Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij laten een newborn fotoshoot doen. Ik kan zelf wel wat met mn camera, maar belichting vind ik heel moeilijk! Heb 3 jaar geleden een cursus gedaan en veel aan gehad, maar zoiets moois kan ik echt niet!!
    Ik ga wel zelf de foto voor t geboortekaartje maken ;)

2. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL

Kun je of iemand anders geen bekleding maken?? Wij hebben ook zoiets.. Mijn moeder heeft bekleding gemaakt, matrasje erin en klaar!

3. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    En morgen ga ik écht reageren... Haha
    Morgen een vrije dag! Kleine meid gaat naar de oppas. Man en ik samen behang kopen en voor de babykamer behang bekijken. Daarna voor geboortekaartjes kijken en daarna nog se zolder leegruimen. Hopelijk daarna nog even Tijd om te rusten;) zaterdag komt de stukadoor!!

4. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Moii leane!

Heb ook gekeken voor newborn shoor maar is best prijzig.. en dat moet dan in de eerste 2 weken he, heb daar niet zoveel zin in.

Ben wel zo benieuwd hoe onze baby eruit ziet,!

5. senta

senta Niet meer actief

Hier ga ik meerdere shoots laten doen.
    Zwanger met mijn nicht samen.
    Zwanger met man en kind
    En newborn.
    Mijn nicht komt ze maken zij is fotografe.

6. senta

senta Niet meer actief

Op naar de gyn met mijn waslijst.
    Hopelijk is er aan sommige dingen wat te doen. Ook benieuwd watvde weegschaal zegt. Kan nog maar moeilijk eten.

7. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Succes senta.

Fotoshoot: wij doen denk ik net als bij damian een foto shoot als de kleine 4 maanden is. Tot die tijd moet ik het don met mezelf en de andere die foto's maken.

Wiegbekleding: vind het moeilijk so is hij ook erg leuk maar met bekleding ook. Volg je gevoel denk ik.

8. senta

senta Niet meer actief

Hoi meiden ik ben er weer.

Mijn bloeddruk was perfect ik ben wel 3 kilo afgevallen in een week tijd , maar heb nu medicijnen gekregen om mijn maag wat rustiger te krijgen en het maagzuur tegen te houden en dan maar hopen dat ik er wat meer eetlust van krijg.
    Ben in ieder geval nog lang niet op het punt van aankomen. Over 2,5 week moet ik terug voor een groeiecho en controle. De baby zag er nu perfect uit mijn schoonmoeder was erbij die glunderde helemaal heb de foto daar maar gelaten.

@de wiegjes ik vind het zo schattig allemaal, wij hebben er echt helemaal geen plek voor helaas.
    mijn man gaat het weekend wat verder met de babykamer ik zie het mijzelf voorlopig nog niet doen.

9. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    zo senta hopelijk is het niet erg dat je zoveel afvalt weet niet hoeveel je eerst woog ik kom alleen maar kilo's aan

10. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Senta: wat fijn dat alles goed was en dat je nu iets gekregen hebt tegen het maagzuur. Hopelijk helpt het n kun je straks weer een beetje normaal eten zodat je weer wat aankomt.

Hier helemaal happy. Alle muren in damian zijn kamer zijn in ieder geval voor de eerste keer geverfd en een deel al voor de tweede keer. Nu zondag misschien morgenavond de rest voor de tweede keer. Wat gaat het dan hard zeg.

Kleine uk is de hele dag al heel actief. Zo heerlijk

11. senta

senta Niet meer actief

@gewicht ik kan het gelukkig hebben was niet zo licht de gyn maakt zich er ook geen zorgen om. Gelukkig.

12. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi even een vraag. IK ben eens aan het vergelijken van zorgverzekeringen, maar soms scheelt het gewoon 30 euro per maand!! Ik wil alleen geen eigen bijdrage aan kraamzorg en geen bijdrage als je zonder medische indicatie in het zkh/geboortecentrum bevalt.
    Jullie ideeën?? Ik wil geen tandarts verzekering of fysiotherapie ed er extra bij. Ik maak nergens gebruik van. Zit nu hij cz maar dan kan ik alleen gezinnen kiezen en die is heel duur. Scheelt 30euro met delta Lloyd.

13. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet iemand ook hoe t zit met je kraampakket als je overstapt?? Van wie je het dan hoort te krijgen??

14. senta

senta Niet meer actief

Ik denk als je die bijdragen beiden niet wilt je in de duurste paketten uitkomt.
    Il heb zilveren kruis 3 sterren en betaal tot 24uur kraamzorg 4.10 per uur.
    Krijg tot 75 euro elektrische kolf huut vergoed.
    Lactatie kundige tot 80 euro
    Pin mij er verder niet op vast.

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    wij zijn overgestapt naar zilverenkruis... poliklinisch bevallen is helemaal gratis ook de eigen bijdrage en die van de kraamzorg. Kraampakket krijg ik ook nog. Ik heb wel 3 sterren genomen en met de tandarts 2 sterren, Mijn man 1 ster en tandarts ook 1 ster. We krijgen ook nog eens korting van mijn mans werk. We betalen in totaal 236 euro per maand

16. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Vandaag de kinderkamer opgehaald. Zo super blij mee! De kleding kast en het bedje moest wel uit elkaar want die kon niet naar boven gebracht worden. Ziet er o schattig uit nu... ben er helemaal verlieft op! Ik zal morgen foto's maken want het is nu donker dus dat lukt niet...

Heb vanmiddag niet kunnen rusten, geholpen met de meubels, gekookt voor ons en schoonouders en de grote boodschappen gehaald dus ik ben echt moe. Zo meteen lekker douchen en relaxen...

17. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Zorgverzekering: ik moet zeggen dat ik al jaren bij z en z zit. Misschien niet de goedkoopste maar ben wel heel tevreden. Heb nu av top gezin ivm damian en de aanstaande kleine en betaal 149 afgerond. Hoef niet extra's te betalen of iets voor kraamzorg etc. En kraampakket krijg ik ook nog. Heel misschien dat ik volgend jaar ga kijken voor andere maar nubmet zwangerschap niet.

Karagoz: wat fijn dat je het kamertje eindelijk thuis hebt en dat het idd nt zo leuk en mooi is als je dacht. Ben hel benieuwd naar de foto. En na zo'n dag snap ik best dat je moe ben. Hier ook na een ochtend boodschappen doen en wat opruimen en de hele middag schilderen helmaal stuk. Vooral mijn rug dus ga zo lekker in bad en dan naar bed.

18. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Ik zit ook bij zilvere kruis en heb toevallig vandaag over gezet naar 2sterren voor de kosten volgend jaar

19. senta

senta Niet meer actief

@karagoz met 3 sterren zilveren kruis betaal je een klein stukje zelf van de kraamzorg houd er even rekening mee.

Wij krijgen ook korting betalen 130 euro totaal.

20. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Is er niet een vergelijksite voor verzekeringen..?

Wij hebben gister zon schattig pakje voor debaby gekocht.. unisex valt vaak zo tegen!

Deel Deze Pagina