Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Gister avınd nog wat moois meegemaakt. De kleine meid was gister zo actief en aan het bewegen en schoppen. Dat je het van buitenaf kon zien! İk lag op mijn rug op de bank lang uit. Deed mijn pyama shirt omhoog en je kon zien dat ze aan het schoppen was. Zo bijzonder. Mijn man zag het ook van ver af. De jongens waren niet zo vroeg als deze meid...

2. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ha dames!

Heb meegelezen hoor. Maar niet zoveel puf..

Zit niet zo lekker in me vel afgelopen tijd. Van mij mag het heel snel voorjaar zijn. Gek he.. Zo verheugd op zwanger zijn en ik heb er genoeg van. Heb weer flink last va mijn bekken, en word daar depri van. Zie het niet meer zitten en liefst lig ik in bed. Niet goed natuurlijk. Heb nu afgesproken ietsinder lange dagen te werken, in ieder geval van t weekend. Hopen dat t afzakt.
    Vind het echt jammer, niet verwacht van mezelf. Dacht van de week zelfs: wil ik wel een kind. Erg he. Voelde me meteen schuldig. Laat dit Please hormonen zijn..

Voedingskussen: heb ik ook, vind t op een onding o mee te slapen hoor.. Soms doe ik m dubbel in me rug, als ik lees ofzo..

Kraam zorg; dat is zeker mooi op tijd !

Nog 11 weken en dan verlof. Ik tel vast af! Vermoeidheid word er namelijk ook niet minder op..

Nou, dit was mijn klaag bericht hoor :D

3. senta

senta Niet meer actief

Ook ik lees mee. Maar al 2 slechte dagen op rij gehad. Wat blijkt nu krijg gewoon weer een soort koliekaanval. Nu het ergste gehad. Maar man wat een pijn weer. Gelukkig niet meer zo hevig ik hoop nu wel dat het minder zal gaan worden.

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Muntje wat vervelend zo meis. Iets waar je zo opverheugd had. Maar geeft niet korter werken is denk ik zeker een goede optie. Goed om jezelf denken maar jezelf niet verstoppen schat.
    Maar hier ook de bekken en dan denk ik wel net over de helft, jemig dat beloofd dan nog wat. Maar ik geniet van het getrappel en ook van de groeiende buik.

Kom op meis, dikke knuff!

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    He senta gaat ook niet lekker zo. Ik hoop dat het snel beter gaat.
    Hoe gaat het met de kleine in je buik? Lukt het om alles draaiende te houden?

Volgens mij vroeg jij hoe het met mijnman ging. Nou we dachten beter, maar de fysio was geweest en meteen weer 2 stappen terug. Voor ons gevoel schiet dit toch niet op. Maar hij heeft een heftige whiplash tja en dat moet de tijd hebben. Kan wel zeker 6 mnd duren. Die tijd vinden we lastig om te nemen. Zeker omdat we weten dat het erg druk is op het werk. Ze werken daar met 3 monteurs, hij zit dus thuis, maar zijn collega ook, met een hernia.zijn andere collega moet in dec aan zijn hart worden geopereerd, gaat lekker dus. Hij mist het werken heel erg. Auto's is zijn lust en zijn leven. Hij probeerd het naast zich neer te leggen maar dat is lastig.

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Karagoz, volgens mij had je ook een buik fotogeplaatst. Mooi buikje! Netjes hoor.
    Hier nu ook vel wit in huis. Maar ik mis toch wat kleur. Doe dat wel met assecoires. Ik merk wel dat ik slecht tegen rommel en chaos kan. Maar daar word aan gewerkt.
    Knap dat je toch je rust weet je vinden, haha dan zou je hier maar hectisch vinden :)
    Ik pakte altijd mijn rust met sporten ne fotograferen. Ik heb geen eigen plekje in huis behalve achter de pc ;)

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @Muntje en senta, rustig aan meiden... beterschap.

@Tari, ik fotografeer ook graag. Vooral toen de kids klein waren. Nu alleen voor speciale dagen en voor me blog... straks als de klelne meid er is wel weer meer. İk heb zo veel ln me hoofd wat ik wil gaan doen...

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    İk heb eeen riet wieg gevonden voor 20 euro. Matrasje krijg ik er bij. Er zit alleen geen verdere bekleding bij. İs dat erg? İk ga wel dekens, lakens en matras hoes kopen natuurlijk. Dat is toch voldoend?

Dit is het... er zit nog een onderstel met wielen onder.. maar dat staat niet op de foto

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Wat een leuk wiegje! Binnen bekleding hoeft volgens mij niet hoor. Ik zou het niet doen hoor.

O wat leuk dat jij ook fotografeert! Wat voor blog heb je? Hier ook al wat ideeën voor als de kleine er straks is :)

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Er zat wel eerst bekleding bij maar dat heeft ze weg gedaan omdat het vies is geworden... eerste keer dat we een wieg nemen dus heb geen idee voor hoe of wat...

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    O ja dat is wel leuk. Wij hebben een rotan wieg. Van mijn man geweest. Deze hebben wij wel bekleed maar deze is meer open. Op zich hoeft het bij deze niet.

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    gelukkig maar scheelt weer geld... ik kan wel een ledikant hoeslaken met elastiek gebruiken en dat dan er overheen doen en dan het matrasje er op... dat een idee?

13. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Dankje meiden .t gaat weer iets beter met mijn geestelijke toestand haha..

Wij hebben een Mozes mand. Van mijn zus . Ideaal.

Fotograferen , gaaf! Ik zit steeds op g

14. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Pff, typen gaat dus niet vanzelf haha..

Maar ik zit steeds op Google newborn foto's te kijken, wil het zelf gaan proberen.. Kan wel toch :)
    Ooit zou ik wel een cursus willen doen, maar dan moet je echt een prof camera hebben zeker ?

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Ik heb een spiegel reflex camera... al weer een oude hoor... een sony a230. In 2009 gekocht. Zou graag een nieuwe willen maar nu even geen geld om te sparen.. dus denk pas over een aantal jaren... maar ik gebruik ook 3 programma's om mijn foto's te bewerken. Photoshop, lightroom en paintshop pro... de nieuwe versies... Vroeger deed ik ook aan digitale scrapbooking maar dat kost me te veel tijd die ik niet heb hahaha

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Muntje ik heb een nikon d300. Deze heeft geen automatische programma's.
    Ik wil voor de geboorte graag nog een 50 mm lensje. Is mooi voor portretten.
    Nu heb ik 1 lens waar ik alles mee doe. Het is even investeren maar wel de moeite waard als je er meer mee wilt.

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Karagoz hier dezelfde 3 programma's in gebruik :) ik ben begonnen met fotograferen in het analoge tijdperk :) pas sinds een jaar of 6 digitaal.

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Mu tje newborn is erg leuk. Maar komt ook veel met belichting bijkijken. Maar wil het ook zeker proberen met onze uk. Genoeg ideeen. Op welke of pinterest staan ook mooie foto's.

19. Leane

Leane Lid

1 aug 2013
    87
    0
    0
    Mijn 4 Rottweilers
    Heerde
    Het gesprek met de kraamzorg heb ik een goed gevoel aan overgehouden. Gelijk toen ze vroeg wat ik verwachte van het gesprek. Heb ik eruit gegooid wat ik ervan verwachte van de hele kraamhulp. En dat is niet veel. Onze 4 honden leven hier ook net als wij en straks de baby en ik wil gewoon verder geen poes pas in huis, gewoon voor mij en voor de baby en verder niet. En dat nam ze heel erg goed op. Er komt zo wie zo iemand die met honden kan en niet allergies is. Minimaal is toch wel 4 uur op een dag 8 dagen lang (vind ik nog veel, maar goed haha) want dan is de kraamzorg er twee voedingen en dat vond ze toch wel belangrijk ivm dat ik borstvoeding wil geven. We gaan het allemaal zien, voor nu wel een goed gevoel erover gelukkig!

Deel Deze Pagina