Natuurlijk is een tweeling ook zeer gewenst, maar vrees dat we hier dan wat ruimte gebrek hebben maar dan iets eerder verhuizen haha. Vroege echo kan bij een echo centrum.. Zijn er veel van,ff google zou ik zeggen. De vroege echo betaal je dan vaak wel zelf..
@Chaneef Ik heb de vroege echo omdat we helaas in december in vroege miskraam hebben gehad. Bij mijn verloskundigepraktijk kan je dat niet zonder reden krijgen, maar misschien kan het wel indien je een medische indicatie hebt. Of als je zelf de echo gaat betalen? Iemand in onze groep heeft toch ook een vroege echo gekregen toen ze er om vroeg? Sorry even vergeten wie.
Grappig al die maffe dromen. Ik heb ze (nog?) niet. Wel van die 'overbezorgde' dingen wat ik in huis bijvoorbeeld in eens veilig wil hebben en wat al maanden zo ligt maar nu ineens geregeld wil hebben. Noem dat soort dingetjes maar op. Ik geniet eigenlijk alleen maar van de warmte. Eindelijk zomer! Kleintje in het badje, mama een boekje. Genieten dus. Ik moet nog op zoek naar een verloskundige. Ik wil niet naar mijn oude terug en wat meer richting het ziekenhuis waar ik vorige keer ben bevallen. Mijn oude vk wilde daar niet mee naar toe. Dus dan maar een vk die ietsje verder zit maar die wel mee wil naar dat ziekenhuis.
Wat geniet ik enorm van dit weer! Zoontje kan zich goed zelf vermaken en slaapt 's middags nog. Dat is dan echt mijn momentje. Als de baby er straks is ben ik bang dat hij 's middags niet meer slaapt, dus ik geniet nu volop! Hier geen pijnlijke borsten, maar ze zijn al wel een cupmaat gegroeid. Wat betreft de vroege echo; ikke niet! De vorige keer hebben we tot 16 weken moeten wachten om het hartje te kunnen horen bij de VK en moest ik steeds naar het ziekenhuis voor inwendige echo's.... (en die hebben niet mijn voorkeur)
snomie, gefeliciteerd met je mooie echo. Hier gelukkig weinig kwaatjes tot nu toe, ben wel erg moe maar dat gooi ik nu maar op het warme weer. Nog 2 dagen werken en dan 3 weken vakantie. In juni zijn we een weekje naar turkije geweest en nu blijven we thuis. Jullie nog plannen?
Hier krijg je als je wil een vroege echo. Is nieuw bij deze vk. Ik wilde dat dus heeeeeel graag! Wij gaan in september lekker naar Griekenland. Voor het eerst (en waarschijnlijk voor het laatst met zn 3en) Ben heel benieuwd hoe het vliegen zal gaan met de kleine meid. Hopelijk voel ik me tegen die tijd minder moe en misselijk. Ben dan bijna 13 weken. Nu ook al wel vakantie maar lekker thuis. Mijn man moet werken..
Vorige keer heb ik wel een vroege echo gehad ivm het bloedverlies. Geen idee hoe het deze keer bij de nieuwe vk zal gaan. Wij gaan later deze zomer nog lekker anderhalve wek naar de Dordogne, Frankrijk met de auto. Heerlijk!
Op verzoel van essie28. Hier mijn eerste buikfoto. Net voor je gemaakt. Ik heb de minst heftige voor je gedaan. hier is het nog best een bescheiden buikje.
Oef jij hebt zo te zien het zelfde als ik.... hcg???? Echt... ja ik voel hcg....: opblazen die handel! ik ben niet helemaal meer plat van mezelf maar zwanger icm met deze temperaturen resulteert toch echt al in een boller buikje. (Hopelijk wordt ik zelf niet weer zo'n kamerolifantje als vorige keer. )
Herkenbaar ik heb ook al buikje. Maar de hitte speelt mij ook parten. Ben erg opgeblazen. Wij gaan niet meer met vakantie we zijn net terug. De zwangerschap is een spaans souveniertje
Jeetje moiss, das idd al een mooi buikje als ik tijd heb en het lukt zal ik er ook 1 van mijn buikje maken kun je vergelijken Hoe krom eigenlijk. Altijd wil je geen buikje en als die een beetje op de foto staat grrrr maar ben nu kunnen weinig mensen wachten tot ze een buikje hebben hahaha
Leuk moiss, die foto... Ook mijn broek zit een stuk strakker... Zit ook niet lekker in deze hitte... M'n weegschaal klimt nu langzaam met een paar ons... Niet heel gek gezien de dingen die ik eet... Vind t ergens wel een beetje eng... Ben als de dood dat ik eind van het liedje 25 kg zwaarder ben en die er nooit meer afkrijg... Ben namelijk niet echt het type met heel veel zelfdiscipline...
Mijn broeken zitten ook strak maar Moiss jij kunt t niet lang verborgen houden meer denk ik he.. Ik heb nog stretch broeken van toen ik 10 kilo zwaarder was, komt goed uit nu! Die zitten bij de benen mooi en boven los Toch schrok ik echt vanmorgen. 2 kilo in totaal erbij. Ik ga er wel op letten hoor ik wil er echt geen 20 kilo bij. Maar i heb zo'n zo in zout he.. Elke avond t liefst chips ofzo. Nou dat is nu afgelopen . Wat eten jullie s avonds nog?
Weten jullie dit?: ik had 3 eitjes als er nu 1 vn bevrucht is wat gebeurd er met die andere 2? Lossen die op ofzo of moeten die wel met een bloeding eruit komen?
Hai meiden, leuk die buikfoto's! Ik ben van mezelf al zo'n 15 kilo te zwaar helaas. Was van plan om ze deze zomer eraf te krijgen met het cambridge dieet, maar toen bleek ik zwanger! Ik hoop dus niet teveel aan te komen in de zwangerschap want ik voel me nu eigenlijk al niet zo prettig met m'n lijf.. Buikje heb ik dus zowizo al maar als ik echt een zwangerschapsbuik ga krijgen dan plaatst ik hem ook Bij mij vallen de kwaaltjes tot nu toe best mee. Ik kan niet zeggen dat ik moe ben. Wel af en toe licht misselijk maar heb nog niet hoeven spugen. Ik merk het wel best aan mijn humeur en aan de puistjes (lijk net een puber!) Ben normaal echt geen jankerd maar nu huil ik veel sneller en ben ik sneller om mijn tenen getrapt. Verder ben ik vandaag best nerveus want vanavond om 21:15 heb ik de eerste (vroege) echo. Ik ben zooooo benieuwd wat we te zien krijgen! Echt spannend!
Spannend Noa!!! Veel plezier vanavond en laat ons even weten hoe het is gegaan... Jij ook trouwens Kriskras, veel plezier vandaag met je echo en let us know (ben zo nieuwsgierig... ) Goede vraag Muntje... ik zou het niet weten... maar wel interessant... Ik heb wel eens begrepen dat eitjes ook weer kunnen krimpen en verschrompelen... misschien dat ze zoiets doen? Ik eet savonds slechte dingen.... gisteren een heerlijke magnum kiss... ai die was echt nasty lekker... soms chips, soms kaas, meestal iets zouts... Ik moet ook echt uitkijken dat ik zometeen geen kilo's en kilo's ga aankomen. Weet iemand wat normaal is qua gewicht, wat je in de beginweken aankomt? Tot op heden nog maar 3 ons (ondanks al dat gevreet) maar ik ken mezelf... als de rem eraf is...
Moro, hoe oud is je kindje? Wij gaan volgende maand naar Griekenland met ons zoontje van 2. Ben ook heel benieuwd hoe het gaat! Ik zag vanmorgen tot mijn verbazing dat ik er een kilo af heb. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik in totaal 15 kilo aangekomen. Met de bv was het er zo weer af. Ik moest toen eten als een bouwvakker om op de been te blijven. Hier ook erg veel puistjes, terwijl die in mijn vorige zwangerschap er juist niet waren.
Mijn buikje is ook al zoiets.. broeken heb ik dankzij t warme weer niet aan dus geen idee of ze strakker zitten! Vanmorgen heel misselijk, bah! Ben meteen uit bed gegaan en met veel moeite wat gegeten. Nu is het gelukkih weer wat afgezakt. Vanmiddag intake bij de vk, ben benieuwd omdat ik de vorige keer zwangerschapsvergiftiging had met 37weken. Ik heb geen idee of ik daar nu meer kans op heb, laten we hopen van niet. @eten, hier eet ik op het moment tussendoor vooral crackers. Van vet eten krijg ik na een uur diarree heb ik gemerkt. Misschien mar goed ook haha Vorige zwangerschap gewoon normaal gegeten en maar 8 of 9kg aangekomen, dus daar gaan we nu ook voor. Toen woog ik na de bevalling minder dan toen ik zwanger werd. @echo, veel succes voor degene die vandaag een echo hebben!
Mijn dochter is bijna 3. Dus word weinig stilzitten in het vliegtuih ben ik bang... wij nemen de tablet mee, kan ze spelletjes spelen.