Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ha dames!

Die luiertas had ik ook in gedachte, de donkere variant. Is die echt voor jongens of maakt dat niet uit? Had pas een klant met die en heb t gewoon gevrasgd ze vond m heel fijn!

Kaarten: moeten we nog aan beginnen. Zie het niet als probleem want de trouwkaart was zo uitgezocht..

Heb weekend. Morgen niet werken gelukkig. Bekken gaan goed, begon alleen me rug vanmiddag. Kruik ertegenaan en dan word t wel minder.

Morgen gordijnen uitzoeken voor de babykamer!

2. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Zo naar het weekend toe voel ik de baby steeds minder, heb dat steeds? Gek he..

3. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @tari, dat is schrikken zeg, hoe gaat het nu met je?
    @buikfoto: mooie buik!!! ( weet even niet meer wie sorry! )
    @senta, fijn dat het weer wat beter gaat nu de korst eraf is, hopelijk blijft het zo!
    @kaartje, ik ga volgende week op jacht, we hebben al een naam en ook een gedichtje en wat ik erop wil hebben dus daar hoop ik zo mee rond te zijn.
    @kolf, heb nog niets gekocht eerst maar eens zien of ik bv kan geven enz
    @luitertas, wij kregen er bij de babydump een bij de kinderwagen mocht dat niets zijn dan kan ik altijd nog verder kijken naar een andere.
    gisteren de laatste dingetjes bijgewerkt op de babykamer, as maandag ( of misschien zondag al) het laminaat erin dan kunnen de meubels erin zodra ze er zijn!
    vandaag de douche afgemaakt, dus er zit nu goede vaart in!
    van de week de kleertjes uitgezocht die ik al had ( en een lijstje gemaakt) maar binnenkort toch maar even gaan shoppen haha ook ander textiel nog voor kijken ben helemaal weg van dat draakje van prenatal!

4. senta

senta Niet meer actief

Daar was ik ook bang voor maar ik heb op de gang de slingers uit elkaar staan trekken en allemaal van die serpentines zeg maar gekocht het was even een zooitje, maar hij sliep keihard door.

5. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Kaartjes, whaa wat zijn jullie vroeg met uitzoeken!
    Realiseer me ineens dat je in Nederland je overleden kindje voor 24 weken zwangerschap niet eens hoeft te begraven...

Namen, voor een jongen hebben we 2 namen die we leuk vinden, maar er is met alle 2 de namen wat...:)

Naam 1 lijkt erg op de naam van een BN'er. Zeg maar dat we zelf Smithof heten en ons kind graag Jan willen noemen. Is dat niet raar? Moet je dat niet gelijk aan Jan Smit denken?

Naam 2 zag ik een half jaar geleden op een geboortebord in de wijk. Ik vond het he-le-maal niks! Mijn man ook niet. We snapte niet dat je voor zo'n naam kon kiezen.
    En nu? Mede dankzij een televisieprogramma waarin deze naam ook zat vinden we hem toch wel echt leuk. Hoe maf is dat!:p

6. senta

senta Niet meer actief

ik ben nu wel reuze nieuwsgierig geworden.

Maar je moet doen wat jij prettig vindt. Niet inhouden voor een ander

7. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn moederhart breekt!!! Onze meid deed heel trots haar tutjes in haar schoentje, dus ik dacht dat gaat goed!! Totdat ze in bed lag... Huilen!! Heb haar even laten huilen, na een paar minuutjes riep ze Mama, dus ben even naar haar toegegaan en gezegd dat ik heel trots ben en dat ze een grote meid is. Nu is ze stil, dus hopelijk slaapt ze zo. Pfff wat is dit moeilijk zeg!!

8. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Wortel: hoe kom je opeens bij die 24 wekengrens om het zomaar te zeggen?

Moro: ja dat geloof ik graag maar wat een grote stoere dochter heb je zeg.

Namen: wortel je maakt ook mij nieuwsgierig. Ik heb een naam in gedachten en krijg ik er niet uit. Manlief twijfelt nog en weet nog niet of hij die naam wat vind. Hoop van wel. Hoe keer ik er over denk hoe leuker ik hem vindt en ga gebruiken in gedachten.

9. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Luiertas: ik had een hele leuke zwarte. Helaas heeft 1 van de katten een ongelukje gehad op de tas dus die heb ik weg gedaan. Heb op mijn kerstlijstje de luiertas van zwitsal staan.

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Moro waarom moeten ze weg dan?
    Mijn zoon van 8 slaapt nog met zijn tuttels en een hopsa, groot konijn. Nog helemaal weg van hun knuffen ook mijn oudste van 10. Niet erg toch?
    Vind het wat anders dan een speen? Of duimt ze ermee?

11. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    moro hier heb ik ook vaak de poging gedaan en tot nu toe niet gelukt om de speen weg te doen ze blijft altijd maar huilen zolang ze geen speen heeft

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Weet niet of die donkere perse voor jongens is maar die andere vond ik echt voor meisjes vandaar dat ik deze echt voor de jongens vond.

13. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Speen: damian heeft hem nooit gehad. Taalde er totaal niet naar. Ben er op zich wel blij om dat hij hem nooit gewild heeft. Hier wel een knuffelbeer die overal mee naar toe gaat. En in zijn eigen bed ook de andere knuffels

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hier alle 3 ook geen spenen. Ze wilden het niet.

15. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze is gelukkig gaan slapen en niet meer wakker geworden! Hopelijk slaapt ze vannacht ook door..
    Bij dr oppas slaapt ze al een jaar in de middag zonder tut. Alleen thuis was t elke keer huilen, maar al weken gezegd dat ze naar de babypietjes gaan.. Ben wel benieuwd hoe t morgenmiddag gaat met slapen. Ff paar dagen doorzetten denk ik.
    @chaneef, misschien proberen aan een Piet ofzo mee te geven? Of de tuttenfee, die vond ik ook wel goed!!
    Ik hoop dat de baby geen tut of duim wil... En anders gaat de tut er veel eerder uit!

16. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind een luiertas niet voor jongens of meisjes... Je moet er als moeder zijnde toch t meest mee lopen. Lekker doen wat je zelf leuk vind!

17. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Girly, komt inderdaad wat rauw uit de lucht vallen zo. Was niet de bedoeling.
    De zus van mijn man heeft met 24 weken het rouwkaartje van hun kindje moeten uitzoeken. Moet zeggen dat het één van de mooiste kaartjes is geworden die ik ooit gezien heb, maar was toen heel erg heftig.
    Merk deze zwangerschap dat ik er nog veel aan denk. De 24 weken grens is in Nederland een belangrijke grens wat dat betreft.

18. senta

senta Niet meer actief

Die 24 weken grens klopt wel maar ligt eraan of je kindje doodgeboren is of geleefd heeft mijn schoonzusje dr tweeling kwam met 23 w en 5 dagen de een direct doodgeboren de ander nog 1, 5 uur geleefd. Begraven werd niet moeilijk over gedaan het was een tweeling maar er was nog geen erkenning geweest de een had haar achternaam en de ander kon wel zijn naam krijgen en ook alleen het levende kindje is later door de gemeente in het trouwboekje gezet. De ander was volgens ziekenhuis een miskraam. Heel cru.

19. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Wortel: nu snap ik hem. Ja geloof best dat je daar nu wat meer mee bezig bent. En nu ik mijn bovenkamer uit de e watten haal bedenk ik me dat ie het al wel een keer vertel hebt volgens mij. Kan dat kloppen?

20. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    pfff meiden moet even mijn gal spuwen hoor!!
    vanmorgen mijn schoonmoeder op de koffie gehad, nou normaal kan ik haar redelijk hebben maar op het moment zie ik ze liever even niet...:x
    van de week toen ik mijn lijstje aan het maken was van de kleertjes die ik al heb was het al van nou, ik zou zoveel niet meer kopen want je krijgt zoveel... ehm niet dus, ik hou een kraamfeest (waarschijnlijk pas met 4/6 weken) en daar heb ik een lijstje voor gemaakt op lijstje.nl;) dus als ONS( ja ons, met hoofdletters...) kind niet constant bloot moet liggen zal ik best meer dan 3 pakjes maat 50 nodig hebben denk ik zo... ( of zie ik dat niet goed?:()
    komt gisterenavond mijn man thuis( was bij zijn ouders geweest), gaat die ook nog eens beginnen over de kleertjes grrrrrrrrrrrrrr:x:x die heb ik het even haarfijn uitgelegd hoe het zit.
    zit ze hier vanmorgen zegt ze zal ik die kleertjes maar meenemen alvast kan ik ze voor je uitwassen, nou IK DENK HET DUS ECHT FF MOOI VAN NIET!!! volgens mij denk ze dat ze zelf een kleine krijgt ofzo wat ik hier nu weer mee?? nog meer dames die zo'n " fijne" schoonmoeder hebben??

Deel Deze Pagina