Sorry, kon niet eerder reageren ik moest langs komen bij de vk. Ik ben zoals het er nu naar uit ziet mijn slijmprop verloren Even kijken wat er nu gaat gebeuren, of eigenlijk hopelijk wat er niet gaat gebeuren. Ik moet me in ieder geval even koest houden en in contact blijven met de vk
Jemig meid dat is schrikken. Ik hoop dat er niets gaat gebeuren. Maar het is nu afwachten begrijp ik? Pffff makkelijker gezegd dan gedaan.
Senta: ahh brr de korst eraf getrokken, klinkt heel pijnlijk :S Beterschap!! Gelukkig waren je waardes wel goed! Tari: Ik voel me ook altijd zo vreselijk belabberd na een middagslaapje, dat is ook de reden dat ik dit eigenlijk nooit doe! Ben de rest van de middag niet meer te gebruiken! Leane: Jeetje! Dat is schrikken! Wat zijn of kunnen hier nou de gevolgen van zijn?? dat je vruchtwater blijft verliezen??
Jeetje leane, en nu?? Gewoon afwachten ? Officieel is dat een teken toch? Moet je niet plat liggen ofzo ? Tari, mensen dieck hoor je veel he.. Geen ervaring maar ik hoop dat je morgen Een betere dag heb. Niet slapen verpest een hoop . Ik ga vanaf volgende week echt een paar uur minder werken. Zo'n 2 uur per dag. 1 dag is geen oplossing voor dus dat proberen we nog maar even . Bekken en ben zo moe nog steeds. Tari, wat jij zegt had ik vorige week, blij met t idee dat er een kindje komt maar t zo zat zijn dat je t niet meer ziet zitten. Eigenlijk os er bijna niemand die zich perfect voelt hier tijdens de zwangerschap of wel?
Muntje, jaaa! Ikke! Sinds een week ook pas hoor Zoals ik me nu voel voelde ik mij ook bij mijn zoontje. Merk wel dat zijn (slaap)gedrag veel met me doet; daar heb je geen last van bij een eerste. Leane, ik heb vol spanning je berichten zitten lezen. Wat een onzekerheid ineens zeg! Ik hoop van harte dat je rustig aan kan doen en dat er verder niets geks gaat gebeuren. Senta, hè bah, je bent er nog niet klaar mee lees ik... Hoop echt dat je nu snel mag gaan herstellen! Mensendieck therapie, ken ik vanwege mijn rug. Het is een houdingstherapie. Zo moest ik destijds opnieuw leren lopen, zitten, opstaan, schrijven, etc. Je wordt heel bewust van je houding. Alle zieke en meiden met een brak lichaam; sterkte! Hoop dat jullie je snel beter mogen voelen!
pfoehhh... Ja!! dat merk ik hier ook echt wel! Verder voel ik me eigenlijk ook nog steeds prima, op wat kleine kwaaltjes na.. maar die neem ik maar voor lief
Dat is het ook, er lopen wel nog 3 kids rond ook al zijn ze wat groter, maar dat betekend niet dat het makkelijker is dan een kleintje. Ze slapen niet meer in demiddag en ze zijn hier al om 14.15 uur uit. Hobby's, vriendjes, ruzies rommel etc. Tevens hebbens wij 4 jaar slaap elende gehad met de 2 jongste. De reserves zijn even op. En dit is lang niet alles. Ieder huisje heeft zijn kruisje.... En tja ik ben ook 6 jaar ouder dan de laatste keer Misschien onderschat ik dat voor mezelf. Ik stel hoge verwachtingen aan mezelf. Maar vandaag zitten de emoties erg hoog. Ach komt wel goed schatje Maar ik tel me zegeningen en morgen gaan we weer positief verder. Alleen de kleine voelt het en is ook erg rustig.
Mesendieck heb ik vaker gehad. Volgens mij bij de vorige, dus weet wel waar ik op moet letten maar het is met name 's nachts wat ik het ergst vind. Overdag heb ik er meer controle over. Vanavond 2 paracetamolen voor de nacht wie weet helpt het
@leane... dat is schrikken meid... rustig aan doen hoor ik hoop dat de kleine nog even kan blijven zitten @tari... valt niet mee meid... nog even volhouden
Senta: vervelend nou zeg van je wond. Hopelijk gaat het snel weer beter en gaat hrt alleen maar beter. Leane: o wat naar en vervelend. Rustig aan doen hoor en don wat de vk zegt. Is er verder nog wat over gezegd. Nou weet ik dat en slijmprop als die wegvalt meestal een kleinere of minder sterke opnieuw aanmaakt maar 100% zeker weten doe ik het niet. Duim voor je en denk aan je. Dikke dikke digi knuffel. Lijkt wel of het deze week wel de week van de dipjes en problemen. Gelukkig ben ik er weer helemaal uit. Op mijn bekken na ben ik weer helemaal oppie toppie gelukkig. Straks naar bedje toe en slapen. Wat een nacht goed doorslapen niet kan doen.
Hier vannacht een betere nacht gehad. Eerst 2 paracetamolen, van plek geruild met manlief. Hij beeft een latex matras, krijg ik wel meer rugklachten maar liever dat. Tevens rust gehouden. Maar vandaag moet toch het huishouden eraan geloven, kijk hoe dat vannacht uitpakt. Maar gisteravond tevens een goed gesprek met iemand gehad die onrechtvaardig behandeld word. Merkte dat dit ook erg opluchte. Gaf een goed gevoel. Leane hoe gaat het vandaag meis. Las ook dat de prop opnieuw word aangemaakt maar toch het hoort nog niet. Senta hoe gaat het met jou wond?
@tari, leuk! Aftellen naar 9dec dus! @girly, fijn dat t beter met je gaat! Ik heb heel slecht geslapen! Om half2 wakker door maagzuur, werd er misselijk van. Dus maar een rennie ingenomen. Na een half uur viel ik in slaap. En een half uur later riep onze dochter! Gelukkig uit kunnen leggen dat ze nog moest slapen en dat heeft ze ook gedaan. Vervolgens ging mn wekker niet af omdat ik m verkeerd ingesteld had... Vandaag hele dag werken, zal niet meevallen met een sleechte nacht! Maar bijna weekend!!
Tari: fijn dat je een wat betere nacht hebt gehad. Hopen dat dat doorzet. Leane: hoe is het met je? Hier een rustig dagje. Nu rustig opstarten. Vanmorgen even wat kleine boodschappen doen en verder rustig aan doen vandaag. Morgen weer een drukke dag.
Tari: Dat lijkt me inderdaad héél pittig! Ik kom altijd even tot rust als Nick op bed ligt. Dan doe ik ook even niets in het huishouden, echt even mijn rustmomentje... Zie nu al op tegen de periode dat hij tussen de middag niet meer slaapt! Wat zijn je kindjes trouwens vroeg uit school zeg! Hier pas om kwart over drie geloof ik... Leuk een pretecho!! Ik twijfel nog, vind het nogal prijzig! Fijn dat je vannacht wat beter geslapen hebt! Rustig aan met het huishouden meid! Zou alleen het hoognodige doen... even aan jezelf denken! Girly: Fijn dat het nu beter met je gaat!! Moro: Hé! bah dat je zo slecht geslapen hebt... hier gaan er ook heel wat rennies doorheen... pfff ons zoontje is nu steeds erg vroeg wakker... tussen kwart over zes en half zeven... Zal vannacht maar eens even het winterslaapzakje voor hem uit de kast halen, misschien scheelt dat wat... ohja en hij heeft het woordje "huh?" ontdekt... dat roept hij nu dus de hele dag... zodra je iets tegen hem zegt is het "huh"?!
@blike leuk dat huh woordje ik werd er op een gegeven moment echt gek van. @leane ook ik ben nieuwsgierig @moro wat een nacht. Hopelijk niet teveel gekkigheid vandaag @tari fijn dat het matig beter gaat . @ de wond hij doet minder pijn nu de korst eraf is ik ga zo weer spoelen. Hopelijk nu snel verbetering ik wil weer genieten. Al laat de kleine meid mij dat ook wel doen hoor.
Moro: wat vervelend zeg een slechte nacht. Hopelijk krijg je het niet te druk vandaag. Senta: wat fijn dat het al wat beter aanvoelt nu. En ik hoop met je mee. Wel fijn om te lezen dat jullie kleine meid lekker actief is en dat je daar lekker van kan genieten.
Moro he meis ook een slechte nacht, maagzuurn is geen pretje. senta heerlijk dat de kleine meid je toch laat genieten. Fijn dat het beter gaar nu de korst er af is. Girly pfff dat is zeker vroeg. Goed idee van het slaapzakje. Zal vast schelen. Blike mijn kids zitten op een jenaplan. Daar hebben ze een continuerooster. Wat inhoud dat ze op school eten. Is wel fijn geen gehaast tussen de middag. Maar straks met de kleine miet handig met middagslaapje. Meiden wil jullie nog even bedanken voor jullie support. Thx xxx jullie zijn toppers hoor!