Ik ga dat doen als de helle kamer klaar en schoon in Vandaag de intocht van sinterklaas hopelijk is het niet zo koud
Wassen doe ik pas op het allerlaatst, dan ruikt het nog allemaal lekker fris. Twijfel nog of ik naar de intocht ga vandaag, eerst maar eens even kijken wat het weer doet!
Hey meiden, Hier bij agis met aanvullende verz. Co fort polis en tandverzekering. Betalen met, korting 134 euro p.p. maar ik hoef voor de bevalling, kraampakket en kraamzorg niets zelf te betalen. En krijg gellof ik 100 zwangerscursus cq sport vergoed. 27 fysio behandelingen. Dat is iets wat wij door rug en gewrichtsproblemen nodig he ben. Ik ben al jaren bij agis en zeer tevreden. Overstappen doe ik niet aan, heb ze alzo vaak vergeleken en schiet er niets mee op. Mede door de kortingen via mijn man zijn werk.
Wassen: dat doe ik pas in mijn verlof. Eerst als de babykamer af is in de commode en kledingkast een geurzakje van zwitsal. Sinterklaas: wij gaan op een rustig punt staan want damian houdt helemaal niet van drukte en hij komt aan als damian eigenlijk m ons et slapen dus vandaar. Ik heb zo'n rare droom gehad zal straks laptop opstarten en vertellen maar gaat lastig op mobiel
Wassen doe ik hier ook pas als alles de kast in kan. Karagoz ben beniewd naar hetka ertje meis. Gisteren bij de fysio geweest. Mag lekker gaanzwemmen of andere sport. Kan ook bij hun fitness doen. Maar via mom in balance kan je ook buiten sporten. Dus daar ga ik dinsdag een proefles volgen. Kijken wat mijn bekken er van vinden. Maar heerlijk gevoel dat ik mag sportenen niett betutteld word. Ze heeft het niet gemasserd. De vorige keer werd het hier ook niet beter door. En oefeningen en tips mee gekregen om mijn bekken weer symmetrisch te krijgen als ik merk dat ze niet recht zitten. Deze vannacht meteen toepast en het leek wat te helpen. Maar weer mogen sporten, zo fijn!! Alleen fietsen metmijn dochter achterop gaat niet meer, dat is toch te zwaar kwam ik gisteren achter.
Senta gelukkig weer goedgekeurd bij de gyn. En zolang hij het afvallen niet erg vind. Heerlijk toch scheelt straks weer. Hier tot nu toe 5.5 kg aangekomen. En dan iets te veel gesnoept de laatste tijd. Maar manlief zijn schuld Vandaag word er een begin gemaakt met onze slaapkamer. Behang er af stomen. Maar dat gaat manlief met de kids doen. Klussen vind ik lichamelijk wel even mooi geweest. Ga denk ik even aan de knutsel voor een lamp voor de kamer van de jongens. Nu hangt er een lamp van ons. Ook vandaag de sintintocht en sint feest voor de scholen. Dan zijn ze alle 3 even onder de pannen. Vanavond schoenzetten.
ik ook maar heb nog niets gekocht om te wassen... Ik wacht tot de kinderbijslag er is zodat ik kan shoppen... Dus ik ga pas in januari wassen... heerlijk al dat kleine spul
Doe wat je lichaam aan kan wat niet kan er mee stoppen. En het is ook nog jouw 4e zwangerschap dus een stuk zwaarder...
succes met klussen... Ik ben in totaal 11 kilo aangekomen ik had het wel verwacht maar toch schrok ik er van... en niet van het snoepen of snacken maar ik eet gewoon veel meer. Ik raak gewoon niet verzadigd... Ik blijf eten
Vannacht zo raar geslapen... Rond 4 uur werd ik wakker maar ik kon niet meer in slaap vallen. Duurde denk ik wel 2 uur voor ik weer in slaap viel en om 8 uur was ik klaar wakker... Gelijk maar het huis opgeruimd, was gedaan en ontbeten met de rest... Beneden gestofzuigd, was gedaan en straks nog 1 wasje ophangen en dan ben ik klaar voor vandaag. Vanmiddag manlief en de kids naar mijn schoonouders brengen en door naar mijn werk tot 11 uur... zo geen zin in... Ik heb vanmorgen gelijk foto's gemaakt van de babykamer... Nog lang niet klaar maar de basis is er...
O wat leuk karagoz! Wow word echt zo! Al wat kleertjes in de kast en leuk de vloer zo. Werk ze vandaag ik hoop dat het goed gaat. Hier ook vele nachten heel wat uren wakker. Bah ben vandaag ook best wel chagerijnig. Maar ja morgen nieuwe dag Hier ook veel en vaak trek hoor, maar ik probeer er niet aan toe te geven. Ik raak de kilo's na de zwangerschap zo slecht kwijt. Eet nu wel af en toe wat brood of aardappelen maar normaal eet ik dit niet. Wel biologisch of glutenvrij. Om toch wat de trek te composeren. En veel water drinken. Anders ga ik snoepen.
De vloer was mijn mans idee. De babykamer en die van de oudste is bruin met grijs, van de jongste is bruin en die van ons is grijs en de gang ook. Mijn wilde een beetje een zebra patroon op 2 slaapkamers... apart maar wel mooi... IK raak de kilo's wel kwijt maar er gaat wel een tijd over heen... kost wel een jaartje... En ik hoop dat het nu wat sneller gaat want mijn mans nichtje gat trouwen hopelijk volgend jaar dus ik wil wel mijn oude gewicht en extra er af... Ik eet vooral een boterham extra, een bord extra of havermout en cornflakes. En de melk... tja dat drink ik nu ook wat extra dan normaal. Bij de jongens 2 liter op een dag maar gelukkig deze keer wat minder. Ik denk 3 a 4 glazen op een dag... valt nog mee
Zo lang het de gezonde dingen zijn karagoz, gewoon lekker eten hoor! Ik merk dat ik het zelf moeilijk vind om hier aan toe te geven. Maar ik was ook bezig met afvallen en sporten en sportvasten. Ik was eindelijk 7.5kg afgevallen. Met veel moeite. Toen ineens onverwachts zwanger, eigenlijk al tijdens het sportvasten.....maar ik vind het moeilijk om qua eten om te schakelen en soms toch aan de trek toe te geven. Gaat nu wel beter hoor. Maar het is even zoeken. Maar de laatste weken gaat het gewicht iets sneller omhoog.
Heerlijk toch apart, een huis inrichten is durven en soms buiten het hokje te denken erg leuk resultaat!
Ik was ook bezig met afvallen, de ramadan was ook begonnen dus ik was goed bezig. Ik viel van 71 naar 68 kilo. Ik super blij maar ik voelde wel dat ik me niet lekker voelde, misselijk, duizelig en erg moe. Door de pcos dacht ik dat ik gewoon ongesteld moest worden net zoals de vorige maanden. Maar ik was al 3 weken over tijd dus ik deed een test. En die was positief. Ik was wel bezig met zwanger worden maar niet zo snel verwacht binnen 4 maanden. Bij de jongens duurde het 2 jaar. Dus gelijk gestopt met de ramadan en de kilo's die ik kwijt was waren gelijk weer terug
precies, ik durfde het eerst niet. Mijn man had het gezien bij een vriend van hem en hij wilde het gelijk ook. Ik zei doe het nou niet straks vinden we het helemaal niets en dan is de vloer verpest. Dus om het te compenseren heeft hij het maar bij 2 kamers gedaan. Misschien ook wel een idee voor jullie nu jullie toch bezig zijn met verbouwen
@karagoz wow wat mooi. Ben jaloers zover als jij al bent. En die kilo's het is voor een goed doel toch. Die zijn er dstraks ook vanzelf weer af. Ik ben vanmorgen naar de intocht gefietst. Was pittig maar r. Ins zijn reactie was super. Kom ik thuis voel wat in mijn buik ik kijk. Komt er uit de grootste wond op mijn buik allemaal wondvocht lopen niet open gelukkig. Alleen vocht. Er zat gisteren een heel ei onder. Nu niet meer. Net maar gedoucht hete douchkop erop. Nu verder op tv kijken met de mannen. Ook leuk.