ook mee was gevallen. Super. Word het dit weekend al geregeld? Zou wel fijn voor je zijn en anders weer op tijd aan de bel trekken meis.

19. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Senta: heftig zeg. Het zit jullie toch ook niet mee he. Hoop met de mee dat je snel naar huis mag en wat fijn dat de kleine meid alweer zo actief is. En wow dat zijn er echt veel.

Tari: Dank je wel. Kan ook niet wachten tot morgen want dan mag ik hem ophalen.

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Wat schiet jullie babymamer trouwens lekker op girly! Jaloers......;)

Deel Deze Pagina