Maart 2014

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Rph1989, Jul 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

May 15, 2013
    2,779
    743
    113
    Marcia: is ook niet leuk en netjes zeg van je schoonmoeder. Bepalen jullie toch zelf! En nee hoor je hebt echt wel meer kleertjes nodig is mijn mening.
    Hier valt het qua de baby wel mee met bemoeienissen van schoonouders. Hier voor mijn gevoel een soort van desinteresse. En ze zeurt hier voornamelijk over de financiƫle situatie. Iedere keer begint ze erover en wordt daar heel erg kriegelig van.

2. marcia1987

marcia1987 Actief lid

Jul 11, 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @girly, idd hier bemoeit ze zich met werkelijk alles, wordt er een beetje doodmoe van! we waren al een poos bezig voordat ik zwanger werd, ik was ( en ben) te zwaar dus eerst flink op dieet gegaan omdat ze pcos bij mij hadden gevonden. durft ze dus gewoon tegen mijn moeder te zeggen, dat wordt op den duur wel tijd.. en dan willen ze nog een kind ook!! gelukkig heb ik ze dat niet horen zeggen want dan had ik ze buiten geflikkerd.volgens mij mankeert ze het een of het ander want de enigste keer dat ze normaal tegen mij kon doen was op onze trouwdag, en ook alleen maar omdat er andere mensen bij waren... ben ze alvast aan het voorbereiden dat als straks onze kleine er is dat ik niet zit te wachten op iedere keer bezoek, hoop dat ze dat begrijpt anders gaat er gewoon een groot slot op de voordeur!

3. moro

moro Bekend lid

Jul 20, 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marcia, pfff ik snap je reactie best! Ik vind t niet teveel kleertjes hoor. En al had je 10 pakjes van maat 50, en koop je er nog 10 bij, dat bepaal je zelf!
    En ik zou idd duidelijk maken dat ze niet zomaar elke keer langs moet komen als de baby er is.
    Gelukkig heb ik een lieve schoonmoeder, die zich nergens mee bemoeid!

4. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

May 15, 2013
    2,779
    743
    113
    O begrijp ook mij niet verkeerd. Mijn schoonmoeder is een schat van een mens hoor. Maar met sommige dingen kan ik haar echt wurgen. Daarbij komt ook dat mijn schoonouders exact het tegenover gestelde zijn van mijn ouders. Maar ja zo zijn ze en heb het geaccepteerd. Niet dat het altijd even makkelijk is. Om te negeren

5. Wortel

Wortel Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,472
    0
    36
    Marcia, wat erg zo'n schoonmoeder! En wat fijn dat je man er nog een schepje bovenop doet.
    Hier gelukkig geen dergelijke taferelen.

Girly, ja ik zal het vast wel een keer gemeld hebben hier.

All, Net bij Intratuin geweest en daar hebben ze nu een heel leuk grijs decoratieladdertje van 120 cm hoog. Leek me leuk voor op de babykamer met knuffels en kleertjes tussen de tredes. Maar waar ze je zo'n klein ding neer? Op de grond valt hij niet op lijkt mij...

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Mijn schoonmoeder bemoeiwd zich nu nog met helemal niets maar dat komt pas als de baby er is dan gaat het gebeuren. Ik heb tegen mijn man gezegd dat ik de eerste 2 dagen geen schoonfamilie wilt zien omdat ze zich overal mee bemoeien. Ik wil rustig bij komen en genieten van ons gezin met de kleine er bij... Vind hij dat ik overdrijf... ja hallo jij bent het gewent van je moeder maar ik niet en wil het ook niet...

En ik zeg het gewoon tegen mijn schoonfamilie (schoonzus en schoonmoeder) dat ik het er ergens niet mee eens bent. Later krijg ik weer opmerkingen van mijn man maar daar luister ik niet naar. Dan krijg hij echt de wind van voren... Dit is mijn 3e kind dus ik weet onderhand wel hoe ik ze moet verzorgen. Maarree ik krijg nog steeds opmerkingen van schoonfamilie hoor maar daar luister ik niet naar en ik zeg waar het op staat... kom op zeg ik bemoei me niet met hun leven dus hoeven ze ook niet bij die van mij te doen...

En indd je hebt wel meer kleding nodig. Vooral in het begin omdat ze veel spugen, plassen en poepen dus je blijft verschonen en omkleden...

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Ik ben op mijn werk en het is gelukkig nu nog rustig...

Gister moest ik ook werken maar door miscommunicatie is het heel anders gegaan. Ik werd woensdag gebelt of ik vrijdag extra wilde werken. Ik zei is goed maar vnaf 5 uur omdat ik anders geen oppas heb. Dat was goed maar ik zou nog terug gebelt worden over hoe of wat. Wat dus neit is gebeurd dus ik ging er vanuit dat ik niet nodig was. Ik heb vrijdag nog gebelt maar de leidinggevenden waren er niet.

Belt mijn collega mij om half 6 waar ik blijf... Dat ik moest werken. Ja ik werd niet terug gebelt maar ik sta wel op del ijst om te werken. Dus de kids naar schoonouders gebracht en om half 7 was ik er. IK kon haar natuurlijk niet alleen laten. Lekker zo leidinggevende zeg... heb haar een email gestuurd dat dit natuurlijk niet kan...

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Vandaag de prenatal doos gehaald. Er zitten wel wat leuke dingen tussen. De rest heb ik weggegooid (reclame en kortingsbonnen) en de tijdschriften moet ik nog lezen. Wat zat er in:
    1 kleine pak pampers maat 1
    1 speen
    1 klein potje sudocreme
    sokjes
    1 kleine blikjes 0% alcohol drank (was niet te drinken)
    Heel veel reclame en kortings bonnen (ik heb alleen die van de prenatal en pampers bewaard)
    TIjdschriften

9. kriskras86

kriskras86 Actief lid

Jul 3, 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    Ja de blije doos heb ik ook, leuke dingen he!

Ik heb vandaag de doos bij babydump opgehaald. Ook best nog leuke dingen en tenminste niet bomvol met alleen maar reclame.

Verder 2 geboortepakjes gekocht, zoooo schattig. :)

Schoonmoeder: ik had verwacht dat ze veel meer op mijn/ onze huid zou zitten maar gelukkig helemaal niet. Ze is normaal echt meer van het 'bemoeien' maar nu helemaal niet. Heerlijk haha.

10. moro

moro Bekend lid

Jul 20, 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kreeg gister ook de bon om de doos op te halen. Van de wweek maar eens doen.
    Lastig hoor zo op je werk karagoz! Is elke keer wel iets he?!

Hier wilde ik vanmiddag lekker rustig aan doen als de kleine meid op bed zou liggen. Ze zei al dat ze niet moe was, maar dat roept ze vaker... Ze heeft een uur zitten zingen en spelen in bed en toen riep ze me. Ik had ondertussen wel eventjes geslapen, maar schrok elke keer wakker. Uiteindelijk heeft ze dus niet geslapen, da's voor t eerst! Zometeen gaan we naar sinterklaas. Hopelijk gaat ze vanavond op tijd slapen :)

11. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

May 15, 2013
    2,779
    743
    113
    O O DE DOZEN: Helemaal vergeten op te halen. Tot wanneer kun je dat doen? Heb die bonnen al weken in huis maar vergeet het de hele tijd.

Meiden maak me zorgen om leane. Hoopdat alles goed gaat. Weet dat we niet altijd iedere dag online kunnen zijn. Maar hoop iedere dag op nieuws.

12. senta

senta Niet meer actief

Ik mag hem tot 8/12 ophalen.

Hier gezeik met mijn familie over eten.metbde kerst alles wat op het menu staat mag ik niet. Van rood vlees tot drank ongekookt tot kruiden die ik niet kan hebben. Kan niet eens zout verdragen. En il ben maar zwanger dus heb mij maar aan te passen. De baby gaat er niet dood van. Grrr dat ik t niet kan of wil komt niet in ze op.

13. moro

moro Bekend lid

Jul 20, 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vraag me ook af hoe het met haar gaat... Hopen dat er niks aan de hand is!!

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Als dat bij mij was dan was ik niet gegaan. Als ze met mij geen rekening houden dan maar niet. Mijn kind is belangrijker hoor ;)

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Op de bonnen staat een datum tot wanneer je het kan halen

16. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

May 15, 2013
    2,779
    743
    113
    Belachelijk senta: als dat bij mij was geweest had ik oook wel heel goed nagedacht of ik er wel hee zou gaan. Kunnen ze geen rekening met mij houden jammer dan. Volgend jaar is het ook kerst. Nu is het t een keer aan mezelf denken met kerst en niet aan andere.

Karagoz zal eens even kijken op de mail.

17. senta

senta Niet meer actief

Mijn man is een moeilijke eter maar nu krijg je dus van ja maar jij zeurt ook zo en je kan jezelf ook alles ontzeggen. Grr heb al gezegd of ik ga alleen de middag of ik neem mijn eigen eten mee.

18. senta

senta Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd hoe het met leane is hopelijk snel goed bericht

19. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

May 15, 2013
    2,779
    743
    113
    Groot gelijk senta.

Hier volgens mij een groeispurt in mijn buik. Heb de hele dag al last van mijn banden en buik. Daarbij komt ook dat de kleine uk heel actief is nu. Voor het eerst zie ik nu bij iedere trap of stoot mijn buik bewegen. Wel leuk om te zien.
    Heb net mijn zwangerschapsbroek een stukje losser gemaakt. Zat wel heel strak.

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    zit er even door heen dames op mijn werk... ben erg moe, rug pijn en ben erg sacherijnig. Een bewoners is erg onrustig en roept me elke 5 minuten. Ik mag haar nog geen medicijnen geven zodat ze rustig wordt maat kan er niet meer tegen

Share This Page