Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Karagoz: wauw wat een mooi kamertje. En leuk al wat spullen in de kast.
    Als ik dit zo zie gaat het hier ook heel rrg kriebelen hoor.

Hier net alle kleding die ik op zolder heb gevonden uitgezocht. Heb nu idee wat ik al heb. Vindt het wel lastig om te weten hoeveel ik een beetje moet hebben van alle maten. Verder moet ik nog op zoek naar al mijn lakentjes en hoeslakens want die kon ik dan weer niet vinden.

Verder hier zo naar intocht lopen. Ben benieuwd. Damian begint ook wat moe te worden.

Senta: das schrikken hopelijk helpt het douchen en loopt er niet slecht meer uit straks. Maar kan dat vaker voorkomen?

2. senta

senta Niet meer actief

@girly ik heb geen idee maar het is niet warm ik heb geen koorts en vocht stinkt niet. Denk dat schoonhouden dan voldoende is.

3. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Senta: ok daar gaan we dan ook fijn van uit. Maar hoe is het trouwens mrt je schoonvader?

4. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Karagoz, wat een gaaf kamertje!!!!!

Senta, ai wondvocht... hoop dat het hierbij blijft.

Zorgverzekering; ik wil er absoluut volledige vergoeding voor een redressiehelm in hebben zitten. Ons zoontje heeft er 2 gehad en dat zou ons nu zo'n €3000,- kosten:$
    Verder kijk ik goed of het verzekeren tegen een poliklinische bevalling en andere zaken wel loont, gezien de extra bijdrage die je maandelijks moet afstaan.

5. senta

senta Niet meer actief

@wortel kan het mij goed voorstellen ja.

@schoonvader hij krijgt maandag uitslagen. Zijn oog doet het nog steeds niet. Hij ziet nog steeds dubbel. Heel vervelend.

6. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Senta: vervelend dat het oog niet wilt. Hopelijk goede uitslag. Zover dat eventueel kan.

Wortel: ja l II gisch dat je daarvdan naar kijkt want wat een bedrag zeg. Mijn borduurnaald viel uit mijn werkje. Jou schoonvader ging ook niet lekker toch hoe is het met hem. Sorry als ikbhet verkeerd hebben hebbhoor beetje gatenkaas hier

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @senta, ik hoop dat het goed komt met je schoonvader...

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    even een klaag berichtje vanaf mijn werk...

Ik werk dus met 1 collega ipv 2 waar ik om heb gevraagd en morgen en volgend weekend ook. Ik heb voor jan met de orte achter naam met mijn leidinggevende gepraat. Ik bel haar maandag om het eens haar fijn nog een x te vragen doet ze moeilijk dan bel ik de arbo doet die moeilijk dan meld ik me ziek.

Ik trek het niet meer. De bewoners zijn te zwaar voor me, 1 bewoner roept de hele avond. Ik heb gewoon zitten huilen door de drukte. Mijn rug doet pijn. Mijn vingers doen pijn. Kan geen eens typen man... ik moet nog 11 weken tot mijn verlof...

9. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Karagoz: wat naar nou dat ze hun belofte niet nakomen. En dat jij nu dus met de gebakken peren zit om zo maar te zeggen. Zal idd maandag en even bellen etc. Anders is het over. Je hebt het geprobeerd toch!

10. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Ik zou mijn droom nog vertellen. Nou hier komt hij in grote lijnen. Heb er de hele dqg aan zitten denken.

Moest naar het ziekenhuis want er was iets niet goed met uk. Met 29 weken geboren maar zag eruit als een baby van 36 weken. Moest een nacht en dag blijven. Die dag kwamen er opeens allemaal moeders van mijn werk langs met bolle buik die kwamen kijken naar het ziekenhuis. Ze hadden open dag op verloskamer. Als afsluiter iedereen naar de kantine naast de verloskamer waar mijn lieve man op zijn dooie gemak een joint aan het draaien was en opstook. Iedereen vond het prima en ik flipte hem. Tevens wisten we ook nog geen naam voor de kleine en stonden we daar dus mega ruzie te maken met als klap op de vuurpijl dat manlief kwaad wegliep met de mededeling dat hij er geen zin meer in had en wilde scheiden. Tijdje latr kwam hij terug met excuses een bos rozen en dat de naam die ik had tekozen toch wel leuk was en we die moesten doen. En toen was alles weer koek en ei maar werd er zo raar wakker van. En ben de hele dag al van slag door die stomme droom.

Lang leven de hormonen zullen we maar zeggen en laten we hopen dat ik nooit meer zo raar droom

11. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Wat een maffe droom... gelukkig was het maar een droom...

12. senta

senta Niet meer actief

@girly, hahah wat een maffe droom gelukkig zijn de meeste dromen bedrog.
    @karagoz, wat naar dat ze zich niet aan de afspraken houden, ik kan je alleen maar als tip meeegeven dat je anders eens een gesprek met de arbo aan moet vragen, hij kan je werkgever advies geven en dan trekken ze zich er vaak wel wat meer van aan, let wel je werkgever is de bepalende factor die mag beslissen wat jij gaat doen.
    Ik heb een zelfde soort calamiteit gehad bij mijn vorige werkgever, die ging steeds tegen de arbo in ik dacht dat ik in mijn recht stond maar werd even keihard op de aarde teruggezet door werkgever dat hij mag beslissen, toen heb ik advies ingewonnen bij de rechtsbijstand en hij heeft een brief opgesteld dat het hun goed recht is zich niet te bekommeren om mijn herstel en tegen alle afspraken in te gaan, maar dat alle gevolgen lichamelijk en finacieel dan wel bij hun teruggehaald konden worden. Toen kreeg ik dezelfde dag een mail en een brief dat ik alle vrijheid kreeg en hun mij niets in de weg stonden.
    Heel vervelend allemaal misschien heb je er wat aan.

Hier eindelijk geen pijn meer in mijn rug de wond is helemaal kalm eindelijk en ik heb heerlijk geslapen, Vanmorgen om 4.20 werd R. wakker zo grappig hij ging even kijken of sinterklaas al was geweest, toch maar even gezegd dat het wel wat langer kan duren voordat sinterklaas langskomt, helaas wilde meneer niet meer in zijn eigen bed alleen in die van mij.

Vrijdag had R. een geweldige redenatie hebben zo hard gelachen. Mama de kerstman is nep, ow ja vertel? nou je kan toch niet met een slee door de lucht vliegen. ik: ow is dat zo? Ja mama hij probeert sinterklaas na te doen hij heeft alleen geen paard. ik: natuurlijk hard lachen dus vraag nog wie brengt dan de cadeautjes met kerst, hij zegt mama jij bent een dommie dat doen jullie zelf. Hahaha

13. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Senta: wat fijn dat ne een goede nachtrust gehqd hebt.
    Hahaha wat een redenatie van r zeg. Geweldig

14. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Was trouwens zo lief gisteravond. Manlief werkt 6 dagen in de week en kan alleen op zondag uitslapen. Zegt hij gisteravond tegen me. Schat jij mag morgen een keer uit slapen. Ik dus weet je het zeker. Ja zegt hij. Jij mag ook wel een uitslapen. Zo lief.
    En wat gebeurt er? Wordt ik om 8.15 wakker van een kletsend mannetje in zijn bed en ben klaarwakker en manlief sliep nog. Dus ik ben er uit gegaan. Man werd wakker zo van ga jij terug je bed in en ik nee hoor blijf iij nog maar lekker slapen ben nu toch wakker. Hij heeft wel 3 keer gevraagd weet je het zeker. Ja de gedachten alleen al dat hij h er t wilde doen vond ik al zo lief.

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Girly, haha vreemde droom. :) maar lief dat je mocht uitslapen. Alleen het gebaar is vaak al genoeg. Je man lekker uit geslapen?

Senta hoe is het met je wond? Opzich wel fijn dat vocht er uit is. Zorgt voor wat minder druk. Nu hopen dat het niet gaat onsteken.
    Hihi ja mama dat weet je toch wel? Hier geloofde mijn oudste dat de kerstman echt was. Nou toen hebben wij hem gezegd dat papa en mama met kerst de cadeaus kopen en dat de kerstmanc voor de kindjes in de andere landen is. Zodat de sint en kerstman de taken verdelen. Want ja dat anders is het wel erg veel voor de sint en kerstman.

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Eindelijk 2 nachten minder klachten van mijn bekken. De symmetrische oefeningen lijken te helpen. Heb gistere ook weer een stuk kunnen lopen. Heerlijk :)

17. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Tari: wat fijn dat je bekken minder vervelend zijn en dat je daardoor beter hebt geslapen.

En ja gebaar deed me al zoveel. En hij heeft heerlijk uitgeslapen tot 10 uur dus niet zolang maar lang genoeg. Kwam hij beneden kijkt mij hoofdschuddend aan zo van kun je uitslapen doe jd het niet haha.

18. Leane

Leane Lid

1 aug 2013
    87
    0
    0
    Mijn 4 Rottweilers
    Heerde
    Mijn vriend heeft last van nesteldrang volgens mij.. Heeft net heel de trap staan schuren en is nu aan het schilderen..

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @leane, niets zeggen, niet mee bemoeien is alleen maar een voordeel hahaha

@tari, ooo heerlijk meid!!!

@girly, dat heb ik ook altijd, om 8 uur ben ik klaar wakker maar ik blijf altijd nog wel een half uurtje

@senta hoe is het met jouw meid?

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Gister was ik zo moe en had ik zo pijn in mijn rug. Ik ben gelijk gaan douchen. Manlief heeft een kop thee voor me gemaakt en toen die op was ben ik gelijk gaan slapen. Echt lekker heb ik niet geslapen maar ben wel uitgrust...
    Vandaag sta ik weer met 1 collega. Ik ga morgen wel klagen bij de leidinggevende want dit was niet de afspraak...

Mijn man is helemaal verlieft op de babykamer. Ik hoor hem elke dag wel zeggen dat de babykamer mooi is geworden terwijl die nog niet klaar is... de schat...

Deel Deze Pagina