Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senta

senta Niet meer actief

@marcia het is notabene mijn eigen familie, krijg allemaal stomme opmerkingen dat ik mij niet zo aan moet stellen, echt waar wordt er gek van.

@karagoz, ik vond de doos van babydump erg leuk wat zat er in, lepeltjes, een knuffel, tuitbekertjes, een rompertje hele schattige trouwens, een avent speen, volgens mij vergeet ik nog wat maar ik vond hem leuk weinig reclame veel bruikbare dingen

2. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Senta, jeukende handen??? Ik zou de vk even bellen. Dit kan namelijk duiden op het minder werken van je nieren.
    Balen hoor dat je niet lekker herstelt.

Karagoz, niet tegen het werken opzien; zodra je met minder staat dan aangegeven, maak je de dienst af en dan is het jammer voor ze. Je hebt het nu goed laten weten en blijkbaar willen ze je ziek thuis hebben... jammer!

All, met mijn schoonvader gaat het met de dag minder... de man krijgt nu ook echt pijn. Hoop maar dat het niet te lang mag duren allemaal.

3. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    hier heb ik geen last van schoonmoeder die er geen rekening mee houd die is eerder overbezorgd. daar in tegen is mijn moeder weer heel laks hier in ja 25 jaar geleden was dat ook niet en jullie hebben er ook niks aan over gehouden krijg je dan te horen.

zaterdag heb ik in duinrell een sinterklaas feest gehad van mijn werk was heel gezellig zijn na afloop ook even snel in de tiki bad geweest en me dochter vond het geweldig zeker de grote glijbaan ze ging er van af met mijn moeder na de eerste keer glunderen van blijdschap nog een keer nog een keer ja chloe dan moet je bij oma zijn mama mag niet haha nou me moeder ging wel hoor ook al had ze last van de trappen lopen maar moe dat me dochter was haha

vandaag zijn we gezellig even naar ikea geweest me dochter even gedropt bij oma wouden even een idee op doen voor een nieuwe kast voor me dochter haar kamer nou dat is gelukt hoor en meer dan dat ook we hebben er gelijk 1 gekocht we hadden gerekend op €300,- maar waren maar de helft kwijt. we wouden lekker naar huis gaan maar kwamen een prenatal tegen bij de ikea wij naar binnen gaan moest ik van me man in de pashok gaan staan want ik mocht er wel leuk uit zien al was ik zwanger:p wat een schat he gelijk ook een band gekocht voor me bekkem en rug hopelijk zal dit helpen. ben nu 1 broek, 2 t-shirt, 1 buikband, 1 legging rijker. en we hebben gelijk een nieuwe babyfoon gekocht en wat dingen voor de baby waren gelijk €400,- kwijt maar we zijn er wel blij mee met alle spullen en ik voel me ook weer lekker in mijn vel met me nieuwe kleding

4. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Chaneef wat een heerlijk weekend! En wat een zalige verrassing van je man!!!!

Leane, hoe is het met je? Is het vloeien gestopt? Nog contact met de vk gehad?

All, hier in de wereld van de zorgverzekeringen gedoken. Brrr altijd zo'n uitzoek gebeuren, maar wel lonend met een baby op komst.

5. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Hoi meiden: hier ook een dagje ikea gehad. We hebben geen grote dingen gekocht hoor allen wat plinten nog voor de vloer, een kastje voor de nieuwe kamer van damian, een hele leuke kapstok van uiltjes voor de babykamer en nog wat kleine dingen maar o meiden dat die kapstok so cute.

De mannen ware ondertussen het plafond erin zetten. Ziet er super tof uit op 1 klein ding na. Ik kan weer opnieuw gaan schilderen. Stukken verf van de muur afgeschraapt.:x . O wat was ik nijdig zeg. Maar he me ingehouden en ben weer gaan verven. Helaas is mijn verf van de creme op. Dus weer nieuwe verf gaan halen van de week. Ach plafond zit er tenminste in. nu vet veel last van mijn rug. Dus straks lekker in bad en naar bed.

6. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Kan me je frustratie indenken! Ben je zo blij dat de muren na al die uren schilderen klaar zijn, heb je dit!
    Maar ja, boos worden op harde werkers zou ik ook niet kunnen. Dus schouders er maar weer onder en gaan. Succes!

7. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Daarom. Was ook snel niet boos meer. Het was ook een kwestie van uitzoeken wat het meest handig was. Dit dus niet. Voor de volgende keer doen we eerst plafond en daarna verven

8. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Dat is over het algemeen ook de meest gebruikte volgorde;)

9. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Nou ja aan de ene kant wisten we dat ook wel maar we hadden zoiets van nu het plafond er nog niet in zit hoeven we ook niet voorzichtig te doen met de nieuwe plafondplaten dus kijken hoe dat gaat. Was he t proberen ook wel een beetje waard hoor. En nu doen we het bij de andere kamer gewoon andersom. Geen probleem. Dus nu nog 2 muurtjes verven voor zondag want dan gaat de vloer erin en dan gaat het heel erg hard. Geef het een week daarna misschien anderhalf en dan kan damian over en dan kunnen we aan de babykamer beginnen.

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goedemorgen meiden,

Vandaag ritje otterloo om een oude dressoir op te halen die wij als commode gaan gebruiken. Maar er staan weer lekker files. Dus nog maar even wachten.

Reageer later even uitgebreider op iedereen. Fijne dag

11. senta

senta Niet meer actief

Hi meiden

Iedereen een lekker weekend gehad?
    Ik ben alweer 25 weken, vanavond gaan we naar de voorlichtingsavond in het ziekenhuis is heb mij toch aangemeld.
    de jeuk is de helft minder mijn urine is weer helder van kleur, ik wordt er werkelijk waar gek van, weet eigenlijk zeker dat het van mijn gal afkomt. Moet vanmiddag naar de chirurg ben benieuwd even kijken of hij er wat meer kan, zo niet morgen even de gyn bellen de baby is zo enorm druk gisteren kon mijn man het ook enorm duidelijk voelen. Hij was zo trots.

Ik heb gisteren een ledikantdeken besteld via marktplaats, ik had een hele mooie in gedachten een babyroze met sterren maar 90 euro voor een ledikantdeken vindt ik echt te gek. nu een effen roze babyroze via marktplaats.
    Ik wil trouwens de luiertas van Lief die vindt ik zo gaaf.

12. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    @senta. Hopelijk blijven de klachten weg, succes vanmiddag!

Ik heb ook hele mooie dekens gezien, maar rond de €80,- vind ik echt absurd! Dan maar wat andere hoor haha.

Hier redelijk rustig weekend gehad. Zaterdag feestje en daarna even met wat vrienden de kroeg in. Werd vollop gerookt, vind ik toch wat minder :( Gister dus ook bekaf van een nachtje 'doorhalen' :)

Met de baby gaat alles goed. Heerlijk druk iedere dag, zie mijn buik ook lekker bewegen. Alleen wat last van mijn navel die zo strak staat. Smeer maar lekker veel in dus.

13. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Senta, hopelijk kunnen ze je helpen!
    En tsja.. Hier ook een duur dekentje gezien. Ik hoop dat ik mijn kerstbonus krijg, dan ga ik m halen! En anders weet ik t nog niet haha
    @kriskras, heerlijk als de kleine zo druk is!
    @karagoz, ben benieuwd wat voor iets het is..

@hier heel erg moe! Te laat naar bed gegaan... Vanmorgen de boeken van de geboortekaartjes terug naar de drukker gebracht en meteen t kaartje vastgelegd. Krijgen van de week een voorbeeld. De enveloppen enzo zijn eind van de week binnen, kunnen we alvast de adressen bij elkaar gaan zoeken. Ben blij dat dat geregeld is!
    Daarna nog boodschappen gedaan en samen met mn meisje geluncht. Hopelijk gaat ze zo ff slapen, dan doe ik mee ;) ben zo toe aan vakantie! Nog 4 weken...

14. Leane

Leane Lid

1 aug 2013
    87
    0
    0
    Mijn 4 Rottweilers
    Heerde
    Hallo Dames, sorry niet terug gelezen ik hoop dat alles goed is met iedereen.

Vorige week dus mijn slijmprop verloren en opgenomen geweest om alles goed in de gaten te houden. Alles zit gelukkig nog netjes op zijn plek en er was via de monitor geen weeen te vinden. Nu gelukkig weer thuis en nog even rustig aan doen.

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @leane... gelukkig maar iedereen maakte zich zorgen om je... maar je moet je nog wel rustig houden of niet?

16. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Leane: o wat fijn om iets van je te horen. Maakte me behoorlijk ongerust. Net als de andere. Wat fijn dat je weer naar huis mocht en dat alles rustig is gebleven. Moet je de hele zwangerschap rustig aan doen of voor een bepaalde periode?

17. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @leane, pfff gelukkig geen weeën!! Doe lekker rustig aan en laat je maar verwennen!

18. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    leane fijn dat alles goed gaat

senta ja die lief tas sta ik ook iedere keer mee in me handen maar hij is zo duur:p

hier gaat alles wel aardig ik heb vandaag met de leiding gepraat en vanaf morgen ga ik halve dagen werken. hij nam het wel gelijk goed op van ik had dit al een paar weken eerder verwacht dus had me weer druk gemaakt voor niks

19. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @chaneef, fijn dat je leidinggevende t goed oppakt. Hopelijk komt je met halve dagen wat meer aan je rust

Ik krijg net te horen van een collega dat we een kerstbonus krijgen!! Dus ik kan van de week lekker gaan shoppen!!! Ik ga dus gewoon alles kopen wat ik wil :D

20. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @senta, erg vervelend maar laat jezelf niet kleineren he!JIJ weet wat het beste is voor jezelf en je kindje dus laat ze maar lekker doen, probeer jezelf er niet teveel van aan te trekken ( voor zover dat lukt natuurlijk....) hoe was het bij de chirurg?
    @leane gelukkig maar dat alles rustig is gebleven! nu flink rusten zeker?

hier vanmorgen het laminaat in de babykamer gelegd met manlief, die is nu de plinten erop aan het zetten, dus heel fijn weer wat af!!!
    vanmiddag af en toe hele duidelijke schopjes/duwtjes zo apart, begon gisteren pas nu toch al wel regelmatiger vandaag!volgende weer een keertje gaan shoppen voor lakentjes enzo en dan ben ik een eind rond zeg wat betreft kleertjes enzo voor de eerste tijd,en tja het is allemaal zo leuk!!! ben helemaal weg van dat draakje van prenatal en alles van dikkie dik... dat is de enigste constante factor haha de rest wil wel eens wisselen!

Deel Deze Pagina