Goedemorgen.... @senta... gelukkig is de pijn al wat minder... goed spoelen met de douche kop des te eerder het geneest. @leane... hoe is het met jouw? @tari... pittig hoor meid. Rustig aan doen hoor. Waarom ga je niet even slapen als alle kids op school zijn? Gister weer een slimme actie van mijn kant. Ik wilde een pan met eten in de koelkast zetten. Er zit tomaten purree in verwerkt dus je moet voorzichtig zijn. Wat gebeurd er dus laat ik dat ding vallen bij de koelkast. Alles zat onder, de muur, koelkast, vriezer, de vloer... NU heb ik alles schoon gekregen behalve de muur dus. Ik heb een witte muur dus dan weet je het wel. Iemand een idee hoe ik dat er uit krijg? Of kan ik er beter over heen verven met witte verf? De rubber in de kielkast en de vriezer was ook helemaal rood geworden meet met bleekwater heb ik het weer wit gekregen... echt weer iets voor mij... Ik was zo moe en het was al laat en wilde net naar bed gaan. Mijn man zei "ik ga naar bed hoor". Ik keek hem en en als blikken konden dood nou dan was hij er niet meer hahahaha Dus hij moest me eerst helpen voor hij naar bed mocht. Heb mijn pyjama gelijk in de prullenbak gedaan want dat ga ik niet wassen...
hier heb ik al 3 dagen lang een jank dag pff niks gaat goed en kan gewoon niet positief denken al probeer ik het na jank dag 1 viel nog mee had me dochter om half 1 snacht het idee om niet meer te willen slapen ze wou beneden spelen pff voordat ik dan weer in bed lig en in slaap was gevallen duurde ook weer even toen ze namelijk weer in bed lag dacht ze ik ga bij papa en mama liggen nou na 30 min dacht ze ik ga maar weer naar mijn eigen bed. dag 2 ik was vrij maar dochter lief wou de helle dag niet luisteren waardoor je sneller gaat schreuwen want ja was moe en kon om alles wel janken en dan denk je even het huis schoon te maken pff badkamer schoonmaken nee maakt ze alles nat wat niet moest en puntje bij paaltje poept ze in haar onderbroek lekker dan. nou daarna ramen zemen wat al maanden moest gebeuren boven heb ik een paar ramen schoon maakt zei ze weer vies. nou voordat we gingen eten mijn man is er nu ook in de avonden niet vanwege klussen ergens anders dat geld hebben we hard nodig. maar ik vroeg aan me dochter moet je nog plassen nee oke wel zeggen he als je moet plassen ja maar ze dacht ik heb geen zin in andijvie dus ga exspres even plassen aan tafel terwijl ze het altijd dan aangeef nou pech had ze ik de broek uit gedaan en toen mocht ze in de blotte billen verder eten tot haar bort leeg was. nou als toetje had ik nog ben en jerry ijs om even de troost weg te eten dochter lief at ook mee zegt ze na het toetje zo nu een ijsje dacht ze dat ze nog even een ijsje kreeg daarna pff nou doucen was ook een pretje niet dus. me man was eerder voor mij naar huis gegaan zitten we een film te kijken ga ik weer janken zegt hij jank je nou nou toen waren de kranen open dag 3 in de ochtend ging het goed nou ja eerste 2 uur kom je vol moet op je werk zegt er 1 nou jij had ook beter thuis kunnen blijven nou toen begon ik al en is niet meer gestopt had besloten om rond half 10 te zeggen ik ga ziek naar huis heerlijk zulke dagen heb gewoon even rust nodig maar kan voorlopig mijn dochter nergens kwijt in het weekend om uit te rusten hopelijk is het snel voorbij.
@karagoz ik moet er wel even om lachen het zou een actie voor mij zijn, ik denk haast dat je het eerst flink moet poetsen en dan toch schilderen, helaas. @chaneef dikke knuffel, vervelend he dat eigen willetje, hier ook een volhouder kan er af en toe erg slecht tegen.
Chaneef: jeetje heftig meis en balen dat je niet lekker in je vel zit. Hoe vervelend se ook zijn jank het er lekker uit. Beter eruit dan erin zegt mijn man altijd. En dan is een dochter (in jou geval) die lekker tegendraads is ook niet fijn natuurlijk. Probeer idd zoveel mogelijk je rust t pakken. En als j moet huilen lekker laten gaan kan opluchten. Goed dat je even voor jezelf kiest en je ziek gemeld hebt. Kinderen vroeg wakker: hier geen last van ( even afkloppen) die van mij slaapt ongeveer tot half 8 of 8 uur uit. Karagoz: o jakkes balen dat je die pan liet vallen. Weet wel dat je met wascokrijt op de muur met jif en een oude tandenborstel er heel veel afkrijgt maar voor tomaten producten durf ik nietvte zeggen. En wat een timing van je man zeg om te zeggen ik ga naar bed. Sorry voor spelfouten. Typ op mobiel.
eest schoonmaken gaat niet want de muur is niet glad geverfd maar grof zeg maar. Wilde met allesreiniger proberen maar die is blauw dus er zit nu ook een blauwe vlek op... :x dus het wordt de hele muur verven... echt ik het echt geen zin om het te gaan opruimen en schoonmaken wilde gewoon naar mijn bed... :x
mijn man heeft wel eens meer van die leuke opmerkingen en helpen ja dingen aan geven maar verder. Ik moest de was ook nog ophangen. Maar hij heeft niet gedacht van "goh ik zal de was voor mijn vrouw eens ophangen zodat ze ook naar bed kan gaan"... niet dus. Ik was dan ook aan het schelden op zolder en meneer was aan het snurken toen ik beneden kwam...:x
@karagoz... jeetje fijne dag heb je gehad . Echt klote.. en dan die hormonen erbij ik zou even helemaal gek worden. @senta fijn dat je je wat beter voelt. Fijn als het snel doorzet nu en heerlijk dat je extra kunt genieten van je meisje zo. @Leane: hopelijk gaat het oke met je? Je zei dat je vocht verloor, maar de vk denkt aan slijmprop? kwam er dan toch echt slijm vrij ook dan?
Karagoz: grrrr o ik zie het helemaal voor me. Wat een muppet. Hier vanmorgen: vraag aan hem of hijj een zakje in de kliko wil gooien op weg naar buiten. Hij ging naar zijn werk. Ja hoor zegt hij. Leg hem voor zijn neus op tafel. En wat denk je? Meneer gaat weg en tasje ligt er nog hahaha toch typisch een man. Maar qua vlek misschien toch proberen? Jif en een oude tandenborstel?
Ik ben net met mijn kleine man naar het consultatiebureau geweest, en mijn mannetje is inmiddels 1,08m lang en weegt 18,3 kg Zo klein is dat natuurlijk al niet meer. Weer een stukje afgesloten, nu maar wachten tot nummer 2 er is dan gaan we weer van voren af aan beginnen. Mijn stoere bink gaf trouwens geen kik bij de prik zo stoer.
Karagoz voordat de kids komen ga ik even een half uur op de bank hoor maar dat is niet zo fijn voor mijn bekken. Chaneef he meis dikke knuff even wat gas terug nemen hoor. Heerlijk zo'n meewerkend meisje Karagoz oei wat een actie moest stiekem even lachen zag het al voor me. Maar het geeft zo'n bende. Hoe je het schoon krijgt denk toch echt schilderen. Mannen tja echt soms he.
ZWANGER Snomie 1e kindje 1-3-2014 Waiting4Amber 1e kindje 4-3-2014 Tari 4e kindje 9-3-2014 nova81 2e kindje Marcia 1e kindje Noa86 1e kindje Leane 1e kindje MamavanT 3e kindje 10-3-2014 Senta 2e kindje 13-3-2014 Yvonnevto 1e kindje muntje 1e kindje 14-3-2014 Chaneef 2e kindje 16-3-2014 Karagoz 3e kindje Blike1987 2e kindje 17-03-2014 Moro 2e kindje 21-03-2014 Kriskras 86 1e kindje 27-03-2014 Girly 1985 2e kindje Wortel 2e kindje 01-04-2014 Buddytje 2e en 3e kindje (geslacht laten we voor de zekerheid nogmaals checken) Afspraken 25-11-2013 Senta terug naar chirurg 27-11-2013 Senta Internist 02-12-2013 Leane pretecho 26 weken Senta groeiecho, diabetesverpleegkundige, gyn 07-12-2013 chaneef pretecho 26 weken 27-12-2013 Senta internist
ZWANGER Snomie 1e kindje 1-3-2014 Waiting4Amber 1e kindje 4-3-2014 Tari 4e kindje 9-3-2014 nova81 2e kindje Marcia 1e kindje Noa86 1e kindje Leane 1e kindje MamavanT 3e kindje 10-3-2014 Senta 2e kindje 13-3-2014 Yvonnevto 1e kindje muntje 1e kindje 14-3-2014 Chaneef 2e kindje 16-3-2014 Karagoz 3e kindje Blike1987 2e kindje 17-03-2014 Moro 2e kindje 21-03-2014 Kriskras 86 1e kindje 27-03-2014 Girly 1985 2e kindje Wortel 2e kindje 01-04-2014 Buddytje 2e en 3e kindje (geslacht laten we voor de zekerheid nogmaals checken) Afspraken 25-11-2013 Senta terug naar chirurg 27-11-2013 Senta Internist 02-12-2013 Leane pretecho 26 weken Senta groeiecho, diabetesverpleegkundige, gyn 03-12-2013 chaneef verloskunde controle 07-12-2013 chaneef pretecho 26 weken 27-12-2013 Senta internist
Wauw tari! Dat groeit goed! Mooie buik! Er zitten aardig wat op de lijst die niet meer mee kletsen of niet!
Mooie buik tari. Weet niet of ik het al gezegd had. Zal proberen om van de week een foto temaken. Vergeet het steeds. Ik heb echt ruzie met die datums toevoegen. Ben alweer 10 minuten bezig. Ik staak. Zou iemand weer kunnen toevoegen? 11 december controle vk. En ja van sommige dames al een tijdje niets gehoord. Ben benieuwd hoe het met ze gaat.
@tari, mooie buik!!!! Net weer zo leuke actie... zegt hij "ik ga die vlekken wel even verven"... doe gelijk de hele muur anders zie je verschil zei ik... Dat maakt niet uit in keuken als er verschil zit... zei hij... dus ik weer "maakt wel uit ik wil geen verschil zien". "Dan wacht ik nog even met verven..." echt zo af en toe denk ik waarom ben ik getrouwd?
ZWANGER Snomie 1e kindje 1-3-2014 Waiting4Amber 1e kindje 4-3-2014 Tari 4e kindje 9-3-2014 nova81 2e kindje Marcia 1e kindje Noa86 1e kindje Leane 1e kindje MamavanT 3e kindje 10-3-2014 Senta 2e kindje 13-3-2014 Yvonnevto 1e kindje muntje 1e kindje 14-3-2014 Chaneef 2e kindje 16-3-2014 Karagoz 3e kindje Blike1987 2e kindje 17-03-2014 Moro 2e kindje 21-03-2014 Kriskras 86 1e kindje 27-03-2014 Girly 1985 2e kindje Wortel 2e kindje 01-04-2014 Buddytje 2e en 3e kindje (geslacht laten we voor de zekerheid nogmaals checken) Afspraken 25-11-2013 Senta terug naar chirurg 27-11-2013 Senta Internist 02-12-2013 Leane pretecho 26 weken Senta groeiecho, diabetesverpleegkundige, gyn 03-12-2013 chaneef verloskunde controle 07-12-2013 chaneef pretecho 26 weken 11-12-2013 Girly controle vk 27-12-2013 Senta internist