Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    enne... vandaag 23 weken... gaat toch wel snel vind ik

2. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Karagoz: Succes met werken. Hoop dat het een beetje meevalt.
    Leuk zeg dat je man zo enthousiast is over de babykamer. En gefeliciteerd alweer 23 weken. Wat gaat de tijd toch snel. Hiier ook alweer 21 weken en 3 dagen. Tijd gaat zo snel! (Eigenlijk te snel soms).

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    het gaat zeker snel meid

4. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Ja te bedenken dat we begonnen met ruim 200 nog wat dagen en in mijn geval nog maar 130 moet ongeveer. Pfff het idee dat ik al ruim 100 dagen zwanger bben is al heel gek te bedenken eigenlijk. Haha.

Ben nu voor de tweede keer soesjes aan het maken. Eerste waren grandioos mislukt lol. Nu zien ze er goed uit.

5. Leane

Leane Lid

1 aug 2013
    87
    0
    0
    Mijn 4 Rottweilers
    Heerde
    Zijn jullie eigenlijk allemaal getrouwd ? Wij niet ( al wel 13 jaar bij elkaar hoor ) zijn van de week bij de gemeente geweest voor de erkenning van de ongeboren vrucht ( wat een naam ) die papieren moet mijn vriend dan meenemen bij de aangifte als het geboren is en dan word het daarna na de rechtbank gestuurd zodat het ook allemaal rechtelijk is.

6. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Getrouwd of niet: ja wij zijn getrouwd toen ik zwanger was van damian. Aangezien we net een huis hadden gekocht en ik zwanger was leek het ons makkelijker en uiteindelijk zou dat toch gebeuren.

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Ik en mijn man zijn 12 jaar samen waarvan 10 jaar getrouwd...

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Mijn oudste vraagd elke dag wanneer de baby komt. Hij wilt zo graag zijn zusje zien. HIi noemt de baby nu ook zusje en hij hoop dat ze krulletjes krijgt omdat hij het zo schattig er uit vindt zien. Ik ga een maand kalender van 2014 kopen en dan kan hij elke dag tot de uitgerekende datum een kruisje zetten. Zo heeft hij ook een idee hoeveel dagen hij nog moet wachten... ik kan wel zeggen nog 120 dagen maar dat is te veel voor hem...

Een paar dagen zei hij... "mama, was de baby maar in 1 dag klaar dan kon ik haar gelijk zien..." nou gelukkig niet zeg...

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Karagoz, aaah wat lief van je zoontje. Het duurt voor hun ook zo lang. Merk het hier aan de kinderen. Die willen ook al dat de baby grboren word. Elke avond en als ik ze naar school breng krijgt de baby een kusje.

Wat leuk dat je man blij is met kamertje. En lief dat ie thee voor je heeft gezet. Hoe gaat het vanavond? Hopelijk is het wat rustiger.

Leane heerlijk van genieten . Knapt altijd zo lekker op! Maar wel een hele klus.

Getrouwd 17 mei 2010 en we zijn al bij 14 jaar samen ( 9 jan. 2000).
    Wij zijn samen, tegelijk met mij broer, schoonzus en kids getrouwd zo leuk!
    Onze kinderen zeggen ook ja mama wij zijn getrouwd he, of toen wij gingen trouwen. Nu dus voor het eerst niet te erkennen.

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hoe is het met de andere meiden?

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    De tijd vliegt!
    Vind het ook snel gaan, maar dat vond ik ook toen ik niet zwanger was.

Dinsdag 25 weken!

12. senta

senta Niet meer actief

Hier ruim 4 jaar getrouwd en bijna 6 jaar samen.

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    so cute!!!

Het is nu een stuk rustiger maar ben nog wel erg moe en mijn rug... :x Ik hoefde gelukkig niet te koken wat al erg veel scheelt en sommige dingen heb ik maar gelaten voor wat het is want ik heb er geen energie voor en de zin er in. Dus ga een briefje voor mijn collega schrijven dat zeh et me niet kwalijk moet nemen... Heb even uitgrekend hoeveel weekend ik nog moet werken en dat zijn er 7 tot mijn verlof dus even door bijten... maar ga wel morgen bellen

Straks snel naar huis en douchen...

14. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hier gaat het eindelijk super! Ik voel de baby veel, ben niet meer zo moe, pronk met een mooi rond buikje en merk dat ik nu eindelijk begin uit te kijken naar deze baby.
    Vrijdag een heel lief dekentje en lakentje van Lief! gescoord. Echt voor deze uk. Iedere keer als ik het zie liggen, smelt ik!:)

Nog 13 weken tot aan mijn verlof, waarin 2 weken vakantie vallen. Voor mijn gevoel komt het einde in zicht, al denk ik dat dit gevoel echt komt na de jaarwisseling. 2014 wordt toch echt ons baby jaar!:)

15. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ik heb nog steeds geen tijd gehad om uitgebreid te reageren. De stukadoors zijn gister de hele dag geweest. Ben zó blij dat dat gedaan is. Nu alles nog drogen, dan gaat mijn man alles schilderen en een muur behangen, dan de vloer erin en dan kan de kleine meid naar dr nieuwe Kamer! Kunnen we daarna eindelijk aan de babykamer beginnen.
    Hebben wel al mooi behang gevonden voor de baby. En gordijnstof.
    Verder gaat t redelijk goed. Steeds vaker last van mijn onderrug wat uitstraalt naar mijn billen. En ik jank echt veel!!! Ik kan niet tegen de rotzooi in huis en wword overal boos om... Pfff mijn man heeft t dus zwaar haha
    gisteravond lekker in bad gegaan, hielp wel! Ff relaxen!
    De baby is lekker druk, daar geniet ik van! Onze dochter voelde vanmorgen de baby voor t eerst schoppen. Ze schrok ervan haha

Wij zijn niet getrouwd, maar hebben sinds sept '10 geregistreerd partnerschap. Dus wel vrucht erkennen, maar de rest is dus wel geregeld. Zijn in dec 8 jaar samen.

Morgen gaan we voor geboortekaartjes kijken. Vrijdag zo druk gehad dat we geen tijd meer hadden.
    Hopelijk kan ik morgen ook eindelijk eens reageren op jullie. Sorry!!!

16. senta

senta Niet meer actief

Ego aan. 24 weken Jippie ego uit.

@karagoz fijn dat het beter ging.
    @tari wat lief van je kids.
    @moro fijn dat het op gaat schieten.
    @wortel fijn dat je kan genieten.

Hier genieten van een drukke baby in mijn buik.

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @senta... jeej!!

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Vannacht goed geslapen gelukkig maar had wel moeite om op te staan... wilde nog wel even in bed liggen maar dat kon niet...

Gister had ik pijn in mijn rug dus heb ik mijn grote pittenzak van zolder gehaald. In de magnetron gedaan en op de bank gezeten met een kop thee en een snee kerststol met boter... De pijn verzachte heerlijk door de kersenpittenzak... ben zonder pijn opgestaan...

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Vandaag niet zo veel te doen, het gebruikelijke huishouden en koken. straks boodschappen doen en verder niets... Ik ben alle dekens en kussen van de kids aan het wassen.Vorige alles van de onze dus hun bedden ruiken straks eer heerlijk schoon

20. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Hiii zo ben ik ook weer

Was even druk weekendje(incl vrijdag) boodschappen doen en gisteren de verjaardag van oms oudste mannetje dat vandaag dan echt 3 jaar is geworden. Heerlijk verwend is hij en heeft genoten van een leuke middag :D
    Vond her gisteren wel een gek idee dat ik 3 jaar geleden nog zwanger was van ons oudste kindje en nu dan zwanger van ons jongste kindje op komst hihi. Dan besef ik me even hoe kort geleden dat is!

Hier 4 jaar getrouwd en bijna 7 jaar samen :)

Voel ons dametje ook lekker veel en kan dr zo van genieten. Wederomtot nu toe een hele fijne zwangerschap, gelukkig maar want het is de laatste! Dus wil er ook extra veel van genieten :)
    Soms wel wat laat van mijn onderrug ofzo daar ergens dus merk wel dat t alweer de 4e zwangerschap is in 4 jaar tijd maar ondanks dat geen klagen hoor!

Nu druk met dingen voor t huisje uitzoeken. Definitief maken van muren en vloeren. Langzaam aan toch eens die bank bestellen. Wasmeubel ophalen(laten huis zonder wastafel opleveren en doen die dan zelf scheelde aardig in de kosten. Haast t dubbele) en zo nog veeeeeel meer!
    En dan hopelijk komende maand eens bericht wanneer ze willen opleveren :p

Daarnaast ook nog steeds even de garderobe van ons meisje bij elkaar gaan zoeken en klaarmaken.... Rond 35/36 weken was ik altijd de babykleertjes lekker fris en schoon :) dus hoop dat t deze keer ook lukt.....

Senta fijn dat t zogoed met je gaat!

Wortel fijn dat jou zwangerschap ook zo goed verloopt!
    En leuk dat je nog wat spulletjes voor je kindje hebt gescoord.

De tijd vliegt zeker! Hier alweer 24 weken zo bizar!
    Donderdag controle bij de vk en volgende week dinsdag 3d/4d echo zoooooo zin in!!

Deel Deze Pagina