@karagoz, hopelijk in dec wel alles goed geregeld op je werk @wortel, hè bah wat een vervelend nnieuws van je schoonvader! sterkte! @girly, zou fijn zijn als je t zo kunt regelen op je werk @Blike, wow wat mooi die boom!! @kriskras, heerlijke vakantie gehad dus?? lekker hoor! Super leuke wieg!! En mooi bescheiden buikje heb je! Mijn buikfoto staat wat pagina's terug.. Hier is de kapster vanavond geweest. Nieuw kleurtje en nieuw kapsel Ik vroeg me trouwens af of jullie kindje(s) de achternaam van de vader krijgen of toch die van jezelf. Wij hebben er voor gekozen om mijn achternaam te kiezen, omdat mijn man zijn vader niet echt kent en hij vind dat hij t niet verdiend om de naam voort te zetten. Voor mij extra leuk, omdat mijn vader is overleden. Deze baby is ook de stamhouder (of hoe noem je zoiets..)
Moro, durf je dat; een kleurtje terwijl je zwanger bent? Girly, heerlijk even zo'n momentje om jezelf in te verliezen. Tissues erbij en laat die tranen maar gaan! Hoop verder van harte dat je goed kan slapen vannacht. Blike, Leuk om zo met het kamertje bezig te zijn hè! Hier moet de finishing touch nog. Ik vind het heel knap dat je zo'n mooie boom zelf kan schilderen! Heel gaaf! Wat komt er verder in zijn kamer? En die keizersnede is echt veel geld! Maar ja, zorg is ook duur. Soms best leuk om even te zien wat de dingen nu echt kosten. Marcia, ik heb zoveel respect voor mensen die zo lang in een klus huis kunnen wonen! Lijkt mij ook super leuk, maar na een maand wil ik het weer 'normaal' hebben, dus dat is niet aan mij besteed. Fijn dat het einde in zicht is! Muntje, ik woon in de buurt, maar moet nog wel 20 minuten rijden hoor. Kriskras, het is netjes dat je de zwangerschap bekend maakt, maar als ze toespelen op een derde gesprek zou ik het dan pas noemen. Naam: Hier allemaal de achternaam van mijn man. Stamhouder)) is al geboren en de opa waarna hij vernoemt is, zal niet lang meer bij ons zijn. Ons zoontje lijkt ook echt op die kant van de familie en ik kan er alleen maar super trots op zijn. (volgens mij heeft de baby mijn neusje en een kindje dat op mijn kant van de familie lijkt is natuurlijk ook wel heel erg leuk, maar dat terzijde)
Hier kleine man aan het spugen altijd leuk. Wij hebben gekozen voor mijn man zijn naam ondanks datvdie lachwekkend os wij zijn er trots op. Stamhouder is man/ zoonlief erg leuk R. Lijkt sprekend op mijn kant vooral op mijn broertje.
Hier helemaal happy. Na een flinke jankbui gisterenavond met hoofdpijn mijn bedje in gekropen en heb gewoon een nacht doorgeslapen. En de kiespijn om het zo te noemen is weg. Happy dus. Hier is mijn man stamhouder en onze zoon ook. Weet nog dat ik heel blij was voor man en opa.
phew vanmorgen wakker gemaakt om kwart over zes door mijn zoontje die het tijd vond om eraf te gaan.... even lekker bij ons in bed liggen wilde hij ook niet.... erg frustrerend soms! Girly: Fijn dat je goed hebt geslapen vannacht! Laat die kiespijn maar mooi wegblijven! Zou voor de zekerheid morgen wel even naar de tandarts gaan, straks komt het wel weer terug! Moro: Hier heeft mijn zoontje de achternaam van zijn vader, zijn zusje krijgt dit ook. Zoontje is trouwens ook stamhouder! Best wel trots op Wortel: We hebben een tijd terug bij de ikea een peuterbedje en kast gekocht, gewoon wit. Als het laminaat erin ligt kunnen die er ook in. Dan nog wat aankleden met jungleknuffels etc. Hij komt pas in het nieuwe jaar in zijn kamertje te liggen, eerst moet mijn vriend drie weken weg voor zijn werk, dan zijn er de feestdagen en als het dan in januari wat rustiger is kan hij wennen aan zijn nieuwe kamertje! Dan kunnen we ook vol op met de babykamer bezig gaan Senta: aah beterschap voor je mannetje, heeft hij nog wat geslapen vannacht?
goedemorgen... beterschap meiden... @girly en @senta Mijn kids en ik hebben de achternaam van mijn man... ben er ook blij mee. Ik wil mijn achternaam niet voortzetten. Omdat ik geen contact heb met mijn ouders en familie (op een paar familieleden na in turkije) maar sowieso als het contact goed was geweest was het nog de achternaam van mijn man... Vandaag lekker rustig aan doen... voel me de laatste dagen verkouden en erg moe... concentratie is ver te zoeken... ik moet voor mijn werk een theorie en een praktijk toets doen. Dit gebeurd op de 2 jaar. Om zeg maar bij te blijven en om de verpleegtechnische handelingen bij te houden en om ze niet te vergeten... Ik moet dus weer in de boeken duiken maar kan mijn hoofd er niet bij houden... fijn hoor fijne dag verder
Senta beterschap voor je kereltje. Naam die van mijn man, maar als ik toen had geweten dat 1, 5 jaar na de geboorte van onze oudste het contact verbromen zou worden had ik liever mijn achternaam gehad. Mede omdatmijn man meer had met mijn vader. Ik heb een hekel aan stamhouder of vernoemen. Hier ook niet gebeurd. Mijn sv had dat wel gewild, nou mooi niet. Mooie boom! Erg leuk gedaan. Verder......meiden ik zat er vannacht helemaal doorheen. Alleendie 2 nachten waren goed gegaan. Nu is het zo slecht en vannacht was de druppel. Zo veel pijn, dat ik me niet kan omdraaien, niet van lignaar zitten kan, niet mijn bed in of uit kan. Ik beweeg wel overdag. Zelfs mijn bekkenband vind ik niet fijn om te dragen. Ipv dat de delen weker worden voelt het alsof de spieren/banden alles bij elkaar trekt met tekort ruimte tot gevolg. Tenminste zo voelt het. Begrijp me niet verkeerd, ik geniet van het zwanger zijn, van de kleine die beweegt (en waarmee ik echt contact lijkt te hebben) maar 's nachts is een hel. En dan moet ik er ook nog eens 4 a 5 keer eruit om te plassen. Ik slaap amper en hou manlief wakker. Heb vannacht liggen huilen......zelfs een kussen tussen de benen werkt niet. Net maar de ha gebeld eens kijken of hij nog wat weet.
Hé! Tari wat ontzettend rot voor je Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit... Dikke knuffel van mij! Hopelijk kan de huisarts iets voor je betekenen!
@tari... dikke knuff meid... valt niet mee en misschien dat het je 4e is dat het nu zwaarder is... beterschap lieverd
Ik loop net in de supermarkt en voel ik dat ik vocht verlies, op de terug weg op de fiets net zo. Thuis gekomen een schone onderbroek met maandverbandje erin gedaan en de verloskundige gebeld. De assistente pakte op en ik word tussen 12 en 13:00 uur terug gebeld.
Ze heeft gebeld. Ik moet proberen wat vocht op te vangen, dus op de wc gaan zitten met een bakje Over een uur moet ik weer bellen.
Leane schrikken meis, ik hoop dat het geen vruchtwater is. Laat je het ons weten. Senta gatsie meis een abces. Beterschap. Wie heeft ervaring met mensendieck en bekkenproblemen?
@girly, even lekker janken daar knap je best wel eens van op! Misschien een idee om eens te denken aan een angst tandarts?? Was zelf ook altijd op mijn dood voor de tandarts en ben toen overgestapt, nu alleen nog wat gezond spanning gelukkig zo veel verbeterd! En de vergoeding is hetzelfde! @blike heel gaaf!! @wortel, ja ben niet anders gewend haha gelukkig hebben we wel eerst de gedeeltes waarin we moesten leven gedaan ( woon- eet en slaapkamer van onszelf) . als ik de deur dichttrek van waar we bezig zijn ben ik het weer vergeten ( hoef er dan ook niet te poetsen haha) @naam, man is stamhouder en onze puk dus ook!vind het wel wat hebben haha @tari, wat rot voor je hopelijk is het zo weer wat beter @senta, he bah succes daar! @leane, even afwachten kan ook urine zijn toch? @tari, geen ervaring mee maar ik heb mezelf daar wel opgegeven voor een cursus!
@Senta, balen!!! @wortel, ik geloof dat haarverf niet zoveel kwaad kan @tari, hopelijk kan de ha helpen... Slecht slapen is heel erg!! @girly, huilen lucht vaak op. Fijn dat je goed geslapen hebt @karagoz, vervelend dat je die toetsen niet na je verlof kan doen.. @Blike, altijd lastig als ze niet meer willen slapen @leane, hopelijk geen vruchtwater!! Ik ga lekker een dutje doen, heb ik echt ff nodig! Zo slecht geslapen vannacht.. Kon niet lekker liggen en de baby lag heel vervelend! Deed gewoon zeer.
@tari balen dat je zo ontzettend veel pijn hebt. Hopelijk kan iemand je helpen! @senta jeetje, ook dat nog. Hoe gaat het inmiddels? @leanne ik schrok wel toen ik je bericht las. Hoe gaat het nu? Ik duim voor je!
@leane hoe is het nu maak mij zorgen. @ zh. Ben weer thuis is idd wat ontstoken maar waardes waren goed. Ze hebben de korst eraf getrokken en nu moet het een paar dagen open blijven om te spoelen het zit aan de oppervlakte gelukkig. Ik moet wel eerder naarcde chirurg terug.
Senta klinkt niet echt fijn. De korst eraf getrokken. Auwts. Leane hoe is het met jou meis? hier vanmiddag geprobeerd te slapen maar jemig ik kan gewoon niet zitten daarna. Pfff heb de rode randen om mijn ogen. Zie er zo belabberd uit en zo voel ik me ook. Maar ja morgen een nieuwe dag Hier vrijdag bij de kapper mijn haar kleuren. Is geen probleem maar daarom doe ik het nu niet zelf