Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ik heb 25 juli een echo in het ziekenhuis..nog een dikke 3 weken wachten...spannend..
    Mvm, ik twijfel. Werk de hele week, maar ik weetzelf hoe belangrijk het is dus denk t wel...

2. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    Ik wil wel weer meedoen met mvm maar wil wel de eerste echo afwachten. heb ik bij de eerste ook gedaan en vind ik fijner..

3. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Muntje, maakt niet uit hoor! Alle kleine beetjes helpen!!

Moes: Geldt voor jou ook als jij je daar prettig bij voelt, prima toch!

4. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    Zo is dat :) hoe is het met de kwaaltjes? ik 'gelukkig' alleen een beetje moe en paar dingen die ik niet meer lekker vind!

5. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Kwaaltjes hier: enorm gevoelige borsten, misselijk en moe.
    Was vanmiddag bij mijn zoontje in bed in slaap gevallen ( meneer wou niet slapen maar was wel heel moe) en mn zoontje is niet gaan slapen haha.
    En mn mars waar ik zo'n zin in had was zo vies!!

6. Rph1989

Rph1989 Actief lid

24 mrt 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ga ook meedoen aan moeders voor moeders ik heb morgen avond een afspraak met haar!!:) tot week 16 kan je plassen!! Dus dat ik ruim 10 weken nog voor mij!!:)
    Ik mag 31juli naar de vk..

Kwaaltjes.
    Moe en mega gespannen borsten en wel zin en chips en lekkere dingen maar niet in groente en aardappels enzo.. M
    Aar eet het wel en probeer de lekkere dingen te laten staan... Lastig..

Moet e het niet teveel aankomen ben niet dik maar wel stevig..

Gaan jullie van iedere week een buikfoto maken om te kijken hoe je buik groeit? Ik doe dat wel lijkt me leuk om dat dan terug te zien..

Fijne dag dames ik ga werken..

7. senta

senta Niet meer actief

Hier aangemeld voor mvm. Zal wel binnenkort gebeld worden. Bij de vorige niet gedaan trouwens. Verder voel ik me niet tof. Heel moe echt heel moe en last an mijn darmen. Ook vreselijk pijnlijke borsten. Eten gaat als ik er maar genoeg zin in heb.

8. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    ik heb niet zoveel kwalen. voel me beroerder door de hooikoorts. mag geen pillen meer slikken nu he.

beetje misselijk en heel slecht slapen. en idd soms mijn darmen die bedenken dat t nu moet.. :D

9. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Hey meiden!!

Ik kom ook gezellig mee schrijven.

Ik ben Marral, 28 jaar en ben zwanger van mijn 1e kindje en ben 15 maart uitgerekend.
    Ben ik maart 2012 gestopt met de pil, maar werd niet ongi. In sept bij de gyn geweest, pcos. Eerst clomid, werkte niet. Sinds feb puregon, sloeg ook lastig aan. Heb vorige maand mijn 2e eisprong gehad en nu dus zwanger!! :D
    Had 2 eitjes, dus nog spannend of het er 1 is of dat het er 2 zijn. Ik word tussen 24-7 en 31-7 gebeld voor een eerste echo bij de gyn. Gister al wel vk gebeld en heb 15 aug een intake en 21 aug de 10-wk echo. Spannend allemaal!!

Kwaaltjes... Heb het steeds heel koud (in mijn slaapkamer is het 24 graden en dan heb ik het koud haha) en heeeeeeeel veel buikpijn. Nu al 1,5e wk. Zit een paar keer per dag met een kersenpittenkussen op mijn buik. Soms word ik echt gek van de pijn! Maar goed, geen bloedverlies. Dus zal allemaal wel goed zijn!

Oh, en uiteraard doe ik mee met mvm! (mede daardoor ben ik tenslotte zwanger!) Heb me al aangemeld. Nu alleen nog wachten tot ik gebeld word voor een afspraak!

10. Loesjee89

Loesjee89 Actief lid

10 aug 2012
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Ik kom ook graag meekletsen.
    Ik ben 23 jaar bijna 24 en mijn man 25 jaar.
    Dit word ons 1e kindje! Heel spannend!
    Ik moet nog 4 weken wachtten op de echo...wel lang! Ben zo benieuwd of alles goed is!
    Ben heel erg moe en misselijk, zonder overgeven. Zere borsten. Dat moe en misselijk pas sinds zaterdag. Zere borsten al een week voor NOD.

Zoals ik zelf heb uitgerekend ben ik 3 maart uitgerekend!

11. Noa86

Noa86 Actief lid

22 mei 2013
    165
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Wat leuk een maart clubje :)
    Ik ben 26 jaar en 5 weken zwanger van ons 1e kindje. 11 Maart uitgerekend.
    Ik ben begin Mei gestopt met de pil en was al in de 2e ronde zwanger. Natuurlijk zijn we super blij hiermee en dankbaar!

Kwaaltjes heb ik eigenlijk (nog) niet, behalve dat ik wat moe ben.
    Heb de eerste week last gehad van soort menstruatiekramp maar dat is nu gelukkig over.

Over 2 weken hebben we de eerste echo met 7 weken! Super spannend of we een hartje zien kloppen. Daarna krijgen we nog met 10 weken een termijnecho en de intake. Vind het wel fijn dat we niet zolang hoeven te wachten.

Ben wel af en toe bang dat het mis gaat, hoor en lees zoveel verhalen hierover dat ik het moeilijk vind om echt te kunnen genieten. Hebben jullie dat ook? Kon ik de tijd maar 7 weken vooruit spoelen zodat ik de 12 weken grens al gepasseerd was.
    Maar goed we blijven gewoon positief denken he!

12. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Welkom en gefeliciteerd!!
    Wat heb jij al vroeg een echo!
    Ik mag pas 8 Augustus voor een intake en dan 2 weken later voor 1e echo ( rond 10 weken )

13. Snomie

Snomie Niet meer actief

Ik kom me ook hier melden ! Sinds januari gestopt met alle voorbehoedsmiddelen, meteen de eerste ronde raak. Toen bij 9 weken helaas een miskraam gekregen.
    Nu dus weer zwanger ! Helemaal blij, maar ook ontzettend bang dat het verkeerd gaat.
    Als ik het goed heb uitgerekend ben ik 1 maart uitgeteld. Ik krijg vrijdag 12-07 weer een echo, de 4e al haha :D.
    Dat komt omdat ze eerst dachten dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Dus ze houden me nu goed in de gaten.

Ik ben trouwens 23, 24 als ik bevallen ben. Mijn vriend is 34. En ik werk nog fulltime in de zorg.

14. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Welkom meiden...

Oei snomie, 9 weken.. dat is al best lang he, ben je al 5 weken vet blij.
    Ik was 5 weken bij de miskraam en vond t al verschrikkelijk..

15. Rph1989

Rph1989 Actief lid

24 mrt 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd nieuwe meiden..

Snomie, heftig bij 9 weken.. Zo ie zo een mk heftig Maarten 9 weken ben je al op het punt dat je mensen wil vertellen..

Hier beetje gekke dag.. Merk dat ik al paar dagen last heb van me darmen maar vandaag merkte ik ook dat me werkbroek strakker zat.. Ben pas 5,5 weken.. Nu al dacht ik.. Maar het komt door je darmen zeggen ze en ik heb een jaar lang bijna geen brood gegeten maar nu ik zwanger ben mag je niet bezig zijn mijn lijnen dus eet weer brood dus word gewoon weer dik:( en dat is niet leuk..

16. Snomie

Snomie Niet meer actief

Jaa Ik ben nu ook best zenuwachtig. Ik hoop dat ik na de twaalf weken eindelijk kan gaan genieten.
    Ik heb ook al best een buikje. Ben van mezelf best stevig, vorig jaar 25 kilo afgevallen en tijdens de vorige zwangerschap tien kilo aangekomen ivm stoppen met roken en anders eten. Dat heb ik er nog steeds niet af, dus nu voel ik me ontzettend dik. En ik ben al zo'n drama queen met die hormonen..;)

17. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ik ben te dik en ben zo bang dat mensen denken: is ze zwanger of gewoon vet. En wil een ronde buik en niet dat t rondom gaat zitten :p of 25 kilo eraan, heb er netg10 af..

18. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Muntje: Ik heb dat ook hoor, ben ook vrij dik. Maar ja, hopen maar dat we een mooie buik krijgen!! :)

Vanmorgen had ik me aangemeld voor mvm. Ik denk dan heb ik ergens volgende week een afspraak of zo... Belde ze begin van de avond op of ze meteen even langs kon komen. Ze zou er dan met 15 min zijn. Eh... ja hoor... hahaha. Dus ze is al geweest. Test gelukkig positief. Mag zaterdag beginnen. En hier ook meteen de omslagdoek gekregen! Zo leuk! Niet iedereen krijgt m meteen blijkbaar... Ken meiden die 34-36 wk zwanger zijn en m nog steeds niet hebben. Ik ben er super blij mee!

Daarna kwamen mijn ouders en hebben we het verteld. Een boekje gegeven van opa en oma pluis van nijntje. Mijn moeder begon te gillen, zo blij was ze! hahaha. Wel heel leuk! Morgen naar mijn schoonouders en schoonzus. Spannend!!

19. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

19 feb 2013
    230
    0
    0
    Hoi dames,

Ook ik meld me graag aan. Ik ben 28 jaar, mijn vriend is 30, we zijn voor de 1e keer zwanger. Volgens mij ben ik 1 maart uitgerekend (net als snomie!) en dan ben ik 29 jaar.

Bij mij was ook PCOS geconstateerd, zou na de vakantie als ik niet zwanger was beginnen met Clomid 50mg. Werd tijdens vakantie opeens ongesteld (was ik echt blij mee, dacht dat mijn lijf eindelijk functioneerde) en voor echo geweest om te kijken of het geen innestellingsbloeding was geweest. Nee zei gynaecoloog, duidelijk ongesteld geweest. Ik braaf met Clomid begonnen, maar geen ei te bekennen :(. Was al bang dat ik naar 100 mg over moest gaan toen de gynaecoloog zei dat het logisch was dat er geen ei groeide, want ik was al zwanger! Dus toch innestellingsbloeding! Wel grappig dat ik met 5 weken al een echo heb waar op ons kindje (daar nog nauwelijks zichtbaar balletje) te zien is... ;)

Ik heb me ook aangemeld voor MVM maar nog niets gehoord. Zijn ze wel snel bij jou Marral!

Ik heb ook (gelukkig :D) al een paar symptoompjes, drukkend pijnlijke gevoel (bandenpijn), soms met vlagen misselijk (maar zakt weg net voordat ik denk dat het mis gaat), pijnlijke tepels (borsten op zich niet), slaap heel erg onrustig, meerdere malen per nacht met zweet in mijn nek wakker, meer plassen, ruik en proef dingen anders (tandpasta is opeens smerig zoet:( deo en luchtje ruiken niet lekker meer) en verder een enorme behoefte aan ZOUT! Moet er nog echt even aan wennen dat me lijf opeens zo anders doet...

Aanstaande maandag weer een echo, met 7 weken... hoop zo dat we dan een kloppend hartje gaan zien! Vindt het allemaal rete spannend!

@ snomie, heftig zeg met 9 weken.... Hoop dat het deze keer allemaal zonder zorgen goed gaat!

@ Maral...spannend... 1 of 2... hoop je zelf op een tweeling?

20. Rph1989

Rph1989 Actief lid

24 mrt 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden...

Hoop ook op een mooie buik maar ben bang van niet..

Gefeliciteerd waiting4amber... Wat een verhaal zeg.. Fijn dat je toch zwanger bent!! Super leuk..

Vanavond komt mom ben benieuwd of ik wat krijg!!:)

Hier hel nacht pijn in me buik gehad kon amper op me buik slapen en dat doe ik het liefst!! Moet mezelf maar aanleren op me rug of zij te gaan liggen..

Fijne dag dames, ben weer een dagje werken...

Deel Deze Pagina