Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Senta jemig meis, snap dat je er doorheen zit. Is ook niet niets. Weer onder behandeling.

Karagoz dat is waar als het werk wat beter loopt heb je meer energie voor thuis.
    Hier is dat ook zo hoor, ze zijn behoorlijk zelfstandig en helpen ook, maar ze kunnen ook prima ruzie maken. ;)

2. senta

senta Niet meer actief

De arts zei letterlijk ik kan mijzelf wel voor mij kop slaan dat ik niet nog een keer gecontroleerd heb, ja daar koop ik niets voor. Onder het mes zal het waarschijnlijk niet meer zijn. Omdat de galblaas al weg is willen ze dan een galwegonderzoek gaan doen, dat gaat onder een roesje met een slang via de keel door de maag en de 12 vingerige darm en dan proberen de steen te pakken of door te duwen

3. senta

senta Niet meer actief

@karagoz ik houd van mensen die er zo over denken wat een tof mens ben jij dat jij dan wel graag extra wilt werken dat zijn meestal de dagen dat veel mensen niet willen. Wat voor een feestdagen heb jij dan of ben ik nu heel erg dom?

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ja daar hebben we wat aan zeg... dat hij nog een keer zou moeten controleren... je bent toch arts? Doe je werk dan goed... maar goed hij heeft het niet gedaan dus nu moet je als nog een onderzoek doen... ik hoop dat het dan mee valt...

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Wij hebben de ramadan, suikerfeest en het offerfeest. Dat zijn e belangrijkste dagen en maand voor ons. Er zijn er nog een paar maar die zijn ook wel belangrijk maar daar hoef ik geen vrij voor te vragen... Voor het suikerfeest en offerfeest wel natuurlijk...

En ik doe dit al jaren werken met de kerst en de andere feestdagen want ja ik doe er niets mee maar verdien wel wat extra's ;):D Win win siuatie :D

maar met oud en nieuw wil ik wel weer vrij hebben. We gaan dan vuurwerk afsteken met de kids en dat vinden ze altijd wel leuk om te zien...

6. senta

senta Niet meer actief

Zo leuk he dat vuurwerk en de kinderen wij vieren kerst wel niet gelovig maar gewoon leuk, maar hoer maken wij ook een feest van het opzetten van de boom maar ook van kerstavond, dat is onze avond echt als gezin.

@dames komen jullie er een beetje uit wat er op het menu moet komen te staan met kerst ik heb er best wel wat moeite mee.
    We zijn eruit gekomen iedereen maakt 3 gerechtjes en gewoon voor 1 persoon.

Dus 4 voorgerechtjes hoofdgerechtjes en nagerechtjes

Tot nog toe bekend Voor:
    Meloen met ham spies,
    Kip, vis cocktail (zonder drank)
    ...
    ...
    Hoofd:
    Scholfiletrolletjes
    rosbief (die eet ik uiteraard niet)
    beenham
    en varkenshaas in bladerdeeg
    Nagerecht:
    Tiramisu (zonder alcohol ei maak ik graag een uitzondering mee)
    Tarte tatin
    kaasplateau
    ...

Heb er nu al zin in.

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Lekker senta, maar goed hij geeft het wel toe. Een hele kleine troost.

Karagoz, zeker win win situatie! Met kerst werken leverd meer op :) nooit erg.
    Toen ik nog onregelmatig werkte draaide ik liever de nacht van oud en nieuw. Was altijd een geweldig gezicht als we dan onderweg waren.

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Gezellig toch met de kids.... ik vind de sfeer rond de kerst altijd wel leuk... de lichtjes, kerst muziek etc. etc.

met onze feestdagen dan koopt iedereen nieuwe kleding, krijgen kado's papa en mama (soms ook van familie), ze geven de ouderen een handkus en krijgen daar weer geld voor. Mijn oudste wilt iedereen een handkus geven zodat hij zo veel mogelijk geld kan krijgen en er wat moois van kan kopen. En in de avond gaan we altijd uit eten...

volgend jaar met de feestdagen kan ik een mooi jurkje gaan zoeken voor de kleine meid... zit er nu al vaak aan te denken. En mijn nicht gaat trouwen dus een leuk bruismeisjes jurkje met schoentjes... heerlijk gewoon :D:D:D

9. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    nachtiensten... aub niet zeg voor mij... heb daar zo moeite mee... geef mij maar lekker avonddienst... heb tegen mijn leidinggevende gezegd dat ik alleen avond wil werken... :D verdient ook meer dan dagdiensten hahaha

maar indd erg mooi uitzicht heb je dan...

10. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    Oh dat lammetje heb ik ook gekocht, net als een dekentje. Niet al te duur. Vooral het lammetje vind ik geweldig :)

11. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    zo te zien houden ze toch wel een beetje rekening met je of niet? Je kan tiramisu zonder alcohol maken dat doe ik ook altijd (moslims mogen geen alcohol) en het ei kan je vervangen voor slagroom. En wil je ook geen koffie gebruiken dan kan je chocoladepoeder gebruiken...

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Onze toekomstige commode, word nog opgeknapt en iets dieper gemaakt. Maar past helemaal bij ons. :)

Bekijk bijlage 362636

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    als je opknapt wordt het zeker mooi!!! IK zou het in het wit doen en de deurknoppen ook vervangen... wat had jij in gedachten?

14. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    @senta. Jeetje dat is echt flink balen zeg! Ik zou echt flink boos zijn, maar er is nu zo weinig meer aan te doen. Hopen dat je nu snel geholpen bent.

@tari: mooie commode!

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
  16. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @tari... ahhh so cute!!!

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hij word inderdaad wit, met doorschuur effect. de knopen blijven erop die vind ik zo leuk. Had nog wel zitten twijfelen voor porseleinen knopen.
    Het ledikantje is ook wit. Maar de rest van de kamer niet. Dus lichte meubels vind ik dan wel zo mooi. En het is een klein kamertje.

Maar vandaag word onze slaapkamer inde latex gezet en dan inrichten en is die in grote lijnen af. De wieg bij mijn moeder ophalen en dasr lekker alvast met tutten.

En dan jaaaaaaa de babykamer!

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Senta net menu hoor, het valt me mee. Wel leuk iedereen wat kleine gerechtjes.

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    heerlijk he bezig zijn met de voorbereidingen voor de baby...

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ja het word al leuker! Maar het geeft ook zoveel rust. Ik kijk er al meer naar uit. Kan niet wachten :)

Ik wil binnenkort met de kinderen gaan shoppen voor de baby.

Deel Deze Pagina