Zou vandaag bij mijn schoonzusje en haar dochtertje op bezoek (3 weken) maar nu heeft ze liever niet dat ik kom omdat mijn zoontje een loopneus heeft...... Ben ik de enige die dit wat overdreven vind??
Ik kan me dat over het algemeen wel voorstellen... dat zou ik ook niet willen... ze zijn nog zo vatbaar voor alles...
Nee hoor, dat vind ik ook! Zal ik straks ook tegen mijn kinderen zeggen als de baby er is. En een van hun is ziek Of wat nou als ze zelf ziek word.........echt overdreven hoor.
De nachten gaan zo slecht, zo veel last van mijn bekken dat ik me amper om kan draaien of het bed uitkom. Kan dan niet eens meteen rechtop zitten. Dan later 'klikt' het in mijn lies en dan zakt het wat af. Maar nu doet zelfs de zijkant van mijn rechterbeen zeer van te lang op 1 kant liggen. Pffff daarom slaap ik graag op mijn buik.......... Morgen fysio
@tari... ik had het ook bij mijn 1e en 2e zwangerschap... BI kan je zo veel pijn geven... gelukkig is het nu niet zo erg
Tari: Hé bah wat rot zeg!! Ik had ook veel last van mijn bekken tijdens de zw van mijn zoontje, ben hier zelfs voor naar de fysio geweest. Hoop dat dat nu niet nodig is!
Bij de vorige had ik ook heel erg, kon de laatste maanden bijna niet meer lopen. Maar dat zat nket aan de voorkant. Dat doet zo veel zeerder, voor mijn gevoel. Bij de 2e zwangerschap had ik het heel lichtjes maar dan ook achterkant. Maar ja nu ook weer wat ouder ( ik ben van nature geen stilzitter, sporte veel en was altijd bezig....)
En dan te bedenken dat ik 21 sept. Nog 18 km gelopen heb zonder problemen.... 2 weken later ging het achteruit. Kan niet eens een mandje met inhoud tillen. Sorry meidenff klagen ik vind dit zo frusterend en dan te bedenken dat ik net over de helft ben....slik.....
Had het ook aan de voorkant, bij mijn schaambeen zeg maar. Vooral als ik dan een tijdje had gezeten en ik stond op kon ik wel door de grond gaan van de pijn! Hoop echt dat me dat dit keer bespaard blijft....
Ik heb juist pijn aan de achtergrond bij mijn staart been zeg maar. En soms straalt dat uit naar mijn bekken. Soms de ene been soms de andere been maar meer ook wel eens allebei. Ik ben juist een persoon dat graag rustig zit maar als het chaos is in huis als de kids en mijn man thuis zijn dan kan ik echt mijn rust niet vinden. Ik ga dan vaak boven op mijn slaapkamer zitten anders blijf ik lopen... erg ongezellig maar we hebben nog een aantal weken te gaan helaas
Om half 2 komt de kraamzorg thuis voor een intake. Ik zie er best tegenop eerlijk gezegd omdat ik zelf nogal voor ogen heb hoe ik het hebben wil.
Leane: Wat vroeg al! Volgens mij komen ze hier pas rond zeven maanden. Alhoewel, volgens mij gaat het bij een tweede telefonisch en komen ze niet eens meer langs!
Bij mij de onderrug wat uitstraalt naar meestal het rechterbeen. Maar dat had ik wat vaker. Maar ik heb ook nog eens hypermobiliteitsyndroom dat maakt het lastig. Vandaar dat ik moet blijven sporten. Leane wat vroeg! Hier bij 7mnd telefonisch. Heb zeket way bespreek punten. Bij de vorige slechte ervaring gehad. Dat wil ik nu anders Sowieso omdat man en oudste authisme hebben.
Ik heb geen idee wat standaard is, maar ik vond het ook wel erg vroeg. Maar goed, je kunt het maar gehad hebben.
Ik wil dat ze alleen maar s'morgens komen voor mij en de baby en dan mogen ze van mij weer geen. Mijn vriend is thuis, mijn moeder woont naast ons dus we redden ons wel. En nog een puntje, we hebben 4 Rottweilers... Die horen er ook bij, en ik wil geen gezeur over gevaarlijke honden enz, want dat zijn ze niet.
ik hou van mijn rust en privacy. Als ik niet op mijn gemak ben dan praat ik niet en wil ik het liefst naar huis of naar de slaapkamer om mijn rust te krijgen. NU helemaal nu ik zwanger ben. Ik heb bijvoorbeeld heel mijn huis zo veel mogelijk wit gebruikt. Alle muren en deuren zijn wit. De tegels in de badkamer, wc en de keuken is ook wit. De meubels in onze slaapkamer en die van de kinderen zijn ook wit. Bij de kids heb ik wel kleur hoor. De beddengoed heeft kleur en er komen nog meer dingen in hun kamer wat kleur heeft. Maar de basis is wit. Straks met de baby ook. Door de jaren heen heb ik gemerkt aan me zelf dat ik er rustig van wordt. Door te veel kleur ga ik stressen en word ik erg druk. En als ik stress heb dan wil je me niet mee maken...
Hoi meiden, ik lees de hele tijd wel mee hoor maar ik ben de laatste paar dagen zo ontzettend moe. Dat ik heel weinig fut heb om te reageren. Sorry daarvoor. Wat ik me nu herinner is: Voedingskussen: heb hem zeker wel in huis. Vond hem fijn met voeden aangezien ik niet recht op kon zitten de eerste week na de bevalling. Moest er ook mee slapen maar dat lukte niet. Bekken: wat vervelend dat jullie er zoveel last van hebben (zijn meerdere meiden volgens mij). Hier merk ik dat het nu hij mij ook komt. Vooral mijn stuitje doet aan het eind van mijn 3 dagen werken enorm zeer. Helaas kan ik dan zoonlief amper tillen. Kleuren: ik ben heel erg van de warme donkere en vooral warme bruine kleuren. Kan ik erg rustig van worden. Manlief houe van zwart en wit en modern. Hebben gezocht naar middenweg. Damian gaat gelukkig al wat beter. Oog is vokr de helft alweer open. Nu net na en uur in slaap gevallen dus denk dat ik er ook even induik. Nogmaals sorry als ik iemand belangrijks vergeten ben te beantwoorden.