Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wat een leuke luiertas! Ik heb een hele saaie van de kinderwagen; ook niet erg praktisch, want hij zakt nogal in, dus steeds een rommeltje erin. Heb altijd tegen mijn man gezegd dat ik bij een tweede een mooie luiertas wil. Maar kan niet kiezen! Juist met kleurtjes, of juist effen?
    Ga zo eens bij Babydump kijken!

Namen; wat moeilijk zeg! Wij hebben eigenlijk alleen wat ideeën, maar staan nu nogal stil.
    We hebben overigens ook niet echt een idee om met het kaartje te beginnen... Hebben daar meer last van bij een tweede/derde/vierde?

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Kaartje, he wat is dat ;) jep hier nog totaal niet mee bezig. Terwijl bij de 1e was deze nu al uitgezocht. Heb wel een idee maar moet even kijken of het wat word.
    Denk dat ik pas in jan op zoek ga naar een kaartje.

Namen wel eerder omdat we niet echt standaard namen hebben.

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Wortel wij haaden bij de 1e ook een van de kinderwagen, wat een rotding. Daarom nu bewust een goeie uitgekozen. En de prijs vond ik nog netjes, niet eens naar gekeken.

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Zo'n trek in een broodje met oude geitenkaas......

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Kreeg vandaag de nkeuwe yoga tijdschrift binnen staat er zowaar een yogaserie in voor zwangere vrouwen. Van de week eens proberen. Er zit maar 1 oefening bij die ik vanwege mijn bekken niet mag doen.

6. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Weet er iemand trouwens of er een hoes bestaat voor een box wij hebben namelijk katten

7. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @chaneef, zodat ze er niet in gaan liggen!?? Aluminiumfolie hielp hier.. En anders een klamboe voor de kinderwagen erom proberen te doen

@tomaten rotzooi, hahaha zou ook echt iets voor mij zijn! Wel balen van de muur!
    @luiertas, hier een goede gekocht die bij de kinderwagen past. Heb ik nog van de vorige x bevalt prima! Had daarvoor zo'n stom goedkoop ding, verschrikkelijk was die!!!
    Boxkleed hebben we nog 1 van teigetje en ik wil een blauwe met boy van de prenatal.
    Hopelijk krijg ik dit jaar mn kerstbonus nog, dan ga ik eindelijk babyshoppen. En anders na de feestdagen.. Dan is t kamertje ook zo goed als af, dus dan kan ik alles ook in de kast leggen. Dan zien we wat we hebben.

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    İk weet nog niet welke kolf ik moet nemen... zijn er zo veel
    De naam voor de baby hebben we al. Kaarten doen we niet aan maar doopsuiker wel. Van de jamin vind ik wel erg leuk en goekoop ook...

Luiertas gaan we volgende maand kopen nu even goed moment hoe graag ik die ook wil..

9. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een kaartje uitgezocht. Vanmiddag gaan we langs de drukker om t definitief te maken ;)
    Vannacht heerlijk geslapen! Geen last van maagzuur gehad. Heb van gaviscon t drankje ingenomen voor ik ging slapen. Heeft goed zn Werk gedaan!

10. senta

senta Niet meer actief

Hier is het kaartje ook al definitief heb de proefdrukken al in huis, de tekst staat vast heerlijk die rust, adreslijst is al klaar.

De kolf weet ik ook nog niet, ik moet kijken naar een handkolf in eerste instantie omdat ik ga voorkolven dan is een electrische te sterk zei de lactatie mevrouw.

11. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Geboortekaartjes: heb een kaartje in mijn hoofd. Heb alleen het kaartje nog niet gevonden. Weet niet eens of hij zoals ik hem wil echt bestaat. Heb al wel gekeken en ik kom heel veel zusjes tegen die bij een baby staan of zitten maar niet echt een jongen bij een baby. Iemand een idee waar ik die kan vinden? Misschien zie ik spontaan mijn idee.

Kolven: heb die van medela in huis. Is me de vorige keer erg goed bevallen.

Joepie uit kunnen slapen. Man zou damian wegbrengen maar hij maakte me wakker met de mededeling dat hij nog sliep. Wat we deden. Had zoiets van maak hem maar wakker dit keer. Kan ik blijven liggen. Wel vannacht weer aantal keer wakker geweest ivm pijn in mijn heupen/bekken omdat ik er te lang op gelegen had.

12. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    Nou het lol heeft mij vandaag vertelt wat de naam wordt ik zat zelf te twijfelen tussen 2 namen en vandaag zag ik 1 naam staan dus toen dacht ik ja dat wordt hem

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    pfff, weer een slechte nacht gehad. Buren kwamen gisteravond op de koffie en was zo gezellig dat we uiteindelijk pas rond 12 uur in bed lagen... en onze kleine man was er vanmorgen weer om kwart over zes :S Ben nu op mijn werk en val haast om van de slaap... moet echt zorgen dat ik scherp blijf... maar dat valt niet mee!!

Karagoz:
    Oeh, lekkere actie van die pan! en dan je man hahaha dat is niet echt een slimme actie van hem!
    Mooie luiertas!

Chaneef:
    Hopelijk kun je het weekend even rustig bijkomen! Soms zo pittig hé? die peuters!
    Zoo, nog tien namen ;) dat gaat nog lastig worden :p

Leane:
    Hoe is het nu met je?

Tari:
    Wauw!! mooie buik heb je zeg! :)
    Erg mooi boxkleed! Ben ook nog op zoek naar een nieuwe.
    Heerlijk!! I love geitenkaas :D

Wortel:
    Zo'n luiertas had ik inderdaad ook. Heb zelf vorig jaar op de markt een hele leuke tas gekocht, niet specifiek een luiertas maar wel met heel veel vakjes, deze is ideaal!

Kaartje:
    Hebben we eigenlijk al zo goed als uitgezocht, ga nog wel even bij de drukker in het dorp langs om te kijken.

Kolf:
    Moet ik me ook nog even in gaan verdiepen! Heb vorige keer
    één geleend, maar wil nu wel zelf één kopen eigenlijk!

Girly:
    Heerlijk hé?! slapen ;)
    Vrienden van ons hadden een foto gemaakt van hun zoontje die over de rand van de wieg keek en daar een geboortekaartje van gemaakt... misschien een idee?

Nou, ik zal ff een hapje eten en me dan door de rest van de middag heen slepen/....

14. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    ik weet niet meer wie het was met de boom op de muur maar wat voor ondergrond had je op de muur zitten wij zitten daar nu ook aan te denken moeten alleen even kijken wat we nemen

15. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    @tari: mooie buik!

kaartje: ik moet nog beginnen met zoeken. Onze trouwkaarten waren een ware zoektocht dus ik moet me er eigenlijk wel toe aan gaan zetten haha. We zijn iig eens over de naam die het moet worden :)

Kolven: ik wil bv proberen. maar eerst maar eens kijken of het überhaupt lukt en daarna kijk ik wel verder.

16. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Leane: hoe is het nu met je? Hopelijk gaat alles nog goed?

Blike: is idd leuk idee om te onthouden. Hebben al wel een gedichtje. Over samen hand in hand lopen. Is grote lijn maar eigenlijk wil ik daar mijn kaartje ook op aan passen. Nou jw moeten aneers nog maar even goed nadenken.
    En ja heerlijk dat uitslapen. Denk dat ik zo weer een uur plat ga. Of lekker in bad. Heb het koud en ben moe.

17. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @girly, kun je je ideeën niet met een drukker bespreken? Die kunnen t vast wel maken voor je. Of zelf iets in elkaar zetten en met dat idee naar de drukker?

Weekend!! Ben er aan toe!
    Vanavond gaat onze meid (als t ggoed is) haar ritjes aan de babypietjes geven. Moet dus wel een groot kado kopen voor dr.. Weet alleen niet wat! Ze heeft al zoveel! Iemand ideeën?? T is een echt meisje meisje en ze is 3.

18. senta

senta Niet meer actief

Tutjes bedoel je?

Wij hebben een klein jaar geleden de spenenfee gehad. Speen weggenomen midden in de nacht hebben we zijn kamer en bed helemaal versierd slingers ballonnen en een cadeautje een leuke auto die die al een paar keer had aangewezen. Hij vond de slingers veel mooier. Nooit meer omgevraagd ook om die tut

19. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Chaneef:
    Dat van die boom was ik, we hadden er behang opzitten, heb hier gewoon overheen geverfd.

moro:
    Hoe oud is je dochter?

20. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha ik bedoelde idd tutjes! Die stomme telefoon ook met zn autocorrect..
    Da's ook een leuk idee zeg met die slingers! Alleen ben ik dan weer bang dat ze wakker word..

Deel Deze Pagina