Karagoz: jtje wat vervelend zeg. Hoop dat het snel wat rustiger wordt voir je. Digi knuffel van mij en een drukke meneer.
@karagoz ik denk aan je hopelijk helpt het. @kleertjes zeker wel meer nodig wij willen pas kraamvisite als de kraamzorg wegis dan is mijn man ook lekker 14 dagen thuis. Hier heeft de kleine 8 weken in maatje 50 gezeten dus heb zeker wel een pakje of 10 nodig. Heb er nog een stuk of 4 neutraal dus ik moet nog shoppen.
Marcia: vervelend zeg zo'n bemoeial. Ik heb daar opzich niet zoveel last van, al merk ik sinds de zwangerschap dat ik minder hebben kan. Krijg ook t idee dat ze mijn man een beetje wil claimen, maar kam ook aan mijn hormonen liggen. Idd leane, gaat het goed? Heb nog niks van de dozen gehoord? Dat is de blije doos? Vandaag de boom behangen! Mooi geworden. Gordijnen besteld.. Komen steeds iets verder. Zal een foto plaatsen als de boom op de muur zit.. Zal nog even duren! Trappetje intratuin: klinkt heel schattig!
Het is nu rustig en ben bijna klaar alleen nog de pillen delen en nog wat opruimen. Samen met collega 1 mw. nog naar bed brengen en verder doe ik niets meer. Ik heb collega van boven gevraagd of ze wilde helpen en ze heeft de mw. die erg onrustig was naar bed gebracht en verzorgd. God zij dank is ze nu stil. Wat een verschil is dat... Ik wacht het rooster van December af en als ik weer met 1 collega sta dan meld ik me ziek. Ik heb het 2 keer aangegeven dat ik het neit aan kan en dan flikt ze me dit. Morgen ochtend staan ze met 3 man op de afdeling tot 1 uur en ze heeft niet gedacht om 1 medewerker naar de avond te schuiven voor me...
@karagoz, groot gelijk hoor dat je je anders ziekmeld. Je hebt t vaak genoeg aangegeven... @muntje, t kamertje word dus echt al wat? Ben benieuwd! @girly, heerlijk genieten dus!! @Senta, belachelijk dat ze geen rekening met je houden! Het is niet zo dat je het niet wíl eten toch?? Ze snappen toch zeker wel dat je bepaalde dingen niet mág eten? Hier al een paar dagen een vrij rustige baby.. Voel hem wel regelmatig, maar wat rustiger. Vraag me af of dat normaal is. Heb wel afgelopen 2 dagen ook hoofdpijn gehad. Vandaag nergens last van gehad. Ons meisje heeft t leuk gehad bij sinterklaas. En natuurlijk leuke kado's gekregen! Vanavond ging ze zonder naar dr tut te vragen slapen. Ben zo trots!
@moro, heerlijk dat je kleine meid is gaan slapen... ik weet neit of het normaal is maar als je je kindje goed voelt lijkt het mijn geen probleem
Hier wordt ik helemaal gek is je galblaas eruit blijf je dezelfde klachten houden, alleen de hele hevige langdurige pijn is iets minder. Helaas volgen de aanvallen elkaar nu heel kort op en heb ik vreselijk veel last, afgelopen nacht ook wakker gelegen van de jeuk in mijn handpalmen dat is toch niet helemaal goed en voeding ligt het niet aan, kan bijna alleen nog maar droge crackers eten zonder last te krijgen.
Moro wat goed van je docbter. Ik begrijp dat je met tut haar speen bedoelde. Tja soms he.sorry. Maar echt super van haar. Karagoz hoe gaat het meid? Inderdaad maar weer aangeven.
Ik moet morgen naar de chirurg dus wilde even afwachten heb mijn medicijnen nog van voor de operatie die mag ik nog steeds gebruiken. Ik baal als een stekker het is mij ook niet gegund zwanger zijn, mijn lichaam haat mij geloof ik. De baby is trouwens wel lekke druk
Senta: balen meis. Hoop dat het snel wat bijtrekt en dat je vol kan houden totbmaandag. Maar zo niet gewoon bellen hoor.
@tari, ja haha wij noemen t een tut.. Brabants ofzo?? Geen idee.. @Senta, hopelijk kunnen ze morgen een oorzaak vinden en je er vanaf helpen!!
Senta, t zit je niet mee.. Ik dacht dat ze alleen de stenen hadden weggehaald en niet je hele gal? Morgen duidelijk zeggen he! Sterkte!
Goedemorgen... Ik heb niet super goed geslapen maar ik ben wel uitgerust en de buik is ook rustig. De jongste was om 7 uur al wakker en ik dacht dat ik mijn verdere rust wel kon vergeten maar manlief is met hem naar beneden gegaan en ik kwam zelf pas om half 9 mijn bed uit rollen. Lekker ontbeten en wat schoongemaakt. De was straks nog ophangen en vanmiddag weer naar mijn werk... zit er zo tegen op... De muur in de keuken is geverfd en je zit er helemaal niets meer van. Er moest wel een aantal lagen over heen anders bleef je het zien. Gelijk alle andere vlekken en strepen in het huis geverfd, manlief was toch al bezig. Scheelt als je huis bijna (op 2 muren na) helemaal wit is. Er moest nog een vensterbank geplaatst worden in de keuken en die staat er nu ook. Eindelijk want ik vond het er maar lelijk en kaal uit zien. Het geeft gelijk een ander gezicht ookal is het maar iets kleins... Gister toen ik uit mijn werk kwam ben ik gelijk gaan douchen en heb ik de kersenpittenzak verwarmt en ben ik op de bank gaan liggen. Die die kleine meid had zo iets van "oke nu ben jij rustig dus ga ik maar bewegen"... dus ze was lekker aan het schoppen...
Ik mocht nog wel zeggen dat de baby rustig is... Hij is de hele ochtend al druk! Zie mn buik zelfs bewegen, zo leuk!! @karagoz, succes op je werk!!
De nieuwe aanval lijkt wat af te zakken, dat zou erg prettig zijn, ik hoop zo dat ik natuurlijk mag bevallen dit keer, volgens mij moet het wel een eitje zijn met de pijn, met alles wat ik nu heb ervaren kan het haast niet erger zijn. Gisterenmiddag letterlijk in mijn bed liggen schreeuwen van de pijn, de buren zullen wel gedacht hebben wat een debiel. sch**t aan de buren is het hier zijn zeikerds eerste klas zeg maar, wij zeggen altijd als mijn man een harde scheet laat staat ze voor de deur, zo is het ongeveer wel. Ik ben zelf een beetje bang dat ik nu een soort cholestase heb ontwikkeld ook omdat ik zo enorme jeuk heb en hele donkere urine iedere keer. Even afwachten hoop dat de chirurg er wat mee kan of dat ik anders snel ergens anders terecht kan, dit is niet leuk zo.
Nou gisteren viel het gelukkig weer wat mee met mn schoonmoeder, leek nu haast wel bezorgd.... volgens mij mankeerd ze wat ofzo, niet helemaal goed bij dr hoofd denk ik maar.gisteren ook nog even met mijn man erover gepraat en die moest me dan tocb gelijk geven gelukkig! @dozen, ik heb de blije, de felicitas (etos)en die van de babydump al opgehaald! Nu alleen nog die van kruidvat. @ tut wat goed zeg! ! Hier in Zeeland zeggen we dat ook. @senta, wat vervelend allemaal zeg! ! heeft je (schoon)fam niet door dat ze blih moeten zijn dat je alles nog voor je kindje kan doen!? Had ook anders kunnen gaan met je operatie dus doe wat Jij goed vindt!! @leane, hoe is het nu??? ? Hopelijk gaat het goed met jullie! Hier lekkere luie pyjamadag heerlijk! !
wat zit er in de doos van babydump? Hij zit niet bij mij in de buurt en als het de moeite waard is wil ik wel naar een andere stad