Goeiemorgen dames! Sint maarten: Wij zijn even met ons zoontje gaan lopen bij de buren langs. En even met de auto naar mijn schoonouders gereden. Die vonden het erg leuk dat hij er even was Girly: aaah wat een zielig verhaal van je ukkie... gelukkig gaat het nu wat beter. Senta: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! haha, ja het is mij ook wel eens de vraag hoe ze zo in hun bed kunnen liggen... Wortel: Dat is leuk, om na al die strijd een compliment te krijgen van de tandarts hé? Fijn dat je bloeddruk goed was bij de VK! Gewicht: Nu 2 kg aangekomen. Gaat nu best hard.... Vrees dat ik toch boven die gevreesde drie cijfers ga uitkomen.. Chaneef: Mooie buik heb je al hoor!! Tari: Hier ook al zo'n opruimwoede de laatste dagen.... of zou de nesteldrang wat toe geslagen hebben Wat vreemd van de fysio.... niet netjes als je zegt dat je terug zal bellen en het dan gewoon niet doet! Kan me voorstellen dat je daar ff klaar mee bent! Karachoz: Goed idee om een lijstje te maken! Ga ik binnenkort ook maar eens doen!
Goedemorgen meiden, allereerst een hele slechte nacht gehad, had warm gegeten maar dat gaat echt nog niet, maar even overleggen hoe ik dat op moet lossen, heb 3 uur wakker gelegen vannacht van de maagzuur. En dan echt maagzuur maal 10 geloof ik zo erg heb ik het nog nooit gehad, kwam letterlijk mijn mond uitlopen. @tari wat een maf mens van de fysio, en wat lief van Zefanja echt schattig. @girly hoe is het met d? @karachoz goed idee lijstjes moet ik ook maar eens gaan doen wil ook in mijn basis collectie wat roze hebben natuurlijk. @aankomen dames we zijn al op de helft allemaal en vele al een stukje erover, dus zo vreemd is het toch niet dat wij al wat aan zijn gekomen, ik moet heel eerlijk zeggen ik ben alleen nog maar afgevallen en nu nog meer maar het heeft een verklaring hier natuurlijk. Vrijdag eens zien wat de schade is.
Ahh ik zit te kijken op www.nextdirect.com Zo schattig allemaal, ik ben echt overstag kan alleen nog maar roze denken zien en doen!!!! Ik wil een zuurstokje geloof ik
Ik een heleboel ook behalve de losse truitjes en pyamas die vind ik geweldig. En laat ik nu op zoek zijn naat pyjamas vanaf maat 56 onze zoon ook gelijk aangedaan is altijd goed bevallen. De jurkjes enzo vind ik niets.
Een vraag aan de moeders die bv hebben gegeven of gaan geven... Ik zit te twijfelen of ik een voedingskussen moet nemen of niet. Bij mijn 2e heb ik die gehad maar ik gebruikte niet altijd. In het begin is die erg handig als ze nog zo klein zijn maar daarna geeft het alleen maar ruimte zo groot ding... wat vinden jullie wel of niet 1 nemen
Ik heb er al 1 vond het ideaal voor de nachtvoedingen en ik kreeg de tip van mijn schoonzus die fysio is om er 1 te hebben voor de bv voor je nek eb schouders is je hoiding beter ofzo.
Gewone kussens werken ook goed hoor. Ik had hem nog bewaard En nog een gekregen. Afspraak voor vrijdag bij een andere fysio. Namen meteen op en zoveel vriendelijker! Moet alleen iets verder rijden.
@tari dat is waar maar wij hebben niet zoveel kussens in huis ik kon net zo goed een voedingskussen kopen dan.
Haha ja dat is dan net zo handig senta. Het werkt wel super. Ik deed het voedi gskussen ook wel eens tegen elkaar aan zodat ze daar heerlijk op lagen. Ipv een wippertje.
Ik geef geen bv maar heb wel een voedingskussen. Bij de 1e heel veel gebruikt! Ik legde haar er ook vaak in als ze in de box lag of toen ze net kon zitten als steuntje
Ik ga vanavond eens fatsoenlijk reageren hoor! Ben zo moe op het moment... En mijn man is flink bezig met de zolder alleen kan ik niet zo goed tegen al die zooi!!
Karagoz: Ik ben verslaafd aan mijn voedingskussen, heb toen ook een vrij dure gekocht van doomoo en nooit een seconden spijt van gehad!! Ik slaap er nu trouwens ook al mee, zaaaaalig
Er mee slapen lukt mij niet. Vandaag de kamer van de jongens schoongemaakt en hun spullen opgeruimd en neergezet. Helemaal blij waren ze! Kreeg een dikke knuffel van ze. Morgende laatste spullentjes. Dan kunnen we onze kamer doen, de oude van hun
Die heb ik ook!! Heerlijk om mee te slapen! Ik ben ook verslaafd haha mijn man noemt t 'mijn andere vent'